2010. július 4., vasárnap

Káin: Videók

Áh olyan rohadt fáradt vagyok, hogy azt sem tudom mit írjak. Káin szavai ma nem megy mert kb csak magamat ismételném folyamatosan és most egy témán fortyogok hetek óta amit leírtam már nektek így újjal nem szolgálhatok.

Gondolkodtam Freakshow-n is csak ki vagyok dögölve így ma forma bontok és nem írok komoly cikket (Kamupók már szólt helyettem elég durván, szóval úgy érzem nem kell nekem). 2 napot nem aludtam (eléggé kijött az álmatlanságom) így most nem tudok ma világot megváltani. Bocsi mindenkitől aki ma Káin szavait vagy Freakshow-t várt, de nem megy. :-/

Ma inkább a lány olvasóinknak kedvezünk pár érdekes, aranyos, vicces videóval, különböző témákban (főleg divat) . Remélem ez pár embert kárpótolni fog azért!

Hogyan csináljatok Pin up sérót (kendős style)



Victory Rolls készítése



Frufru




Kisfilm mai Pin up lányokról :3



Igazi régi Pin up lányok:



Nos ennyit sikerült magamból kierőszakolnom, remélem lesz aki örül vagy kedvet kap stb stb (fiúk lányok egyaránt :D)

11 megjegyzés:

  1. aranyos! főleg a froufrou :D bár oldalról vicceske lehet az a lyuk :D:D

    Majd a rasztáimmal kipróbálom a csigákat :D:D
    bár nem lehetne rögzíteni mert nehéz
    :D:D
    kendőt nem akarok úgyhogy pózolnom kell egy bárpulton :D:D

    (L)

    VálaszTörlés
  2. Káin, erről a postról eszembe jutott mikor először idekeveredtem a blogra. A vámpíros írásaidat olvastam először. Az alapján feltételeztem, hogy fiú vagy, bár nem voltam benne 100%-ig biztos. Aztán elkezdtem olvasgatni végig a blogot, és volt egy hajfestős postod. Na akkor meg azt hittem lány vagy, mert olyan tapasztaltan írtál a témáról. :D Aztán megint más írásaidnál újra fiúnak tűntél, szóval kész voltam!!! :D És ezen agyaltam, hogy akkor most fiú vagy-e vagy lány. :D Aztán valami továbbadós blogger díjnál írtad, hogy fiú vagy és akkor végre megnyugodtam. :D

    VálaszTörlés
  3. Hajjajj, azt hiszem lassan tényleg kelleni fog egy hajsütő...=) Meg egy kis sminkes gyakorlat.:D

    VálaszTörlés
  4. -Neo:

    Na megnéznélek úgy. Te buzi O__o :DDDDDDDDDDD

    -Luna:

    Biszex vagyok és hímringyó. Meg a szakmám is lányos ennyit elárulhatok ;D

    -Charlotte:

    Még anno a Pin up-os részben voltak sminkvideók lépésről lépésre! Nézzed meg őket! ^^

    VálaszTörlés
  5. Kedvet azt kaptam, csak már kicsit késő van az alkotáshoz. :D Nah majd holnap.
    Azért tetszett a cikk. :)

    Rúdtáncos? Avonos tanácsadó? Kozmetikus? Pincérnő? :D hűh mivanmég? O.o

    VálaszTörlés
  6. -Nightmare:

    A te arcodhoz illik a stílus! :)

    hideg,hideg,meleg, hideg :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  7. Káin:

    Köszi :$

    Öhhm, szóval valami kozmetikusszerűség...xD na majd gondolkozok. Elmondanád, ha eltalálnám? Vagy feleslegesen töröm magam? :D

    Sminkes, sminktanácsadó? Fodrász? Masszőr? Manikűrös? Műkörömépítő? XD áhh nem tudom mi dolgozik még szépségszalonban... kifogytam az ötletekből.

    VálaszTörlés
  8. Káin:

    Nem baj. :D Közel jártam. :)

    Jó éjt és Rém álmokat (és egészségedre a kiadós 'vacsorát' xD) !

    VálaszTörlés
  9. Neo:
    ugye majd lefotózod és kirakod képnek a blogger-profilodra? :DDDDDDDDDDDDD

    __
    OFF: tudom nem érdekel senkit, de az elkövetkezendő néhány héten rengeteg programom lesz, így nagyon ritkán ha tudok kommentelni. :( szal csak semmi összeesküvés-elmélet ^^ ♥

    Misu voltam :) <3

    VálaszTörlés
  10. -Misu:

    De engem érdekelt és köszi, hogy szóltál!!!!!!

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: