2010. július 6., kedd

Káin: Játéksarok

Ma is megpróbálkozom összegyűjteni nektek pár érdekes játékot, most nem lesz kitűzött cél, csak keresgélek össze-vissza (még mindig kajálok XD)...

1.)
Legyél Isten és alkoss új elemeket (Isten szeme jelzés ott figyel ) ~röhög~

2.)Legyél öreg alkoholista aki egy tóból felbukkanó kutyákat üt :D...


3.) Pokemonszerű anime kalandjáték (szörnynevelde :D)

4.)
Legyél étteremvezető pingvin :D

5.)
MMORPG flashgame

6.)
MMORPG flashgame (Anime)

7.)Vicces kattintgatós játék

8.) Legyetek cápa és öljetek :D

9.)
Undorító Mario szerű játék :D

10.)
Babalövős játék :D

Remélem most is fogtok kedvetekre valót találni :D ! Játékra fel!

9 megjegyzés:

  1. Valahogy sejtettem, hogy a Doodle God bekerül egyszer ide...ÉREZTEM! :D

    VálaszTörlés
  2. Jah, én is alig egy hete hallottam a munkatársaimtól erről a Doodle God nevű keverős játékról :)

    VálaszTörlés
  3. Bazmeg tegnap egész este azt toltam! Nem bírtam abbahagyni míg meg nem lett az összes cucc. :D

    VálaszTörlés
  4. -Luna:

    LOL látod? A körmönfont csábító mindenüket :D

    VálaszTörlés
  5. Káin:

    Biztos megbabonázott a mindent látó szem az elején. :D Remélem azért nem lettem teljesen agymosott. :D

    VálaszTörlés
  6. A vodkából és a tűzből miért nem lett molotov koktél? :( xDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  7. -Ketszi:

    Nem volt üveg ? :DDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: