2010. július 25., vasárnap

Káin: Spontán önégetés III.

http://highsnobiety.com/columns/timbrodhagen/files/2009/05/bollywood.jpg

Nos elég rég volt ilyen, legalábbis 2x. Neo csinált egyet én pedig válaszoltam neki. Most jöjjön ismét pár érdekes zenei ínyencség a süllyesztőből! :D Első körben szeretnék Jézusnak tisztelegni egy keresztény rock zenével, háttérben Pedo maci énekel (kíváncsi vagyok ki ismeri fel :D)

Jézus a barátom!



Ha ez nem lett volna elég, jöjjön egy igazi Bollywood-i kasszasiker!

Supermen és Pókasszony



Ne szomorkodjatok mert meghalt a Pop királya, hiszen Indiában látták utoljára új karriert építeni!

;D



No comment



Erősek ezek az Indiai férfiak!





Remélem tetszett az indiai filmművészet, ha igen, akkor keresek majd még! És ne feledjétek:

JÉZUS A BARÁTOTOK!

4 megjegyzés:

  1. Ezek a keleti népek akkora állatok XDXD
    De pont ezt imádom bennük hogy teljesen másképp gondolkodnak mint a nyugaton élők! Nálam a japánok viszi a pálmát mert annyi baromságot és agymenést még máshol nem nagyon láttam:DD
    Tényleg jut eszembe legközelebb mutass majd néhány japán esetleg kínai alkotást mert azok mindig megnevettetik a jó népet^^

    A Superman és Pókasszony nagyon badass xD

    VálaszTörlés
  2. -Skinny:

    Jól van, jártas vagyok az ottani faszságokban is :D Van pár nagyon kemény para-para videó :D

    VálaszTörlés
  3. Áhh, ez nagyon fájt! :D Nem tudom eldönteni, hogy a Thriller vagy az üveggel fejbedobós pasi tetszik-e jobban! xD

    VálaszTörlés
  4. -Charlotte:

    Nem is kérdés... GOLIMAAAAR! XDDDD

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: