2010. március 1., hétfő

Káin: Napistrip

katt a nagyobb méretért

10 megjegyzés:

  1. Heiho!
    Normál esetben elküldtelek volna Titeket... máshova :] de mivel nem vagytok Ti se, meg én se normálisak... természetesen erre nem került sor.
    Igazából én köszönöm, hogy írtatok, mert igen tetszetős az irományaitok :D Majd ha nem fogok lustulni, felveszem az oldalt a linkekhez.
    Szóval most mondhatnám azt is, hogy gratulálok, jól megcsináltátok, szereztetek egy új zárt osztályi látogatót, meg támogatót! :D Majd ha nem gond mutogatom az oldalt pár elmegyógyos ismerősömnek is. =)
    Örül a fejem, hogy valami egyedit és minőségi jót lát! :D
    Üdvözletem
    Aylen Eskelinen
    WQ-348 blokk D

    VálaszTörlés
  2. értem, hogy szeretnétek terjeszkedni, de a spammelést szerintem sürgősen hagyjátok abba. köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. édes kisbarátaim, szép meg jó és kedves a blogosdi, a vámpírmese és a 'frankón megmondás' de a hipp-hopp bekommentelünk blogokra reklám céllal kevésbé az.
    Jóarcok voltatok, nem bunkón tettétek, én is most jóarc módon kérlek titeket, hogy: ne.

    VálaszTörlés
  4. -Zoe:

    Nagyon szépen köszönjük a megértésedet, mi is kirakunk oldalra! Reméljük megtalálod a neked tetsző dolgokat kis blogunkban!

    L41N és Tamás:

    1x fordult elő nálatok és máshol is, többet nem foguk spamelni már akiinél voltunk, a zavarásért meg utólag is sok sok bocsánat!

    Kellemes blogolást nektek továbbra is! ^_^


    -Neo:

    ~lol~

    VálaszTörlés
  5. Kedves L41N, Tamás:

    Sajnálom hogy így felzaklatott titeket az eset, DE újonnan is elismételném, hogy senki nem kényszerített senkit, hogy ide jöjjön. Kaptatok egy ajánlatot, dönthettetek, hogy kíváncsiak vagytok avagy sem. A spamet nyugodtan töröljétek, ha zavar benneteket. Egyszeri alkalom-egyszeri ajánlat. Senki nem lesz, nem volt zaklatva. Nem értem, miért nem töröltétek akkor azonnal, ha ennyire zavar titeket.
    Elnézést a szerkesztők nevében is a nyugalmatok és lelki békétek megzavarása miatt, de ez csak egy link, nem pedig a világ vége...:S

    VálaszTörlés
  6. Üdvözletem!

    Emberekbe ültethető chipek. Hallottál már róla Káin. Nekem kicsit újdonság vagy csak elfelejtettem...

    http://www.youtube.com/watch?v=jGSj3jtPdno&feature=player_embedded

    ...gondolom láttad már ezt a videót.

    Tisztelettel:
    "kamupók"

    VálaszTörlés
  7. -Kamupók:

    Szia! Üdv a kis blogunkban!

    Igen hallottam, van róla pár könyvem. Ha érdekel majd írhatok róla, állítólag a Jelenések könyvében lévő bélyeg az embereken bizonyos összeesküvés elméletek szerint ilyen chippek lesznek :D.


    Jut eszembe a videóról... olvastál már Cion bölcsét?....

    VálaszTörlés
  8. Üdvözletem!

    Fent van a gépemen, DE. Olyan száraz, hogy még a végéig sem jutottam el, pedig csak 40 oldalnyi anyag! (azoknak akik nem ismerik ismertetésnek). De szerintem vagy újra kezdem olvasni vagy befejezem az anyag olvasását. Eszméletlen.
    További szép napot!

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: