2010. március 26., péntek

neo.Crysis: Kisfilmek nagy hatással II.

Mint ahogyan azt már említettem, igen kedvelem a kisfilmeket valamint a játék- és kísérleti filmeket.Úgy gondoltam, megosztok veletek újra néhányat a kedvenceim közül, legyen min elmélkednetek!

Most három fekete-fehér animációt hoztam nektek, plusz egy bónusz magyar mű a végére! Magyarázatot nem fűzök hozzájuk, mert szerintem elveszi a felfedezés varázsát! Így mindenki vonja le magának a tanulságot-ha talál.

Egy zseniális alkotás..




MUM







Régi nagy kedvencem, remek látványvilággal..



JOJO IN THE STARS






Csak úgy reggelire..





THE ARROW'S PARADOX






És végül egy magyar alkotás, mellesleg szerintem a 2008-as év legjobb filmszemlés kisfilmje-amin máig is elgondolkozom, ahányszor újra ás újra megnézem. Fojtogató hangulat egy Kafkai történetben...


SHOCK
vagy más címen
KÓCOS





Sajnos csak YouTube-on lehet megtalálni a filmet, ezért adok egy LINKet, mivel az oldalon nem jelenik meg teljesen sajnos, de legalább belenézhettek ízelítőnek- a kisfilm 22 perces. Tehát a linken is megnézhetitek!

5 megjegyzés:

  1. Káin:

    Szerintem nem.
    Mindegyiket nagyon szeretem, de más-más okból.
    Remekek!

    VálaszTörlés
  2. -Neo:

    Nem sértésből írtam, csak a látványvilága volt az, de pozitívan! :)

    VálaszTörlés
  3. Káin:

    :D nem is vettem sértésnek! :D:D
    tudom hogy pozitívumként mondtad :D:D
    A MUM az valami hatalmas..

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: