2010. április 2., péntek

Káin: Zeneajánló

Ma egy kevésbé ismert hardcore metál zenekarról írok, akikről nem tudom hogy miért nem hallgatják őket többen mert a zenéjük igenis jó! Sajnos magyar oldalak sem említik őket sűrűn így ismét az én remek angoltudásomra támaszkodhatunk, hogy némi infót kicsikarjunk a fiúkból. Jöjjön hát a :

DROWNING POOL

No akkor lássuk a medvét :D. 1996-ban alakult meg metal bandaként Dallasban XD. Szinte majdnem minden albumon más a frontember, sajnos Dave Williamset egy 2002-es Ozzfest alkalmával a turnébuszban holtan találták, a szíve állt meg ekkor a zenekar egy évre visszavonult és utána egy új énekessel rukkoltak elő.

A kezdetek kezdetén a banda New Orleanst maga mögött hagyva indult el Dallasba és instrumentális zenét játszottak , akkoriban vették be a csapatba Dave-et. Debütáló albumuk a Sinner volt, egy hét alatt lett platina és az MTV-n a legnézettebb klip a Bodies volt (ami a kedvencem :D) . A szövegeiket imádom, mert jórészt vallásról és emberi vonásokról szólnak, kicsit talán Soulfly és Korn keverékére hajaz.

Miután elhunyt az első énekes egy év után újra felbukkantak Jasonnel és megszületett a Desensitized album. 2006-ban Jonest Ryan-re cserélték :D aki a Soil frontembere volt. Minden egyes albumuk végül is egyedi és érdekes. Nagyon ajánlom az összes metál kedvelőnek őket, ki is rakom a számomra legkedvesebb dalokat!

-Tagok: -Megjelent lemezek:
-Official oldal:

http://www.drowningpool.com/

-Myspace:

http://www.myspace.com/drowningpool

-Dalszöveg és utána sorban le is tudjátok tölteni a nektek tetsző számokat ^_^:

http://rockerek.hu/zenekarok/Drowning%20Pool


Most pedig jöhetnek a kedvenceim, remélem nektek is tetszeni fog! A Bodies-al kezdem, érdemes figyelni a szövegek jelentéseire is ^_^.



Let the bodies hit the floor

Beaten why for
Can't take much more
(Here we go, here we go, here we go)

One - Nothing wrong with me
Two - Nothing wrong with me
Three - Nothing wrong with me
Four - Nothing wrong with me
One - Something's got to give
Two - Something's got to give
Three - Something's got to give
Now

Let the bodies hit the floor

Push me again
This is the end
(Here we go, here we go, here we go)

Skin against skin blood and bone
You're all by yourself but you're not alone
You wanted in now you're here
Driven by hate consumed by fear



Where was God when I needed a friend
Where was God when I came to an end
Where was God when I lost my mind
Where was God when I couldn’t find

Don’t want to be up or down

Where was love when I felt like hate
Where was hate when I felt like love
Where were you when you said you’d be there
Where was the fear when I said I was scared

Don’t want to be up or down

Tell me what you believe
I’ll tell you what you should see
I don’t know who to trust
My heart is filled with disgust

I can’t take this

Tell me what you believe
I’ll tell you what you should see
I don’t know who to trust
My heart is filled with disgust

Tell me what you believe

Ladies and gentlemen
May I have your attention
Are you ready for the joke
Are you ready for the great deception

Tell me what you believe



So you think that you got it all figured out
I told you, you've got no clue what it is all about
Now you want to cling to the next big thing

Be part of the scene and ride the big machine


Well it aint gonna work out that way

Now you want to cling to the next big thing
Be part of the scene and ride the big machine
Well it aint gonna work out that way

What, who, where were you when
I was down on my luck

You know you never gave a fuck

You just cast me aside

What who where were when
I needed you,

You know you never came through
And now you want to come along for the ride
I told you
I know you as well as you think you do

I'll show you just how easy you are to see straight through
Now you want to cling to the next big thing

Be part of the scene and ride the big machine
Well it aint gonna work out that way
Now you want to cling to the next big thing
Be part of the scene and ride the big machine

Well it aint gonna work out that way

Nothing to me, you're nothing to me
What, who, where, were you?


For the ride
Now you wanna come along for the ride

45 megjegyzés:

  1. A Bodies c. számuk iszonyú jó. *-* Bnőm küldte el anno, és már akkor le akartam tölteni néhány számukat, csak mindig elfelejtettem. xD Ezidáig. :D

    VálaszTörlés
  2. -Ketszi:

    Üdv itt! :)

    Na látod? Hasznára válok társadalmunknak!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Kevésbé ismert? Emlékszem, anno az Egyetlen c. Jet Li filmben is a Bodies szólt, amúgy iszonyat nagy zenék voltak abban a filmben. És a Végzetes megszállásban is ezt énekelték a katonák Irak megszállásakor :D Fasza zene.

    VálaszTörlés
  4. -G:

    :D ÁÁÁÁÁ nem láttam azt a filmet. XD

    VálaszTörlés
  5. Nem egy nagy eresztés, de mocskos jó zenék vannak benne. Mondjuk a vége hatalmas nagy flash... Hatalmas szöveg :D http://www.youtube.com/watch?v=owYk4TOddYY

    Ez pedig a Gyilkos megszállás...állandóan énekelnek, köztük a Bodies-t is. http://www.youtube.com/watch?v=sOY-0Ag7GIc

    VálaszTörlés
  6. G:

    Na ez durva :DDDD Kár hogy annyira nem műfajom ez, jobban szeretem a horrort. XD

    VálaszTörlés
  7. Én is odavagyok a horrorért, de ezek is simán beleférnek. Jöhetne már a második Silent Hill film...

    VálaszTörlés
  8. Esélyes, mert a rendező sem ugyanaz, és a történet is elég összekutyultnak tűnik (Heather-t veszik elő, de nem a harmadik rész történetével). Amúgy én már a harmadik játékot sem karmoltam annyira, a női főszereplős cuccok annyira nem jönnek be (nehezen megy a beleélés), Heather meg különösen ellenszenves volt.

    Basszus, készíthetnének egy igazán jó Forbidden Siren-filmet. Annál jobban még semmin nem paráztam.

    VálaszTörlés
  9. -G: sajnos már eleve a játékfeldolgozásokat el szokták kúrni, ha azt nem akkor mindennek a második része az elsőt koppintja és rosszabb :DDDD Ez ilyen örök érvényű szabály. XDDD

    Én azt nem vágom. Jó játék?????

    VálaszTörlés
  10. Igen a játékfeldolgozások tényleg szarok, talán az egy szem Silent Hill kivételével. Jaa, a Mortal Kombatokat karmoltam még, mert azok annyira Zs kategóriásra sikerültek, hogy szinte élvezet volt őket nézni. Szinte...

    A siren meg simán a legszaratósabb, elmebeteg cucc, amivel toltam, és kevés olyan túlélőhorror volt, amit ne kaparintottam volna a karmaim közé. http://www.youtube.com/watch?v=WrcpPh6MHBY

    Az a jó benne, hogy nem csak a hangulata jó, de mellette még nagyon durván a hatása alatt is tart, muszáj minden idegszáladdal rá koncentrálnod, közben nyomaszt, ijeszteget, de nagyon durván, és egy pillanat nyugtod nincs mellette. És ez kevés játékban van meg, mert a Silent Hillek például "csak" a hangulatukkal operálnak, de kevéssé ijesztget. Persze ettől még ők a kedvencek, Akira Yamaoka hátborzongatóan gyönyörű víziói egyedülállóak, de a Siren nem ilyen. Mindenképpen ajánlom a kipróbálását.

    VálaszTörlés
  11. -G:

    OKé a MOrtal is jó. :D

    Bakker full olyan mintha Fatal Framesek csinálták volna. Ja és nekem a Fatal Frame adta basszus annál jobban még semmitől sem féltem XDDDD

    Na meg az Alan Wake....bár azzal nincsen idegrendszerem játszani mert az Xbox360 irányítása eléggé túlmisztifikált. :DDDD

    VálaszTörlés
  12. Az AW inkább misztikus, nem mondanám igazán horrornak, de attól még nagyon jó játék. Viszont még Nightmare-fokozaton is fájóan könnyű volt.

    Igen a Falat Frameket én is végigtoltam, csak Project Zero néven van meg, mert ugye EU kiadás :) A Siren sokkal parásabb.

    VálaszTörlés
  13. -G:

    Nekem nem könnyű az a hüklye Xbox kontroller kiismerhetetlen T_T

    De miről szól a Siren? Néztem videókat és láttam bujkálni kell meg ilyenek, de nem esett le hogy a lényeg az mi. ezek most zombik? :O

    VálaszTörlés
  14. KK: Hát...én 6 évesen megkaptam az első Super Nintendómat, azóta mindig van valami a tv alatt/mellett, úgyhogy én bírom a kontrollereket. Plusz odavagyok az elmeroggyant japán stuffokért, azok meg csak konzolon vannak :D Nálam a pc-s játék nem pálya, nem is tudom, hogyan tudtam anno annyit wowozni.

    Siren: Nem zombik. Alapvetően arról szól, hogy egy japán szigeten valami sötét rituálét folytatnak, amit megszakít egy földrengés, és a tenger vérvörös lesz, az emberek meghalnak, és beléjük költözik valami szar, ők lesznek a shibitok (erre még emlékszem). Van pár csóka, aki életben marad, velük játszunk, meg lesz pár hajótörött is, de lehet, hogy már keverem a második résszel. Ami igazán különleges benne, az a hangulat, ami a képernyő elé bilincsel...nagyon szorongat, széttépi az idegeidet, de nem tudsz felállni előle. A játékrendszer is érdekes, persze alapvetően olyan, mint a Silent Hill, de nagyon szét van darabolva, és az időben össze-vissza ugrálva, mozaikszerűen játszunk a karakterekkel, így illesztve össze az egészet egy nagy képpé. Szó szerint egy táblázatban haladunk a menüben. Aztán ott van ez a látás-akármi képesség, a lényeg, hogy tudunk a shibitok szemével is látni, de előtte rájuk kell hangolónunk, és amikor rezeg a kontroller, jelezve, hogy a közelben van egy, akkor átváltunk rá, és látjuk, hogy ő mit lát. Sokat kell ezt használni, mert nagyon nehéz cucc, és folyamatosan újratermelődnek a dögök is, úgyhogy van para rendesen. Nekem az tetszett, amikor egy gyengén látó fószerral kellett döngetni, és a vakvezető kutyája szemével ézegettünk de úgy, hogy őt nem irányíthattuk...amerre ment, azt láttuk, az mókás volt. Ha van ps2-d, mindenképpen szerezd be, nekem mondjuk megvan mind a két része, az ilyen horror-játékokat amúgy is gyűjtöm.

    VálaszTörlés
  15. -G:

    Haha 6 évesen...kisfiam én már 3 évesen a konzol előtt ültem :DDDD ~nyert~ Én vagyok a legnagyobb kocka a földön :DDDD az anyatejjel pixelkockákat szívtam magamba XD Én is utálom a Pc-s játékokat de én PLaystationhoz szoktam és az Xbox 360 nagyon durva hogy annyi gomb meg bot van rajta a PLaystation azért könnyebb.

    Na akkor leszedem netről XD ~pöcs~ Jól hangzik kicsit olyan akkor mint a RUle of Rose és a Fatal Frame. Bakker a Rule of Rose-t vágod ???? Én akkor kapcsoltam ki amikor jöttek a gyerek testű nyúl fejű szörnyek. azóta nem játszom vele XDDDD

    VálaszTörlés
  16. KK: Öhm...a 360 kontrolleren azt hiszem, pont ugyananni gomb van, mint a SIXAXIS-on :D Annyi, hogy nagyobb és az analóg karok átellenben vannak egymással, nekem ez kényelmesebb. De az előző generációik én is Ps fan voltam, de mostanában inkább boxra jönnek az engem érdeklő játékok és a LIVE is mérföldekkel jobb, mint a PSN.

    A Rule of Rose az volt, amikor egy kislánnyal kellet rohangálni, igaz? Hú, a Fatal Frame 2-t kétszer is végigvittem egy húzásra, nagyon tetszett ez a szellemfényképezősdi. Amúgy a Silent Hill 2-3-at újra kiadják nagyfelbontásban *örül*

    VálaszTörlés
  17. -G:

    Hát nekem full olyan mintha tök más lenne, rossza fogása is, tök nagy :-s Hát én már bánom hogy nem Ps3-am van. a Suikoden csak arra jön és egy Miyazaki játék is -.-"

    Hát egy csajjal egy árvaházban és lányok szadizták :DDDD

    VálaszTörlés
  18. Ááá, nem mondod, hogy csipolod a Suikodent? :) Még PSP-re is képes voltam berendelni az első két részt japánul úgy, hogy egy kukkot nem értettem belőle. A 4 sajnos kimaradt, viszont a 3-at, az 5-öt és a Tactics-et végignyomtam ps2-n. Imádtam a történetet és a karaktereket. És még a Vízparti Történetet is elolvastam (3 kötetes kínai regény, ez volt a Sukoden alapja).

    Én konkrétan akkor vettem meg a 360-at, amikor kijött a Lost Odyssey. Szerintem a generáció legjobb jrpg-je, felnőtt karakterekkel, szép, hosszú történettel és az egész hangulata nagyon megfogott.

    Én a Trapt-ot bírtam még nagyon, abban egy csajjal kellett csapdákat állítani és áldozatokat tenni :D Az is fasza, szadis játék volt. Áh, meg a Killer 7 :D

    VálaszTörlés
  19. -G: Még jó hogy nekem műfajilag amúgy is a JRPG a kedvencem :DDDDD Az igen! :O Nekem a kedvenc részem az volt amiben a cica város volt XDDD Meg nagyon bejött hogy csomó karaktered lehet én mindegyiket tápoltam X'D

    Hú akkor megszerzem ha jó :O ÉN azért vettem mert Ps3-ra akkor alig volt játék és nem lehetett kichippelni.

    Ezeket nem vágom, ami még nagyon jó az a FInal fantasy, azon nőttem fel. 8 évesen kaptam meg a 7-es részt XDDDD

    VálaszTörlés
  20. KK: Én a nyolccal kezdtem, de utána persze a 7-et is bepótoltam. Mondjuk a X-2-t, szerintem jobb elfelejteni. A 13 nagyon nem jött be. Komolyan... egyetlen szimpatikus karakter sincs benne, a játékmenet botrányosan egyszerű, és brrrr. Viszont a PSP-s Crisis Core nagyon közel áll hozzám, talán azért, mert Zack is egy hajtós, optimista hülye :D

    VálaszTörlés
  21. -G:

    Hallod én megvettem eredetibe a 13-at és sírtam milyen szar. Pedig a 11 kurva jó volt, hogy real time meg szörnyvadászat, azt hittem 360-ra olyan jön ki hogy befosok...erre jönnek a lineáris játékmenettel -.-"""""

    VálaszTörlés
  22. Akkor a Lost Odyssey-t mindenképpen próbáld ki! Nekem az Eternal Sonata is bejött, olyan kis bájos volt...jól elvoltam vele :D

    VálaszTörlés
  23. -G:

    Jaj az Eternal sonata nagyon kis aranyos, most le is fogok vele ülni játszani. Akkor amit mondtál megkeresem!!!

    VálaszTörlés
  24. Keresd is, szerintem nem fogsz benne csalódni! Nem láttam még játékot ami ilyen "hitelesen" mutatta volna be a halhatatlanokat, mert a főszereplők azok, bár a karakterdizájnt szokni kell az elején, legalábbis nekem furcsának hatott. Ja igen, a főszereplőt Káinnak hívják :) De például van benne egy harmincasnak kinéző csaj, aki később találkozik a fiával, aki már nagyon öreg, és lesz több ilyen stílusú történés benne. Nagyon komoly játék.

    De például ami az elmúlásról szól még, és nagyon megfogott...ez lehet, hogy furcsának hat majd, de a Halo: Reach. Nem szeretem az fps-eket, de ez nagyon jó lett. Nem várnám, hogy érzelmeket hozzon elő belőlem egy ilyen progi, de ez tényleg nagyon szomorú lett. Főleg, mert már az elején tudod, hogy mi lesz a vége...ilyen szempontból hasonlít a Crisis Core-ra (tényleg...azzal játszottál? Számomra a generáció legjobb játéka, még ha psp-re jelent is meg).

    VálaszTörlés
  25. -G:


    Na akkor tuti be kell szereznem :DDDD Húúú szeretem az ilyesmit :D A Final Fantasy-nek vannak ilyen durva történetei.

    Nekem az FPS-től hánynom kell, sajna nem nagyon tudok velük játszani XDDD Sajna nincs PSP-m :(

    VálaszTörlés
  26. Ha a 7-et vágod, akkor csak tudod, ki Zack (a fekete hajú srác, aki az elején meghal). A CC az ő története, és az én szememben messze a legszimpatikusabb FF-szereplő. Az Advent Children-ben is benne volt, a bővített változatban egész sokat.

    Ha viszont nem emlékszel rá, akkor ne nézd meg az alábbi videót, mert ez a játék vége, de annyira...áh....

    http://www.youtube.com/watch?v=zIf2HXitN_0

    A lényeg, hogy Cloud Zack miatt lett olyan egyenes, amilyen, még ha hajlamos magába fordulni is. Amúgy pont ezért imádom a japán játékokat, mert nagyon jó karaktereik vannak, és jól értenek az érzelmek megjelenítéséhez.

    VálaszTörlés
  27. http://www.youtube.com/watch?v=l6ZaSipHuO4&feature=related

    Ezt viszont nyugodtan nézheted, csak egy harcjelenet, de nagyon Epic! Ez még abból a korból van, amikor Sephiroth "jó" volt, Genesis a CC antigonistája, Angeal pedig Zack mentora. Pont ezért is sajnálom, hogy a Square mostanában átment gagyiba, mert a CC-vel még megmutatták, hogy tudnak igazán eredeti, képernyő elé szegezős anyagot készíteni, mostanában viszont semmi ilyet nem csinálnak :(

    Kérj kölcsön egy psp-t!

    VálaszTörlés
  28. -G: Igen tudom ki az ^^ Durva :O Nekem elég sok kedvencem volt , de mind az ellenségek közül X'DDDD

    Jaj Reno-t annyira imádom, olyan kis sexy :DDDD Jaj meg Sephiroth bácsi ~sírva fakad~ nem is tudom mit csinálnék, ha esetleg találkoznék velük :'DDDD ~tinilányzsivaj~ XD

    Hát nekem a VIII X-I-II XI is nagyon bejött, csak ez a legújabb lett totál gáz. :(

    Amúgy nekem a kedvenceim: Reno, Sephiroth,Catsith, Edea, Zell, Lulu, Wakka, Fran :DDDD

    VálaszTörlés
  29. A 12-ben Basch-t szerettem nagyon, amúgy Squall és Zack a favoritok.

    VálaszTörlés
  30. -G:

    FÚJ Basch? annyira utáltam sosem raktam partyba mert uncsi volt. Mit szerettél rajta? :O Akkor inkább Auron bácsi, benne látok még fantáziát is XD

    VálaszTörlés
  31. Leginkább az motivált, hogy nem úgy nézett ki, mint egy buzi. Most Vaan-t tegyem bele? Nálam a Basch-Fran-Ashe trióval nyomtam. Na és a X. rész a nagy kedvenc még, azt háromszor vittem végig. Akkor vettem ps2-t, amikor kijött. Éjjel mentem ps2-t venni, és 1-2 körül tettem be a ffx-et, akkor jött a "Listen to my story" -mondat, és Tidust nagyon szerettem, plusz szerintem iszonyat jó szinkronhangja lett neki. Meg a történet is annyira jó volt!

    Tudod mit nyomtam mostanában? A Bayonettát. Na az fasza egy játék, bár annak idején a Devil May Cry-okkal is rengeteget nyomtam, szeretem a stílust, de ezt kb végigröhögtem. Kurva nagy!

    VálaszTörlés
  32. -G: Vaan az exemre emlékeztetett mert volt egy olyan hullám amikor ilyen kis nyálas buzikkal jártam :D annyira rühellem hogy nem igaz. Hát nem tudom voltak férfias karakterek pl: Wakka, Auron, Barret de ők tetszettek mert volt egyéniségük, de Basch.... Én Balthier, FRan és Vaan -al nyomultam XD. És Fran volt a vezér mert jó segge vót'. Höjj XDDD

    OKé mondjuk Tidust valamiért én is nagyon szerettem amúgy az a történet fogott meg a legjobban mind közül. Na majd utána nézek :D

    VálaszTörlés
  33. Én amikor megláttam Vaant, reménykedtem, hogy nem ő lesz a főszereplő. De már megtanultam, hogy van, amikor a remény is meghal :D Frannak pedig valóban jó kis hátsója volt, bár az én ízlésemnek egy kicsit túl magas volt a lelkem.

    Láttam, hogy az Árkád MM-ban 1490-ért adják a Lost Odysseyt, ami egész tisztességes figyelembe véve, hogy 4 DVD-n terpeszkedik. Csak mondom ;)Jó, hát Basch elég szürke volt, de úgy voltam vele, hogy inkább ő, mint Vaan. És nem voltam hajlandó Girl Power-felállásban nyomni...atyaég...a Final X-2 mekkora szar volt! Brrrr.....

    VálaszTörlés
  34. Egyébként -erről még nem volt szó- számomra a legmeghatározóbb játék a Shadow of the Colossus volt. Nem igazán tudnám körülírni, hogy miért, de ha lehet ilyet mondani, akkor mint videojáték, nekem az adta a legtöbbet. És habár akkoriban szanaszét játszottam (időről-időre most is előkapom miatta a ps2-t), erősen gondolkozom egy ps3 vételén is a HD változat miatt (az ico-t is nagyon szerettem). És persze a Last Guardianra is nagyon kíváncsi leszek...

    VálaszTörlés
  35. -G:

    Ugyan ezeket éltem át Vaannal kapcsolatban XDDD.... Jaj még én akiket szerettem: Khimari és Rikku :DDD Mondom abban a részben voltak a legjobb karik :DDDD

    Szerintem meg cuki volt >_< Na akkor megveszem! :O

    Jaj ne is mondd. a barátnőmmel 3x vittük végig :DDDDDDDDDDDD Iszonyat kurva jó volt a zenéje <3

    VálaszTörlés
  36. Khimari uncsi volt...Rikku pedig egy kicsit "Too much" :D

    Nem tudom, ismered-e, de ps2-n a Xenosaga-sorozat volt még a kedvencem.

    VálaszTörlés
  37. -G: Khimari cuki volt :D Olyan kis mogorva de aranyos XDDD Rikku meg olyan mint én, amikor jó kedvem van x'D.

    Ismerem. nem jött be. Tiszta Final fantasy koppintás volt, főleg a karakterekben láttam visszaköszönni a FF karaktereket. :O Volt egy csaj aki pl telkesen úgy nézett ki mint a VIII-ból a SElphie.

    VálaszTörlés
  38. KK:

    Én pár éve még elég morgós-mufurc voltam, aztán leszoktam róla, talán ezért sem szeretem az ilyen karaktereket, mert a régebbi önmagamra emlékeztetnek. Rikku megítélésébe meg belejátszik a X-2 is, de jó, hogy megemlítetted Selphie-t, mert ő volt az, akitől aztán végképp felállt a szőr a hátamon. Squall-t viszont nagyon bírtam.

    Ugyanúgy jrpg, mint a FF, de szerintem nem sok köze van hozzá. A PS1-es Xenogears öröksége, és ami igazán jó volt benne, az a történet. Nagyon összetett, tele filozófiával, viszont oda kellett figyelni, különben elveszítetted a szálat. Rubido és chaos nagyon jók voltak.

    A DMC-kel és a Bayonettával játszottál?

    VálaszTörlés
  39. -G:

    LOOOOL Hát nekem pedig Zell, Selphie , Rikku a legszerethetőbb karakterek :DDDD Squall egy savanyú fasz. Ja meg Tidust is szerettem meg a csaját (csak arra nem emlékszem XD).

    DMC-vel igen, a másikkal még nem de azt hiszem olyan mint a DMC.

    VálaszTörlés
  40. Chicken Wuss :D Imádtam, amikor Seifert oltotta Zellt. Én Lulut szerettem még nagyon, mindig nagyon szívta Waka vérét...aztán csak összejöttek. Zack meg olyan, mint Zell és Cloud összegyúrva. csak nem olyan hülye, mint Zell és nem olyan mufurc, mint Cloud. Hasonlítunk ebben egymásra, ezért is szeretem annyira.

    Ps2-n volt még a Shadow Hearts-sorozat...na az még ütött!

    Te most mit varratsz magadra?

    VálaszTörlés
  41. Amúgy fasza, hogy az ennyire eltérő karaktereket bírjuk!

    Bayonetta: Igen, olyan, int a DMC, csak sokkal csiszoltabb. A játékstílus legtökéletesebb darabja (plusz Bayonetta jó bőr).

    Amit még nagyooon ajánlok, az az új Castlevania. Hosszú, epikus, szinte tökéletes. Nagyon tetszenek a színei és a bossharcok olyanok, mint a Colossusban. Iszonyat jó zenéje van neki is és a szinkronhangok is parádésak. A régi 2d-s castlevaniákat is imádtam, de ez egy kicsit más, mindjuk végső soron itt is vámpírt kell ölni, de sokkal összetettebb, sokkal több, mint az elődei.

    A Gears of Warok meg gondolom nem tetszenek, bár nekem nagyon bejönnek a nagydarab, szétszteroidozott agyú humorzsákok, és legfőképp a borús, szürkés, teljesen gótikus környezet és látványvilág, amiben játszódik. Hú, régebben mennyit nyomtuk co-opban...

    VálaszTörlés
  42. -G:

    Jaj azt mondjad már el mit jelent! azóta keresem és nem írja le egy szótár sem XDDDD Áh Zell az annyira aranyos tuti járnék vele ha élne :DDD. Nekem mindig az ilyen nagyon szélsőséges karik tetszettek. Lulut csak azért szerettem mert olyan volt mint Edea. Amúgy Edeáért odáig voltam egy időben úgy is néztem ki még gót koromban XD.

    Jaj igen azt is ismerem, bár nekem sajnos semmi sem überelte a Final fantasy-t. Na jó a Suikoden volt még nagyon jó és a Kingdom hearts :D Sajnos amióta 8 évesen amikor megkaptam az FF VII-et mindent ahhoz hasonlítgatok :DDDD

    Én folytatom a bal lábamat az tele megy most Final fantasy karakterekkel XD

    Ha nem anime akkor nem próbálom ki. Azt hiszem Xbox 360-ra amit láttam nem volt az. vagy tévedek? :O

    VálaszTörlés
  43. KK: félig-meddig a szakmámhoz tatozik, hogy megtaláljak dolgokat, de a chicken wuss kifejezés e nélkül is könnyű :D Csak egyszerűbb, ha nem magyar, hanem eleve angol nyelvű kifejezés-szótárban kutakodsz.

    "Wuss (noun): a person who is physically weak and ineffectual"

    Magyarul szerintem azt mondta volna Seifert, hogy "punci".

    Nekem holnap vissza kell mennem a karomat befejezni, mert szombaton nem végeztünk vele, aztán szeretnék még egy Rathalos-t varratni a mellemre (a Monster Hunter játékok emblematikus sárkánya), és van még ez-az tervben. Pontosan melyik karaktereket rakatod magadra?

    VálaszTörlés
  44. -G: LOL XDDDD Hát elég sokat. Cloud, Sephiroth, Reno, Zell, Tidus, Lulu, Wakka, Rikku, Sora a Kingdom heartsból, egy poring a ragnarokból, Chocobo, cactuar, Moogle és Marióból a csillagok meg a gombák. :D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: