2010. április 2., péntek

Nyarlathotep: Zeneajánló(?)

Kérlek titeket, ne haragudjatok meg(nagyon) ezért a bejegyzésért...

Nem tudom kik ők, és azelőtt is értetlenül állok, amit csinálnak. Bizonytalan vagyok abban a kérdésben is, hogy keressek e egyáltalán bármiféle értelmet, vagy mondanivalót a számaikban, vagy ne. Nem volna másról szó, mint a Szögletes Üveggolyó nevű, 3 tagú szürreális formációról. Hallgassátok... Sajnálom, hogy nem tudok többet írni róluk, de mint a fentebbieket, kilétüket is homály fedi. xD

Kedvenceim:






8 megjegyzés:

  1. Nem haragszunk xD :D Erre én csak annyit mondok, ezek gagyik xD Köszönöm szépen, tanultam már nyelvtant :D XD Az az eslő dal xD Alany, állítmány.. :D Ez tiszta jujj :D XD

    VálaszTörlés
  2. XD Káin :D Ez kifejező volt XD :))

    VálaszTörlés
  3. "Ez egy fa, ez egy fa, ez egy faaaaaaa!" Legjobb! xD Tavaly ezt üvöltöztük megállás nélkül az egyetemi napokon... :D Még variánsai is keletkeztek a szövegnek. xD ("Ez egy sün." illetve "Ez egy sünfa.") *idióta bölcsész*

    VálaszTörlés
  4. Őszintén mem gondoltam volna, hogy ez bárkinek tetszeni fog... x)

    VálaszTörlés
  5. ez egy fa, ez egy fa, ez egy faaaaaaaa.
    Szereteeeem^^

    VálaszTörlés
  6. Nekem ez nagyon tetszik! :DDD
    Télleg...a radiátoros eszméletesen misztikus,mert én is a radiátor mögül jövök! :DDD

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: