2010. március 2., kedd

Káin: Felhívás!


Kedves olvasók!

Tudtuk , hogy a gonosz spamelésünk meghozza a gyümölcsét, így tettünk szert az új kedves olvasókra meg pár bosszús bloggerre is, de mindenhova egyszeri alkalommal írtunk be, szóval ha valahova 2x is írtam volna az csak a véletlen műve (meg hogy hajnali 5-ig ülök a gép előtt) . Na de nem ez a lényeg, hanem hogy kaptunk egy díjat, benne vagyunk egy Kreatív blog listában mi több cikkeztek is rólunk!

A szerkesztői brigád nevében köszönjük szépen!

-Az említett oldal megtekinthető itt (meg a linklistánkban) :

http://chameleon-no-seppun.blogspot.com/

Végül is aki szereti a japánnal kapcsolatos dolgokat, legyen az manga, anime, zene, utcai viselet, azoknak szeretettel ajánlom ezt a szép és kedves blogot! Szerintem igényes és szórakoztató, szóval ne legyetek restek ellátogatni oda, főleg ha érdekel titeket a japán kultúra.

-A rólunk írt kedves cikk, pedig itt van!:

http://chameleon-no-seppun.blogspot.com/2010/03/blogajanlo-mortem-aeternus.html

Nagyon boldog vagyok, hogy a sok negatív visszajelzés mellett van pozitív is (na nem mártírkodok, mert sokan írtatok commentekben kedves és dicsérő dolgokat, nektek is köszi!) De vissza térve van valami etikettje ennek a díjnak:

A Blogger Díj felhasználásának szabályai a következők:

1. Meg kell köszönni a díjat annak, akitől kaptuk.
2. Ki kell tenni a logót a blogba.
3. Meg kell adni annak a felhasználónak a linkjét, akitől a díjat kaptuk.

Ezeknek ugye már eleget tettem (mondjuk hogy írtak rólunk már akkor reagáltam ahogy illik), kitettem a kis képet is (megy az arculathoz :D), jöjjön hát a többi. Azt mondja írni kell magunkról 7 dolgot. :D Ajh mit vállaltam én be itten... -.-

4.

- Fekete a hajam
-Zöld a szemem
-sok tetkóm van
-van egy fekete macskám
- nagyon sápadt vagyok
-insomniában szenvedek lassan 11 éve
- fiú vagyok

Remélem ez a 7 bőven elég :D. A másik szabály pedig az, hogy ki kell osztani megint 7 díjat. Jaj istenem... ez nagyon nehéz. Mivel nem tudok dönteni taláromra kattintottam a linklinstáinkra, semmi személyes nincs benne, ugyanis akiket eddig is kilinkeltünk eleve jónak tartunk, na de a lottó nyertesek:

-http://catastrophobia.blogspot.com/
-http://ilyasviel.blogol.hu/
-http://florielle.wordpress.com/
-http://zombieyanos.wordpress.com/
-http://bluesophie.wordpress.com/
-http://rougeest.blog.hu/
-http://tyrmcdragon.blogspot.com/

Nos ezzel meg is vagyon az etikett oldva! További jó olvasgatást nektek a Blogukon! És Még egyszer köszönjük! ~meghajol~

25 megjegyzés:

  1. Káin Káin...mondtam hogy ne add ki nemi hovatartozásunkat, mert kapjuk majd a kedves fiatal hölgyektől a rajongói leveleket..!
    (amiket továbbra is várunk!! :) )

    Kellemes olvasgatást mindenkinek a továbbiakban is!

    VálaszTörlés
  2. -Neo:

    höhö... Tudod az energia szomj nagy úr. :DDDD

    VálaszTörlés
  3. Káin:

    LOOOL

    :D:D

    ~neo.Crysis megvédi az ártatlanokat, elrejti őket a mesemondó köpönyege alá~
    XD

    VálaszTörlés
  4. áááj :) ezek szerint, akkor nekem is eleget kell tennem ezeknek a feladatoknak, minthogy linkelés, 7 dolog, meg 7 díj... :)
    amúgy köszcsi xD (hogy ide is csempésszek valami cukiságot :P)

    VálaszTörlés
  5. -Neo:

    ~lefújlak poroltóval és megerőszakolok mindenkit~

    XD

    -Florielle:


    Igen! Nincs mit! :)

    VálaszTörlés
  6. Grat a szép munkához és a díjhoz :)

    Nah most már tudjuk, hogy fiúk vagytok yeeh :D Hova küldjem a rajongói levelet? :D

    VálaszTörlés
  7. -Nightmare:

    A profilomban ott a mailcímem :D

    VálaszTörlés
  8. Káin Káin....
    :D bírjál már magaddal!!!

    (amúgy az enyém is..)

    :D

    VálaszTörlés
  9. Jajj tényleg, elfelejtettem írni...

    nekem is fekete a hajam,
    zöld a szemem és
    sápadt vagyok,
    az álmatlanságom mondjuk még "fiatalka" :D de az is megvan,
    tetkóm csak egy van de kipipálva,
    fekete cicám volt, elhalálozott szegénykém...

    ééés csak egy különbség van, lány vagyok xD

    VálaszTörlés
  10. Nightmare..

    Akkor ez itt a zöldszemű fekete hajúak társasága sápadt bőrrel..:D:D

    VálaszTörlés
  11. Neo:

    :D Végre egy hely, ahol hozzám hasonló élőhullák járkálnak (olyan Samara feeling, kútból halászott vízi-hulla hosszú fekete hajjal, sápadt bőrrel - reggelente hasonló hörgő hanggal).
    Szeretek itt lenni :)

    VálaszTörlés
  12. Nightmare..

    :O huhh köszi szépen! Örülök hogy tényleg ennyire jól érzed itt magad közöttünk!
    Nagy öröm!
    Reméljük sokáig leled bennünk örömöd!

    VálaszTörlés
  13. -Nightmare:

    Ez célzás, hogy rakjuk össze amink van? :DDDDDDDD


    Jól van vicceltem, mára lelövöm a perverz poénjaimat.

    Szegény cica :(

    VálaszTörlés
  14. Neo:

    Amíg a mindenható Internet engedi én csüggeni fogok minden bejegyzéseteken :D

    Káin:

    Én bírom a perverz poénokat :P

    Szerettem a cicust :( aranyos volt :) de sajnos matricát csinált belőle egy autó :@


    Nah skacok

    E-mail címek lementve, holnap nekiülök hisztérikus rajongói leveleket gyártani, rettegjetek! xD

    Jó éjt és rém álmokat! :)

    VálaszTörlés
  15. Nightmare:

    Oké, máris rettegünk!
    :D

    VálaszTörlés
  16. Káin:

    Nem szívesen távozom, de még tanulnom kell holnapra belügy dolgozatra -.- 2-3 órát elleszek vele.

    Neo:

    *hisztérikus-gonosz röhögésben tör ki és dörzsölgeti a tenyerét*
    Nah, majd összehozok valamit :D Ha valami értelmeset találtok benne, az csak a véletlen műve lesz.

    VálaszTörlés
  17. Káin:

    Köszönöm!

    *fogpiszkálóval kitámasztja szemhéjait s a füzete fölé görnyed*

    Rémséges álmokat fiúk! :)

    VálaszTörlés
  18. Ó köszönet szépen,s hetedikként wáó... honnan tudtad h a 7es a szerencseszámom?? nah jó a négyes is xD
    nah hát most én bajban leszek... mert díjazottaim nem igen vannak de összekaparok hét blogot... xD
    Gyanítom vissza nem mehet... így minus egy blog...
    köszönöm nektek :)
    s én tudtam h srácok vagytok... xD

    VálaszTörlés
  19. -Andrew:

    Nincs mit! :)

    Haha, a kis szemfüles...

    VálaszTörlés
  20. Köszönöm a megtisztelő jelölést:)
    Sajnos elvi megfontolásból adódóan nem viszonozhatom, de azért örülök:)

    VálaszTörlés
  21. Nem nem vagyok szemfüles... csak ránéztem a profilotokra is xD

    VálaszTörlés
  22. -Andrew:

    Remélem Te sem gondoltad, hogy a profilok tartalmaznak igazi infókat. Mind fake. :D

    Lehet nem is fiú vagyok hanem jány ~szemforgatás~

    De végül is ez teljesen mindegy abból a szempontból, hogy a blog kapcsán ez egyáltalán nem fontos.

    Itt úgyis csak az info a lényeg. Nemtelen vagyok, vagy androgün. :D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: