2010. március 8., hétfő

Káin: Freakshow és a Harlequin

Sosem volt kétségem afelől, hogy az emberek egy szép napon kipusztítják a saját fajtájukat. Én ezt egyáltalán nem sajnálom mert gyűlölöm ezt a fajt és vele együtt magamat is (nyugi nem felejtettem ki magamat a szórásból) . Mi több lázadok az ellen, hogy ide születtem mert ezzel én vagyok ledegradálva, hogy egy síkba helyeztek a Mónika Show-s cigányokkal és mi egymással. Na de vissza térve a fő csapásvonalhoz, arra gondoltam hogy kellene egy olyan cikksorozat is ami azzal foglalkozik, ahogy az emberek tönkre teszik saját magukat így lett az én kis Freakshow-m. Hogy miből válogatom össze a "tagokat,, teljesen változó lesz, az egyedeink lehetnek torzak vagy teljesen normálisak a lényeg az, hogy elesettségük az emberiség bűnei miatt keletkeztek. Következő cikkem:

KIZÁRÓLAG ERŐS IDEGZETŰEKNEK AJÁNLOTT!

A napokba láttam egy furcsa videót ami után rákerestem a meghatározásra és egy különleges, alig ismert betegségre bukkantam. Ez a szindróma igazi Harlekint formáz az emberből, a neve a legismertebben: Harlequin, de orvosi meghatározással: chthyosis congenita, Ichthyosis fetalis, keratosis diffusa fetalis, és Harlequin fetus,Harlequin-type ichthyosis ,Harlequin ichthyosis.

A Videó ez volt:




Most be is mutatom a betegség tüneteit, képekkel és mi egymással. Ez hát a Freakshow, dőljön szépen hátra és élvezze a borzalmat amit az emberek saját maguknak okoznak, örvendjünk a saját Harlekinünknek amit társainknak köszönhetünk. Éljen a "legmagasabb civilizáció,, éljen az emberiség! :

Jellemzők:

A bőr megvastagodik és teljesen elszarusodik, halpikkely szerűvé válik. Verejték, hajtüsző és faggyúmirigy ezzel együtt csökken. A betegség annyira ritka, hogy csak az utolsó 20 évben sikerült a külön ágazatait felismerni, de még a pontos okát nem tudják. Úgy vélik sugárfertőzött terület vagy vegyi hatások által alakulhat ki a rendellenesség, másrészt pedig genetikai okai vannak (na most vagy ez, vagy az...) . Több verziója is létezik, veleszületett a leghardcore-abb: Az ajkak és szemhéjak kifelé fordulnak, a fülek deformáltak.

Gondolkozzunk csak el. Ezt a betegséget mi magunk okozzuk (ha a vegyi hatások miatt alakul ki)! Ha ilyen hatással vagyunk már a saját fajtánkra is, nem lenne jobb elkotródnia föld színéről? Nem csak a gyilkolási vágy csap fel bennem a képek láttán hanem a szánalom is a fajunk iránt. Kártékonyak vagyunk nem csak az élővilágra, hanem a saját fajunkra is. De remélhetőleg lassan és biztosan összeomlik ez a rendszer. Visszatérve: A bőr test szerte nagy barna lemezekben válik le , ezalatt lokális keringészavar is felléphet, a testrészek elüszkösödnek.

A kezelés csak tüneti javulást eredményezhet, a betegség bizonyos fajtája pedig nem gyógyítható.

"Gyógyított,, fajták:


Őszintén kérdem én:

Ha világra hoznátok egy ilyet, ti hagynátok élni?

Gonosz leszek attól, ha úgy érzem én megölném? Büdös náci leszek ha gondolkodás nélkül akár az én véremből származik akár nem, segítenék neki? Legalábbis a legtöbb nyomorék és ehhez hasonló egyedek láttán így érzek. Vagy nekik egy karmikus büntetés hogy így kell leélni az életüket, esetleg entitás emberi testbe születve? (Most ennél a betegségnél konkrétan a Cthulhu mítosz ugrik be). De vissza térve, milyen lelki erő kell ahhoz egy anyának hogy az ilyen gyermeke kör alakú száját a saját melleire emelje szeretettel... Érzem amint eluralkodik rajtam az iszonyat és zsibbadnak az ujjaim. Miért teszi ezt magával az emberi faj?

A szemek a születéskor folyamatosan véreznek, a végtagok sosem fognak a testhez képest normális méretűre nőni. Az első feljegytés a betegségről 1750-ben történt és állítólag csak 48 órán át volt képes élni. Általában (szerencsére) kevésen élik túl a csecsemőkort mert rengeteg fertőzésnek vannak kitéve a felrepedő bőrük miatt (lehet utálni de én saját magamat ölném meg ha ilyen állapotban lennék). A betegség a görög hal szóból származik. Mivel maga a tünetsorozat széles skálán mozog ide tartozik még a palmoplantarkeratosiák és az erythrokeratodermiák is, amik kevésbé hardcore elváltozások mint a vele született Harlekin. Itt a sejtek hirtelen halmozódnak fel különböző helyekre, a betegség fajtáitól függ hogy mi hogy néz ki, a legsúlyosabb ugye a veleszületett. Úgy gondolják egy génhiba okozhatja de még máig is kutatják a pontos okokat. Sugárzás, vegyi hatásokkal is szokták magyarázni, de a legegyszerűbb azt mondani fingjuk sincs mitől alakulhat ki. A bőrt pár napig egy membrán borítja ami kifordíthatja a szemhéjakat (az az a vörös trutyi) ezt Ektropiumnak hívják, ami az ajkaknál is lehetséges (Eklabium), itt a rugalmatlan membrán a szopást nehezítheti vagy akár teljesen lehetetlenné is teheti.

-Könyv a neten, felsorol jó pár faját a betegségből és arról is ír hogy hogyan győzzük le az "undort,, ha ilyen gyerekünk születik (elég kemény):

http://www.freeweb.hu/bohusgabi/ichthyosis/modules.php?name=anyag&file=kezikonyv

-Egy magyar oldal a betegségről:

http://www.freeweb.hu/bohusgabi/ichthyosis/modules.php?name=miaz

Lehet sokan elítélnek a cikk miatt, de nem érdekel. Vannak olyan dolgok amikről még csak nem is tudunk. Vannak olyan dolgok amikről nem merünk és nem illik beszélni. Ez nem egy ilyen hely! Itt rátok fogjuk szabadítani az emberi mocskot és mindazon gyönyörűségét amit magába rejt eme beteg , korcs faj. Nem dughatjuk homokba a fejünket, szembe kell nézni az összes bűnünkkel, vágyunkkal hogy végül szabadon ítélkezhessünk mások felett azon okból kifolyólag, hogy tisztában vagyunk a saját beteges és negatív tulajdonságainkkal. Én végig arra gondolok, hogy ha nekem így kéne leélnem egy életet biztosan öngyilkos lennék. Sosem gyógyulsz meg, hacsak nem egy softosabb verziót birtokolsz a betegségből. A szüleidnek egész életükre fájdalmat okozol és hatalmas terhet, te sosem leszel boldog sőt a párkapcsolat valószínűleg egyenlő a nullával.

Összegzés:

Mindenki akinek túl kicsi a melle, sovány, vagy nagy a segge, kövér esetleg ragyás , kevés haja van, vagy csak szimplán nem elégedett önmagával tegye össze a csülkeit, hogy nem így született és hogy a testi hibái ellenére egészséges...

Éljen a legmagasabb civilizáció, éljen az emberiség!


29 megjegyzés:

  1. Uhh ez durva volt... nem hittem volna h van ilyen betegség...
    ami azt illeti én Káin mellé állok... mert egy ilye betegséggel születőknek az élet nem élet... s gondoljunk bele a fájdalomba is...
    1750ben írták le az első esetet?? hmm tehát egész újkori... tulképpen az ipari forradalom idejére tehető az első leírás...
    tehát ezt valóban mi okoztuk... biztos van genetikai háttere is, de mi nagyban rádobtunk egy bazinagy lapát szenet... s lám íme az eredmény...
    nem irigylem őket... számukra megváltás a halál... (úgy vélem...)

    VálaszTörlés
  2. -Andrew:

    Most kicsit megnyugodtam a véleményed láttán! Azt hittem lincselést fogok kapni :D

    VálaszTörlés
  3. Káin:
    ..mondtam, hogy figyelj a megfogalmazásra..-.-

    Tegyük hozzá, hogy ezek a gyerekek, ha nagyobbak is leszenek, nem fogják fel ennek a súlyát, mivel az egészséges gyerekektől elzárva neveldeknek, sokszor olyanok között mint ők maguk-így nekik ez a norma. Később-tinédzserkorban-már biztosan vágyják a sima, tiszta bőrt, a szép ruhákat, a bulikat, a szerelmet. De akármilyen fájdalmakat is élnek át lelkileg, ebben kell felnőniük, az évek alatt megpróbálnak együtt élni ezzel.

    Mindig is nehezemre esett megérteni, mennyire kegyetlen, ha egy gyermek így születik, hiszen megannyi dologtól elzártak a lehetőségei, olyan dolgok jelentik nekik a kihívást, melyeket fél vállról veszünk.

    Számomra a progéria és az üvegcsontúság az, amit nem is értem hogyan élhetnek meg a gyermekek. Lassan végignézni, ahogy egy csöpp ember testében kell élned, ami 8 éves korod ellenére is kb egy 50 éves szervezetébe van zárva-vagy az üvegcsontúság...egy kedves érintés is fájdalmat okoz...

    Nagyon nehéz a szülőknek..a legtöbben intézetekbe csapják ezeket a gyerekeket, mert nem képesek rá lelkileg..de nagyon sokan kitartanak mellettük.
    De hiába érzel ekkora undort, nem jelentheted ki a totális gyilkosságot. Nem vagy abban a helyzetben-és ne is legyél soha azt kívánom.

    Ismertem beteg gyerekeket-és velem majd egyidőseket-HIV pozitivat, nyúlszájjal születettet, farkasnyakút...és ezért van az hogy engem kissé nehézkesen érint a téma, mert ismerem és tudom miken kellett átmenniük, miközben én vígan játszottam a homokozóban, őket megannyiszor műtötték...a gyerekkori fotóikat látva, fel sem fogom, honnan ezekhez a gyerekekhez ennyi türelem és gondoskodó erő.

    Nem könnyű az életük, de teljes erejükből azon vannak, hogy normális életet élhessenek, és emiatt ne ítéljünk el senkit, mert nem akarnak semmi mást, csak élni.

    VálaszTörlés
  4. ..és akkor ne a gyerektől undorodj, hanem attól ami ezt művelte vele. Szerencsétlen fel sem fogja.. :S

    VálaszTörlés
  5. -Neo:

    Értem én mit mondasz, de mint láthattad nyilvánvaló volt az írásomban, hogy az embereket hibáztatom ezért.

    Viszont azzal hogy undorodok nem tudok mit tenni, így érzek a törpék, a nyomorékok iránt is, sőt a terhes nők láttán is lever a víz. Sajnos ez nálam fóbia.

    Dizmorfofóbia, más néven testi dismorfológiai rendellenesség — egy meglevő, vagy beképzelt testi defektustól való obszesszív elszörnyülés.

    Mind emellett én ellenzem is, hogy valakinek így kéne élnie. Akár kegyetlen vagyok, akár szemét. A saját gyerekemet megölném inkább. Lehet ezzel kihúzom a gyufát, de ez van.

    VálaszTörlés
  6. :D
    Nem támadlak, csak megjegyeztem.
    A dizmorizét meg kiveséztük tegnap, hogy detto én is-törpék, terhes nők különös torziója...

    De azért ne tapossuk már ki az újszülöttek beleit vietnámi papucsban kántálva hogy "dögöjjjémeg"..

    Mondom érdekes cikk, és igen léteznek ilyenek..de vigyázz a megfogalmazással-nem írhatod majd a többi részbe, hogy melyiket miért ölnéd meg..az eredendő okokat kell megkeresni, de azokon ha megtalálnánk sem tudnánk már változtatni. A genetikai mutációk megannyi válfaja söpör végig az egész bolygón-állatokon, embereken, növényeken.
    A gyökereket kellene megtisztogatni, nem pedig a szőnyeg alá söpörni a magunk főztjét.
    Csak fáj az embereknek szembenézniük a saját hibáikkal és az ebből született végtermékeikkel. Mindent csak megsemmisítenének-de a felégetés sem feledteti a mocskot és a szennyet, az mindig ott fog csücsülni szépen rajtunk. Elfordítják a fejüket, mert amit nem látsz, ugye "nincs".

    Nem húztál ki semmilyen gyufát. Ezek tények. De nem lehet undorító szennyként kezelni ezeket a gyerekeket..mert ők csak elszenvedő alanyai mindannak, amit teszünk vagy tettünk.
    Kivetülése, és testi megfogalmazódása minden szörnyűségnek, és igenis vállalják az emberek, hogy na bazdmeg ezt mi csináltuk.

    Mi húzzuk a szánkat..de nem mi vagyunk akik ennek megisszuk a levét, hanem a szülők és a gyermekek.

    VálaszTörlés
  7. ÉS ismétlem, nem téged támadlak Káin.
    Csupán feljönnek belőlem ezek a reakciók, hogy jól beoffoljalak..:P

    VálaszTörlés
  8. Ezt a videót körülbelül egy éve láttam először, azóta többször is megnéztem, mert nem voltam képes hinni a szememnek. :( Akkor döntöttem el véglegesen, hogy nekem nem kell kisgyerek. Addig is hadilábon álltam a témával, de belegondolva, hogy egy ilyen világba szüljek gyermeket... nem, nem és nem! Szeretem a kicsiket, de maradok mások gyerekeinél.

    A témával kapcsolatban: azt hiszem kegyetlen leszek én is, de egyet értek Káinnal :S

    Nekik megváltás a halál. A könyvben arról írnak, hogy a gyermeknek lehet később családja és párkapcsolata és megvalósíthatja az álmait... ugyan már... aki látja a képeket a "felgyógyult" betegekről, másképp vélekedik azt hiszem. Sosem lenne párkapcsolatuk, rendes munkához sem jutnának valószínűleg és hát a család az első feltételezés miatt kizárva, ergo nem lennének boldogok. Kinek kell ilyen élet? :'( Még ha a gyerekkoruk elviselhető is, de a tinédzserkor... kész rémálom lehet. Akkor minden érzés felerősödik. Képtelen lennék túlélni, hogy szörnyetegnek nézek ki, az emberek undorodnak tőlem, a szüleim szenvednek és még sorolhatnám.

    Az emberiség teszi ezt saját magával, ezt már nem lehet visszafordítani. Van, aki még küzd és tűr, van, aki lázong és vannak az olyanok mint én, egyszerűen megelőzök, nem gyarapítom tovább a romlást.

    Üdv.: Nightmare

    VálaszTörlés
  9. Jajj ne haragudj, lemaradt... Nagyon tetszett a cikk (ha lehet egy ilyen rémes dologra ezt mondani). Jó lenne még több ilyesmit olvasni, tudomást szerezni a szörnyűségekről, amik körülvesznek minket.

    Gratula a bejegyzéshez *tapsvihar*

    VálaszTörlés
  10. neo.Crysis a Rémségek védője és idomára



    Ne bántsátok a gyermekeim!

    Ne ítéljetek, egyem a kis sziveteket kiskanállal....:D

    VálaszTörlés
  11. -Nightmare:

    Köszönöm :)

    -Neo:

    Isten őrizz, nem vettem támadásnak! :)Csak más a véleményünk.

    A gyökere az emberi faj. Nem bánnám ha nyom nélkül elkotródna a föld színéről, igen velem együtt.

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!
    Én sem szívesem látnám azt ,hogy a saját gyerekem szenved. Fáj neki ,vagy egyszerűen nem képes az életre.
    Mindenért meg kell küzdenie vagy nem is tud megküzdeni hanem a szüleire van utalva.
    Elmesélek valamit. Nem gyerek téma , de a lelki folyamatot le írja szerintem.
    Mamám ivott (ez az ő hibája tény) Stroke-t kapott és le bénult a bal oldalára. Rendbe jöhetett volna , de nem akart és anyámra bízta magát.
    Anyám az elején elég jól tűrte. És évről évre lehetett látni ,hogy nem bírja és hogy elege van.Igerlékenyebb lett nem volt kedve menni sehová. Folyamatosan beszólt mamának( ő nem hallotta meg , nem igazán hallott már) 5 év ment el így az életéből.
    Mamám már nincs köztünk és szerintem jobb neki így. Lehet kegyetlen vagyok , de így élni,hogy teljes mértékbe másra vagy utalva. Egész nap ágyba fekszel. Pelenkában vagy egész nap vagy katétert viselsz. Nem tudom , de ez nem élet szerintem.
    Már fél éve ,hogy nincs köztünk , de anyun még nem látom ,hogy jobban érezné magát.
    Nem tudom ez mennyit segített megérteni , milyen olyan emberrel élni aki rád van utalva. A beteg szempontja milyen és az aki ápolja.Anyám 5 évig alig ment valahová , pedig nem öreg. És láttam rajta ,hogy alig várja ,hogy elszabaduljon otthonról.
    Ez nem éri meg senkinek.

    Amúgy nem régóta olvaslak titeket , de tetszik. Legalább kimondjátok amit gondoltok és ez jó!

    VálaszTörlés
  13. -Black Butterfly:

    Nekünk a nagyanyám rákja volt teljese ugyan ez.Nagyon durva idők voltak azok, teljesen megértelek!

    Üdvözlünk az oldalunk és örülünk hogy tetszünk! ^^

    VálaszTörlés
  14. -Black Butterfly:

    Üdv itt!

    Persze.
    Mindig két oldalú a dolog...és ki dönthetné el, kinek a nehezebb??
    Annak aki ápol vagy annak aki átéli..vajon kinek kell nagyobb lelki erő, ahhoz hogy együtt tudjon élni egy szörnyűséggel..mindkettőnek hatalmas áldozat..hisz mondhatni mindkét-három vagy ki tudja hány fél az életét adja a másiknak..az egyik a kezébe helyezi, a másik pedig megpróbál ezzel a súllyal élni, és segíteni a hús-vérén, hogy az ne forduljon el az élettől véglegesen.
    Nehéz ezekre a dolgokra tényleges választ adni..okok és okozatok és kérdések tömkelege vetül fel csak bennünk..és ha választ nem is kapunk rá, hát haladunk a sodrással, remélve az idő helyre rak mindent. :(
    persze más nem tapasztalt-öntudatlan gyermekekről beszélni és más éltes emberekről..talán minden családnak megvan a maga keresztje és bűne, amivel élnie kell.

    VálaszTörlés
  15. -Neo:

    Ebben az egyben biztosak lehetünk!

    VálaszTörlés
  16. Üdvözletem!

    Hol bukta el az emberiség az első próbáit?
    Athén és Spárta.
    Miért?
    Míg Spártában az ilyen torszülött, életképtelen egyedekkel nem tudtak mit kezdeni sorsukra hagyták. Okos gondolat volt. Mivel nem tudott volna gondoskodni magáról nem tudott volna (hasznos) része lenni a társadalmuknak. Amúgy meg az orvoslásban sem voltak akkoriban jártasak, nem tudtak volna segíteni neki. Nem hiába volt Pallas Athéné a Spártaiak Istene (kabalája). Józan, logikus gondolkodás.
    Athén városállama. Mindent megtartottak, mint valami bogaras vénember. Gyűjtögettek, de leginkább csak a szenny és a mocsok, ragadt rájuk a hőn áhított tudás helyett és a sok elmaradt válasz a megoldatlan kérdéseikre. (majd megtaláljuk a megoldást... tisztára, mint a "Pató Pál úr").

    Amúgy papírra szoktam vetni gondolataimat (nem blog oldalra). Hónapokkal ezelőtt írtam a gondoskodásról. Én csak eljátszottam a gondolattal,(lévén szerencsénkre egyetlen nagyszülőnk sem "telepedett" ránk ilyen módon) érdekes módon ugyan ilyen következtetésre jutottam. Tehát jól gondoltam a végkifejletet. Bár eszembe sem jutott, hogy megkérdezzek bárkit is erről, köszönöm, hogy eszme futtatásomat igazoltátok 2-en is saját példáitokkal.
    Ergo.
    Ez a fajta probléma már a korai demokráciában is fent állt lévén sok volt a szabadidejük az embereknek. Ha pedig valaki korlátozta "szabadságukat" nem szándékosan, de kötelességének érezte hozzátartójáról a gondoskodást feszültség forrás keletkezett a családban ami kihatott a társadalmi kapcsolatokra is a család irányából...

    Tehát egyetértek Káinnal.
    (hosszú lett, bocs. De nem egyszerű a téma és a kezdetekig nyúlik vissza)

    VálaszTörlés
  17. -Kamupók:

    Köszönöm.

    Régen az öregeket asszem az erdőben hagyták és saját maguk mentek ki... no mindegy. Biztos én vagyok túl kegyetlen...

    VálaszTörlés
  18. Személyes: évekig dolgoztam olyan helyen, ahol nap mint nap ilyen, s ehhez hasonló roncs gyermeket láttam, végtelenül tiszteletet érdemlő, ám végtelenül szánnivaló szüleikkel együtt, akik vállalkoztak arra, hogy felnevelik őket. Az lenne a legésszerűbb, ha az ilyen deformitásokat, kórokat már méhen belül szűrni lehetne, s nem engedni világra jönni az ilyeneket. Tudom, most párakban felmerül az, hogy mindenkinek adassék meg a lehetőség, hogy ennek ellenére vállal-e egy ilyen gyereket, vagy nem. Sok olyat láttam, aki megszülte a roncs gyermekét olyan címszóval, hogy én döntöttem, hogy felnevelem, de szerintem nem igazán gondol bele, hogy ez mivel jár hosszútávon.
    Én nem vállalnám fel.

    VálaszTörlés
  19. Siasztok!
    Véletlenül akadtam erre a beírásra..........És megakadtam rajtatok.
    Nektek nem született még beteg gyereketek.
    Nekem igen.Ő ebben a betegeségben szenved.Születésekor nem volt ennyire "látványos,de nehezen maradt életben.És azóta is boldogan él.
    Nem dobtuk el magunktól,mert Ő a gyerekünk.
    Tény,hogy gyökeresen megváltozott az életünk.De MEGÉRTE.
    Sokan szenvednek az ichthyosis nevő betegségben.Van kevésbé súlyos formája is.
    Ők is élvezik az életet és joguk is van hozzá.
    Soha ne akarjátok megítélni,kinek milyen élet felel meg!!!!!!

    VálaszTörlés
  20. -Dobida:

    Ha a kevésbé súlyos fajta akkor érthető, de a súlyos változata szerintem nem alkalmas az életre. Sajnálom ha ezzel beletapostam az érzelmeidbe, amint látod több vélemény is született, van aki a te pártodat fogja, nem is egy. Én ezt is elfogadom. A blogban van figyelmeztetés arról hogy 18-as tartalom és nem objektíven írunk cikkeket, tehát saját véleményem is benne lesz.

    Minden tiszteletem a Tiéd,hogy képes voltál felnevelni és szeretni de sajnos a véleményem akkor is ugyan az marad.

    Úgy vélem nagy erőlelépés lenne az orvostudományban ha a korai stádiumban lehetne szúrni az ilyesfajta elváltozásokat, akkor talán kevesebb szenvedője lenne ezeknek a mutációknak.

    Minden esetre tudtam hogy felháborodást fog kelteni a cikkem, de nem fogok sem mentegetőzni, helyesbíteni vagy törölni. Tudom ettől rossz ember leszek, hát akkor az vagyok sajnálom.

    Neked pedig kitartást vagy további boldog életet. Remélem én sosem fogom megtapasztalni milyen lehet ez a helyzet.

    VálaszTörlés
  21. Nem vagy rossz ember.Véleménye mindenkinek lehet.
    A történetet azért írtam le,hogy lássátok a dolgok másik oldalát is.
    Ebből nincs harag.Véleményt cserélünk.
    Azok a képek és a videó,amit Te láttál a legszélsőségesebb fokozatot mutatták be.
    Lehet ezzel a betegséggel is élni és élvezni az életet.
    Ja és még valami.Nekem felajánlották az "okos" orvosok ,hogy mindjak le a Fiamról,úgysem él 3 napnál tovább....Túlélte és nagyon sokat javult a bőre.Nem olyan ,mint a képeken.
    SOHA NEM LEHET TUDNI mikor,mennyire fejlődik az orvostudomány.Esélyt mindenkinek kell adni!
    Én is azt kívánom Neked,hogy ne kelljen megtapasztalnod hasonlókat.
    Üdv!

    VálaszTörlés
  22. -Dobida:

    Igen gondoltam az orvosok ezt ajánlják, bár ha nem az a nagyon szélsőséges formája volt nem értem hogy merték.

    Igazából én azért írtam azt amit mert úgy hittem hogy szenved.

    Köszönöm a barátságos hangnemet!

    VálaszTörlés
  23. Őszintén kívánom, hogy soha ne mondják ki neked ezeket a szavakat a szülőszobán ha a sajátodat várod. Ennek a tehernek a súlyát csak az érezheti aki benne él ebben a szörnyű csapásban.

    VálaszTörlés
  24. -Névtelen:

    Ez így van, de a cikk felvilágosító jelleggel bírt, ezért írtam róla, nem másért :) . A másik fele, hogy gyerekem nem hiszem hogy lesz. De aki ilyen helyzetben van annak sok erőt kívánok.

    VálaszTörlés
  25. Beuska
    Fél éve született meg a kisfiam,és nagyon aggodtam a terhesség alatt,hogy nehogy baja essen,és ne legyen semmi rendellenessége.(szerencsére nem lett)Nem tudom mit tettem volna,ha ilyen csecsemöt hozok nni.világra,mindenesetre tudom,hogy párom nem vállalta volna az apaságot.Neki még az is megterhelö volt,hogy a fiunk lilás fekete volt,mivel eléggé beszorult a szül9csatornában.Szoval nem tudom,minden tiszteletem azé aki felnevel egy ilyen gyermeket.Én nem biztos hogy meg tudnám te

    VálaszTörlés
  26. -Névtelen:

    Örülök, hogy nem lett semmi baja!

    VálaszTörlés
  27. Csincsilla:

    *bimm egy (pici) pofon* Az első bekezdésért.

    Az írás többi része nagyon jó, beismerem, hogy még nem hallottam erről, így magas volt számomra az információ-értéke, amit szeretek.

    Pók:

    Teljesen egyetértek veled.

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: