2010. március 8., hétfő

Nyarlathotep: Lemuria vs. Nephilimek

Egy érdekes kérdésen kezdtem ma elmélkedni, gondoltam volt megosztom veletek is. Nem ígérem, hogy nagyon belemennék a részletekbe, a téma meglehetősen szerteágazó és mind a tudomány, mint a teológia a mai napig vitatja.

A fogaskerekeket elmémben, ezen videók indították be.





Nos, a biblia(apokrif iratok) szerint ugye ezek a nephilimek, az angyalok és emberek közös gyermekei. Hatalmas tudással, emberfeletti erővel és nem mellesleg valódi mágikus képességekkel. DE, emellett ott vannak a legendák Lemuriáról is, egyes tézisek az embert innen származtatják, egészen pontosan a lemuriai szuper embertől, aki a fentebb említett nephilimekhez hasonló(méreteiben legalábbis). A kérdésem pedig az, hogy melyik volt, honnan és kitől származunk, melyikre van több esély, ha fogalmazhatok így, melyik e kettő közül a reálisabb? Persze, akár az sem kizárt, hogy e két faj messze egymástól, ám egyszerre élt a földön valamikor.

Lemuria:


Fantázia verzió:


Összehasonlításképp képet is próbáltam keresni a lemuriaiakról, de sajnos nem találtam.

Nephilim ábrázolások:

6 megjegyzés:

  1. Nefilimekről majd én is írok egyszer, tetszett a cikk. Ma elég okkultista nap van :D

    VálaszTörlés
  2. Egyébként, ha tőlük származunk akkor szerintem csak 1 részünk, kb azok akik okkultan aktívak...

    VálaszTörlés
  3. De ezt írtam már, szvsz nem így van. Van akiben jobban benne van, de a lehetőség a származás miatt ott van minden emberben, max. nem él vele, vagy alkalmatlan rá. Szerintem.

    VálaszTörlés
  4. -Nyarlathotep:

    Hát nem tudom... Lehet.

    VálaszTörlés
  5. http://feherlotusz.hu/source/12bolygo.pdf

    én csak ezt fűzném ide

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: