2010. március 16., kedd

Damien: Verssarok


Kassák Lajos - Egy fényképem alá


Nem szeretek
tükörbe nézni
nem kívánom látni
mi épül
mi omladozik rajtam.
Fényképész barátom
rávett
álljak a gép elé.
Ez vagyok hát
amit a kép mutat
állapítom meg csodálkozón.
Egy ember
kegyetlenül megformált ember
furcsa kalappal
a fején.
80 éves.
Megtöretlen.
Igazi csavargóhoz
vadnyugati farmerhez
vagy a kiközösített
hívekhez hasonló.
Valahol a világ végére került.
Mintha egyedül élne a földön
mintha nem is a földön élne.
Mély szemei
összezárt szája
mögé bújt.
Ez lennék én?
Istenemre mondom
ez vagyok.

7 megjegyzés:

  1. -Melinda:

    Örülök, hogy megnevettettelek =)

    VálaszTörlés
  2. Damien:

    Na igen, így már teljese más a feeling :D

    VálaszTörlés
  3. Damien:
    Nem nevettem, csak ki szerettem volna nyilvánitani szavak nélkül, egy széles vigyorral azt, hogy tetszett, de úgy látszik egy picit félresikerült...xD

    VálaszTörlés
  4. -Melinda:

    Értem...ettől függetlenül örülök =)

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: