2010. április 8., csütörtök

Káin: Zeneajánló

A Mai zeneajánlóban egy érdekes figuráról esik szó. Sajnos rendes információkkal nem tudok szolgálni a kilétéről, de igazából nem is az a lényeg, hanem a zene amit csinál. Mi mind nagy versrajongók vagyunk itt, nos van egy ember aki az elektronikus zenét keveri magyar költők verseivel és ezzel egy olyan sötét hangulatot ad, amitől éjszaka tele csináltam egyedül a gatyámat. Anno Gimnáziumi I. osztályban mutatta meg nekem órán az egyik rocker ismerősöm és ebből következett hogy neten amit tudtam megszereztem tőle. Jöjjön hát:

XENOPHOBE:

Ami különös benne az az, hogy a technoid drum&bass-t Ady és József Attila versekkel egészíti ki, általában a vers hangulatához készül a zene is. Nagyon régóta foglalkozik zeneszerkesztéssel, 1996-ban szerezte az első gépét ilyen céllal és akkor hardcore-ban nyomult. 98-ra már a goát tolta és felvette a Xenophobe nevet és megalakult a Neurotoxin nevű demoscene csapat. A Latinovits által felszavalt versek tracklistája 2004 végén látott nap és fülvilágot, azóta is lelkesen és töretlenül kalandozik a psytranc, goa és drum&bass világában.

-Xenophobe összegyűjtött művei:

http://rapidscan.me/Xenophobe+of+NTX/

-Xenophobe oldala:

http://xenophobentx.uw.hu/

Sajnos mivel többet nem tudok róla és igen kevés oldal is született a nevét jelezve ennyivel szolgálhatok, de cserébe beszéljenek inkább az általa készített érdekes zenék!

Mind közül ez a legfélelmetesebb



A második legjobb :D



És egy kis ráadás:



Kellemes zenevadászatot és borzongást kívánok a többi alkotásához is! Remélem még a gótabb , alternatívabb olvasóimat is megnyeri a cikk, nekem pl az ő zenéje volt az első lépés, hogy nyissak az electronikus zenei világ felé!

12 megjegyzés:

  1. Jujj pont pár napja találtam meg youtubon :D
    Az őrizem a szemed a legjobb :D

    VálaszTörlés
  2. -Eszter:

    A francba :D Nem én hoztam újdonságot :'(

    VálaszTörlés
  3. Á dehogy te mindig azt hozol :D

    VálaszTörlés
  4. Vers és basszus mindenkinek :)
    Ez nálam is már ilyen első hallásra megtetsző dolog volt. A zene és a versek együtt tényleg jó sötét hangulatot adnak, nem egy lötyögős dizsizene. Sajna tényleg kevés infó van róla, úgyhogy hiánypótló volt ez a cikk.

    VálaszTörlés
  5. -Thomas:

    Ez van. :D

    Egyébként az elsőtől rendesen paráztam, mikor éjjel hallgattam :D

    -Melinda:

    Örülök, ha tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. LittleDevil | Meti2010. április 10. 16:51

    Télleg jó:D
    Rájuktérek:D
    de előtte Zombie Girlt agyonhallgatom:D v mind2 egyszerre isis meg stb:D

    Káin:
    nekem te hoztad az újdonságot Káin;D^^

    VálaszTörlés
  7. Honnan lehet amúgy letölteni?:$:D

    VálaszTörlés
  8. Káin:
    á már rájöttem hol lehet:D
    Köszi:D
    télleg az oldalukon csak először nem találtam:D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: