2010. március 25., csütörtök

Káin: Hello Kitty

A kívánságládába beérkezett kérések alapján megint egy hálás téma elébe nézünk. Nos rengetegen utálják, de a gazdagabb réteg megőrül érte. Nagyon jó másolatai vannak amikhez olcsón is hozzá juthat pár fanatikus jány. Én azért kedvelem mert már annyira giccses, szirupos túlzás, hogy már jó! De nézzük meg ennek a kompromittáló férfiűző ikonnak a hátterét:


HELLO KITTY!

Japánul Haró Kiti-nek hangzik :D. A Sanrio (japán vállalat) egyik legközkedveltebb alakja. A fehér macska masnival akinek nincs szája hihetetlen nagy divathullámot indított el. 1974-ben alkották meg és 76 óta bejegyzett védjegy. Kitty azért kapott angol nevet ( Kitty White) mert a japánok körében mindig is népszerűek voltak a Britek és az európaiak. Keresztnevét Alice egyik macskájáról kapta (Alice csodaországban, erről írtam régebben cikket, érdemes elolvasni!)

Hello Kittynek rengeteg kis barátja van ami még jobban fellendíti az eladási forgalmat :D. 2004 óta Kittynek saját macskája is van XD Charmmy Kitty és egy hörcsöge Sugar. Kitty a cicáját apjától kapta a hörcsögöt pedig a barátjától. (Dear Daniel) Az USA-ban 1983-óta árulják őt és az UNICEF-ben ő az amcsi gyerekek nagykövete (vicces, nem igaz? Egy japán ikon...) De a népszerűsége 90- es évek végén lendült fel mikor hírességek is elkezdték nyomatni őt. Pl: Mariah Carey, Cameron Diaz , Ricky Martin (bazdmeg most komolyan!!! O__O... nem buzi, mi? ) Lisa Loeb énekesnő pedig egy albumot írt Kittyhez : Hello Lisa címmel. Töltsétek le mind! :D




Elsőként egy pénztárcán jelent meg 1975-ben. Elsőként a fiatal lányokat célozták meg de ma már számítógéptől kezdve az autókig , háztartási eszközökig pl: wc kagyló, gofri sütő :D minden van. Úgy sacc per kábé 22 000 termék forog a nevével.

-Kitty adatai:
  • Neve: Kitty White

  • Születésnapja: 1974. november 1.

  • Vércsoportja: A

  • Születési helye: London külvárosa

  • Szülei: George és Mary White

  • Magassága: öt fényes almányi

  • Súlya: három fényes almányi

  • Kedvenc étele: Mama almáspitéje

  • Hobbija: utazás, zenehallgatás, olvasás, új barátok szerzése

  • Kedvenc szavai: „barátság”, „legjobb”, „kawaii” („aranyos” japánul)

  • Gyűjt: kicsi, aranyos dolgokat, mint a cukorkák, a csillagok vagy az aranyhalak

  • Kedvenc tantárgya: angol, zene, rajz, olvasás

  • Leírás: Vidám és jószívű kiscica. Nagyon közel áll az ikertestvéréhez, Mimmyhez. Jól teniszezik és finom sütit süt.

  • Párja: Dear Daniel
-Barátai:
  • Cathy – Csendes és gyengéd kicsi nyuszi lány. Mindig gondol másokra.

  • Tippy – Erős és jószívű maci. Az egyik nagy álma, hogy ő legyen Kitty „szőke hercege”.

  • Joey – A kisegér a legnépszerűbb srác az iskolában, emellett remek atléta is.

  • Jodie – Kutyus nagy tudásszomjjal. Imád tanulni, és az egyik nagy álma, hogy kutató lehessen.

  • Tracy – Csintalan mosómedve, aki szeret tréfálkozni és bajt keverni. Mindenkit a barátjának tart.

  • Tiny Chum – Aranyos kismackó, aki mindig jó társaságnak bizonyul. Kitty és Mimmy az öccseként szereti.

  • Rory – Egy mókus, aki bevezette Kittyt az erdő titkaiba. Akkor találkoztak, amikor Kitty virágokat szedett.

  • Mory – Félénk, kicsi vakond, aki Kitty kertjében lakik.

  • Tim és Tammy – Vicces kismajmok, akik mindenkit megnevettetnek.

  • Fifi – Beszédes kicsi bárány, mindig tele van energiával.

  • Rendőr bácsi – Az iskola előtt irányítja a forgalmat, nagyon kedves.

  • Postás bácsi – Minden nap fontos leveleket kézbesít.
Shintaro Tsuji adott utasítást Kitty megtervezésére, Yuko Shimizu rajzolta meg. Ma már Magyarországon is megvásárolható a Mammut 2-ben, Westendben és online webshop-okban.

-Official oldal:

http://www.sanrio.com/characters/HelloKitty/

-Hello Kitty játékoldal:

http://hellokitty.jatekoldal.com/

-Sok Kittys érdekesség, játék stb:

http://hellokitty.lap.hu/

- Online webshop Mo-n:

http://www.hellokittyplaza.hu/

Sokszor hallom, hogy egyesek mondják mennyire utálják Hello Kitty-t főleg a lányok körében, hogy picsás stb. Szerintem ez faszság. Nem értem miért baj ha egy lány vesz magának Hello Kittys dolgokat, hiszen drága és ízléses is. Szerintem nem baj ha egy lány lányosan néz ki és cuki dolgokat vesz magának, hiszen ezért lány. Az hogy általában a buta szőke ribancoknak is tetszik az meg nem Hello Kitty hibája. Számtalan rajzfilm is megjelent amit már Magyarországon is kiadtak, főleg gyerekeknek oktató jelleggel, de poénból bizonyos bulikban még a felnőttek közt is nagy sikernek örvend egy-egy vicces cigi után :D. Merem ajánlani Hello Kitty Rönkfalvai kalandjait! :D






24 megjegyzés:

  1. Nekem van egy "Kalandok Rönkfalván" DVD-m...:D És természetesen Kitty-mániákus vagyok, akinek meg nem tetszik, az bekaphatja.:D

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom zombieyanoshoz. Éjen Kitty!

    VálaszTörlés
  3. En minthogy Kitty-maniakus legyek, inkabb bekapom...hahahah...ez vicc volt Zombieyanos... (remelem nincs harag)..... XD

    VálaszTörlés
  4. Igazából én sem vagyok fan , de ha valakinek tetszik egészségére. Ezért nem kell elítélni. Nekem már túl cuki. Én ilyen vagyok. De ez nem utálat csak nem tetszik.

    VálaszTörlés
  5. ááááháháhá xD
    ezt is megkaptam (:
    fényes alma mint mértékegység... :D
    én nagyon szeretem a hello kittys cuccokat.
    hello kittys ( vagy haró kiti? xD ) az ágyneműm (:
    köszi káin<3
    cuppp.
    letti.

    VálaszTörlés
  6. -Letti:

    Azon is is szakadtam :D.

    Nincs mit! :)

    VálaszTörlés
  7. :D:D XD Hello Kitty pártii vagyok én is :D Kitűzőktől kezdve.. ágyneműig, ruhákig :D XD Én imádom, és egyetértek Yanos-sal :D Akinek nem tetszik, nyugodtan bekaphatja :)
    :D köszii a cikket Káin :) :D XD
    pusziii, Evelyn

    VálaszTörlés
  8. -Cukorka:

    Nincs mit, igazán beleillett az arculatunkba :D

    VálaszTörlés
  9. Káin:

    Igen, tökéletesen beleillik a Blog arculatába xD
    Mikor beléptem az oldalra és megláttam, azt hittem rossz helyen járok O_o
    Egyébként egyet értek, nem kell elítélni. Bár hamarabb dőlök bele a konyhakésbe, minthogy felvegyem xD de csak azért zavar mert túl lányos, cukormázas izé-bizé, szóval olyasmi, ami én nagyon nem vagyok.
    Sztem a Goodbye Kitty viszont aranyos és találó :D
    http://goodbyekitty.net/

    VálaszTörlés
  10. Nightmare:

    Az lenne jó, ha mindenki így gondolkodna, hogy nem kell elítélni más ízlését, csak mert nem ért vele egyet. Épp ez a csodálatos ezen a világon, hogy minden ember más, és mindenkinek más tetszik.:D Kurvára unalmas lenne, ha mindenki ugyanúgy nézne ki, és ugyanazokat a dolgokat szeretné...:D

    Káin:

    Hallod, múltkor egy nő, aki nem ismert engem, odajött, és elkezd nekem ilyeneket mondani: "Nagyon vagány vagy, de ha elmész valahova, azt sem tudod, hogy kell viselkedni, nem tudsz kommunikálni..." - mindezt úgy, hogy soha egy szót nem beszéltünk, de ő megállapította, hogy nem tudok viselkedni, meg kommunikálni...:DDD Persze mindezt a kék hajamból szűrte le. Micsoda emberismerő.(L)

    VálaszTörlés
  11. -Zombieyanos:

    És mit csináltál??? O___O Ez nagyon jellemzi a magyarokat. O__x

    -Nightmare:

    Én is érdekesnek találtam mikor végeztem vele XD

    VálaszTörlés
  12. Zombieyanos:

    Az tuti. Csömört kapnánk a sok egyforma dologtól. Jobb így, hogy vannak stílusok, ízlések stb. :) Nem szabad senkit sem bántani azért, mert más tetszik neki. Valahol ez a cica is aranyos :D van akinek jól áll.

    Am én is megkaptam már hasonlót, hogy "hülye, emos, depressziós k*rva" vagyok O_o én meg hirtelen csak pislogtam. Azt sem tudta ki vagyok, a stílusokról fogalma nem volt és nem tudom honnan vette, hogy bármilyen pszichés alapú betegségben szenvedek. xD Egy gúnyos mosoly kíséretében annyit feleltem, hogy : A szakértő.

    Utálom a magyarok előítéleteit. pff -.-'

    VálaszTörlés
  13. Húha, kezdünk egy hullámhosszon lenni....én is utálom a magyarokat...XD

    VálaszTörlés
  14. -Melinda:

    Szerintem minden belátóbb ember erre jut aki itt él ebben a putriban :D

    VálaszTörlés
  15. Káin:

    Ez így igaz :D rossz helyre születtünk :S

    VálaszTörlés
  16. -Nightmare:

    Az egész rossz hely. Lassan kész a szabadkőműveses cikk 2. része háhááá XD

    VálaszTörlés
  17. Még jó hogy nem vagyok lányos... :)

    VálaszTörlés
  18. -Diregesinger:

    ejnye, ezzel mire célzol? :'D

    VálaszTörlés
  19. :D Hááh :D XD De tényleg mire célzol ezzel? :D
    Annyira utálod Kitty-t? O.o
    Vagy miért? :D
    Nekem fiú barátom több van, mint lány, mégis lányos vagyok xD Mondjuk nem csak ettől függ :D

    VálaszTörlés
  20. Jaaj én gyűlölöm a Hello Kittyt, de ettől függetlenül nem ítélem el azokat, akik szeretik. Nekem volt olyan barátnőm, aki Kitty rajongó volt és semmi bajom nem volt vele. Egyszerűen én nem vagyok olyan "cuki", hogy ilyeneket aggassak magamra. Valakinek viszont jól áll. Ők meg hordják csak! Ugyanis egyetértek a sokféleséggel én is. Így jó a világ, ahogy van!

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: