2010. július 16., péntek

neo.Crysis: Az ötödik hónapban

Ha a Mortem Aeternus baba lenne, akkor bizony így nézne már ki közös gyermekünk! Hát nem édi, ahogyan rátapad a sok nyálkás puha és meleg szövet a meztelen kis testére a sikamlós és illatos gőzölgő anyaméhben??

Nos ma már öt hónapja és kettő napja érhetitek el minden nap a blogunkat, ahol szórakozhattok, beszélgethettek, tájékozódhattok, használhatjátok az agyatokat-elmélkedhettek- gyönyörködhettek, borzonghattok vagy csak szimplán fölháborodhattok kicsit. Reméljük sokáig velünk lesztek még és egyre többen leszünk, hogy ezáltal is szélesíthessük látókörünket/látókörötöket!

Kedveskedtem nektek néhány új dologgal, közöttük végre egy új bannerrel, mert már ráfért az oldalra egy kis frissülés! Remélem én is hamarosan 100%-ig visszatérhetek, mert már nagyon szeretnék valami jó kis szottyos gennyes betegségről írni nektek, amitől elmegy az étvágy és sírnak a lányok!

40 megjegyzés:

  1. Jaaj, de jó Neo, hogy felőled is hallani! :) várom a cikked!:P :D

    VálaszTörlés
  2. No akkor ide is benyögöm amit két cikkel előbb írtam: Kibaszott jól sikerült az oldal fejléce(már ha ezt így hívják) sokkal jobb mint az előző kettő volt ;)
    És látom ám hogy a csótányos kislány meg lett fordítva:DDD

    Örülök hogy vagytok nélkületek igen csak unatkoznék és nem lennék ennyire kiművelve bizonyos témákból!!! Pontosan mikor is indult ez a blog? Mert ha jól sejtem én már az elején itt voltam csak nem emlékszem mikor melyik hónapban csapódtam ide először (:

    VálaszTörlés
  3. Skinny

    :D
    Mi sem lehetne romantikusabb, hiszen ez egy szerelemgyermek..:D

    Pontosan február 14-én Valentin-napon :D:D
    Persze nem volt tudatos az időpont, de szerintem akkor is vicces..xD

    Köszi-tegnap hajnalban műtöttem..van több is etalonban, amit régebbre szántam és már nem is tetszik..ez csak úgy jött tegnap..:D

    Igazából én durvább design elemeket nyomatnék meg máshogy csinálnám meg a felosztásokat-bár az talán kicsit máshogy baszná szét a régi cikkeket-de Káinnak tetszik ez a fehér séma és ragaszkodik hozzá..:D
    Pedig ha lehetne vadulni, megdelejezném a webes ismerősömet, hogy turbózza fel az oldalt aktív linkekkel, flashbannokkal, meg az oldal betöltése előttre is valami klassz kis mozgós designt csinálnánk és zsírfasza lenne..dehát a fehér szimpla séma az fehér szimpla séma..:S így csak pár képet lehet változtatni max színeket..:S

    Nemtom te mikor jöttél, de úgy az első 2-3 hétben szerintem már fel fel lestél, utánna meg állandóan :D ^__^

    amúgy ja...a csótányos lány maradt és fordult..:D:D

    Sunny

    igen..azt én is várom! :D
    Sajna még mindig gebasz van az albérlettel, ugyanis több százezer a tartozás a főbérlőnk miatt :D azt várjuk hogy fizesse ki végre, mert pl UPC-nél nem lehet másik modemünk, sem másik szerződésünk, mert nem névre hanem lakásra van náluk a szerződéskötés...:S
    A mobilnet meg lófasz, azzal max a levelezésemet tudnám intézni...:S:S
    pedig annyira szeretnék újra régi neo lenni, akiből ömlik a sok infó meg baromság :D

    Csak az meg oylan tré, ha előre írok cikket, mert abban akkor no kép lenne és minimál tördelés azt meg nem szeretem mert igénytelen..

    de ha lesz valami ihlet/ sugallat, hozok nektek rémmesét! ^^

    VálaszTörlés
  4. Júúúj, nekem is nagyon tetszik az új fejléc! *.*
    Huh, én is valamikor a legelején kerültem ide. :D Talán három vagy négy bejegyzés volt még csak. :)

    Az én rémmesémet már rég el is felejtetted. :( Eltűnt az első számú mesemondóm.

    VálaszTörlés
  5. neo.Crysis:

    Hűű remélem az oldal tuningolás majd valamikor összejön mert velem együtt szerintem a többi olvasó is értékelné ha extrémebb külsőt kapna a blog;)
    Meg ugye extrém oldalnak extrém dizájn való:D

    VálaszTörlés
  6. Azám!

    Nightmare kiütéssel legyőzte Skinnyt..:D emlékszem régóta itt vagy talán szinte az első napoktól..:D Skinnyt most keresgéltem de nem találtad, de szerintem csak pont rossz helyeken néztem :D

    Hát a design kívánság-nyavajgásokat tessék Káin kollegának továbbítani a kívánságládába! :D:D ha sokat küldtök neki talán beadja a derekát..:D:D zaklassátok! :D

    Bu NM,nem tűntem el és sosem felejtek el semmit-vagyis ilyesmit nem..:D ^__^

    Skinny ez egyébként sem extrém oldal, ez a South Parkban feltűnő kezdeményezés egy bizonyos továbbformálása...tudjátok a kisállatok közeli nézőpontból! amikor kiskutyák vidám zenére néznek mosolyogva-lihegve kalapkában! :D
    na nemtom csak ez jutott eszembe xD

    VálaszTörlés
  7. Neo:

    Öhhm, szerintem nem kell durvább design. Már csak azért is, mert az a régebbi, lassú gépeken nem töltődne be rendesen. ÉS van, hogy nekem is ilyen szar régi géppel kell boldogulnom. Lehet csak én vagyok így vele, de szerintem ez így bőven jó. :)

    Már első vagy második nap láttam az oldalt (a Valentin-nap miatt emlékszek), de csak picivel később lettem rendszeres olvasó. Úgy egy-két nappal. :D

    Pedig én azt hittem rég elfelejtetted. :$

    VálaszTörlés
  8. a a

    ^_^

    meg amúgy sem tudlak beépíteni mesébe az a baj...neo rémmeséiben a lányok csak meghalhatnak..:D:D és nem akarlak kinyírni és meggyömöszölni meg összepocsékolni..:P

    VálaszTörlés
  9. Neo:

    :D Megnyugtató érzés, hogy nem akarsz megölni. xD

    Hogy lehet valakit összepocsékolni? O_o

    VálaszTörlés
  10. :D:D:D:D

    ..kérlek..ne részletezzük..

    najó DE

    két verziója lehet az összepocsékolásnak:

    1. össze van marcangolva tépve a húsa, vértócsa és elhaló sírás..:D

    2. az illetőről csurog össze vissza tele midnenhol a sok-sok ~o ~o ~o ...

    xDDDD

    VálaszTörlés
  11. Neo:

    Áhá, szóval erre neked külön szakszavad van, miszerint összepocsékolva. xD Akkor örülök, hogy nem szeretnél összepocsékolni, bár a történetekben azért tetszik. :D

    VálaszTörlés
  12. Jóvan meggyőztetek a dizájnt illetően akkor maradjon ez:D
    Amúgy emlékeim szerint én valamikor márciusban néztem be először hála a Hozé-nak és blogjának mert ott az egyik cikkben nyomtatok egy ingyen reklámot és én onnantól kezdve vagyok Mortem fan XD

    Ó és jelenleg ez a kedvenc oldalam a neten;)
    Pedig ilyen sem volt még:DD

    És ha már az oldalról beszélünk szeretnék a hozzászólásaim mellé képet biggyeszteni és a Gmail-es fiókommal működni csak mikor beállítom akkor a rendes nevemmel jelenik meg az elküldött kommentem! Please help me^^

    VálaszTörlés
  13. Skinny
    hmm..fogalmam sincs..:D nekem egyből jó volt.
    nemtom mi lehet..:S már nem emlékszem hogy van a simánál. :D de nekem is gmail-es..meg akkor csinálj egy olyan fiókot ahol nem adod meg a személynevedet, hanem alapból Skinny Sixx-eset csinálj..:D

    Örülök a fanságodnak azaz a fenségedhez..Skinny a fen :D

    óóó én ma már nagyon befáradt vagyok..:D:D ^-^

    Nightmare
    igen de ezt sok helyzetre lehet még használni..pl ha turkálsz egy sütiben és széttrancsírozod..na az is összepocsékolás :D

    :D

    sokféle generált szavam van az az igazság :D

    VálaszTörlés
  14. Neo:

    hih. azt látom. pl. azt sem hallottam még senkitől, hogy befáradt. :D max úgy, hogy lefáradt, vagy bekészült. :D

    Nekem is van pár ilyen. pl az MSN-t mesinek hívom. :)

    VálaszTörlés
  15. Neo:
    Wááá ez eddig a legjobb fejléc *o* ez előzőek se voltak semmik, de ez... ez.. ez tökéletes *o*

    remélem a netes problémák hamar megoldódnak, mert hiányzol, hiányoznak a cikkeid, na meg a sok baromkodás amit többnyire Káinnal műveltek :DDDD ♥

    azt nemtudom én mióta olvasom, de asszem énis a Hoze-s ingyenreklám óta :D XD és azóta is függő vagyok ~


    "~o ~o ~o"
    *ordítvaröhög mikor rájön hogy mik ezek*

    VálaszTörlés
  16. Misu

    :D:D
    hát na..látom te is vizuális típus vagy..:D:D

    Nekem az itteni emberek hiányoznak..pl Meti és Melinda is rég járt erre..:(

    ..milyen jókat ökörködtünk..:D de nembaj! a legtöbben még úgyis itt vannak! :)

    Csak sajnálom sokszor hogy a többiek közül páran nem csatlakoznak be néha a beszélgetésekbe..
    pl akár az a 126 állandóból..:D

    VálaszTörlés
  17. Nightmare

    én általában pedig befáradt vagyok..:D

    VálaszTörlés
  18. Emlékszem a chatre amit még áprilisban műveltünk...na az aztán brutális volt XDXD
    Egy szál faszba és köntösbe ültem a gép előtt és lehetett kb hajnali 1-2 amikor jó ízűen széjjel visítottam a fejemet:DDD
    Néhanapján csinálni kéne ilyeneket mert jót tesz az egészségnek;)

    VálaszTörlés
  19. :D

    hát..én ma is reggel hétkor feküdtem le...:D az idő csak ellened van..nekem nincs külön napirendem, csak melóba kell jönni arra kell figyelni..

    hát figyi amit megoldódok, szerintem fogadhattok engem "éljenneodeimádjukatested" istenhozott chattel..én benne vagyok..:D

    VálaszTörlés
  20. Háhá, aznap este mamám leüvöltötte a fejem, hogy takarodjak aludni, mit keresek hajnalban még a gép előtt. xD de én annyira maradni akartam... *mümü*

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jó lett a fejléc!:D
    5 hónapja és 2 napja tart a királyság,a Mortem Aeternus-dinasztia uralkodása alatt!:D:D

    Galaxya

    VálaszTörlés
  22. neo.Crysis:

    "hát figyi amit megoldódok, szerintem fogadhattok engem "éljenneodeimádjukatested" istenhozott chattel..én benne vagyok..:D "

    ÁÁÁ kicsit sem vagy ám elszállva magadtól XDDD

    Amúgy ti hogy viselitek ezt a kurva meleget?O_o

    Nekem már a tökömön csordogál a víz kb-.-

    VálaszTörlés
  23. Galaxya

    ^-^

    Skinny

    direkt írtam na...

    utálom a meleget..főleg ekkora hajjal bazzeg......:S kóla+jég+citrom
    vagy hideg boroskóla..:D:D

    VálaszTörlés
  24. Skinny:

    Én sehogy. Egy hete folyamatosan fáj a fejem ettől a kánikulától, és nem hat rá semmi sem (gyógyszer, vizes rongy, hideg italok stb.). De vagyok elég mazochista ahhoz, hogy még így is szeressem a nyarat és feketében járjak mindehova. :D

    VálaszTörlés
  25. Húú, tök jó az új dizájn!!! Én nem vagyok a változtatás ellen, csak egyet kérek: ne legyen fekete háttér! Lécciléccilécci!!! Borzasztó nehezen olvashatóvá teszi a blogokat a sötét háttér!

    "...már nagyon szeretnék valami jó kis szottyos gennyes betegségről írni nektek, amitől elmegy az étvágy és sírnak a lányok!"

    Csupaszív neo. :D:D:D

    VálaszTörlés
  26. Qrva jó lett a banner!!
    Szintén a fehér hátteret preferálom.
    Személyemet pedig Cat oldalán való agresszív propaganda után kezdhettétek tisztelni mint tiszteletreméltó olvasót :D persze később commentelgettem, de az is más dolog...
    Gratulálok az eddig elértekhez :)
    Neo: látom a bort sosem hanyagolod :DD

    Madame C.

    VálaszTörlés
  27. sziasztoook ^_^
    nem olvastam el semmit, mert fáradt vagyok..a vidék leszívott, no meg a szúnyogok :)
    de az új banner *__*
    áááh beleszerettem, kurva gyönyörűűűűűűűű!!
    gratula

    VálaszTörlés
  28. Aztaa...de meglepődtem az új banner látván! ^^ Eddig ez a legmortemesebb.:) A kislánnyal mindennap többször is találkozok, mert bátorkodtam beállítani háttérnek a gépen és a telefonomon.Remélem nem baj. =)
    Neo már nagyon várunk vissza!!!

    Fhúúú én mióta is vagyok itt??? Talán én is már az első hónaptól...és jaj, de sokat köszönhetek Mindannyiotoknak!!!♥♥♥ *loveyaall*

    VálaszTörlés
  29. én is akkor itt voltam már, amikor még csak 2-3 bejegyzés volt. XD

    VálaszTörlés
  30. Nna előbbi kijelentésem kissé pontosításra szorul...kicsit később jöttem, nem az első hónapban...bár kommentelni sokkal később kezdtem el, mint olvasgatni.:)
    Jájj, mindjárt nekiállok nosztalgiázni! *álmodozó tekintet, nagy mosoly*

    Amúgy jééé, találtam az oldalon még egy emberkét, aki hasba rúg egy kismamát, meg egy szép hosszúhajú leányzót!^_^

    VálaszTörlés
  31. Igen csini lett az új dizájn, neo, gratula hozzá! :)

    VálaszTörlés
  32. tetszik az új fejléc:)én is itt voltam az elején mint olvasó^,...,^

    VálaszTörlés
  33. ÁÁÁÁ nagyon megörültem a meglepinek!!!!!!!!!!!!!!!!

    Bár a terhesnős gif-en elgondolkodtam XD

    VálaszTörlés
  34. én nemtudom :O
    tényleg nem tudom :O
    de igen! a hibernálós cikknél vetődtem ide! február huszanhatodikán. két nappal a szülinapom előtt. :) (háttérinformációk:P)
    :D derégen volt... :(
    viszont tetszik az új dizi :)
    de hiányzik a bogaras kislány :( nagyon hiányzik :( a kedvemért nem raknátok be a címkék alá? :S örülnék neki :)
    szeretemaMortemAeternust, több mint öt hónapja<3
    puszilom a szerkesztőket, és a többi soksoksoksoksok olvasót, és kívánok még ennélistöbb elmeroggyantat köreinkbe :)
    Letti.
    (milyen a profilképen? :)

    VálaszTörlés
  35. ide már senki sem ír? :( búúú.

    VálaszTörlés
  36. Letti:

    "milyen a profilképem?"

    Kis bögyös, hih. :D ♥

    VálaszTörlés
  37. Káin :

    bubú :D <- legjobb haverom így hív, mert mindig "búúú"-zok :D én meg páuninak őt :D

    Nightmare :

    olyan szép volt az a fűző *.*
    úgy megszerettem. az első ruhadarab ami jól állt rajtam *.* még az sem zavar, hogy párducmintás, pedig nem szeretem az olyan mintázatú dolgokat. nem az én világom. de ez... *.*
    bögyöööös? a magasságom a mellméretemmel együtt fél éve ugyanaz. :S búú. de nembaj.
    kismellű-dagi-szemüveges-tehén. :D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: