2010. március 14., vasárnap

Káin: Felhívás!

Tisztelt olvasók!

Örömmel jelentem nektek hogy ma végre egy hónaposak vagyunk! Szeretném megköszönni ezt az összes olvasónak és szerkesztőnek, hogy elértük! Úgy érzem az egy hónaphoz képest igen jól teljesítettünk, itt egy kis áttekintés:

  • Van 57 állandó olvasónk, köszönhetően a kitartó spamelésemnek a blogokon és myspacen!
  • Van 6 szerkesztőnk amiből 3 legalább folyamatos aktivitást mutat, két tagcsere is történt sajnálatos módon, de szerintem itt jövés menés állandó lesz. :(
  • Napi nézettségünk az 1000-ret üti és ebből 20% új és 25% visszatérő vendég! (A többi egyéb találatot és visszaolvasást jelez :D )
  • Az egy hónap alatt 104 cikket írtunk: vers, írók, novellák, filmek, okkult gondolatok főcsapásával és némi viccel, úgy nagy átlagban napi 3 friss cikkel szolgáltunk nektek különböző témákban!

Az 1 hónap alkalmával Neo egy új bannerrel kedveskedik ami hamarosan kikerül, Én pedig lenullázom a szavazást az olvasható témákkal kapcsolatban! Aki szeretne esetleg javaslatot és ötletet adni, hogy miről írjunk azt ne csak szavazással jelezzétek, ide lehet kommentelni. Esetleg bármilyen javaslat is jöhet (mi tetszett, mi nem tetszett) ! Az eltelt hónap alkalmával új állatkánk is lesz! Örömmel vettem észre hogy csak egyszer kellett moderálnunk és az olvasóközönség nyitott a témáinkra! Így tovább a szerkesztőknek és az olvasóknak is! Kérlek terjesszetek minket, hogy még többen megismerkedjenek velünk! Javaslom, hogy ha esetleg nem frissülünk nézzetek hátra is mert rengeteg cikk (monom 104 darab) született az elmúlt hetekben!

Köszönjük a Mortem Aeternus egész csapata nevében, hogy vagytok és figyeltek ránk! További kellemes olvasást kívánunk!


22 megjegyzés:

  1. Na, hát még sokszor ennyit:)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratula az egy hónap eredményeihez! csak így tovább :D

    Én nem hiányoltam eddig semmit, de pl kíváncsi lennék rá, hogy esetleg milyen TV show-kat néztek (nekem nagy kedvenceim a Supernatural és a Legend of the Seeker, meg szeretem a Dr. House-t is :))

    Én nagyon szívesen hallanék még többet Egyiptomról is :) vagy bármilyen érdekesebb történelmi korszakról, országról. Illetve ezekkel kapcsolatos legendákról, mitológiáról.

    Az okkultizmus az alap, jöhet minden mennyiségben, de nem is szoktátok hanyagolni. Ugyanígy vagyok a művészetekkel is. :)

    Remélem sosem fogytok ki az ihletből! :)

    Üdv.: Nightmare

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen!!!! Remélem én is, hogy sosem lesz uncsi a blog!

    VálaszTörlés
  5. Grat. midnenhez^^ :D Ahhoz, hogy növekedjen a látogatószámláló mutatója és, hogy ennyi rendsz. olvasótok van, ahhoz a terjesztések nem is nagyon kellettek[nah jó,talán] de szerintem a cikkek voltak érdekesek[ mondanék nevet, hogy melyik szerzőt kedvelem legjobban,mert az ő cikkeit találtam a legjobbnak,de nem mondom,nehogy megharagudjon
    más] :D Nekem mindegyik téma tetszett,és talán az okkult témák a legjobban :D xd
    Én továbbra is várom a cikkeket,szóval csak így tovább :D És kíváncsian várom az új fejlécet ^^ :D Látom az állatkátok is más xDNightmare-el egyet értek :D Sorozatokat is bemutathattok :D Nekem is pont azok kedvenceim,főleg a Supernatural :D
    u.i.: Azért én örülök, hogy a költők verseit kicsit lecsökkentettétek,mert abból túl sok volt [ Neo a tiedre mindig számítok,abból soha nem elég ] Szóval versek mennyisége épp elég mint amennyi most van,és ha tesztek is verset,akkor legyen közte valami okkult téma vagy filmajánló, vagy bármi :) Mondjuk ezt Káin is elmondta,de én is elmondom xD Remélem azért nincs harag :D

    VálaszTörlés
  6. -Cukorka:

    Aranyos vagy :)

    Nincs hát, eddig is így volt, csak hogy lett munkám nem tudok írni csak esténként meg hajnalban 1-1-et :-s Ezért nem annyira rendszerezett a blog mint volt :(

    VálaszTörlés
  7. úgy örülök (:
    továbbra is ilyesmiket, vagy többet kívánok (:
    cuppp :
    letti.(:

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Nagyon tetszik a blogotok! egy csomó mindent visszaolvastam! imádom az okkult témákat, különböző ajánlókat, meg vicceket. :)
    csak így tovább!új olvasót szereztetek, ki is tettelek titeket népszerűsítés céljából ;) :D

    VálaszTörlés
  9. -Sunnygirl:

    Juj de kedves!

    Ha megmondod hova , akkor mi meg kiteszünk téged!

    VálaszTörlés
  10. jaaj de ari xD
    címem: www.sunnnygirl.wordpress.com.

    VálaszTörlés
  11. most miért vagytok így ráflesselve a TV-re lányok? :D:D

    VálaszTörlés
  12. Én is csak azt tudom mondani ,hogy csak így tovább. Szerintem itt mindenki talál magának valamit ami tetszik :).

    VálaszTörlés
  13. -Neo:

    Én nem nagyon nézek tv-t :DDDD

    -Black Butterfly:

    Köszönjük! ^^

    VálaszTörlés
  14. Neo: jaaj én gyűlölöm a tv-t. nem is nézem, mert idiótaságok mennek benne.

    VálaszTörlés
  15. sunnygirl

    Nightmare és Cukorka kommentjére reagáltam..:D
    én sem vagyok oda a Tv-ért..degradált agymosás..
    Sőt még az ismeretterjesztőket vagy a tudományos műsorokat sem szeretem, mert állandóan csak egy nézőpont alapján mutat be valamit...ergo 5 külön embertől 5 haránt ellentétes dolgot állít egyenesen..nem ismerik a kompromisszumot, és mindenki csak a hülyeségét fújja és beszélné beléd..:S:S egyszerűen idegesít..minden megfojtanak és érdektelenné tesznek..

    VálaszTörlés
  16. nálam is kint vagytok ( mellékes )
    cuppppppp (:
    ( www.loraswan.blogspot.com )
    letti(:

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: