2010. március 6., szombat

neo.Crysis:Városi éjszaka

Mesét hoztam nektek gyerekek,
de közbe semmit se egyetek!
Mesét mondok egy bácsiról-nohát,
ki húsotokra feni a fogát!
Na jó-ez így nem teljesen igaz,
de a mesében sem lesz vigasz.
Nyomás az ágyba! El is kezdem.
Figyeljetek! Legyetek csendben...

Az ablakban állva nézem,
a nap hogyan nyugszik éppen.
Mintha égne a város. Lángol.
A látvány lenyűgözne bárhol.
Elmúlása teljes gyönyör,
erős fénye már nem gyötör.
Lehullik rólam a bilincs,
lelkem ébred-az alkony kincs.

Az ablakban állva nézem,
nincs egy csillag sem az égen.
A város fényei és zaja,
örök fényük eltompítja.
Meddig szemeim ellátnak:
az óriás toronyházak
végtelen magaslatokban.
Éles fénypontok nyomokban.

Az ablakból állva nézem
szemben álló tükörképem.
Visszafordulva befelé
tekintetem tárul elém.
Cigarettám füstje lágyan
fodrozza be gyönge árnyam.
Elmúlt végre. A nap lement,
sötétségnek adva helyet.

Az ablakból állva néztem,
rikító zöld neon fényben
a fürdőszobát belepő
árnyakat, és a merengő
önmagam éles tekintetét.
De itt töltök minden estét:
mi újdonságot jelenthet?
Zord lelkemnek rejtekhelyet?

Az ablakból figyeltem Őt,
a vizes, nyugvó istennőt,
aki mozdulatlanul meredt.
Elrabolta a lelkemet,
szívemet és minden bája
nyirkos nedves rothadása
kísér minden egyes nappal.
Alvó édes bűzlő angyal.

A kád szélére ültem le.
Forró vizet eresztve
fekete foltos kebledre.
Nézlek-gyönyörtől eltelve.
Tested betölti a kádat,
s az oszló puffadás-de bánat
elkerül minket kedvesem.
Bomolj csak nyugton-nedvesen.

A kád szélére ültem le.
Tekintetem csak fürkészte
lágyan ringó göndör hajad,
vastagra duzzadt kék ajkad.
Arcod kerek teliholdja
késztet engem lágy mosolyra.
Cigarettám lágy hamuja
reád hullik-drága hulla.

Az esküvői ruhádban
fojtottalak meg e kádban.
Öltönyömben minden este,
ülve nézek le e testre,
mely csodás és szebb mindennél,
s halva jobb, mintha itt lennél.
Csak fecserésznél szüntelen.
Az élet veled úgy küzdelem.

Így oly nyugodt vagy és édes,
alvó-mesésen szépséges
hercegnő-csak ezen a bálon
nem leszel különb rút atkákon.
Csikkem combodon nyomom el,
bár fájdalmat már nem érzel,
mégis a hús szisszenése,
mint lelked apró rezdülése.

Az ablakból állva néztem
a rothadó feleségem.
Pislogó zöld neon fényben,
tündöklő gyönyörűségem.
Ölelésed víztől forró,
érintésed lágyan bomló.
Mégsem sajnálom, mit tettem.
Aktusokkal feledttettem.

Az ablakból állva néztem,
a csöndes, zord tükörképem.
Fehér bőrömön barna foltok.
De én ettől leszek boldog,
a csúszós, síkos ölelésed
elmét lebénító mérged.
Minden éjjel veled hálok,
kiélvezem rút halálod.

Az ablakból figyeltem Őt,
a rothadó hús-istennőt.
Zöld éjszakák lidérc fénye
ifjú férjed menedéke.
Cigaretta füst kavarog
lágyan, elnyomva a szagok
meztelen testemre tapadt
folyékony nedv borzalmakat.

Az ablakban állva néztem,
a nap hogyan kel fel éppen.
Mintha égne a város. Lángol.
E látvány lenyűgöz-akárhol.
Tested múlása teljes gyönyör.
Hiányod-mi mindig gyötör.
De ha leszáll újra az éjjel,
ölellek-zöld neon fénnyel.

24 megjegyzés:

  1. Höhö erről a Nekrofil naplója jut eszembe, ugyan ezt csinálta. Betette őket meleg vízbe hogy megpuhuljanak :D

    kapott egy fasza hullamérgezést is? XD

    VálaszTörlés
  2. Káin:

    xD
    ...kissé elragadtattam magam az éjjel! :P
    Azt hittem, kb mindenki elküld majd a pi**ba, hogy mekkora beteg f*sz vagyok-de úgy látszik inkább nem mernek kommentelni! :D

    Gyerünk lányok, mondjátok meg a frankót! ^^

    VálaszTörlés
  3. én megmondom a frankót! kissé beteg vagy! :D:D
    általában irtózom az ilyen emberektől... ha ismerem őket. de nekem tetszett. tehetség. csak ennyíí :D
    cupppp.
    letti:)
    :D:D

    VálaszTörlés
  4. -Neo:

    Az a gáz, hogy szerintem nem beteg :DDDD

    VálaszTörlés
  5. Letti:

    A képzelet szárnyalhat határtalanul, míg a valóság pedig a megszokott utakon gördül tovább.
    Megpróbálom kivetíteni keserédes rémképeimet, hogy kiélvezkedhessetek rajta, hogy ne csak az én képzeletemben élhessenek tovább e fiktív események.

    Ha pedig tetszett neked kedvesem, az azt jelenti te is kissé betegecske vagy! ^^ :)

    VálaszTörlés
  6. Káin:

    ööööööööööööööööööööööööööööööööööhh hogyismondjaaaam....xDXD

    nálunk ez alaphangulat, ami másoknak gusztustalan lelki fertő :D:D mi abban dagonyázunk boldogan! :D

    VálaszTörlés
  7. Huhuhúúúú, ez elképesztően betegre sikeredett kedves mesemondó O.o Imádtam minden sorát. Sok gratuláció! Ahogy leírtad *.* Szinte éreztem a szagokat, éreztem a hulla tapintását :O eszméletlen

    (Fiúk, a rajongói levél nincs elfelejtve, csak nem voltam gépközelben, levert lábról az influenza.)

    Üdv.: Nightmare

    VálaszTörlés
  8. -Neo:

    Höhö ugyan már! ~mondja miközben megkeveri a kádjában egy bottal a hullát ~

    :DDDDD

    -Nightmare:

    Jajj, jobbulást!

    VálaszTörlés
  9. Káin:

    Köszönöm szépen. :) Igyekszem, már lassan teafű-mérgezést kapok. :P

    VálaszTörlés
  10. Levelek kipostázva. :)

    További szép napot!

    VálaszTörlés
  11. Ehhez a meséhez csak gratulálni tudok:)

    VálaszTörlés
  12. betegek vagyunk! kezet rá! :D:D
    amúgy, néha tényleg jó képzeletben előhozni a sorozatgyilkos/nekrofíliás/gonosz ( esetleg egyszerre mind a három ) énünket, szadizni egy kicsit.
    egyre jobban odavagyok a blogért...
    ( Neo, kedvesemnek hívot... *elalél* )
    őőő... azért ennyire nem... ez a plázapudli-énem volt...
    szóval, betegek vagyunk! kezet rá! :D
    cuppp.
    letti.
    ( nightmare : gyógyulj meg ! :)

    VálaszTörlés
  13. bocsi, a hívott-ból lemaradt egy t.
    sorry :)
    de azért betegek vagyunk ! :D
    cuppp.
    letti.

    VálaszTörlés
  14. Nightmare
    Hamarosan válaszolok! ^^:)

    Letti
    :D nem néha jó, hanem állandóan jó :D:D

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm Letti, igyekszem. :)

    Neo, millió köszi a válaszodért! ♥ /Káinnak ugyanannyi köszi:)/

    VálaszTörlés
  16. hmm... igazad vagy Neo. képzeletben Adolf Hitlerré válni, és legyilkolni több tízmillió embert... az az igazi móka :D ( "drága" apukám szavajárását használtam... )de még mindig betegek vagyunk :)
    cuppp.
    letti:)

    VálaszTörlés
  17. Te tényleg beteg vagy.... De valahol annyira meg és magával ragadó... Végülis, pár évszázada is egy ilyen műre és költőjére, hát enyhén szólva csúnyán néztek... Ma pedig az irodalom nagyjai ők. Huhhh. Azért remélem, csak a fantáziádban marad meg ez a jelenet. :D

    VálaszTörlés
  18. LittleDevil | Meti2010. április 7. 20:21

    Egyszerre beteg és **rva jó:D:D
    megint csak gratulálni tok:D
    Végül is tényleg nem kell bajlódni így semmivel.
    pl előjáték... Ja és így sosem fáj a feje xĐxĐ:D
    *röhögőgörcsöt kap xĐ*

    VálaszTörlés
  19. LittleDevil | Meti2010. április 7. 21:04

    Ja és jobbulás Nightmare;D

    VálaszTörlés
  20. LittleDevil | Meti2010. április 10. 15:53

    Nightmare:
    Én is okos vagyokxĐxĐxĐ
    most nézem március 7 Én írtad a bejegyzéstXD
    ááááááxD ezmár nekem is fájxD

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: