2010. július 18., vasárnap

Káin: Felhívás

Kedves szerkesztők és olvasók!

Visszajöttem és olyan vagyok mint egy kalap szar, ha nem holnap de holnap után már 100%-osan itt leszek és írok ezerrel, csak 4 napig nem aludtam (igen , csak napi 2-3 órákat) mert a szállás nem olyan volt mint vártam és a beígért légkondi helyett egy hűvösebb parasztházban voltunk. Nos a klímát lehet ők máshogy értelmezik ahogy mi -.-"... Amúgy jó volt csak nagyon fáradt vagyok és holnaptól dolgoznom kell XD.

A szerkesztőknek külön köszönet a munkájukért, minden nagyon rendben volt, meg vagyok elégedve, minden formás volt és a témák is tetszettek. A kurta hozzászólások a leépült agyamnak köszönhetőek, csak elolvastam 100 kommentet és utána ennyire tellett (de a cikkeket is elolvastam természetesen) XD.

Neo nagyon jó a banner, tetszik, Myspacre fel is rakom és várom legyen neted!

Köszi, hogy továbbra is olvastak és hogy a szerkesztők ennyire ügyesen látták el a feladatukat! Megyek dögleni mert meghalok X'D...

5 megjegyzés:

  1. Ó, dejó, hogy visszatértél és élsz és nem te voltál az, aki kiesett a katapultból.(egyből eszembe jutottál, amikor hallottam a hírt :-s)

    Látod, látod mondtuk, hogy minden rendben lesz itt velünk! =) ^_^

    Mortem ♥

    VálaszTörlés
  2. -Charlotte:

    áh dehogy, mikor megláttam tudtam hogy ez lesz, mondtam is a többieknek és másnap szakadt le :-/

    lol :D

    VálaszTörlés
  3. Welcome back Kaine!!!

    Jó hogy újra jelen vagy mert akkor mostantól megint jöhetnek a nehéz súlyú témák ;)

    VálaszTörlés
  4. -Skinny:

    Ja miután végre összeszedtem a romokat :D

    ~magára gondol~

    VálaszTörlés
  5. Káin:

    Jajjj Te!!! xD :D Azért szegény gyerek, mire összerakják. :-s

    Pihenj csak és romtalaníts! :) =)

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: