2010. március 2., kedd

Káin: Álmodtam egy érdekeset

Régen volt már, hogy meséltem nektek egy rémálmomról. Most jöjjön az egyik olyan álmom, amit elmeséltem egyszer egy papnak utazás közben ... elég sokat beszélgettünk és nagyon érdekes volt. Többször hitbeli kérdésekre terelődött a téma amikkel megfogtam pl:

-Miért mondják, hogy ne imádjunk bálványokat, ha a templom, feszület és minden egyes kellék az?

Erre ő azt mondta rám:

-Gnosztikus.

:D Na de vissza térve a pap az álmom végén azt mondta, hogy az egy igazi démonnal volt dolgom, akivel találkoztam a másik oldalon és javasolta, hogy keressek fel egy papot ahol lakom (ez mindmáig nem fordult elő). Még annyit tudnotok kell, hogy egészen kiskorom óta onnan TUDOM , hogy rémálmom van (álmomban tudatosul, hogy álmodok és sokszor irányítani is tudom) hogy minden lámpa kiég és semelyiket sem bírom felkapcsolni. Ez mindmáig így van, akármiről is álmodok. Tehát jöjjön az én papriogató álmom, sok szeretettel...



A FEHÉRRE MESZELT SZOBA

Egy üres, fehérre meszelt szobában álltam. Úgy emlékszem, hogy a nagypapám vidéki házában voltam, csak a szoba teljesen üres lett, minden berendezési tárgy és falikép eltűnt. Ez azzal együtt következett be, mikor kiégett a fejem felett világító, sárgás fényű öreg lámpa. Tudtam rögtön, hogy mi fog következni, tudtam hogy ismételten rémálmom lesz, igyekeznem kellett hát. A szoba közepén állva megfordultam tengelyem körül, hogy az ajtó melletti lámpát felkapcsoljam, csak sajnos ajtó helyett egy üres felületet találtam és a lámpa szokás szerint nem működött. Az az ismerős érzés kígyózott be, szépen lassan és fojtogatva. A sötét, gomolygó füst, a gonoszság, a pánik. Tudtam hogy lidércnyomásom következik amiből mielőbb fel kéne ébrednem, de akár hogy is próbálkoztam nem ment. Tétovázva tettem pár lépést vissza a szoba közepére, ahonnan láttam, hogy a falon amit egy szekrénysor takart, megjelent egy fehér ajtó. Már csak villogó táblák hiányoztak a felé mutató nyíllal, hogy : KIJÁRAT.

Sürgető érzés kapott el, hogy el kell indulnom az új ajtó felé, de amint léptem egy- kettőt minden lelassult körülöttem. Már álmomban is éreztem az iróniát, hogy ez tipikusabb nem is lehetne. A hold fénye szürkébe öltöztette a fehérre meszelt falakat és hirtelen belém csapott a felismerés, hogy nem vagyok ám egyedül. Meg akartam fordulni, de nem mertem, egyre inkább siettem, hogy elérjem a velem szemben álló kijáratot. Fölöslegesnek tűnő igyekezetem közben periférikusan láttam, hogy valami leereszkedik a plafonról , mintha egy pólyába, koszos rongyba tekert kicsi test lett volna. A földön tompa, nehézkes puffanással landolt. Az ajtó hívogatón állt előttem, de szinte alig értem közelebb hozzá. Olyan borzalmas félelem futott végig rajtam, hogy leírni is nehéz. A fejemtől indult végig a testemen áramütés szerűen. Éreztem, ha nem jutok ki a szobából, abból komolyabb gondjaim is adódhatnak. Mögülem lassú, matató hangot hallottam, majd hirtelen folyamatosba csapó surrogást, mint amikor valami segíti magát a földön, két nedves tenyérrel. Ezt a teóriámat bizonyította a csusszanás utáni súrlódó hang, pont olyan mint amikor a foszló anyag szövetei szántják végig a padlót. Örömmel töltött el, hogy az ajtó egyre közelebb került , már láttam a kilincset magam előtt, mikor a hang túl közelről csapta meg a fülemet. Tétovázva fordultam hátra és megláttam a démonomat. Egy derékből amputált nemtelen lény volt. Hússzínű , sovány testét kiszúrták a csontja, szőr egyáltalán nem volt rajta ellenben egy nyálkás anyaggal ami egész testét borította. Mintha az izzadsága kocsonyásodott volna meg. Arca is másabb volt mint a földi lényeké, orra helyén két lyuk tátongott és éles fogai voltak. Ő volt az egyik Kínzómester. Két soványka, csontos kezével segítette előre magát, derékcsonkjára tekert géz már teljesen kitekeredett, amit maga mögött hagyott az igyekezete közben. A lábaim még inkább a földbe gyökereztek, riadtan fordultam az ajtó felé és siettem ahogy csak bírtam, de ő jött mögöttem. Éreztem amint a hideg kilincsre raktam a markomat s amint lenyomtam azt, egy meleg és egyben szaftos kéz markolt rá a bokámra. Kiengedtem a fényt...

Végre az ágyamban feküdtem, háton, elzsibbadt tagokkal. Gyorsan a lámpához nyúltam, hogy felkapcsoljam , a szívem majd kiugrott a helyéről. Még akkor is éreztem a meleg, nedves anyagot a bokám körül...

21 megjegyzés:

  1. Jesszus! azért az ilyen álmok nem semmilyenek,még szerencse,hogy én mihelyst felébredek,rá két percre elfelejtem őket :D Yeaah :D Am.meg így este,meg ha egyedül vagy,nem félsz? Én ilyen lidércek után tuti minden rezzenésnél szívrohamot kapnék :D Még így is van,ha este jövök valahonnan,hogy félek,mert azt hiszem követ valaki,vagy valami :D Hiába,azért a horroroktól nem félek,de kis emberektől igen :D Azt hiszem kicsit paranoiás vagyok :D

    VálaszTörlés
  2. -Cukorka:

    Dehogynem félek, ezért lettem insomniás. Reggel 5-ig vagyok fent. Ha talán előbb alszom akkor füldugóval és időzített tv-vel. :D

    VálaszTörlés
  3. Hmm Zérdekes egy álom...
    én nemtom h álmodok-e mert sose emlékszek rájuk...
    egyse igazán maradandó számomra...
    az álmod olvasása közben kicsit féltem is, de azért vártam benne valamit... méghozzá nem azt h kilépsz a fényre... Mi van ha a démon akart valamit közölni... (s nem arra gondolok, h te leszel a vacsorám) hanem minden álomnak meg van az oka... miért nem tudtad feloltani a villanyt, hová lett az ajtó... miért nincs lába a démonodnak, miért úgy néz ki?? Talán ha nem remegtél volna mint egy nyárfalevél, hanem remegve megszólítod, talán tudnánk a válaszokat...
    Jó én is félek néha a sötétben... mivel senki sem született bátornak, de azért jobb szebenézni vele... megismerni...
    nah jó hagyom... kicsit átmentem agyturkászba xD

    VálaszTörlés
  4. nem lehet könnyű neked aludni, ha sokszor ilyeneket álmodsz. végigfutott rajtam a hideg.
    egyébként a barátom is olyan, hogy van, hogy az álmában tudatosan tudja, hogy álmodik, és ki tud onnan jönni, ha valami úgy adódik. ez tökre érdekes. én még soha nem tapasztaltam ilyet. talán egyetlen egyszer fordult elő olyan, hogy tudtam, hogy álmodok, de az sem rémlik igazán.
    a másik: én hiszem, hogy az álmoknak vannak jelentőségük, és az enyémeket én speciel folyton próbálom megfejteni. mostanában nekem olyan "rémálmaim" vannak, hogy állandóan veszekedek, félek, futok, menekülök, ordibálok, sírok... azért írtam idézőjelbe a rémálmot, mert nem igazi, nem olyan rémálom, mint pl a tied, de én már félek elaludni, hogy mikor fogok megint arra felkelni, hogy csupa víz vagyok, mert valami idiótaságot álmodtam. ahogy fejtegetem ezeket, tudom, hogy velem van a hiba és az én gondolataimat kellene letisztáznom, hogy ne legyenek ilyen álmaim, csak nem tudom hogyan indulhatnék el.
    egyébként nagyon szeretem a storyaid olvasni. tudom, hogy neked szörnyű, rossz élmények ezek, de nekem nagyon érdekesek. mindig is foglalkoztattak az okkult dolgok, csak soha nem mélyedtem bele, mert én nem tapasztaltam soha semmit, mindig csak másoktól hallottam ilyen, olyan élményeket, azokkal meg elvoltam. :) valahogy én úgymond "okkultmentes" vagyok. xD

    VálaszTörlés
  5. -Andrew:

    A lámpák viselkedése minden rémálmomban ugyan az, így ez egy tudat alatti jelzés nekem, hogy készüljek fel.

    A démon meg azért nézett ki így, mert valóban léteznek hozzá hasonló fajták, bár ezt utólag tudtam meg. Bizonyára nem fogok hozzá szólni, mert a lámpa lekapcsolódott és nem gyulladt fel újra, tehát az álom nem kompromisszumképes , hanem MENEKÜLNI KELL. ;)

    -Florielle:

    Az bizony nagy áldás, sőt volt pár álom amiben azt tettem amit akartam, de elég nehéz kijönni belőle.

    Ezen a mentességen könnyen segíthetünk, de vigyázz, mert amivel foglalkozol, az is elkezd foglalkozni veled... ;)

    VálaszTörlés
  6. Én tuti nem menekülnék előle... xD
    mivel szembe kell szállni velük...
    sztem ha lekapcsolódtak a fények akk ugyanúgy visszakapcsolódnának ha felbátorodsz :)

    VálaszTörlés
  7. -Andrew:

    Ezek nem álom álmok, nem tudom jobban elmagyarázni neked. :)

    VálaszTörlés
  8. Kíváncsi vagyok, hogy meg lehetne e ijeszteni egy ilyen démont. Mindenesetre, ha megfordulnál és esetleg megpróbálnád :) biztos meglepődne. Próbáltad már? Vagy megfordult már a fejedben?

    ANoName

    VálaszTörlés
  9. Káin én értem amúgy miről beszélsz! Nem lehet csak úgy szembenézni a "félelmekkel" és démonokkal, még akkor sem, ha nagyon bátor vagy. Óvatosan kell velük bánni. Legalábbis én így gondolom.

    Amúgy Káin hogy gondolod, hogy el kezd velem foglalkozni? :S

    VálaszTörlés
  10. -Noname:

    annyira nem vagyok ronda :D

    - Florielle:

    Az, hogy aki okkult dolgokra kezd figyelni maga körül, a "dolog,, elszaporodik és egyre többet lát meg a szemlélő belőle.

    VálaszTörlés
  11. Nem erre céloztam :) talán egy HU is megteszi.

    ANoName

    VálaszTörlés
  12. -Anoname:

    Tudom, csak vicceltem :)

    Ja mondom neki: Hu

    És leharapja a fél karomat, majd lerángat röhögve a Pokolba :D...

    VálaszTörlés
  13. Megeshet, de akkor még mindig megsüttetheted fényedben.
    Végre ott az A :)

    ANoName

    VálaszTörlés
  14. -Anoname:

    Én figyelek a részletekre! :D

    VálaszTörlés
  15. Üdvözletem!

    Mi a konkrét bizonyíték ezeknek a "lényeknek" a létezésére?
    A gondolatainkkal képesek vagyunk létrehozni egy másik "valóságot/létsíkot"? Esetleg az álmaink világában? Gondolom már Te is jártál a Sanctum oldalán. Szóval a többieknek ajánlom elolvasásra a "Bársonyos Homály" elnevezésű 13MB-os irományt. Egy másik idegen világ leírása különböző létsíkokról. Természetesen ez "csak" egy kelléke a szerepjátékoknak, de a leírások összegzik majdnem az egész -az alvók számára-"rejtett világot.
    http://www.sanctum.hu/ onnan a Letöltések felé vegyétek az utatokat. Ott keressétek a "World of Darkness(Régi)" menüpontját és a legalján (5db letölthető fájl közül csak megtaláljátok) rábukkanhattok.
    Megfelelő zenei aláfestéssel eléggé meglódíthatja az ember fantáziáját.
    -Még egy kérdés a végére. Ha léteznek más "lények" másik "síkokon", akkor a fantáziánk és idegen álmaink az ő kivetítésük a tudatunkra?
    További szép estét!

    VálaszTörlés
  16. -Kamupók:

    Szerintem mi képtelenek vagyunk létrehozni egy másik síkot, bizonyára vannak ilyenek, mert én látok fényes nappal is nem ide való dolgokat. Úgy gondolom hogy az érzelmeink és gondolataink egy másik síkon pl materializálódhatnak így lehet saját entitást létrehozni ami kisebb munkákat képes elvégezni, vagy így átkozódhatunk.

    Pl egy nagyon gonosz/negatív érzelmet energiával akarattal töltünk fel az egy másik síkon materializálódik és megfogan.

    Szerintem vannak tipikus álmok amikor csak a tudatalattink mozgolódik, nekem is sok olyanom volt. De pl amikor különböző világokba térek vissza folytatásos álmok végett, vagy SUNDS jelenség következik be nálam esetleg félálomban ér atrocitás úgy vélem akkor lehet egy másik síkhoz kerülünk közelebb, de ez csak az én felvetésem.

    Még nem voltam az oldalon így köszönöm szépen az ajánlást, bár lehet hogy már láttam mert a nevére nem emlékszem de egy ismerősöm még anno linkelt nekem egy hasonló szerepjátékos dolgot. Ha ez az hogy vannak félistenek ember testben akkor igen láttam.

    Van valami a kérdésedben, szerintem bizonyos esetben az, de lehet csak sima rémálomról és őrületről van szó. Nehéz megállapítani melyik embernél micsoda. Lehet például hogy én is őrült vagyok, bár többször bizonyosságot nyertem hogy nem, pl ha közösen láttunk valamit egy ismerősömmel az egészen megtudott nyugtatni. :D

    Neked is további szép estét!

    VálaszTörlés
  17. áááá hát én összeszartam volna magam...
    nagyon félős típus vagyok. minden horrorfilmet, vagy egyéb ijesztő dolgokat halálosan komolyan veszek, és utána egy hónapig ( durva becslés ) nem bírok aludni. nálam elég, egy megtörtént félelmetes eset ( pl. az amityville-i horror ) vagy kép, vagy satöbbi, de legtöbbször elképzelni is elég, belevésődik a tudatomba, és nem hagy nyugodni. nekem ne mondjátok hogy HU, mert ha hirtelen jön, és attól is megijedek.
    szánalmas ugye? félek aludni, félek az álmaimtól, asszem' üldözési mániám van... eléggé egy fura gyerek vagyok. :D
    nah, mindegy. megint megtudtatok rólam pár dolgot... mindegy. nekem nincs rejtegetnivalóm.
    cuppp, jóéjt :
    letti.:)

    VálaszTörlés
  18. -Letti:

    Én is ilyen voltam, de megedződtem :D

    Nekem sajnos van mit. :)

    VálaszTörlés
  19. én egyszerűen nem bírok :S akármit nézek, akármilyen gagyi horrorfilmet, nem bírom elhitetni magammal, hogy ez nem valóság. talán ez tényleg valóság? van egy hatodik érzékem? na jó, ezt én sem gondolom komolyan. vagy mégis? neeeem... hát sajnállak :) én nem fogok változni, szarok mások véleményére...
    cuppp, jóéjt ( bár még egy pár órát itt fogok ülni :)
    Letti.

    VálaszTörlés
  20. az almokkal kapcsolatban...regebb voltak remalmaim, inkabb horror jellegu, szornyekkel...menekules..stb stb...ez egy olyan periodusban volt amikor nagyon bizonytalan volt az eletem, feltem a jovotol, szornyen rossz csaladi helyzet...szoval a kulso korulmenyek nagyon nagy szazalekban befolyasoljak almainkat...es most csendes, kiegyensulyozott az eletem, erre kezzel labbal igyekeztem, es az almaim is kitisztultak, vagy ahogy masok is irtak, nem is emlekszem mit almodtam...hat na..mit mondjak, kivanom ne almodj ilyeneket, vagy minel ritkabban tortenjen :)

    VálaszTörlés
  21. -Eniko szucs:

    Köszi, de nálam ez már hagyomány :D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: