2010. július 14., szerda

"kamupók": Csupán egy ajánló...

Szép napot minden olvasónknak.

Tudom jól, hogy akik eredetileg erre a blogra tévedtek (köztük én is) kimondottan a misztikus világ iránt érdeklődtek és szerettek volna jobban elmerülni benne. Az utóbbi hónapokban eléggé elkanyarodtunk az iránytól, de jó lenne visszaterelni. Erre tennék egy halvány kísérletet. Az alábbi linken egy könyvet tudtok elolvasni majd amit a spiritiszta hölgy ajánlott nekem elolvasásra.

Deepack Chopra: Az Élet hét törvénye

Valamint találtam még egy másik számomra szimpatikus könyvet, mivel az elején olyan dolgokról ír amiket már 15 éves koromban már tisztáztam/feltételeztem magamban az életről.

Kurt Tepperwein: A Szellemi Törvények

Mind két könyvet a téma olyan laikusainak ajánlanám amilyen én is vagyok. Azoknak akik pedig már többet tudnak az ismétlés sosem árt. Az utolsó könyvet boltokban már nem kapni amúgy. Örülnék ha a könyvek elolvasása után összehasonlítanánk a kettő tartalmát ugyanis még egyiket sem olvastam.

(Mellékesen a találkozó óta a Projekciós kivetítéseim már meg sem lepnek és természetesnek érzem, már nem olyan misztikusak csak hétköznapinak tűnnek...)

8 megjegyzés:

  1. Részemről biztosan el lesz olvasva mindegyik könyv mert ez a témakör igen csak izgatja a fantáziámat ;)

    VálaszTörlés
  2. igen igen..kicsit ellanyhultunk (csitt! a szájára csap! :( sajna én nagyon elvesztem mostanában..)

    :(

    ~fáj a szíve~

    HOHOHOHOO nemsokára gyártok új designt a napokban! ^^

    VálaszTörlés
  3. Hm, nem tudom, hogy lesz-e időm, a gép előtt ülve ennyit olvasni, de mindenesetre belenézek majd mindkettőbe!^_^

    VálaszTörlés
  4. Ha nekem is lesz időm, én is elolvasom őket :)

    Neo:
    :O
    Miért vagy elveszve?
    Am legutóbb azt írtátok h a Dope Stars Inc-nek 3 albuma van...én vagy többet találtam v benéztem??
    http://thepiratebay.org/torrent/5065953/Dope_Stars__Inc._Discography_224-320kbps_with_bonuses
    bocs az offért

    VálaszTörlés
  5. hmm..nekem csak 3 van meg :D:D
    nemtom hány albumuk van nem nyomoztam ez ügyben
    :D
    lehet 15.000 albumuk van, nekem csak 3..:P


    elveszve azért vagyok, mert sajna nincs netem meg időm mostanában, de próbálok visszazökkenni a régi kerékvágásba..valami mesét vagy novellát hozok majd! tegnap hajnalban csináltam új bannert végre ^^

    de szeretnék visszatérni és jobban részt venni itt a mortemen, mert mocskosul ég a pofám hoyg nem tudok...:(

    VálaszTörlés
  6. Nem te vagy a felelős azért, mert nincs neted, ezért ne is égjen a pofád! arcod :D
    És így legalább van időd az írásaidra, ja.
    A banner meg nagyon tetszik ^^

    Madame C.

    VálaszTörlés
  7. Madame C.:

    Huhh, én is három albumukról tudok:Neuromamce, Gigahearts, 21st Century Slave.
    Most itt nézem a linket amit kiraktál..érdekes...minden szám ismerősnek tűnik. Valószínűleg sok a feldolgozás, meg a kislemezek. O_O
    De asszem én is elmentem a linket!


    Bocsi Kamupók az OFFért!

    VálaszTörlés
  8. Jó kis könyvek, majd ha lesz energiám újra elkezdek okkult témákat nyomatni, hisz vége a papos sorozatnak is, így ki kell találnom valamit... :-s

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: