2010. július 31., szombat

Kaedrin: Búcsú

Remélem tetszett a David Lynches cikk, s nem csak azért, mert sok munkát fektettem bele, hisz ez természetes.
Remélem, hogy tetszett, mert ez volt az utolsó cikk,amit itt, a Mortem Aeternuson olvashattatok tőlem.


Az utóbbi időben a szerkesztőtársak által (egyre gyakrabban) megofgalmazott, és a kommentek tanulsága szerint az olvasók többsége által is elfogadott nézetek a keresztény vallásról és a katolikus egyházról az én elveimnek és lelki meggyőződésnek teljesen ellentmondanak.


Próbáltam nem tudomást venni róla, de ez nem megy: világnézetem miatt lassan elszigetelődtem az itteni szerkesztők és olvasók szellemiségétől és ez kihatott a cikkírási (és kommentelési) kedvemre is.

Bárkinek szíve joga azt gondolni hogy létezett júdás evangéliuma, hogy a kereszténység egy "agymosás", hogy "rengeteg" katolikus pap érintett pedofil ügyekben, több mint a reformátusoknál, vagy máshol, még azt is, hogy a kereszténység a szcientológiához hasonló, de nekem, vallását gyakorló római katolikus embernek ezek nem elfogadható gondolatok.
Bigottnak egyáltalán nem tartom magamat, sőt, de azért vannak dolgok amik már nem férnek bele.


Ezért azt mondom, mivel a fent vázolt okok miatt képtelen vagyok a továbbiakban tiszta szívvel munkálkodni a blogom, én itt és most búcsúzom.

Szívből köszönöm hogy lehetőséget kaptam tőletek.


A szerkesztőknek további sok sikert, az olvasóknak pedig további kellemes szellemi épülést kívánok!


Dominus vobiscum!


Sziasztok


10 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy mész de megértelek....Nagyon szeretem a blogot, de egyedül ezeket a témákat nem olvasom el mert én sem értek egyet velük, de én képes vagyok figyelmen kívül hagyni ezeket a cikkeket és ezért nem dobom el magamtól a többi nagyszerű témát.
    Minden jóót Neked és köszönjük!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez szomorú. :( Furcsa, hogy egyáltalán kedvet kaptál a szerkesztő státuszhoz, hiszen a legrégebbi posztokban is már voltak ilyen témák. Van olyan ami még nekem is sok. Bizonyos szintig elhiszem, hogy egy csomó minden nem úgy működik a világban ahogy azt az átlagember gondolja, de vannak annyira összeesküvéselmélet-szagú dolgok, hogy az már kiveri nálam a biztosítékot. És lehet, hogy én vagyok az ostoba, vagy a lelki fejlődésem nem ért még el egy bizonyos szintre, de vannak dolgok amik még ha igazak is, nem akarok róluk tudni, mert úgy érzem, hogy az épelméjűségemet kockáztatnám vele. Azt hiszem azért jó, hogy ezt meglépted. Olyasvalamiben részt venni, amivel nem tudsz azonosulni káros az egészségre. :) Remélem azért olvasóként, kommentelőként még maradsz.

    VálaszTörlés
  3. Kallisto: Én Köszönöm!

    Luna: Lehet én látom rosszul, de régebben nem ennyi volt, és nem ilyen radikális. És ezzel az okkultos témával nyilván csak "romlik" a helyzet.
    Mindegy lehet csak én vagyok teljesen hülye, de végülis egyre megy: már nem tudom teljes szívvel csinálni, mert az elveimmel és lelki jóérzésemmel össze nem egyeztethető.

    Kaedrin

    VálaszTörlés
  4. Kaedrin, annak ellenére, hogy gyakran nem értettünk egyet, azért azt hiszem, voltak hasonló gondolataink, így sajnálom, hogy elmész. :( De megértem és tiszteletben tartom.

    VálaszTörlés
  5. Hiányozni fogsz Mortemről, jó csapat voltatok így, együtt, és ez most nem lesz teljes, de... megértelek, teljes mértékben.
    Szeretünk. :) (ha beszélhetek többes számban)
    Hiányozni fogsz.
    *könnyes szemekkel integet*
    *nyom egy puszit az arcára*
    Szia Kaedrin! :')

    VálaszTörlés
  6. Kaedrin:

    Dehogy vagy hülye! Lényeg, hogy úgy cselekedj ahogy jónak érzed! :)

    VálaszTörlés
  7. Azért nem értem , most ezt! Ez blog ha jól tudom ezért jött létre , hogy ilyen témákat feszegessen és bemutasson egy teljesen más szemszöget amit nem feltétlen ismernénk meg!
    Én is sajnálom , hogy elmész, de ha az elején már nem volt meg a jóérzés akkor nem értem...
    Mindegy én nem bántok senkit se mielőtt letépnék a fejem. Csak azért furi!

    VálaszTörlés
  8. Hát ez nekem is nagy meglepetés hogy ezen okok miatt így hirtelen felmondasz...
    Már a blog indulásakor is gondolom elmondták neked hogy miről fog szólni tehát számomra ez érthetetlen,de végül is te tudod!
    Amúgy számomra egy kissé csalódás vagy mert én azt hittem rólad hogy te is kb a többi szerkesztővel vagy egy hullámhosszon erre jön a hideg zuhany hogy ez neked túl sok O_o

    Köszi az eddigi munkáidat és viszlát;)

    VálaszTörlés
  9. Viszlát Kaedrin, sajnálom, hogy elmész. :(

    VálaszTörlés
  10. Khm. Ezt most szépen visszaszívom, és ennyit mondok : viszlát, te sunyi mocsok, többet ne lássunk :) *büszkemosoly*

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: