2010. július 20., kedd

Káin: Zeneajánló

No sziasztok! Első mondat egy kérés lenne, bár nem ide jön de csütörtöki nagy témához kérek segítséget, hogy miről írjak ami okkult téma mert nekem egy ideje már nincs ihletem hozzá. Tehát ha van ami érdekel titeket és szeretnétek hogy írjak róla akkor bátran adjatok tippeket, nem baj ha köztudottabb vagy vadabb dolog, állok elébe!

Viszont most egy zeneajánlót kell írnom és sajnos 0 ötletem van hozzá. Vagyis nem nagyon hallottam azóta olyat ami tetszene. Így meríteni fogok a tini kori kedvencemből amit még ma is szeretek :D. Nagyon csúnya bácsi fog jönni akinek imádom az egyedi stílusát. Rock és electronika keverlke a hanfgja meg páratlan! :D Volt ő már Mátrix filmzene és horrorfilmeket is rendezett. Ha nem esett volna le akkor jöjjön:

ROB ZOMBIE

Ezek a zenék arra emlékeztetnek amikor anno a gimibe kb. inni jártam be :D. Eghy rocker habverom mutatta, eleinte vonakodtam de mikor rájöttem jól lehet rá pettingelni rögtön a kedvencemmé vált! :D

Első körben egy kisebb projektet szeretnék nektek bemutatni, ez lenne a White Zombie. Ez egy metál zenekar volt, ami 85 -77-ig létezett. A csapatot, Rob Zombie alapította, aki a zenekar feloszlása után, 15 millió albumot adott el, szólókarrierbe. A zenekar maga sem volt sikertelen.
A zenekar főként Amerikában volt híres, azonban telt házas koncerteket hoztak össze szerte a világon. A név egy nagyon régi horrorfilmből jött (majd írok róla).

-Megjelent albumok, Ep-k, kislemezek:

Soul-Crusher (1987)

Make Them Die Slowy (1989)

La Sexorcisto: Devil Music, Vol. 1 (1992)

Astro Creep: 2000 (1995)

Supersexy Swingin' Sounds (1996)

• Goods on Woodoo Moon (1985)

• Pig Heaven (1986)

• Psycho-Head Blowout (1987)

• God of Thunder (1989)

• Nightcrawlers: The KMFDM Remixes (1992)

• Thunder Kiss ’65 (1992)

• Black Shunsine (1992)

• I Am Hell (1993)

• Children of The Grave (Black Sabbath Cover) (1994)

• Freed The Goods (1994)

• More Human Than Human (1995)

• Electric Head Part 2 (1995)

• Super Charger Heaven (1996)

• I’am Your Boogieman (1996)

• The One (1996)

• Ratfinks, Suicide Tanks and Cannibal Girls (1996)

Nos most hogy ez megvolt jöhet a lényeg! :D Robert Bartleh Cummings, ismertebb nevén Rob Zombie egy amerikai zenész, filmrendező, valamint producer. Az első zenekara a White Zombie volt, utána szóló karrierbe kezdett.

1965-ben született New Yorkban, saját magáról így beszélt egy cikkben:

"… én abban a korszakban nőttem fel, a '70-es évek zenéin. Nem Slayer-en vagy Metallic-án, sokkal inkább Alice Cooper-en, KISS-en, Led Zeppelin-en, Rush-on, Blue System Cult-on. De a többiek is olyan zenére indultak be mostanság mint a régi Slade vagy a T-Rex. Úgyhogy ez az ős-glam vonal nagyon ott van a lemezen szerintem…

Rob olyan családban nőtt fel, mely cirkuszi mutatványokat adott elő. Rob elmesélte a Hammer Wolrd Magazinnak adott interjúban azt is, hogy túlélt, egy lövöldözést. Ott álltak a "csatatér" közepén, és amikor egyik ismerősük szólt nekik, hogy arra fussanak, rögtön szét is vágták a fejét neki. Rob szülei szerencsére jöttek, és kimenekítették gyermekeiket a bajból. A cirkuszi-mutatvány neve volt az "Educated Horses", és innen kapta a nevét a 2006-os album is. Ugyanis lovakkal voltak a bemutatók. Rob elmondása szerint egyszer volt egy olyan eset, hogy az egyik ló összezúzott egy nézőt -innen az "Educated Horses" lemezcím.

Van egy felesége Sheri Moon akivel a házasság előtt 13 évig voltak együtt. A lány több filmjében is szerepelt és egész szép! (ehhez a nagy ronda, szőrös emberhez képest! :D)

http://www.freewebs.com/kickasshorrorreviews/Sheri_Moon-7.jpg

97-ben feloszlott a White Zombie utána Alice Cooperrel csináltak egy közös dalt. Rob nem hagyta abba zenei pályafutását, és szóló karrierbe kezdett. Dobosként vele maradt a zenekat dobosa John Tempesta, basszusgitárosként érkezett Blasko, gitárosként pedig Mike Riggs. A Hellbilly Deluxe 1998-ban jelent meg, és nagy sikereket hozott Robnak. Rengeteg dal vált közismert slágerré, és a slágerlistákon is nagy helyezéseket értek el (pl: "Superbeast", "Dragula", "Living Dead Girl", "Meet The Creeper") Az imént felsoroltak közül különösen a "Dragula" számít nagy dalnak, sokak szerint ez a dal Rob pályafutásának legnagyobb dobása.

Rob négy éven keresztül szüneteltette a zenélést, és filmrendezőként dolgozott, és elkészítette a "The House Of 1000 Corpses és a The Devils Reject című filmeket, amiket elmondása szerint nagyon élvezett.

-Megjelent albumok:

-The sinister Urge
-Educated Horses
-Hellbilly Deluxe
-Filmek:
-Weboldalak:

-Official weboldal

-Myspace


Most hogy végre ezzel is megvagyunk szeretném megosztani veletek a legkedvencebbeimet XD Én mindet nagyon szeretem, kicsit old a hangzása, de pont ez a jó benne!

Ebben a klipben a nője is szerepel :3





Gondolom ismerős Mátrixból :3



Jó beteg klip amiben benne van Rob nője (L)



Nagy kedvencem:



És az utolsó:



Remélem tetszeni fog nektek, nekem sok élmény és buli kötődik már hozzá!

17 megjegyzés:

  1. "mikor rájöttem jól lehet rá pettingelni rögtön a kedvencemmé vált! :D"

    *röhög* micsoda vad tini emlékeket idézhetnek fel ezek a számok. xD

    Áhh, amúgy a krapek nagyon szimpatikus. Milyen durva élete lehetett a cirkuszban? :O amiket mesélt, nem csoda, hogy ilyen irányba terelődött stílusügyileg... :D

    A számoknak irtó jó a hangszerelése. O_O a legjobban valamiért a Dead Girl Superstar tetszik. A videók meg állati jók! :D

    grat (Y)

    OFF: ha tetszett a cikk, melyik variációt válasszam? grrr, búúúú vagy nyííííí?

    VálaszTörlés
  2. Robi bácsi nálam is nagy favorit,de nekem a szólókarrierje valahogy jobban tetszik mint a White Zombie-s korszaka! A filmjeit még nem láttam viszont ami késik nem múlik ;)
    Egyébként tőle először a Dragulát hallottam és onnantól kezdve nem volt megállás RZ fan lettem:D

    Nekem leginkább az tetszik benne hogy a jóféle rock n rollt keveri a horrorisztikus industrial témákkal^^
    Meg amúgy is nagy híve vagyok az ilyen hibrid zenéknek tehát nálam mindenképpen bejövős.

    Ja és ne haragudj Káin,de valamit muszáj tudatnom veled xD

    "Ez egy metál zenekar volt, ami 85 -77-ig "

    Az oké hogy Rob Zombie nem csak zenész hanem mellette még filmrendező is na de az időutazó karrierjéről még egyáltalán nem hallottam:DDD

    Ami pedig a következő cikket illeti nekem így hirtelen nem jut eszembe semmi okkult téma mert itt már nagyon sok mindenről volt szó viszont ha lehetne akkor írj cikket a Skinny Puppy-ról! Tudom nem sok közük van az okkultizmushoz,de azért megérnek egy posztot szerintem!

    VálaszTörlés
  3. Jujj, na végre valami jó zene! Én eddig csak a Matrixos Dragulát ismertem, de az eredeti is nagyon jó! Tök jó lesz végre mit hallgatnom! ^^

    Amúgy Káin definiálnád, hogy a Grr, búúú, nyííí melyik érzelemnek felelnek meg? :) =) :D

    Csütörtöki nagy témához nincs ötletem, de esetleg írhatnál arról, amit a múltkor mondtál, hogy körülnéztél és kiakadtál az embereken. :)

    VálaszTörlés
  4. -Nightmare:

    Örülök, ha tetszett, tényleg kemény a csávó! :D
    Hát szerintem legpozitívabb a búúú :D A morgás az a grrrrr. A nyííí meg ilyen tinilányos, örülős visítás. :D Olvassatok má több képregényt vazze'. :D

    -Skinny:

    Érdekes én a Whiteból sokkal többet szeretek. Bár nekem mindkettő ugyan olyan szinte. :DDDD
    A film nagyon jó,a House of 1000 corpses (majd írok róla ajánlót) még talán gore-nak is megfelel. Jövőhéten írok róluk.

    -Charlotte:

    Az annyira nem okult, az inkább vasárnapi téma . De nem is akarok írni róla mert zaklatott leszek.

    Na majd kitalálok valamit. :( (Nightmares commentben leírtam) :D

    VálaszTörlés
  5. hmm

    szerintem a búúú az olyan bánatos lefelékonyuló száj, olyan belső fájás...a grrr az olyan mint a harrr.....a nyíííí az meg a hüüühaaa ez azért már necces mint nálam pl az íííííííííííííííííííbááázzzeeeeg kifejezés....

    na erre varrjál gombot :D:D

    cseréld ki szmájlikra..:D

    PL

    :) :S X/

    VálaszTörlés
  6. de én szoktam ám képregéynt olvasni de akkoruis

    VálaszTörlés
  7. HÚÚÚ,Lackó (RIP) IMÁDTA a WHITE ZOMBIE-t! Sokat szipuztunk rá...van az a dal aminek a szövege: "Devilman, Devilman-Crowley! Devilman- crawling in my head!" vaGY vmi ilyesmi...na,ARRA a CD-jükre...
    Az "1000 halál háza" egyik kedvenc filmem.
    OFF:
    ime ,az öngyilkos punk festményemet ráaprikáltam egy nagyobb fára,hozzáfestettem még, a cime: "SUi Sid a szuicid ,avagy boldogok az öngyilkosok mert övék a mennyeknek országa."
    /vagy :"...övék a Mennyeknek országa ,ami a Pokol!"/
    Ime:
    http://files.blogter.hu/user_files/4831/abc/boldogok%20az%20ongyilkosok___mert%20ovek%20a%20mennyeknek%20orszaga.JPG
    Lehet visszaállitom a +18-as blogot, kissé átalakitva.Mit szóltok?

    VálaszTörlés
  8. zoepit

    wááááá jó lett a kép!!

    Tudnád hányszor eszembe jut ez a cím..Sui Sid a szuicid..:D:D frappánsan mesteri :D:D


    Én szeretném a 18as blogot! >.<
    ..de persze azt is értem hogy miért vetted le..
    :) de jó lenne ha ilyen jellegű képeiddel/munkáiddal is találkoznánk!

    :)

    VálaszTörlés
  9. neo.Crysis:
    van egy új +18-as ,cime:ARTangyal.
    Ime:
    http://artangyal.blogspot.com
    Picit más mint a régebbi, itt nem a mészárlásé + véré a főszerep hanem a tudatalatti "kifinomultabb"- sötét gondolataié, tabutémáké, továbbá durvábban megfestett társadalomkritikáé.

    VálaszTörlés
  10. Káin:

    Ismerve téged, majd kitalálsz valami olyasmit, amitől szemük-szájunk tátva marad. =)

    VálaszTörlés
  11. -Neo:

    Olvassad a spermámat inkább!

    -Zoe:

    Tetszett a kép! A szipuzást még nem próbáltam XD....

    -Charlotte:

    Most tényleg nem tudok :-/

    VálaszTörlés
  12. Káin:

    Csak nagyon 'lerágott csont dolgok' jutnak eszembe:

    - Nem tudom a démonológia mennyire jó téma, de engem pl. érdekel. :) Mert gyors visszanéztem a bejegyzéseket, és legtöbbször csak meg lettek említve a démonok, de olyan igazi cikk nem volt róluk. Azt hiszem.
    - Esetleg a boszorkányság úgy mindenestül. (nem a wiccára gondolok)
    - Fekete mágia, idézések, minden, amit nem érdemes kipróbálni. (Halottidézés, démonidézés, szellem stb. Vannak érdekes esetek meg történetek.)
    - ördögűzéssel, ördöggel kapcsolatos hiedelmek

    Hátha ihletet kapsz valamelyikhez.

    VálaszTörlés
  13. -NIghtmare:

    Démonológia még tuti nem, az olvasók jó része az alapfogalmakat sem tudja meg érti így ekkora témába nem fogok bele mert még lesz aki kárt tesz magában.

    Idézések fekete mágia a kizárva mert kipróbálják :D

    De köszi szépen az ötleteket, szerintem elkezdek az okkultizmussal foglalkozni és lefektetem az alapokat. Jó sokáig fogok írni, nagy sorozat lesz és kurva hosszú. XD

    VálaszTörlés
  14. Káin:

    Rendben. Várom a cikksorozatot. :D Jó munkát hozzá!

    VálaszTörlés
  15. Nyíííí ^^
    Ismerem Rob-ot :D [mmint nem személyesen, hanem a zenéjét. xDDD] ahogy bele hallgattam a Dead girl superstar-ba, rájöttem hogy kb egy éve hallgattam, és tetszett, csak utána fasz voltam és elfelejtettem az előadót meg a számok címeit is xDDDD

    Az okkult tématippekről nekem is azok jutottak eszembe mint Nightmare-nek. :P

    VálaszTörlés
  16. -Nightmare és Misu:

    na akkor bele is fogok! :D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: