2010. július 12., hétfő

Nyarlathotep: Saját vers

A mai napra egy saját firkám hoztam nektek. Remélem tetszeni fog, bár kissé csapongóra sikerült. :) Reggel a metrón utazva pattant ki a fejemből az első pár sor, így azokat újságpapírra írtam le. Összességében a hőség, a velem együtt utazók és a mostanában zajló események(árvizek, szökőárak) adták az ihletet.


Fohász Neptunhoz

Úgy lángol a nap, szörnyen éget,
Apolló isten tüzes nyila vet életemnek véget.
Siváran terül el előttem e tarrá perzselt táj,
Szememnek Napunk izzó fénye kimondhatatlanul fáj.

Hát ezért szól fohászom hozzád Neptunusz, tengerek istene!
Könyörgöm jöjjön, csak jöjjön az ár
A megváltó vízözön, hullám nyeljen el mindent végre
E szörnyű forróságnak legyen vége...

Víz borítson élőt s holtat,
Hullámsír temesse maga alá a múltat.
Hol rég víz állt, ott most legyen ismét tenger,
Ne maradjon a földön élő ember.

Hát ezért szól hozzád elhaló fohászom, tengerek kegyetlen istene...
Könyörgöm jöjjön, csak jöjjön az ár
A megváltó vízözön, hullám nyeljen el mindent végre
E szörnyű fajnak legyen már vége...

8 megjegyzés:

  1. Milyen világvége gondolataid vannak neked a metrón?! :O
    Amúgy nagyon tetszett. :)A megfogalmazás, a téma. Mintha egy régi, ókori imakönyvből hoztad volna. (Y)

    Nem kifigurázásnak írom, de miután elolvastam két dolog jutott eszembe, hogy mi járhatott a fejedben.
    Egyrészt: "De r*hadt meleg van! Legyen bármi, dögöljön meg az egész világ, csak ezt a hőséget ne! Adjatok egy ventilátort!>.<" - ezen elmosolyodtam.
    Másrészt: "Elfajzott a világ. Az emberi faj elrohad belülről. Pusztuljon a férgese!" - ezzel meg maximálisan egyet értek. Szomorú.

    VálaszTörlés
  2. Király nekem tetszett! Sokszor gondolok én is ilyesmikre :D

    VálaszTörlés
  3. Nightmare: Örülök, hogy tetszett és köszönöm. A világvégén kívül még azon is szoktam elmélkedni, vajon mikor löknek ki a metró elé. xD

    Igazából először az első gondolatom a víz volt és hogy jó lenne most úszni, aztán a többi meg ugye adta magát. Emberek, tenger, hullámok - - -> Tsunami :D

    Káin: Danke és pacsi :D Te mikre?

    Nyarlat

    VálaszTörlés
  4. Nyarlat:

    Fúúh, tényleg jó lenne most úszni. *.*
    Öhm, azért csak nem löknek ki a metró elé. O_o remélem.

    VálaszTörlés
  5. Nightmare: Időnként ilyen nyilvánvaló baromságok jutnak eszembe, mint ez pl; vagy leszúrnak, lelőnek... stb. xD

    Régen pörögtem ezeken sokat, mostanában csak eszembe jut. hogy mi lenne ha.

    nyarlat

    VálaszTörlés
  6. -Nyarlat:

    Én is valami világvégés dolgokra pl meteor eső stb XD

    VálaszTörlés
  7. Dejó...mint egy ősi ima...aztán a végén a nem várt csattanó.
    Most nekem az jutott az eszembe, hogy egy magányos tó partján törökülésben lenne jó ezt a verset elolvasni.Aztán utána csukott szemmel belefeküdni háttal a vízbe....aztán...kitudja.

    VálaszTörlés
  8. Uhh...már a képre is jó ránézni. Mondjuk a halálhangulat még nem kerülget, de nagyon belevetném magam valami nagy, tiszta, mély kékségbe. Mondjuk Halak horoszkóppal ez nem meglepő. Jó lenne valami tóparton vagy tengerparton lakni, hogy mindennap megmártózhassak.

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: