2010. július 25., vasárnap

Darkness: Felhívás

Az utóbbi másfél hónapban kissé inaktívvá váltam, nem tudom kinek tűnt ez fel.:D Ez a posztokban és a hozzászólásaimban is megmutatkozott. És mi volt az oka ennek? Röviden: a meló. Másfél hónappal ezelőtt vettek fel egy helyre, ami eleinte jónak tűnt. Azonban az azóta eltelt időben kiderült pár dolog erről a helyről.

Például a lakhelyemtől a gyár kb 70km-re van. Délelőttösként hajnali 3-kor kelni és 22 körül feküdni le, rohadt jó buli.:D A munkaidő 12 óra. Ezt az időt pedig állva kell teljesíteni. A "szünetek" annyiból állnak, hogy megeszek egy szendvicset, iszok egy kicsit, WC és vissza gályázni. Ráadásul azok az emberek akik egy kicsit is nagyobb pozícióban vannak, azt képzelik magukról, hogy valami istenfélék. Akkora arccal rendelkeznek, hogy az hihetetlen. És mindezt kibaszott 61 ezer ft-os fizetésért. FUCK

Na, de nem siránkozni akarok, mert ennek az időszaknak vége. Sikerült leszámolnom erről a rabszolgatartó, undorító helyről. Sikerült másik melóhelyet szereznem, ami helyben van, 8 óra mégis jobban keresek, mint eddig. Már 10 hónapot lehúztam ezen a helyen. Vannak itt is érdekes dolgok, érdekes gondolkodású főnököcskék, de az emberek már csak ilyenek...

A lényeg, amit mondani szeretnék, vagyis írni: túlságosan fontos nekem a Mortem (a mindennapjaim része.), hogy egyszerűen itt hagyjam. Több szabadidővel fogok rendelkezni, így írogatni is fogok.:D

Egyébként, ha valaki kíváncsi rá, hogyan lehet a nyár legforróbb napjaiban úgy megfázni, hogy még hangom is elmenjen, kérjen tanácsot tőlem.:D

13 megjegyzés:

  1. Na jól van! Várom a cikkeket és jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Ugye ez nem a flextronics? :P

    VálaszTörlés
  3. Nightmare és Káin: köszönöm.

    Lara: Nem-nem. Ez a Jabil nevű trágyadomb. A buzik gyülekező helye...
    Nyíregyházán lakok, ahol 2 éve megszünt a Flextronics, a Lego vette át. És én éppenséggel oda tartok. Rohadt jó hely.

    VálaszTörlés
  4. Darkness:

    Bazdmeeeg én meg pont a Jabil-be szeretnék menni mert egyesek szerint ott jó a fizetés XD!
    De legalább most már tudom hogy kerülni kell nagy ívben...

    Várom már a nagy visszatérést addig meg pihend ki magad amennyire csak lehet;)

    VálaszTörlés
  5. Ok, már kezdtem aggódni, mert én meg nagyon szeretem a flexet :D Jobbulást neked :)

    VálaszTörlés
  6. De durva! Pont tegnap beszélgettem egy tiszalöki ismerősömmel, és mondta, hogy kb. csak a Jabilba tudna menni robotolni 12 órát. Lehet, hogy mondom neki ezt a Lego-s dolgot.

    VálaszTörlés
  7. Skinny Sixx:
    Ha muszáj a Jabilba menned, akkor C vagy D műszak. Én az A-ba voltam. Ez a legszarabb. A degenerált, beképzelt főnököcskék gyülekező helye.:D Ja, és 5 féle csoportvezető van az A műszakban: 1. Cigány, 2. Homokos, 3. Mindkettő...XD 4. ordibálos, öntelt szado-mazo kurva, 5. a többség által elnyomott (elnyomható) egyének.

    Luna:
    A Lego-ba nehéz bekerülni. Mondjuk nekem már másodjára sikerült:D De inkább legózok, mint a Jabilba bohóckodjak. És Tiszalökről, meg Tiszavasváriból sokan járnak, külön buszokkal meg minden.

    VálaszTörlés
  8. Skinny:
    A fizetésről még annyit, hogy van egy öreg csóka (szintén nyíregyházi), eggyütt kezdtünk másfél hónapja. Azóta nem kapott fizetést. Rendes fickó, teljesen ki van készülve, hogy ingyen jár robotolni másfél hónapja. És nem akarják kifizetni szerencsétlent... Ilyet lehet tenni ma egy nagy multinak????

    VálaszTörlés
  9. Darkness:

    Eszem faszom megáll,de tényleg! Azért nem tudom hogy képzelik ezt:S
    Amúgy helyesbítek mert igen valóban a Jabilbe megyek csak nem nyíregyházára hanem pont az ország másik végébe mivel ott lakok:DDD

    VálaszTörlés
  10. Darkness:

    Várunk vissza! :) És igen feltűnt, hogy nem voltál. :(

    VálaszTörlés
  11. Darkness:

    Köszi az infót, továbbítom!

    VálaszTörlés
  12. A 12 óra nekem is ismerős. A beképzelt, semmire kellő, használhatatlan, okoskodni tudó, de felelősséget nem vállaló főnökök akik csak lefelé rugdosódnak. Szóval egyik munkahely sem különb a másiknál. Akik följebb kapaszkodtak a többieknél utána megváltoznak. Voltam én is "kis" főnök a vagyonvédelemben. Nem lettebb rosszabb csak "jobb", mint a többi. Segítettem ahol tudtam a beosztottaimnak... mindezt 21-22 éves fejjel... bár a vagyonvédelem kicsit más...
    "kamupók"

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: