2010. április 14., szerda

"kamupók": Spekuláció

Érdekes dolgokat hallottam Daróczi Dávid halálával kapcsolatosan. Megosztom veletek az értesüléseimet.

1. Az egyik ilyen érdekes dolog a halálának a napja.Bibliai vonatkozásban ki is volt az aki nagypénteken hunyt el? Júdás, akit árulónak kiáltottak ki. Egy lehajló fa ágára akasztotta fel magát. Aprópénzért árulta el mesterét. Ki is volt Daróczi úr mestere? Kinek volt a kormány szóvivője?

2. A táltosok világában nem vagyok jártas. Erről is csak hallomásból értesültem, hogy a táltosok hite szerint amikor elhagyják a földi létet, magukkal visznek egy gonosz/bűnös lelket.

A bulvár lapok címszalagján ilyen magyarázatot láttam, hogy "elfogyott a pénze". Na de kérem, aki közel van a tűzhöz annak nem hiszem, hogy ne állnának rendelkezésre bizonyos források. No meg ráadásul pont a Provident szószólóinak ne lenne. Ők már csak tudják, honnan származik a pénz.

Tehát az első feltevésről az a kósza gondolat jutott eszembe, hogy ugye tudjuk léteznek ezek a titkos társaságok. Dogmák szerint működnek, az egyházak rituáléi szerint. Mi van akkor ha az elhunyt Daróczi úr egy ilyennek a tagja volt. Elárulta volna őket? Ezért a megölésének az időpontja "nagy péntek"? Így akartak titkon üzenni a többi tagnak, ez jár az árulóknak? Vajon hogyan árulta el őket?

A második értesülésen merengve ami inkább misztikusabb. Mi van ha bűntudata támadt és mégsem ölték meg hanem tényleg öngyilkos lett. A táltos közre működésével.

Az igazság mint tudjuk kézen fekvő és egyszerű, csak tudd mit keress. Lehet, hogy a kettő vagy bármi más egyvelege... Gondolkodjatok el rajta egy kicsit.

11 megjegyzés:

  1. Hát nem is gondoltam bele, hogy ilyesmi is van. Biztos voltam benne, hogy mindenkinek van valami oka, amiért öngyilkos lesz, vagy van valami a háttérben, mikor természetes halállal halunk meg. Nem is hallottam még ilyesmiről igazság szerint. :|
    Hát én még kíváncsi lennék ezekre a titkos társaságokra, és különös halálokra :) :D
    Amúgy meg lehet, hogy csak simán öngyilkos lett :D
    Nem tudhatjuk :)
    Tetszett a rövidke kis cikk. Így tovább!! :)

    VálaszTörlés
  2. Jézus (is) nagypénteken halt meg, ezen kívül II. Rákóczi Ferenc vezérlő fejedelem is...
    Ha minden mögött titkos társaságokat keresünk hamar elvisznek a fehérköpenyes bácsik. Vannak bizonyos tragédiák, amiknek nincs titkos magyarázata, és nem is kell hogy legyen.

    VálaszTörlés
  3. Igazából az ő halálával kapcsolatban annyit tudok, hogy megölte magát és kész. :S És láttam Claudia mennyire szerette és kikészült. Senkinek sem kívánom h elveszítse azt, akit szívből szeret :(

    am egyet értek Dirgesinger-rel...

    VálaszTörlés
  4. Nem lehetetlen, hogy a kormány nyíratta ki...Mostanában ilyen pletykák kelnek szárnyra. De az is lehet, hogy csak mániás depresszióban szenvedett, mi pedig már mindenben összeesküvés elméleteket látunk. :)

    VálaszTörlés
  5. A mániás depressziót ne keverjétek össze a sima depresszióval. Az előbbi ugyanis egy elmebetegség, bipoláris zavarnak is hívják, és azt nem az okozza, hogy az embert feldolgozhatatlan problémák sorozata éri, hanem egyszerű agyfunkciós eltérés. Kezelés nélkül persze az is veszélyes lehet.
    Daróczi Dávid haláláról pedig akkor tudnánk meg talán többet, ha az a bizonyos búcsúlevél, melyet írt, nyilvánosságra kerülne.

    VálaszTörlés
  6. Az én fejemben az is megfordult hogy mi van ha egyszerűen félresikerült a fulladásos szex...? /mint az INXS énekesének meg egy másik szinész is nemrég igy hunyt el/
    Mert állitólag nem lógott csak addig húzta a nyakát mig megfulladt...lehet,túlzottan "bejött" neki?!Csak hát ez tabutéma ezért titkolják...

    VálaszTörlés
  7. Úgyértem -ha én öngyilkos lennék tuti inkább leugranék magasból minthogy kikössem a nyakamat és húzzam...amig meg nem fulladok. Nem egyszerűbb a "hagyományos" verzió!?

    VálaszTörlés
  8. Zoepit:

    -David Carradine (bocsi, ha nem így kell leírni:D) volt az a színész aki ilyen kikötözős szexjáték közben halt meg, igaz? Róla kikerültek képek is ha jól tudom. Bár kitudja, hogy igaziak-e. Kitudja az igazságot. Ha én is öngyilkos szeretnék lenni, akkor valószínű nem így. Felakasztani magam. Az túl lassú. Nem értem az olyan embereket akik így ölik meg magukat. Inkább az ugrás, szerintem is.
    Meg nem tudom. Ez a Daróczi Dávid miért is akart meghalni? Jó nője volt, barátok, stb. Oké, hogy depresszió meg minden de mitől? Miért? Nem értem komolyan.

    VálaszTörlés
  9. -Darkness:

    Az emberi léleknek nagyon komoly útvesztői vannak, tele démonokkal. Én már csak tudom. :D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: