2010. március 11., csütörtök

Káin: Zeneajánló

Ma az egyik kedvenc elektronikus zenét játszó bandámmal ismerkedhettek meg. Akik szeretik az indiai dallamokat és a keleties hangulatot, nem sablonos témákat, nagy szeretettel ajánlom :

1200 Micrograms

nevű formációt. Az Ibizai psychedelic trance együttes már akkor a kedvencem volt mikor gimibe jártam és black metált hallgattam reggelente a suliba menet :D. Gyorsabban ment tőle a volánbusz vagy nem tudom, de nagyon a szívemhez nőttek.

A tagok neve: Riktam és Bansi, Raja Ram és Chicago. Raja Ram ausztrál, de Londonban él 30 éve. Bansi és Riktam német, Chicago pedig amerikai, ebből három a Spanyol Ibizán él. A nevüket Raja Ram adta mialatt az első albumon dolgoztak. A zenéjük kicsit nehéz, mivel gitártémákat előszeretettel alkalmaznak. Az ötlet , hogy zenéljenek szintén raja Ramé volt, az első album 9 drogról szól, ami hihetetlen nagy sikert aratott a kiadásakor.

A második albumon a kedvenc alkotóik és tudósaik voltak az ihlető alanyok. A harmadik album címe az időgép volt, ami különböző idősíkban 1-1 helyre navigált el minket, erről az albumról nagyon sok kedvencem van egyébként. Híresek az élő showjaikról is. Én szerintem egyáltalán nem sablonos tüc-tüc amit csinálnak, legkedvesebb számomra a sok indiai téma amitől jön az a bizonyos misztikus feeling ~nyálcsorg~.

Megjelent albumok:
-Oldalak:

-Myspace:

http://www.myspace.com/1200micsmusic

-Official oldal:

http://www.1200micrograms.com/

Most hogy letudtuk a fontos dolgokat jöjjön tőlük pár nagy kedvencem! Remélem tetszeni fog nektek is, én nagyon szeretem őket!


Pörgős szám gitártémával, elég feelinges:


Igazi fetrengős, dugós, nagyon indiai zene :D :



És a kedvencem (erre aztán lehet mindent :D ):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ezeket is ajánljuk: