2010. március 10., szerda

Káin: Vicces

Kaptam ma egy mailt amiben egy igazi edzőtermi levelezést olvashattam végig :D. Nem szeretnék napiszar szintet hoznia a blogra de ezen ordítoztam a röhögéstől, remélem nektek is tetszeni fog. Ez tényleg megtörtént:

----- Original Message -----

Mennyünk gyúrni!

Tisztelt Hegedűs Dezső!

2010. feb. 15.-én írt Panaszkönyv-i bejegyzést a kollegina nem tudja elolvasni ,és én sem ,sajnos.

E-mail-ben kért válazst ,én is kérem ,hogy E-mail-ben is irja le a panaszt !

Köszönöm, Vass "Jimmy Steel" Imre Árpád

Tulajdonos - Steel Gym
From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/16
Subject: RE: Steel Klubtagság
To: Steel Gym


--------------------------------------------------------

Tisztelt Vass "Jimmy Steel" Imre Árpád!

Panaszkönyvi bejegyzésem:

Havi bérletet váltottam edzőtermükbe (csupán azért, hogy kipróbáljam és tapasztalataim alapján éves bérletet váltsak.)

1., az öltözőben olyan szekrényt kaptam, amiben egy összeragadt férfialsó volt.

2., rám esett a fekpad rúdja és hiába kértem fennhangon segítséget, 5 percbe telt, mire kaptam is.

3., non-stop edzőteremként nem tudom elfogadni, hogy hajnali 2-kor nincsenek teremfelügyelők.

4., a tejturmix romlott volt, másnap délig fostam tőle, szabadságot kellett kivennem.

(Intézkedés mező)
a., a havibérlet árát kérem vissza, b., a napi béremet kárpótolják!

(E-mail cím)
Panaszomhoz hozzátenném, hogy a kishölgy a recepciós pultból (nem kis hölgy, elég kidolgozott, és szúrós izzadtságszagú,

de ez nem tartozik a panaszhoz, csak jelzem, hiszen ügyfélkapcsolati munkát végez, amiben fontos az ápoltság),

úgy vette le rólam a rudat, hogy talán "nem is csodálom, ezzel a girnyó testtel" megjegyzést mormolt el!

Az ilyesmi is megengedhetetlen, fizető vendég vagyok, nem mindegy, mennyire kidolgozott?
PONT azért járTAM volna termükbe, hogy kidolgozzam magam.

EZEK után természetesen máshol teszem ezt!
Kérem panaszom megnyugtató megoldását!

Üdv, Hegedűs Dezső

From: Steel Gym
Date: 2010/02/16
Subject: VÁ: RE: Steel Klubtagság
To: Hegedűs Dezső


------------------------------------------------------

Engeddmeg ,hogy sport társként tegezzelek ,amúgy is szerintem Én vagyok az időssebb !

Elolvastam ,amit írtál !

Az nap Vanda lányom volt műszakba ,emlékszikis az esettre .

Beszéltem Vele.

Bármennyire is kisportoltt ,Ő ,mint nő ,nem megy be a ffi öltözöbe ,ezt megértheted.

Mi férfiak ,pedig márcsak ilyenek vagyunk .

Csajozunk ,eddzünk .

Melegitő-nacóhoz énse hordok alsó gatyát ,sokkal kényelmessebb ,ha érted mire gondolok.

Teis ott hagyhattad volna az alsódat ,tudod mi férfiak ,milyenek vagyunk.

De bocs ezért !
Fontosnak tartom ,hogy az olyan kezdők ,mint Te ,Személyi Edző-vel kezzdje a gyurást .

Te ezt nemtetted meg .

Pedig javasolt ,és én személyesen is szivessen foglalkoztam volna ,Veled !

Akkor nem fordultvolna elő ,hogy olyan súly-jal szeriazol ,ami meg haladja a képességeid .

Vanda a tévedésed után a segitségedre volt ,levette Rólad a hatvanat ( 20 + 20 + rúd ) és felis ajállotta ,hogy melletted marad.
Fiziologiai tény ,hogy az edzés során megnő az izmok oxigén-ellátása ,és a test energiáit az izom-munkára koncentrálja.

Lassabban működik pl . az emésztés is .Az edzés után elfogyasztott energia ( és folyadék ) egy része pótolja az elveszitettekett és a folyadék veszteségett.

A banán turmix a felgyorsult anyagcserédnek köszönhetően szaladt át Rajtad .
Azt javaslom ,gyere eddzeni ,Én itt leszek ,és gondoskodom róla ,hogy minden rendben menjen .

Az első hónapban ,a rossz tapasztalatod miatt ingyen kapod a Személyi Edzést és Edzés Tervet !
Hívj fel ,lezsirozzuk!

És még valami !

Aki eddz ,izzad .

Aki izzad ,keményen eddz .

Aki keményen eddz ,eredményes !

Vanda lányom országos 4.-ik !
Ezért érdemes izzadni !

Szevasz, Vass "Jimmy Steel" Imre Árpád

Tulajdonos - Steel Gym
From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/16
Subject: RE: VÁ: RE: Steel Klubtagság
To: Steel Gym

--------------------------------------------------


Kedves "Steel" Imre Árpád!


Elhiszem mindazt, amit írtál, de sajnos lentiek nem válaszok a panaszomra, csupán magyarázkodás.

Még egyszer leírom; öltözői higiénia nulla, ügyfélkezelés nulla, diarrhea 1!

Az első - és sajnos az utolsó - nap tapasztalata.

Ha nem haragszol, élnék a 72 órás garancia jogával, és kérném vissza a havibérlet árát!

Nem is nagyon szeretnék vitába bocsátkozni veled a kérdésben.
Megértésedet és intézkedésedet köszönöm, üdv, Hegedűs Dezső

From: Steel Gym
Date: 2010/02/16
Subject: VÁ: RE: VÁ: RE: Steel Klubtagság
To: Hegedűs Dezső

-------------------------------------------------------------------------------

Na idefigyelj ,Te kis buzigyerek !

Én próbáltam segitteni !

Kivizsgáltam a Panaszodat és NEM TALÁLLTAM JOGOSNAK !

Pont !

Ha akarsz ,jössz eddzeni ,örülj neki ,hogy nem zárlak ki a Club-ból !

Vass "Jimmy Steel" Imre Árpád

Tulajdonos - Steel Gym
From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/16
Subject: RE: VÁ: RE: VÁ: RE: Steel Klubtagság
To: Steel Gym

------------------------------------------------------------------------------------

Kedves Vasember!

Egy nagy lófaszt!

Pénzt borítékba recepción, HOLNAPRA!

Buzizd a kis kokszos kopter haverjaidat, akik valószínűleg a szájukat törölték abba az alsóba, amit találtam!

Izomagyú paraszt!
D.

From: Steel Gym
Date: 2010/02/16
Subject: VÁ: RE: VÁ: RE: VÁ: RE: Steel Klubtagság
To: Hegedűs Dezső

---------------------------------------------------------


TEKIS GECI!

Mekkereslek ,bazdmeg !

Velem Te ne szarozz ,én 2-szeres Magyar Bajnok vagyok ,elismert Testépítő !

A címed ittvan a Panaszkönyv-ön ,majd elbeszélgettünk Személyessen!
Jimmy

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/16
Subject: RE: VÁ: RE: VÁ: RE: VÁ: RE: Steel Klubtagság
To: Steel Gym

--------------------------------------------------------------------------------

Keress, zsíragy!

Szerinted a valós címemet írtam rá?

Majd fotózok a teraszról, ahogy bejárjátok a lakóparkot a buta bulldog arcotokkal, aztán megy ki a netre!

Istenem, mekkora faszagy vagy!

Tudod mit, hagyjuk a bérlet árát!

Megérte, hogy belemondjam a pofádba: baromállat vagy, a vessző ELÉ teszed a szóközt, és büdös a lányod, mint a szar!

From: Steel Gym
Date: 2010/02/17
Subject: VÁ: RE: VÁ: RE: VÁ: RE: VÁ: RE: Steel Klubtagság
To: Hegedűs Dezső

------------------------------------------------------


Megtalállak ,girnyó geci !



--
Üdv. Motogirl

13 megjegyzés:

  1. XDDD

    kemmméény :D:D
    Bár nem szólnék be annak, akinek még a lánya is elintézne csuklóból..:D

    VálaszTörlés
  2. -Neo:

    Jaja elég kemény :DDD Meg mi ez a "hejessiráss,, ? XDDDD

    VálaszTörlés
  3. -Damien:

    Bakker milyen lánya lehet? :DDDDD

    VálaszTörlés
  4. http://nynerd.com/wp-content/uploads/2006/03/body_builder_chick_6.jpg


    ..ilyen kis szexi dög..:P

    VálaszTörlés
  5. O.o :D Keméény :D Hát a helyesírásán lehetne mit javítani[ nem mondom,hogy én tökéletesen írok mindent,de azért ez már durva] :D
    Erre azt mondanám,hogy no comment! :D xD

    VálaszTörlés
  6. ez..............
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    kibaszott nagy :D:D
    h ejesirás , nics ?
    gááááz xD
    köffe káin, elértem, hogy ne legyen hangom(visítozás), és rekeszizmom(röhögés) :D
    cuppp.
    letti.:)

    VálaszTörlés
  7. innen: http://dezsomail.blog.hu/

    VálaszTörlés
  8. -Névtelen:

    Nem is tudtuk, hogy van oldala! Köszi!

    VálaszTörlés
  9. Erre inkább nem mondok semmit. Csak én vidulok azon, hogy a 60 kiló rászakadt a fószerra, és 5 percig nem tudott kimászni alóla? :D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: