2010. március 28., vasárnap

Káin: Filmajánló

Nos voltam a hétvégén moziba és eléggé kétségek közt kezdtem neki Viharsziget című filmnek. Elsőként azt hittem egy játék adaptációja de kiderült nem az és az is kiderült hogy számomra egy rohadt unszimpi színész a főszereplő, de megnézve az alkotást 360 fokos fordulatot vett róla a véleményem. Mindenki ismeri a babapopsi arcú Dicaprio-t, nos a film főszereplője ő, de itt már öreg, elhanyagolt és kövér is! :D Nagyon nagyon jó film volt, olyan fordulatokkal amire senki sem számított bár én sejtettem a film felétől a szitut és a mozipartnerem is. A végét pedig sokan nem értették, még röhögtek is pedig koránt sem volt vidám a jelenet. Nem akarom lelőni a poént így leírok pár official adatot és benyomom a trailert.

A VIHARSZIGET

Nos aki utálja Dicaprio-t is érdemes megnéznie a filmet, első az hogy a felvételek kicsit oldschool minőségben készültek és ettől eleinte gagyi benyomást kelt, aztán valahogy elkezdjük érezni az egyre növekvő feszültséget ami magával ragad minket. Nem kimondottam horror hanem inkább thriller műfajba sorolnám a remeket.

Egy nyomozóról szól, akit a Viharszigetre hívnak egy rab megszökése miatt. A szigeten egy hatalmas elmegyógyintézet található különböző szekciókkal. A nyomozó a rab után szaglászik és egyre inkább úgy hiszi hogy a szigeten őrült náci kísérleteket hajtanak végre, míg lassan ő magát is furcsa víziók kezdik gyötörni. Ez így elég közhelyes, ám semmi sem az aminek látszik. Az eszesebb olvasók a film felétől kezdhetik érezni hogy a nyomozóval nincs minden rendben hiszen a múltja egyre vadabbul kezdi kísérteni és a rémálmok és a valóság is összefolyik.A végén pedig hatalmas csavar lesz akárcsak anno a Mágusban (régebbi ajánlóm) . A végét sokan nem értették pár tini még röhögött is zavarában, de aki megnézi nagyon figyeljen a főhős által kimondott utolsó mondatra. De tényleg! (Legszívesebben leírnám az egészet ahogy van de nem akarok spoilerezni... :D).

-Official:

- színes, feliratos, amerikai thriller,
-138 perc, 2009

-16 éven aluliak számára nem ajánlott
-rendező: Martin Scorsese
-író: Dennis Lehane
-forgatókönyvíró: Laeta Kalogridis
-szereplő(k): Leonardo DiCaprio (Teddy Daniels),Mark Ruffalo (Chuck Aule)

Trailer:


-A film oldala:

http://www.shutterisland.com/intl/hu/

-Más írta:

http://filmbuzi.hu/archives/2010/03/07/viharsziget-shutter-island/

Tehát aki kicsit Hitchcock-ra emlékeztető filmet akar nácikról, őrültekről és nagy fordulatokkal azoknak szeretettel ajánlom a filmet. A Titanicos nyálas hominak nyoma sincs a fimben!!!! És tényleg félve néztem meg mert nem szeretem srácot, szóval hajrá! :)

2 megjegyzés:

  1. Ez igeretesnek tunik, amugy en is utaltam DiCapriot valamikor, de nehany eve mar fel figyeltem arra, hogy mind jobban es jobban alakit, es mar nem az a nyalas pofa, mint hajdanan...

    VálaszTörlés
  2. -Melinda:

    Hidd el ez brutálisan jó lett!

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: