2010. április 8., csütörtök

Káin: Family guy

Nos, hogy ne kattanjak meg teljesen, a héten könnyedebb témák jönnek a részemről. Az egyik ilyen téma az egyik nagy kedvencemről fog szólni , ami némi örömet tudott hozni a mindennapjaimba. Már meséltünk a South parkról, de azon kívül még rengeteg hasonló hangvételű szórakoztató műsor van. Az egyik népszerűbbik pedig a:

Family guy


Mit is mondhatnék... hasonló a Simpsones családhoz és a South parkhoz, mégis egy kicsit más. Most erről az amerikai rajzfilmsorozatról lesz szó. Alkotója Seth MacFarlane, sok szereplő hangját szinkronizálta. A Fox 99-ben kezdte sugározni , hazánkban pedig a Comedy central kezdte vetíteni 2008-tól. A Family Guy gyakran alkalmaz "cutaway" jeleneteket, melyek a történethez nem kapcsolódó vicces bejátszások. Ezek miatt sok kritikát is kapott a sorozat. Pedig szerintem ettől különb pont a többitől és talán kicsit jobb is. Sokszor azért nem érthető a magyarok számára mert rengeteg Amerikai ember, zenekar, híresség, és még sorolhatnám mikre -kikre utalnak mint például ebben a jelenetben is . (Anno volt egy ilyen videó klip pl :D)

A FOX Seth McFarlane korábbi alkotására, a Larry rövidfilmekre figyelt fel először, és ennek hatására a készítőt egy új sorozat két évadára szerződtette. A második évad végével a társaság törölni szerette volna a sorozatot, azonban a cégen belüli hatalmi változás és a rajongók nyomására megrendeltek egy harmadik szezont is, ami után ismét megszakították. Ez után a Cartoon network adult blokkjában lehetett nézni a megjelenő részeket.

A sorozatban a dagadt családfő Peterről esik több ízben szó, felesége Lois háziasszony egy igen gazdag családból. Van három nagyon hülye gyerekük, Meg aki irtó ronda és emiatt ki van közösítve, Chris aki kövér és buta akárcsak az apja, bár nagyon jól rajzol, Stewie pedig a kedvencem, egy ördögi baba aki Hannibal Lecterre hajaz leginkább és bizonytalan szexuális beállítottsággal rendelkezik , emellett a felsőbb társadalmi osztályokra jellemző angol akcentussal beszél, feltett szándéka megölni az anyját :D. Van még egy két lábon járó kutya is, aki beszél és alkoholista. Rengeteg visszatérő karakter van, akikről a fan oldalakon többet is olvashattok!

A film:

2005-ben készült Stewie-ról az : The Untold story , a több részes sorozat azt mutatja be amint a fiú meg akarja keresni az igazi apját, ez 3 része át folyik. Ugyanis nem akarja elhinni hogy az idióta Petertől származik. :D

2007-ben a Star Wars-átirata készült el , a tévében két epizódként ment le. A nagy sikerre való tekintettel az ötödik és a hatodik epizód paródiája is elkészül.A Family Guyt eddig tizenegyszer jelölték Emmy és Golden Globe díjra különböző kategóriákban, és eddig mindkét fórumon háromszor nyert.

- A sorozat szereplőiről, díjakról itt még többet olvashattok:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Family_Guy

-Nagyon nívós oldal folyamatosan frissülő hírekkel, cikkekkel a sorozatról és ingyenes magyar hangú letöltés:

http://familyguy.blog.hu/



Remélem aki nem ismeri megszereti ahogy én! Kellemes szórakozást hozzájuk! Szerintem van annyira bizarr és vicces mint a South park.

32 megjegyzés:

  1. Káin:

    ááááá az az A-ha klipp!!!
    Mocskos jól meg lett csinálva!
    nekem ez volt a kedvenc részem mindig is :D:D

    És azért South Park párti maradok...nekem a FG-hoz hangulat kell..SP jöhet mindig..:D:D

    SP! :D

    VálaszTörlés
  2. -Neo:

    Lol Nekem a majmosak XD

    Hm nekem mindegy melyik, bármikor lehet mindkettő XD

    VálaszTörlés
  3. A Family Guy azért olyan jó, mert lamantinok írják, nem? xD

    VálaszTörlés
  4. Tetszik ez a rajzfilm, de a nagy kedvenc nálam még mindig a Simspons Family és South Park. xD

    VálaszTörlés
  5. Ez is nagy sorozat. És itt is érvényes ,hogy magyar szinkronnal az igazi. Töltöttem le angolul és feliratos. Hát nekem nem jöttek át úgy a poénok ,mint magyarul. Érdekes ez azért.
    Igen a lamantinok írják a South Park szerint XD.
    Ja és ki más lenne itt is kedvenc ,mint az alkoholista kutya és a gyilkos hajlamokkal rendelkező baba.

    VálaszTörlés
  6. Nemrég kattantam rá erre a sorozatra, egy haverom és annak haverja hatására, egy átbulizott zenekari "próba" után.:D Imádom!
    Baszki, ha értenék a póló gyártáshoz, tuti csinálnék magamnak egy ilyen rókázós képet.:D Hatalmas a kép.:D

    VálaszTörlés
  7. Eddig mindössze egy részt láttam, de azóta feltett szándékom az összeset megszerezni! Hatalmas nagy sorozat xD nekem jobban tetszik, mint a South Park :D

    Grat a cikkhez :D

    VálaszTörlés
  8. Darkness:

    haha kérdezd a szakmabelit...:D

    ha felveszel msn-re, adhatok pár tippet árakkal..úgyis szivesen megismerném a kedves új szerkesztő kollegát..:D Kérd el Káintól az msn-em, ha meg nem vagy fenn neki, akkor majd megírom a mailodra..


    Káin, Darkness:

    csinálhatnánk egy vicces konferencia msn kerekasztalt valamelyik este :D:D szerkesztők, volt szerkesztők aki fenn lesz..:D nemtom csak úgy

    VálaszTörlés
  9. LittleDevil | Meti2010. április 8. 19:20

    ÁÁááá:D Szeretem:D
    De a South Parkot is:D
    Ebből a kedvenc részem a Halálos amikor Peteréknél lakik a Halál egy időre:D
    Csak az baj,hogy annak a befejezése a comedyn kicsit béna lett:S

    Family Guy 4evör^^.

    Nightmare: Én asszem mondtam h jó sorozat ez is^^.(de lehet h nem neked úgy hogy bocsi ha tévedek:$)

    VálaszTörlés
  10. Meti:

    //Jé valaki észrevette, hogy ma én is írtam a blogra O_o *bevansérülveszarnapjavolt*//

    Jaja, mondtad te is, de egy másik haverom mutatta meg azt a komoly egy részt amit megnéztem :D

    Halál? van olyan rész? nekem az kell!!!

    VálaszTörlés
  11. Mindenki:

    Jaj örülök hogy tetszett :D

    Az volt a jó mikor a halálnak mondta az anyja:

    "Mer nem ettél elég paszulyt,,

    XD

    Neo:

    Minek összeülni? XD

    VálaszTörlés
  12. Káin:

    Nemtom..csak úgy..de látom már akkor halott ügy..:D

    Nightmare:
    Remélem az estéd szebb lesz és borzongatóbb! ;)

    Inkább nézd meg a halálos részt..
    nekem abban az a kedvencem, amikor a halál megkérdezi a végén, hogy ki akar pacsit..:D:D erre a csóka összeesik és meghal, mert ugye lepacsizott a halállal..:D hmm erről a részről van szó amúgy?? mert a halállal kapcsán ez ugrik be..de lehet nem..mert ez az amikor Peter újraéli egy két emlékét..:P

    nnnna mindegy! XD ma sem lettél okosabb tőlem..^^

    VálaszTörlés
  13. Neo:

    Köszi a jókívánságot :D bár valószínűleg olasz ország - spanyol ország vasúthálózatot fogok tanulni -.-"
    de a végére akkor is bepréselek egy Family Guy-t xD

    Nem tudod véletlenül melyik évad és hányadik rész a halálos? vagy az amiről te beszélsz /hüh nem tom melyik-melyik szal nekem bármelyik jó xD// Az évad is elég, úgyis letöltögetem az egészet... :)

    VálaszTörlés
  14. Olaszország - Spanyolország* kicsit sok volt a szóköz

    VálaszTörlés
  15. jáááj SZTYÚÚÚI a legnagyobb! xDDD az összes részt láttam, van olyan, amit többször is. xD

    VálaszTörlés
  16. -Neo:

    az az a rész, amikor az időben ugrál :D

    VálaszTörlés
  17. A kaszás a 2. évad 6. részben van :D megtaláltam

    VálaszTörlés
  18. Vazze, kellene csinálni egy ilyen sorozatot, csak magyar közegbe ültetve. Meg persze nem lenyúlni a South Park sem pedig a Family Guy-t. Teljesen önálló történet, szereplők és közben meg jól szétfikáznánk a magyar celebeket, politikusokat, meg mindent ami aktuális ebben az országban. Ma meló közben ezen filóztam.:D Ki is találtam már egy csomó mindent.:D

    VálaszTörlés
  19. LittleDevil | Meti2010. április 9. 20:17

    Nightmare:
    Igen, igen:D 2 évad 6. rész


    Neo:
    az egy másik halálos rész:D
    De azisjó;D

    Darkness: Létezik a Magyar Park!
    South Park alapján készült nem tudom hány epizód van, de szerintem csak egy. Címe: Támad az Emo!
    Itt a link:
    http://www.youtube.com/watch?v=1ggTqlbO1hY

    Nem anynira élvezetes mint a South Park v a Family Guy de "lehetne egyel jobb, de nem kegyetlenül kurva rossz, hanem aránylag szar":D

    VálaszTörlés
  20. LittleDevil | Meti2010. április 9. 21:06

    Káin: Most is okosabb lettél;)

    Mondtam;)

    VálaszTörlés
  21. Hát ez nagyon trágya!!:D
    Én nem ilyen koppintásra gondoltam, hanem egy tök egyedi cuccra. Megcsinálnám én, de rajzolni nagyon nem tudok, meg nem is értek az ilyesmihez sajnos. Az alaptörténet a fejemben megvan már.:D

    VálaszTörlés
  22. Neo:
    Szakmabeli? Vazze én is ilyen munkát akarok!!!!!!!:D Akkor majd elkérem az msn címed Káintól.:D

    VálaszTörlés
  23. -Darkness:

    Kérd el Neotól, ott a mailcíme XD

    VálaszTörlés
  24. LittleDevil | Meti2010. április 10. 21:02

    Darkness:
    az hát:D egyik oszt társam mondta h van ez a rész. megnéztem kb 2szer. legutoljára sztem fél v egyéve:D

    Én várom rajzfilmet;D

    VálaszTörlés
  25. áhááá:D Mindenki tudja, hogy madár az ász áááááá ezgecinaaaagy:DxĐ kell ez a rééééész:D

    VálaszTörlés
  26. Megvan:D

    http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow
    :D
    "Visszatértél Jézus, hogy hirdesd az igét??
    Milyen igét?
    Hát, hogy a ma-dár a madár az ász a ma-madár az ászXD"

    VálaszTörlés
  27. Káin:
    A Surfin Birdre a Trashmentől?
    http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow
    erre a számra keressek rá?
    vagy nézzem meg angolul?:D

    VálaszTörlés
  28. Meti:

    Várjál ez a klipje :DDDDDDDDDD

    http://www.youtube.com/watch?v=fruHQhNe-UM&feature=related

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: