2010. március 26., péntek

neo.Crysis: Tavaszi butító szelek


Tavaszi szél...


Ha véletlenül bekapcsolva felejtenénk a tévét, biztosak lehetünk benne, hogy Freddie Mercury legalább öt percenként elkezd szólózni a háttérben, amitől az ember agya szépen elkezd elszivárogni a fülein..

Gondoltam egy merészet: szétnézek a pályázat kiírók oldalán, hogy mi jót alkottak kedves honfitársaink.


Körülbelül egy órán át kalandozgattam a több száz videó között, mégsem igazán hagytak bennem igazi nyomot..a legtöbb persze itt is a szóló, az unokák énekeltetése vagy épp az iskolás csoportok, netán a részeg kollégisták "művei". Persze egy-egy komolyabb "banda" vagy zenekar felvételét is megtalálhatjuk, igaz náluk is csak annyival nagyobb az élmény, hogy helyesen, tisztán és profin játsszák el az ismert dallamot..

Gondoltam, néhány viccesebbre sikerültet is megmutatnék, de az nem lenne igazán fer- néhányat igaz eleve viccnek szántak, de azért nem szabad kinevetni a gyengécske-ámde vállalkozó kedvűeket sem. Csupán a webes feltöltések között keresgéltem, valahogy nem érdekelt a plázákban kamera elé állós bénázós gagyi..

Íme néhány videó, amikben volt valami igazán érdekes, mert lekötötték a figyelmemet és többször is megnéztem!


Szóval az egész nyavalyában a legklasszabb videó szerintem, izgalmas, érdekes, vicces és zeneileg is teljesen tökéletes! Az őszinteség jut spontaneitásáról eszembe, szabad, tiszta és játékos!
Gratulálok az alkotóknak! Nálam No. 1 és mennek a szavazatok!





Hát igen..az acapella mindig nyerő. Nem is érdekelt volna különösebben, de mégis.. az előadó fiúnak nagyon szép tiszta hangja van, és a felvétele is messze kiemelkedik a többi közül, úgyhogy megérdemli az elismerést.





A végére jöjjön egy kissé könnyedebb és kevésbé megformált felvétel. A Tesco gazdaságos halak éneke. Igazából semmi extra...de valamiért újra és újra meg kell néznem! Valamire nagyon emlékeztet-bár még nem jöttem rá, mi lehet az..





Szóval rengetek videót találni az oldalon LINK ITT bár csak erős idegzetűeknek ajánlott, mert rengeteg az agyleszívó hulladék.

Igazából lehet szavazni az oldalon is, bár az nyer, akinek a legtöbb YouTube-letöltése lesz. Ha nagyon unatkoztok, lehet agy-sorvasztani, nevetgélni, fület fogni, fejet csóválni, szánakozni vagy amihez a kedvetek tartja!

6 megjegyzés:

  1. :D Ezeket tényleg sokat játszák [ mindenhol]:D
    Az utolsó [halas] engem semmire sem emlékeztet :D Kb. 1 percig nézem, ahogy cuppognak a félig megfagyott halak :D:D xD Muszáj nézzek még párat :D szóval megyek is xD :))
    Amúgy a cikk tök jó volt :D
    puszi, Evelyn

    VálaszTörlés
  2. Cukorka:

    :D
    akkoris jelent valamit az a halas!! >.<
    de nem jövök rá mire emlékeztet! :S

    Nemtom hol játsszák őket, én az oldalakat lapozgattam, bele bele hallgattam egy-egy ígéretesebbe, de kb szégyen hogy sokan komolyan veszik, amit ott művelnek! Olyat nem is akartam direkt kirakni..:(

    Bátor vagy, hogy elalvás előtt ilyeneket nézel :D:D nehogy nekem rosszat álmodj!>.<
    :P

    VálaszTörlés
  3. hehe, hát most nagyon mosolygok! :D az a bizonyos a capellás srác az osztálytársam, Márk :D és most nem azért mondom, de tényleg nagyon tehetséges! hangszeren is játszik meg énekelget is emellet meg minden... :D nagyon örülök h Nektek is tetszett és kiraktátok! :D (K)

    VálaszTörlés
  4. Zoë:

    Erre mondják, hogy kicsi a világ...:D

    VálaszTörlés
  5. Káin:

    Ugye?? van benne valami, ami megfog....XD
    DE LOOOOOL!??!!??!!

    sátáni delejező halak!!!
    :D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: