2010. április 11., vasárnap

neo.Crysis: Kisfilmek nagy hatással III.

Nos, újra csak előkaptam a gyűjteményemből párat, hogy legyen min gondolkozzatok. Több DVDre való animációt gyűjtöttem össze az évek alatt, azokban az időkben, amikor gyermeki fejjel azt hittem hogy van jövője az animációknak, sőt, voltak saját animációim és hosszabb kisfilmjeim is, amelyek sajnos mára már nincsenek meg, egy-kettő elvétve a neten feltöltve, de azokat sem mutatnám meg senkinek..mondjuk úgy, fiatal éveim eléggé kuszák és zavarosak voltak, és túl természetesnek vettem még akkoriban azt, hogy furcsa vagyok, és sajnos azt nem is palástoltam eléggé és elég betegesek lettek..Nem mintha most normálisabb lennék, de legalább jól kiforrott az emberismeretem, és tudom kiknek mennyire szabad megnyílnom, ki mennyit képes befogadni belőlem.

Na mindegy is. Szó szó, hoztam mára pár érdekes dolgot, hiszen tudjátok: a rövidfilmek jók! Ha meg nem, legalább nem tart sokáig!


Azért örülök, hogy a YouTube-on meg lehet majd mindent találni, még a ritkább és egyedibb dolgokat is, de sajnos így is vannak olyan animációim, amiket sehol sem találok! :(

Jöjjön hát az első, régi nagy kedvencem, amelyeket sikerült meg is találnom!

Tango, 1980
Egyszerűen zseniális. Figyeljétek jól az új szereplőket!

Piros pontot kap, aki megmondja hányan szerepelnek ebben az animációban, ha állat és ember is számít!- csak bele ne őrüljetek!



The Lump (1991)
A csúnya ember csúnya terve és a terv csúnya vége.



The Big Snit
Milyen ha az ember lemarad a nukleáris robbanás híréről?



Atraksion
Érdekes nézőpontú animáció. Nekem a vége sohasem tetszett...:(



The Saint Inspector



Nos mára ezeket hoztam nektek! Remélem most is tudtam pár érdekességet mutatni!

6 megjegyzés:

  1. Jó betegek voltak ismét...

    Én kíváncsi lenék a saját kisfilmjeidre!!!!

    VálaszTörlés
  2. Öh..wow..
    Én az elsőnél számoltam kb. 40-et xDDD :D De azaz, hogy a végén már annyian voltak, hogy nem láttad egyiket a másiktól. A többi meg kicsit beteges vidi volt xD Amúgy tetszett ;) :D

    VálaszTörlés
  3. Jujj én csak 28-at számoltam XD

    VálaszTörlés
  4. Én nem vagyok animació-rajongó, de a két utolsó fantasztikusan jó volt... Vajon az kóros, hogy nekem nem tüntek betegesnek?

    VálaszTörlés
  5. Cukorka:
    hát akkor ha senki többet: OTT A PONT!
    (amúgy én nem mertem megszámolni..de ezek után egyszer ha elég fáradt leszek, meg fogom!) :P

    Melinda Matyas:
    Igazából én a hagyományos animációk szerelmese vagyok, úgymint gyurma, papír és báb..ezek fenomenálisak..az újabbak max a sztorijuk miatt ha megtetszik, de mondom ezek a pixar, meg shrek, meg verdák meg ilyen fosoktól én szégyellem magam...ilyeneket adni gyerekeknek...nem csoda olyanok amilyenek..
    Én imádtam a futrinka utcát, a pompom az egyik kedvencem volt, nem beszélve a mazsola és tádé diafilmjeimről..:D sicc is nagy kedvencem volt, és szerettem halász juditot, meg a kalákát! a barba családot és fánit a szezám utcát.. :D a mai kölyköknek még a nevek sem mondanak semmit..sőt azt kell mondanom, korombeliek is már minimaxos agymosáson mentek át..

    Káin a kígyó fia:
    áhh régiek..és betegesek..de szinte mind elveszett már a sok költözés meg mindenféle alatt..

    Eszter:
    :D legalább megpróbáltad...:D:D és vagy 8 éve ismerem ezt az animációt...egyszer sem számoltam még 28 ig sem...:D:D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: