2010. július 30., péntek

Káin: Szepes Mária -Mindennapi élet mágiája



Első körben köszönet Von Birkennek mert e-bookban elküldte nekem az összes olyan anyagot amit kézzel kellett volna begépelnem nektek és az kicsit meleg lett volna :-s. Tegnapi írásom pl azért nem került ki mert hulla fáradtan olyan keveset tudtam beírni hogy inkább ki se raktam (2 és fél arasz). A tegnapiért kárpótlásul egy rövidebb írást szeretnék veletek megosztani, Szepes Mária kiemelkedő alakja volt ennek a világnak, mint tudjuk a Vörös Oroszlán című alap művet is neki köszönhetjük, amit anno a komcsik el akartak pusztítani (de pár példányt eldugtak belőle, így olvashatjuk ma őket). Nem is húzom az időt, jöjjön hát a kis meglepim nektek!

4 megjegyzés:

  1. Na most ennek örülök mert nem minden nap olvas az ember ilyen ritkaságokat!!! Majd ha lesz időm/kedvem leszedem és tuti elolvasom^^

    VálaszTörlés
  2. Jaaj, Szepes Mária nénit én is úgy szeretem! Úgy sajnáltam mikor meghalt! :( Még gimiben kaptam rá az írásaira, de sokszor úgy éreztem, hogy túl sok. Ötször elolvastam egy mondatot és még mindig nem értettem. Pedig azt éreztem, hogy nagy igazságokat mond. A Vörös oroszlán viszont minden idők egyik legjobb könyve. Benne van a mindenkori top 10-es könyvlistámban, ajánlom mindenkinek olvasásra!

    VálaszTörlés
  3. -Luna:

    Anyám nagy fanatikus, minden megvan tőle :) Anyu is kiakadt mikor meghalt. :(

    Jaja majd kikerül az is!

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: