2010. március 30., kedd

Káin: Sorozatgyilkosok III.

Sokszor kértétek, hogy legyenek magyar sorozatgyilkosok is, így megpróbálok némi keresgéléssel eleget tenni a kis perverz kéréseteknek :D. A Mai nap alkalmával a Százhalombattai rémről fogok írni, szóval kössétek fel a gatyátokat, mert Magyarországon igenis sok beteg sorozatgyilkos élt, csak alig hallottunk róluk. Nos bele is kezdek:

A SZÁZHALOMBATTAI RÉM:

Ez a férfi official nevén Balogh Lajos, 5 gyilkosság és rengeteg erőszakos tett elkövetője. Nem csak fiatal lányokat hanem a saját édesapját is megölte. 1995 január 23-án ítélték el 4 lány gyilkosságáért és a saját apja megölésért. Az apa volt az első áldozat és utána már nem volt megállás. Őt tartják Magyarország legbrutálisabb gyilkosának.

"Magam is annak tartom magam, kéjgyilkosnak. Így utólag visszanézve az első ugyan nem annak indult, de amikor a sógornőmet meggyilkoltam, azt rendesen élveztem, éppen ezért órákig húztam. Többször is volt olyan, hogy már eszméletét vesztette, de fölélesztettem. Ezt háromszor-négyszer eljátszottuk. "

Az első áldozata 1994 tavaszán halt meg, felesége 16 éves húgát kapta el büntetésből. Nem tudta hallgatni ahogy a lány a szüleivel beszélt akkor fedezte fel hogy nagyon is élvezi amit csinál.

"Amikor elkezdtem magát a cselekményt, talán jobban féltem, mint maga az áldozat. Szinte remegtem, de mire végeztem, addigra már rendesen élveztem, szinte annyira, hogy abban a pillanatban amikor meghalt, sajnáltam. Nem őt sajnáltam, hanem azt, hogy már vége."

Elfogása után elgondolkodva így vallott:

"Feleségemet és öt és fél éves gyermekemet azért kellett elhagynom, nehogy egyszer ők váljanak áldozataimmá. Ha jön a kényszer, nincs menekülés!"

A férfi elsőként 8 évesen vette észre magán a késztetést, a szintén egyik rokonát verte félholtra, a 4 éves unokaöccsét. Baloghról még anno készült egy riportfilm, hogy hogyan éli a börtönben a mindennapjait, egyre csak fenyegetőzött, hogy ha kiszabadul újra ölni fog. Itt merült fel a halálbüntetés kérdése és több politikus szerint is értelmetlen. Én gondolkodás nélkül megölném ezt az embert nem értem mi értelmetlen ezen. Nyilván ha a politikus nejét vagy lányát baszná meg és vágná el közben a torkát értelmet szerezne a kivégzés fogalma. Nagyon szomorú hogy Magyarországon az emberek képtelenek gondolkodni. A férfi nem kapott életfogytiglani büntetést. Ez az az "ember"":

„Ahogy feküdtem este a feleségem mellett, volt olyan, hogy ő elaludt és néztem a tévét, és szabályosan, egyszerűen nem tudtam kiverni, egyfolytában az járt az agyamba … Tehát, hogy … egyszer csak jött egy gondolat, hogy, hogy, hogy mi volna, ha most megfojtanám és megölném és satöbbi … És akkor el is hessegettem, és egy-két hónap múlva újra visszajött a gondolat, hogy megölném, igen. Na és hogy tüntetném el, és akkor elkezdtem … tehát egyre, egyre távolabb, egyre messzebb merészkedtem a gondolatba. Végül addig eljutottam, hogy oké, feldarabolom a fürdőkádba, igen, izé, zsák, satöbbi be. És közben imádtam, mai napig szeretem, pedig tudom, hogy újra férjhez ment, tudom, hogy van már új családja satöbbi, satöbbi, de én a mai napig szeretem.”

„Olyan piszkos munkát maga még nem látott! Nem ebbe az országba, ebbe, ezen a világon, amit én ott kinn művelnék! Mondom, válogatottan legundorítóbb bűncselekményeket követném el. Válogatottan, tehát tőlem ilyet nem látna senki, hogy utcán valakit fejbe lövök, mer az nem, mer az nem elég megbotránkoztató.”

Egy darab szenny, íme ahogy a magyar média mögött álló zsidók egy sorozatgyilkosból is pénzt csinálnak. Szerintem ez az egyetlen egy ország a föld kerekén ahol egy talkshow-ba hívnak be sorozatgyilkost!!! :D Itt megnézhetitek ezt a remekművet... éljenek a magyarok! XD Még hozzá tenném csak 25 évet kapott úgy, hogy közben folyamatosan fenyegetőzik hogy ha kijut újra ölni fog. Ez a mi országunk.

http://tv2.hu/joshibharat/video/bortoninterju-a-szazhalombattai-remmel

9 megjegyzés:

  1. Bassszameg, és ez még éééééél O.o
    Én azonnal halálbüntetésre ítéltem volna...
    Hány évesen ítélték el amúgy? xD
    Baszki, és ez kb. 10 év múlva kiszabadul..és kitudja hányat mészárol még le.. O.o
    Remélem jó öregen szabadul ki, hogy ne gyilkoljon többet..
    Ez egy állat, nem inkább szörnyeteg!!!
    Azt hiszem most kicsit sokkban vagyok, ráadásul KI FOG SZABADULNII!! O.O

    VálaszTörlés
  2. Hát igen ez nem Amerika. Ott ha 3x vissza esel a büdös életbe nem szabadulsz ki a börtönből.Mondjuk vannak ott is röhejes dolgok amikor 400 évet kap valaki...(biztos ami biztos ne jöjjön ki XD) És igen halál büntetés mellett vagyok én is ha valaki ennyire élvezi ezt és nem is bír megálljt parancsolni magának.
    Hát nem sűrűn hallunk felőlük itt Magyarországon csak ha kiszabadul egy és ahova megy a közösség felháborodik. Néhány éve is volt egy aki kiszabadult, gyilkosság miatt ült és tévé bemutatta ,hogy jaj szegényt nem szeretik... Ki a f*szt érdekkel? Meg is érdemli ha már megölt egy kislányt.
    Szomorú ez...
    Köszönjünk a cikket azért ^^ ( van min gondolkodni)

    VálaszTörlés
  3. -Cukorka:

    A Magyar állam gyönyörei. Az ország egy szar! :D

    -Black Butterfly:

    Szívesen. Hát van bakker :-s...

    VálaszTörlés
  4. És ezt az állatot be hívják egy idióta tóksóba. Az összes ilyen szar műsort tiltanám be. Otthon 4szemközt miért nem lehet megbeszélni???
    Az egyik haveromnak volt egy olyan házi feladata, hogy lekellett írni kb 10mondatba, hogy mit tenne, ha ő lenne a miniszterelnök. Na, ha én lennék kapásból visszahoznám a halálbüntetést az ilyen vadbarmoknak, mint ez. Meg a pedofil férgeknek. Na akkor vissza lenne szorítva a bűnözés.
    Nem is értem, hogyminek mutogatják ezt a tv-ben meg újságokban. Villamosszékbe ültetni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Káin, ne bazd meg... tudod milyen vagyok, és Százhalombatta itt van a Duna másik oldalán, őszintén SZEMBEN AZ ABLAKOMMAL!!!
    na megint nem alszok két hétig. akkor meg már soha, ha ez a beteges állat kiszabadul.
    halálbüntetés->vissza. jó lenne.
    köszi a cikket...
    letti.

    VálaszTörlés
  6. -Tabu:

    Egyetértek!

    -Letti:

    Hidd el aki közvetlenül ott lakik nagyobb fenyegetettséggel bír mint te, remélhetőleg Balogh úr nem tervez úszni :D.

    Nincs mit! ^^

    VálaszTörlés
  7. Ezen én is csodálkozom, hogy lehet az hogy csak 25 év? Minimum életfogytiklan.. ez hihetelen számomra is.

    VálaszTörlés
  8. -ReginaButterfly:

    Mert a magyarok ennyire faszák! :D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: