2010. július 6., kedd

Káin: Zeneajánló

Fú nagyon nehezen fog ez menni, mert most egy zenekar sem jut az eszembe amit ajánlanék. Vagyis igen, de az Balkán feeling és már egy darabig nem akarok mert túl sok volt. Most egy magyar banda jutott eszembe akik annyira nem ismertek de rengeteg filmzene alatt nyomták mint például a páratlan : Kontroll (imádom, pedig utálom a magyar filmeket...mondjuk a rendező nem magyar volt XD). Jöjjön hát a:

NEO:

Nos nehéz a dolgom mert Wikipédián semmi sincs róluk. Az offical oldaluk myspacre, vásárlásra és ingyenes cd letöltésre irányít, ott sem tudtam meg róluk semmit. O__O" Myspacen írtak angolul magukról pár sort, ezt lefordítom nektek:

Neo egy magyar banda ami 1998 óta üzemel. 4 albumot 11 külön álló számot és több fajta remixet köszönhetünk nekik amik Európa szerte felvásárolhatóak. Megnyerték az év videoklipje és legjobb zenész díjat is sőt a legjobb filmzenét is. Ami a legjobban leírná a stílusukat az az hogy különböző zene trendekből állítják össze az imázsukat pl:

-Post new wave
-dark és electro
-pop
-indie pop

Rengeteg számuk hangzott fel a Kontroll című filmben. 14 díjat zsebeltek be érte szerte Európában. Személy szerint imádom a számaikat, bár a Kontroll-ban hangzottak el a leginkább szimpatikusabb darabok. Minden esetre amikor hallgatom úgy érzem valahol máshol élek mint most és ez az élmény már bőven elég hogy szeressem őket. Ne legyetek begyöpösödöttek, tessék meghallgatni a következő zenéket!





Iszonyat bugizós (szarul kezdődik de nagyon jó és az egyik csávó úgy néz ki mint Spock :D)



Ezt tessék meghallgatni (egyik kedvenc)



Utoljára pedig a legnagyobb kedvencem! ezt tessék meghallgatni mert teljesen más mint a többi!



Remélem megtetszik nektek és utána néztek még jobban a munkásságuknak! Sajnos én csak ennyit találtam :-/...

22 megjegyzés:

  1. Hohó, dehogynem ismertek!!! A Kontroll filmzene o.O imádom! Mondjuk azok közül a videók közül, amiket kiraktál csak a Kontrollosat ismerem.:D Én az Everybody come on-t szeretem a legjobban.

    Mindenesetre szerintem kiemelkedő színfoltjai a magyar zenei életnek.

    VálaszTörlés
  2. -Charlotte:

    Nekem egy ismerősöm sem ismerte :D

    VálaszTörlés
  3. Káin:

    Hmm...érdekes. Én már régóta ismerem őket. Meg sztem sok ismerősöm is...bár lehet, hogy csak azért mert volt Neo koncert néhány fesztiválon,ahol ők is voltak: pl.: most VOLTon is volt Neo.:)

    Bár mondjuk nem hiszem, hogy mondjuk ha nagy metálarcot kérdeztél, ő ismerné.=)

    VálaszTörlés
  4. -Charlotte:

    Lesznek Hegyalján is! :3

    jaja azokat XD

    VálaszTörlés
  5. Káin:

    =) Lesd meg őket, ha van kedved.:)

    Akkor meg ne csodálkozz.:):D

    VálaszTörlés
  6. A Rambo 13-t mennyire imádom tőlük! :D http://www.youtube.com/watch?v=6GODy4DdZUE

    Meg a Kontroll zenéjét is nagyon eltalálták.

    VálaszTörlés
  7. -Charlotte:

    Megfogom ;)

    -Mandy:

    :D Tényleg jó!

    VálaszTörlés
  8. Káin:

    O_O Mész Hegyaljára??Dejó! Na akkor majd írhatsz fesztivál-beszámolót!:D
    (meg minden második fesztiválozó azt fogja lesni, hogy na hol van a Káin...vagy vki Káin-szerű xD )

    VálaszTörlés
  9. -Charlotte:

    Lehet írok, lehet nem... nem tudom még :D

    áh senki sem fog felismerni ;)

    VálaszTörlés
  10. Neo nem szereti a Neo-t..pedig hány koncerten voltam véletlenül odasodródva!! de durvák a koncert alatti féynek meg ezek-adnak a dolgokra rendesen...

    DE
    "2010. május 2., vasárnap
    neo.Crysis: SPONTÁN (ön)ÉG(et)ÉS " c. posztomban írok róluk egy nagyon halványat, vagyis nem róluk, hanem arról még mielőtt Neo lettek volna az eredeti felállásban a POPULAR ugyanis ez volt az eredeti nevük és a kedvenc számom :D

    http://www.youtube.com/watch?v=l0mEjMo1qk8

    úgyhogy volt neo és lesz neo mindig is..és eléggé elismertek nemzetközi szinten is úgyhogy emelem kapalom a neo előtt

    (de nem nem emiatt vagyok neo és nem is a mátrixos bőregér miatt-a neo nálam jelentéshordozó, azaz visszatérő..:P) úgyhogy nehogy elkezdjétekmá'

    én nem fesztiválozok: arra sincs pénzem hogy otthon maradjak nemhogy még elutazzam máshová inni meg ugra bugrálni

    egyedül egy Radiohead, Ozzy vagy Wednesday13 koncertért törnék zúznék!! O__O az előbbi nem mostanában fog jönni, a másodikat nem tudnám megfizetni a harmadik meg nem létezik :D
    ka-pu-fa!! :D:D

    VálaszTörlés
  11. ja szóval popular néven is utánnuk lehet nézni, nem sok úgy sem az infó de vannak videók meg egy két elcsípett morzsa ^^

    VálaszTörlés
  12. -Neo:

    Mikor lesz már végre neted??????????????????????????????????????

    X__x

    VálaszTörlés
  13. Nagyon pöpec egy zenekar ez a Neo! Emlékszem még gyerekként láttam a Ranbo 13 című számuk klippjét és egyből megtetszettek:DDD
    A Kontroll is nagyon horzsol,de ami leginkább tetszik az az Everybody Come On^^

    VálaszTörlés
  14. Én is ismertem régóta, dehát én öreg vagyok. :D

    VálaszTörlés
  15. Káin:

    Az utolsó előtti klip iszonyat Massive Attack-es. Róluk is írhatnál, már ha ismered őket. :)

    (Meg régi Bonanza Banzai számok is tökre passzolnak az oldal feelingjéhez szerintem. *enyhén célozgat* :D)

    Az utolsóban meg nem a Szűcs Krisztián énekel (HS7)? Tök olyan a hangja.

    VálaszTörlés
  16. ezért kinyúvasztatok, hogy csak ennyiért leülök kommentelni, miközben sok dolgom van, de ezt muszáj (XD):
    Káin, ez a post egy rejtett udvarlás volt Neonak, vagy csak megártott nekem az Another Gay Movie c. film? xDDDDDDDDDDDDDDDDDD :DDDDDD

    viccen kívül egész jó a zene, bár nem lesznek a kedvenceim :P
    a képeken lévő két hímegyedről nem nyilatkoznék a jelenlegi értelmi állapotomban. xDDD

    misu voltam.

    VálaszTörlés
  17. -Skinny:

    Most hogy láttam nekem is eszembe jutott az a szám :D

    -Luna:

    Jól van mindet felírtam a jegyzetekbe! ^^

    -MIsu:

    Neked tetszenek? Szerintem elég semmitmondó a fejük. :D

    VálaszTörlés
  18. Káin:
    azt nem mondtam :D kb úgy néznek ki mint akiknek melegsztájlisztjuk van : DDDDD xD

    misu voltam (immár egerből :D) ♥

    VálaszTörlés
  19. Ismertem már őket de csak nemrég merültem el jobban a zenéjükben...Az igazán kár, hogy ilyen kevés az infó róluk :(:/ Jaa és mellékesen szerintem a Milkovics nem rossz :D:D

    VálaszTörlés
  20. -Lívya:

    Hidd el kutattam ahogy tudtam. Ennek is örülök :D

    VálaszTörlés
  21. Érdemi információt a zenekarról a Tesco Disco-s Kecskétől kaphatsz,ő most a mentoruk,tudsz neki írni szpészen is,a Neo oldalát is ő kezeli :)udvarias,rendes csávó,segít...

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: