2010. március 31., szerda

Káin: Freakshow és a BKV

Igen, jól látjátok a címet most az én idegből való klaviatúraverésemet követhetitek figyelemmel, nyugi csak pár perc lesz:

Lassan kb 1 hónapja folyamatosan buszozok gondolom észre vettétek kevesebb cikket is írok mert lett munkám és hát hogy is mondjam eléggé elszoktam a tömegközlekedéstől meg az emberektől, de próbálok toleránsan magamba fordulva zenét hallgatni egy nyugodt sarokban és nem tömeg gyilkolni. Iszonyatosan nagyon nagyon felkúrta az agyamat az, hogy ha úgy vesszük egy egyesített bérlet egy hónapra 10-en x forint és ezért cserébe nem kapok normális szolgáltatást. Hogy miért? Pár mondatban ezt ki is elemzem:

Elviselem azt a mérhetetlen nagy koszt ami ott uralkodik, elviselem a tömegnyomort és azt hogy idegenek érnek hozzám, talán még azt is hogy nálam fiatalabb és a fogyasztói társadalom leggyökerebb férgei próbálnak lefényképezni a köcsög kis telefonjukkal, de az hogy egy olyan csöves száll fel akitől SZÓ SZERINT öklendezek meg egy négy fős cigány putri ami tájszólásban üvölt a fejem felett egymással (és ingyen utazik) már rohadtul nem fér bele.

Teszem azt elvileg van egy olyan élőlény aminek ellenőr a neve. Ez a szánalmas alul iskolázott létforma azért stagnál a koszos, büdös, rohadós fémszerkezeten hogy az embereknek ellenőrizze a jegyét és a bérletét. Nos ezek azok akik saját zsebre dolgoznak ( meg ugye a BKV sikkasztott is mocskos sokat) na de vissza térve bátor huszáraink csak az átlag embert terrorizálják, de ahol estlegesen a négy fős cigány putri (ami a mi adónkból kapja a segélyt) utazik jegy nélkül, vagy egy rohadt baktérium bacilusgazda csöves írtja éppen ki az utasközönség maradék jóérzését, na ahhoz nem mennek oda, hogy kitegyék a szűrét a buszról.

Utálom Magyarországot, a koszt a mocskot a korrupciót,a cigányokat a csöveseket és azt hogy hiába van jegyed meg bérleted ezek a rohadt büdös férgek ingyen utazgatnak.

Elnézést a kirohanásért.

23 megjegyzés:

  1. Te kis rasszista...
    (amúgy egyetértek, igy zárójelben)
    A legjobb az volt benne, hogy: "elviselem...hogy idegenek érnek hozzám .... ...hahaha...ez vicc volt, bocs, de én márcsak ilyen vagyok...
    ...
    nah, jó éjt, holnap vár egy másik busz...:)
    ...

    VálaszTörlés
  2. -Melinda:

    Igen valóban az vagyok. :D Mindenki az lesz egy szép napon amikor összeverik a cigányok vagy elköltenek 10 évet a 8-9. kerület putrijában :)

    Alig várom X'D

    VálaszTörlés
  3. :D Én is így vagyok vele [ mondhatni az a rasszista fajta vagyok xD ] :D Még szerencse, hogy csak jövőre kell buszoznom [ jelentem: 1 és fél órát fogok buszozni, megőőrülök]
    Néhe buszozom csak most is, komolyan, inkább megyek félvárost gyalog, minthogy buszozzak :D Persze, hogy minden lehetőséget ki kell használni :D Nálunk is ez van, az ellenőr semmit sem csinál, és az jöhet fel a buszra aki akar, vagy az ellenőr kér pénzt[ ami persze, hogy a saját zsebébe meg ] és továbbmegy, én meg viseljem el ezeket a csöveseket, meg cigányokat!
    Kész luxus, komolyan.. xD :))
    Én ezen nagyon kiszoktam akadni :D baszki, vannak olyan személyek, akik oszt.társaim ,és nem bírok velük egy levegőt szívni [ pedig se nem cigány, se nem csöves xD ] Hát még idegenekkel :D Engem meggyilkolnak majd hazafele [ vagy én saját magam ]Nah jó inkább húzok :D

    VálaszTörlés
  4. Hát én nem vagyok az a rasszista-fajta... mert azok közt is leltem már jófej emberkéket... de az ilyen putriféléket már nem nagyon szívlelem s belőlük még nem h a jót, a legkisebb rosszat se nézem ki belőlük, hanem a legnagyobbat...
    am Káin viszonylag értem miről beszéltél... mivel igaz én nem a BKV-n hanem a DKV-n utazgatok debrecenben, s már ott is szállt fel csöves... h azt hittem hányni fogok... meg a kisebbségek is úgy ordibálnak egymásnak, mintha a villamos egyik s másik végében lennének... s képesek túlordítani a maxra felvett zenémet is...
    az ellenőrök... hmm azok itt talán jobbak... mert csövest leszállítatják, s azokat is megbüntetik...

    VálaszTörlés
  5. Hát én Hmvhelyen lakom így nem nagyon tudom mi megy Pesten. Egyszer egyszer utaztam ott elég is volt.
    Itt csak Szegedre megyek át ha úgy adódik , de a tömegnyomoról már van fogalmam. Jézusom Még a busz tetején is emberek lógnak elég kemény.
    Az ellenőrökkel kapcsolatba meg van egy sztorim , nem velem történt meg , de jól példázza ,hogy mekkora sutyok.
    Nálunk 2 féle bérletet lehet venni 25-30 km attól függ meddig mész Szegeden és hogy a gyors vagy lassú busszal mész-e( igen két fajta van).
    Barátnőmnek 25 km volt és a lassú busszal ment. Az ellenőr oda ment hozzá és megbűntette. Az hagyján ,hogy ez történt, de mondta most fizesse ki ott azonnal. Barátnőm fel is háborodott , meg ki is akadt azon ,hogy megbűntetik mivel volt bérlete. Ő leosztotta az ellenőrt , és mondta nincs nála pénz. Erre , jó akkor ha leszállunk keresünk egy automatát és akkor kifizeti. Na ekkor már elküldte a kurva anyjába a csávót. Milyen dolog már ,ez ,hogy elmegy veled a automatához? Meg egyáltalán hogy kérheti ezt. Nem csekket küldenek amúgy is?
    A másik felháborító dolog a bérlet... Most azért megbaszni , mert nem a 20 perc alatt átérős buszra ült hanem a a lassabbra... A km nem ugyan annyi?
    Istenem ,hogy fáj ilyenkor a világ...
    (remélem érthető volt hanem szóljatok)

    VálaszTörlés
  6. -Cukorka:

    Hát igen, a BKV kemény.


    -Andrew Nemhain :

    Tény hogy vannak köztük normálisak, de a mezítlábas tájszólásos rakott szoknyás, batyus szerintem nem az a fajta. :'D

    Itt nem, mert félnek! O__O


    - Black Butterfly :

    Indiában vannak kemény buszok meg vonatok :D Ott tényleg az oldalán lógnak XD.

    Saját zsebbe megy a helyszíni bírság, ezért ha valakit megbüntetnek hiába több a csekken szereplő összeg kérjen azt mert a kis geci tuti hogy akkor nem teszi zsebre, na meg fake címeket is lehet mondani (világ életemben azt csináltam).

    Teljesen érthető volt. Végül mi lett?

    VálaszTörlés
  7. Jaj, meg tudlak érteni itt az ország északkeleti részén. A mi kis városkánknak lassan már 50%-át teszik ki az említett népség, és sajnos nem a 'meghúzzukmagunkatésmegpróbálunkbeilleszkedni' fajtából valók, hanem a legrosszabb agresszívből. Komolyan nem tudom, kénytelen leszek terminátort nevelni az egyetlen lánygyermekemből, mert lassan eléri a kiskamaszkort, amikor az ilyen rühesek majd rá fognak szállni, hogy adja nekik oda a pénzét meg a mobiltelefonját...
    A közlekedés meg itt is ugyanolyan, amit te leírtál.

    VálaszTörlés
  8. nekem is csak jövőre kell bebuszozni... de remélem a drága apukám majd behord kocsival...
    én is rasszista vagyok... minő meglepetés :D
    tényleg.
    írhatnál egy cikket róluk.
    mármint a "szomszéjd romájékbó' "
    :D:D
    a közlekedés nálunk is szar.
    félek, hogy ha leülök a buszon valami betegséget elkapok...
    csakígytovább :D
    letti

    VálaszTörlés
  9. -Káin:
    Fizetett végül ez lett vége , de nem annyit amennyit mondtak. 3 napon belül bement , volt bérlete és nem 8000 rugóra baszták meg...

    Amúgy most teljesen be vagyok szarva ,mert most derült ki ,hogy műteni kell... Méhszájplasztikám lesz vagy mi fene...( ha ideges vagyok nem tudok oda figyelni az orvosra) Most olvastam róla mi ez. Fasza azt már látom...
    Istenem ez tényleg hiányzott az életemből.
    Bocsi az OFF-ért , de most teljesen ki vagyok...

    VálaszTörlés
  10. -Andreya Von Tosh :

    Szar az egész ország :D

    -Letti :

    Nem fogok róluk cikket írni mer ismerek pár normális tagot, bár ők már félvérek. :D

    Jobban jársz ha bevisznek!

    -Black Butterfly :

    Jaj nagyon sajnálom :-s HPV?

    VálaszTörlés
  11. Káin:
    Méhszáj seben van asszem bár nem mondtak semmi konkrétan csak valami értékem nagyobb lett. És azt mondták ezzel a műtéttel jobb lesz nekem. Ebből akár méhnyak rák is lehet. Annyira hiányzott ez az életemből. Na jól van nem Off-lok tovább. Bocsika

    VálaszTörlés
  12. -Black Butterfly:

    Ezt azt hiszem a HPV vírus okozza, nézzed meg a leletet van -e rajta Human papiloma virus, vagy HPV írva.

    Egy ismerősömnek is volt majdnem műtötték de rendes dokihoz került fél évig isopronisint ( vagy silt) kellett szednie meg jódos ecsetelést kapott a méhszájára és a vírus visszahúzódott és eltűnt. Ha ezt HPV okozza és ezt csinálná a doki nem kéne műtét de akkor magánorvoshoz kéne járni.

    Ha van barátod és HPV a fertőzés eredete, akkor biza neki is orvos.

    VálaszTörlés
  13. Üdvözletem!

    A BKV jegyellenőreinek köztudottan nincs semmiféle jogköre. Azért nem tehet semmit a "lógósokkal". A buszokat régebben takarították ma már nem, mert "nincs" rá pénz (vajon hova tűnt?). Havi 70-80 ezer forintért nem fogod az arcodat beveretni ha az "utasnak mindig igaza van". Vannak rámenősebb ellenőrök akik még így is megmutatják (mindenféle jogkör nélkül) kinek hol a helye /régi szép időkben amikor rendszeresen verekedtek össze utasokkal az ellenőri "kemény-mag"/.
    De manapság az a "trendi", hogy kést rántanak rájuk, lefejelik őket vagy a velük utazó biztonsági őrt...
    Még jó hogy azoknál próbálkoznak be akikről tudják, hogy kisajtolható belőle egy kis lé.
    Ha gondolod írhatok pár történetet mi is megy a BKV-nál... dolgoztam náluk, mint jegyellenőr... kicsit magasabb végzettségem van, mint 8 általános, de minek...

    VálaszTörlés
  14. Káin, valahogy én is így gondolom, csak a "drága apukám" nincs ezen az állásponton. na majd meggyőzöm.
    bakter, neked is jó haverjaid vannak... én szóba nem merek állni velük, félek a mellékhatásoktól ( szembeköpés, hányás a szagtól, ilyesmik. már ne haragudj )

    VálaszTörlés
  15. -"kamupók" :

    Nem szeretnél szerkesztő lenni? :D Nagyon tetszik a stílusod és hogy sok mindenben tájékozott vagy. Heti egyszer írsz azt sem baj, de tudom nem fogok csalódni! Ha benne vagy küld el az emailemre az msn címedet kérlek!

    Ha nem az sem baj és elnézést a tolakodásért!

    Meg bocsánat , ha a cikkel megbántottalak O__O...

    -Letti :

    Hát például az egyik utálja őket elég rendesen és tovább tart az életben mint egy átlag mai fiatal. Sőt, nekem a dédanyám az volt. :D

    ~sámálé~

    Sosem tudhatod milyen vér csörög az ereidben a magyarok az egyik legkorcsabb féle...

    VálaszTörlés
  16. -Eszter:

    Tele vagyok pc-vel, microdermalom van fültágítóm és sok tetkó :D...

    VálaszTörlés
  17. sejjálé sejjálé. :D
    mondjuk apai ágon, én sem vagyok biztos benne, hogy hú se "sápadt arcú"-nak születtem... és ez egy rossz dolog.
    most kaptam egy konkrét képet, hogy hogy nézhetsz ki. nem is tudom milyen szóval jellemezni.
    rideg.
    így tovább.
    Letti.

    VálaszTörlés
  18. sorry, hú de sápadtarcú... :D:D

    VálaszTörlés
  19. -Letti:

    Nekem ennek ellenére hófehér bőröm van amin átütnek a kék erek és fekete hajam :D Érdekes. Talán a mentalitásomban érezni, a kötözködős veszekedés amit produkálok ha feldühítenek.

    VálaszTörlés
  20. Tökéletesen megértelek, én is intenzíven behányok a békávétól, de azért hogy lássuk a másik oldalt is. (nem, itt nem a bkv ellenőr beszél)
    1. a bkv ellenőrök általában vidékről feljött, tényleg aluliskolázott szerencsétlenek, akik nem találnak máshol munkát.
    2. a legtöbb sofőr kidobná az összes csövest a buszról, ám ha megteszi (volt már rá példa) mindig lesz egy kedves utas, aki feljelenti őt diszkriminációért. Tényleg mindig.
    3. Nem a bkv sikkasztott, hanem a vezetői, ami azért kellemetlen, mert az ott dolgozók nagy részének csak csökken a fizetése, ergo idegesek lesznek, ergo sztrájkolni kezdenek.

    ezeket a dolgokat nem azért írtam le, mert nem értek veled egyet, mert de. Csak van ez a része is a dolognak.

    VálaszTörlés
  21. -Fekete retek:

    Értem én, gondolom hogy a vezetők sikkasztottak, de bazdmeg NEM HISZEM hogy egy olyan csöves aminek lepra és parmezán szaga van, azért bármelyik utas is kiállna ha le akarnák tenni a buszról.

    Bakker mindenki kidőlt, senkinek sem tetszett hogy ott van. Én attól hogy csöves simán elmehetne fürdeni mert vannak ilyen helyek üzemeltetve, van pár csöves ismerősöm, akik attól hogy homeless-ek mégis normálisak, nem nyúznak kéregetnek és nem büdik. Pl a Blahán az aluljáró tövében lakik egy aki papírdobozokból épített házat, neki mindig adok és nem csak én :D

    VálaszTörlés
  22. Káin:

    báááá de gyűlölöm...
    felszállok..bámulnak..a fél troli/busz/metrófülke forgolódik meg néz, meg susmog...-.-
    faszkivan..én nem ülök le mások mellé soha, max egyedül, de mellém le nem ül senki :D télen undorítóbb a mocskos bkv..szutykos hóleves..a csövesek meg összehugyozzák az üléseket..nyáron az izzadtság..az emberek kipárolgása....

    gyűlölöm a tömegközlekedést...meg a sok parasztot, aki fogdos a tömegben :D mindig tapizzák a hajam, vagy húzgálják :D a gyerekek meg beszólnak durvákat..a cigányokról nem is beszélve "mivvvvaaagggyytttééé gyáászkeressszt!"-LOL??
    és igen..engem is az undorít, hogy másokhoz kell érni, mások lapulnak hozzád, ütődnek, lihegnek, bámulnak...blőőőő

    de mindemellett szeretem a bkv-t, mert eljutok oda ahová csak akarok..a többi és a körülmények már más kérdés...engem megkúrtak kb 2 hete 12.000 re, miközben volt bérletem is..és nálam!
    Nem is szólva arról, hogy pl metrónál 10 ellenőrből 9 sértő megjegyzést tesz a külsőmre...kurvaanyjukatmegbaszhatják..sokszor fel sem mutatom a bérletem, mert a különféle hasonlataikkal vannak elfoglalva..úgysem néznek rá sem..köcsögök.

    Black Butterfly
    Aztapaszta..ez nagyon nem jó!! Remélem nem kell megműteni téged, hanem valami kezeléssel megoldható...:( Gyógyulj meg hamar, és orvosi beavatkozások nélkül!!!
    A rohadt emberi szervezet miért nem tud már normálisan működni basszameg..
    :(
    Jobbulást kívánok! >.<

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: