2010. április 28., szerda

neo.Crysis: Játék csajoknak

Játék csajoknak

Vigyázat! Vizuális sokk!

Véletlenül akadtam rá erre a játékra, és nem is akartam játékajánlót írni. De biztosan lesz valaki (ugye lesz?) aki majd örül neki. Én majd elaludtam rajta, de a képi világa aranyos és igényes, úgyhogy a lányok majd jól elszórakozhatnak vele. Kampókéz Edward beleesik a szmötyis mocsárlébe, és átesik egy LSD-tripekkel teli világba, ahol mindenféle kalandok várnak rá, például narancssárga meg rózsaszín drágaköveket meg halakat gyűjt, és harci sünök meg madarak az ellenségei..én ezen a ponton fel is adtam. Valahogy lebénította az agyfunkcióimat, olyan kis cukker!

Teljes képernyős módban is játszható!
Jó mókát!
A játékhoz KATT a pink képre!



















12 megjegyzés:

  1. Wááá, ez irtó aranyos xD és tényleg szép a képi világa :D elleszek vele egy darabig *nevet*

    Köszi az ajánlót :)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik,olyan kis pihent játék:P.
    De a főszereplő végülis micsoda?Nem jövök rá..xD

    VálaszTörlés
  3. Na..máris 2 LÁNY..:D:D

    A főszereplő olyan kis hogyishívják..XDDDDDDDD

    De amúgy Scary Girl a címe a játéknak..úgyhogy kizárásos alapon talááán esetleg lány xDDDDDDD
    vagy eunuch vagy meleg vagy transzi..egyszóval fogalmam sincs!!..és azt se hogy miért nincsen karja xDD

    Nemtom..engem felöklelt pár sün, aztán szevasz! :D nem volt hozzá türelmem, hogy gombászkodjak, meg szlalomozzak..:D

    VálaszTörlés
  4. Én harmadik szinten mentem és ott csápjaim voltak kezek helyett xD egyébként szerintem egy zombi csajszi (vagy csak goth) :D

    VálaszTörlés
  5. Én 5 perc után eltévedtem xD. Találtam valami játék konzolt,aztán csak ugráltam össze-vissza:)).
    Kalóz-szemkötős,party-sapkás,polip-csápos lányka:D.

    VálaszTörlés
  6. bááááááááá
    én belekezdtem kb 3x de annyira nem kötött le, pedig akartam xDD

    pedig biztos vannak benne flashes részek..akarok én is csáp-kezeket XD
    kár hogy nem bírják az idegeim ezt az akciódússágot :D:D

    VálaszTörlés
  7. Kicsit fárasztó, az tuti XD de ha valaki alapjáraton be van épp lassulva, akkor pont jó, nem kell rajta sokat izgulni :D

    //szóval figyelmébe ajánlom a játékot minden szívbajos olvasónak xD ez garantáltan nem fog problémát okozni//

    VálaszTörlés
  8. Kár,hogy én mindig az akciót keresem a játékokban xD.

    VálaszTörlés
  9. Nevezzük a lánykát Nightmare-nek, légyszi-légyszi! szerintem illik rá a nevem :D

    - Mi ez a kis izé?
    - Ez egy "Nightmare".
    :D

    VálaszTörlés
  10. Oooh neem, tudok jobbat, legyen Morty Aeternus :D a blog örökbefogadott árva, csápos kislánya...

    Nah jó, fáradt vagyok, lépek alukálni. Mindenki jobban jár :D

    VálaszTörlés
  11. LOl szerintem a szereplő fiú, csak a fehér arcú lányra utalhatnak így az álomból :D

    Nagyon szép amúgy...

    VálaszTörlés
  12. Basszus, függő lettem xD tegnap elkezdtem, azóta nemtudok leakadni róla XDDDD

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: