2010. március 9., kedd

Káin: Felhívás!

Tisztelt szerkesztő társaim!

Írtam nektek egy nem publikus cikket de látom nem vettétek észre, piszkozatban volt benne, hogy olvassátok el. Mivel nem reagáltatok rá és msn-en mindenki off akkor nyilvánosan szeretnék megkérni mindenkit, hogy egy nap csak két darab verses cikk legyen, mert a hármat soknak tartom. Remélem nem haragudtok meg hogy így szólok, de privátban nem vettétek észre. Örülök, hogy ilyen lelkesek vagytok, de nem szeretnék verses blogot, ha van egy vers utána ne legyen még egy cikk versről, hanem valami másról és csak az után vers! Két verses cikk egymás után sok és nem vers blog vagyunk, ne vegyétek sértésnek a felhívásomat csak most kicsit eldurrant az agyam. További jó munkát nektek, nem veszekedtem csak szóltam!

Mi több:

2 verses cikk közt legyen 3 cikk NEM versről.

9 megjegyzés:

  1. .............jogos.
    Legyen inkább ajánlóként bemutatva..akkormáááár. :D

    Figyeljetek a belső bejegyzésekre is, ahol egymásnak üzeneteket hagyunk!

    VálaszTörlés
  2. én nyomtam a brutálisat XD
    ez brutális..:D:D >.<

    VálaszTörlés
  3. -Neo:

    Brutálisan felbasztam magamat, de nem baj azért szóltam hogy ne legyen feszkó, remélem senki sem sértődik meg.

    VálaszTörlés
  4. -Káin:

    Értem én, a napi verssarokra való igényemet viszont fenntartom.

    VálaszTörlés
  5. -Damien:

    Rendben van, nem is mondtam, hogy ne, de minden 3. nem verses cikk után jöjjön 4.-ként.

    Remélem ne sértődtél meg, de nézzed végig a postokat az oldalon és ezen az oldalon 6 cikk csak vers ami nekem sok. A legrosszabb hogy nagyon egymás után.

    Én ütemeztem a cikkeimet pl: zene ajánló, film ajánló, egy író vagy könnyed téma és egy durva és megint jön elölről a kör hogy ne legyen uncsi.

    Kérlek ti is valahogy így csináljátok. Ha nem tudtok cikket írni inkább ne írjatok semmit mert a sok vers egymás után nem jó.

    Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  6. Még neo.Crysis sem mond mindig rémmeséket.. XD

    VálaszTörlés
  7. -Káin:

    Alapvetően úgy gondoltam, a verssarkot én üzemeltetném, az a napi egy vers pedig igazán méltányolható. A többiek meg túlbuzgók voltak =)

    VálaszTörlés
  8. -.-
    LOL

    NO PRIVATIZATION...

    Szeretném ha jobban együtt működnénk..

    1. Ütemezés.
    2. Egyeztetés a további szerkesztőkkel.

    Például Káinnal napi szinten egyeztetünk, megbeszéljük az aktualitásokat, orvosoljuk az esetleges problémákat, segítjük egymást, akár előre betervezünk a dolgokat. Ha nagyobb lenne a közös munka, nem lennének váratlan kellemetlenségek...

    Én csak erre kérek minden szerkesztő kollégát, hogy legyetek tekintettel egymásra és egymás munkájára!

    VálaszTörlés
  9. Még annyi, hogy a verses cikk nem helyettesíti a cikkeket. Tudom a te ötleted volt a verssarok és nyugodtan csináld, de a többieknek Stop van. :-s

    Mármint azzal, hogy bemásolnak egy verset nincs letudva a cikkírás. ha meg nem ilyen szándékkal csináltátok bocsánat a feltételezés miatt.

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: