2010. április 25., vasárnap

Darkness of tales

Egy újabb saját novellával jelentkeznék így vasárnap este.

Sors

Félre húzta rolót éppen csak egy kis résnyire, amin éppen, hogy átlátott. Egy halvány mosoly hagyta el száját. Valószínűleg tetszett Neki a látvány...

Odakintről hangok szűrődtek be a koszos ablakokon át. A rideg falaknak bizonyára ismeretlenek a beszűrődő hangok. Egy, szebb napokat is megélt ágyon térdelt, közben a párkányra könyökölt melyen valaha csodás virágok ontották a pompás illataikat. Erre enged következtetni a 3 darab takaros kis cserép, mely a párkányon sorba helyezkednek el. De virág helyett valami fekete, bűzös, aszalódott valami foglal helyet, s pompás illat helyett savanyú, rothadt szagot áraszt szét a helységben. Ha csak egy picit is megmozdult az ágyon, az hangosan jelezte, hogy a napjai megvannak számlálva. A többi bútorról, vagyis inkább bútordarabkákról sem lehetett sok szépet mondani. A szekrény szinte fekete volt az olcsó dohány füstjétől amit szívott, a tükörbe szintén emiatt nem lehet belenézni. Bár az egyik fele be volt törve. A padlón mindenhol piás üvegek.

Sörös dobozok, borosüveg, cigaretta csikk, rongyos ruhák, ételmaradék, amelyek már a patkányoknak sem kellenek. Az ágy mellett húzódott egy nagy asztal. Ezen az asztalon semmi más nem volt, csak újságpapír. Újságkivágások, szórólapok, egy pelenka, ami sokkal jobban járt volna ha egy hasmenésben szenvedő babán van, mintha ezen az asztalon. Újság kupac tetején egy játékbaba hevert. Lábai felhúzva ülő pozícióba. A kis ruhácskája teljesen elrongyolódott rajta.

De Őt nem érdekelte a lakása állapota. Valami másra figyelt. A hang ami behallatszott kopott szobájába, vékony és ártatlan volt. Pont amilyenről Ő is álmodozott éjszakánként. Ezzel a vággyal feküdt s ezzel kelt.

"Majd ma éjszaka."-gondolta- "Ma éjszaka igen,megteszem. Csak át kell másznom a kerítésüket. A kutyájuk, az a kis korcs túl beszari, hogy rám támadjon, vagy akárcsak a közelembe jöjjön. Igen, megfogom tenni. Amire már régóta vágyom. Ez végre nem csak álom lesz. Ez lesz maga a tökéletes valóság. Csak ő és én. Csak ő és én"-ismételgette.

Egy kislány szaladgált a szemközti szomszéd udvarán. Egy fehér Hófehérke és a hét törpét ábrázoló labdát dobálgatott a levegőbe, közbe a kutyája, egy aranyos kis korcs, farok csóválva ugrabugrált körülötte. Néha felpillantott kis gazdájára, néha a labdát bámulta. Egyszer-egyszer egy barátságos vakkantást eresztett ki torkán, jelezve, hogy mehet a labda. A kislány szőkés barna haja ide-oda himbálódzott a vállán. Fehér pöttyös szoknyácskáját többször meglebbentette szél. És olykor kipillantott fehér combocskája."Csodálatos."-mondta Ő, alkohollal sűrűn áztatott torkából. Hangja rekedt és érdes, kiéhezett és vágyakkal teli.

Míg mocskos gondolataiba merült, teljesen elfeledkezett magáról. A rolót már teljesen félrehúzta. Egy tompa pukkanás hozta Őt vissza a valóságba. Még a kislány a kertben játszadozott azzal a kis korccsal. Még nem sötétedik. Csupán csak elkalandozott. Annyira vágyott már a percre, mikor hosszú sóvárgással teli napok után végre érezheti imádatának tárgyát.

A kislány egyenesen a szemébe nézett. Észrevette.

A francba. A kurva rolót kihúztam. Bassza meg.

De a következő pillanatban már megnyugodott. Ugyanis a lányka mosolyogva integetett neki.Ő is mosolyra húzta száját. Kilátszottak sötét színű fogai. Barátságosan intett.

"Csak ő és én. Csak Te és én picim. Csak mi ketten."-kántálta.

"Ez a Mi Sorsunk..."

45 megjegyzés:

  1. Jó lett! Legyen folytatás! :D

    ~gonosz~

    VálaszTörlés
  2. Mostanában gyakran bukkanok pedofilos témájú dolgokraxD.
    Úgy kb a közepénél rájöttem,hogy mit is fogok olvasni.De amúgy tetszett,a végén a hideg futkosott a hátamon>.<.
    Folytatást tervezel?:D

    VálaszTörlés
  3. Szija!
    Naon jó az oldal tetszenek az írások!
    Nekem az tetszik a legjobban, hogy mindenféle téma megtalálható és mindenből van egy kicsi!
    Csak így tovább!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. -Niki:

    Nagyon szépen köszönjük, örülünk, hogy tetszik!!!!

    Olvass utólagosa is, hiszen hátra felé is rengeteg témában írtunk!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Szegény kislány...mit sem sejt. Általában ott szúrják el -az áldozatok-, h létrehoznak valamiféle kontaktust a jövendőbeli elkövetőkkel.
    -Utcán nem szóba állni idegenekkel!-Szól anyu figyelmeztető hangja. Kár, h nem sűrűn hallgatunk rá.

    VálaszTörlés
  6. csatlakozom az előttem szólókhoz :) folytatást léééégyszííí:)
    puszpá:)

    VálaszTörlés
  7. Hú hát ennek nem terveztem folytatását. Ez ilyen mini novella.:D
    Az a gond, hogy nem tudod ki is a pedofil. A gyereked vidáman játszik a játszótéren, közben idős bácsikák dícsérgetik, hogy milyen szép gyerek. Ki tudja, hogyan is érti ezt. Én komolyan kiskoromban féltem az ilyen öregemberektől. Mosolyognak rám, megsimogatnak, aztán kitudja mit fantáziálgatnak.
    Egyébként már megtapasztaltam azt, hogy olyan emberről derült ki, hogy pedofil, akiről senki sem gondolta. Nyugi nem én.:D Egy "rokon." Jelenleg börtönben hűsöl, de durva volt amikor kiderült.

    VálaszTörlés
  8. -Darkness:

    Hát igen,ez így van>.<.
    Én se szerettem őket,sőt még most se.
    Csak az a gondolat nyugtat meg,hogy van annyi eszem,hogy nem megyek velük sehová stb.,és én amúgyis gyorsabban szaladok náluk:D.
    Durva a történet:|.

    VálaszTörlés
  9. Galaxya:
    -A futással nálam sem volt gond sose.:D A gyerekkorom tele volt félelemmel, köszönet ismét a rokonoknak, akik állandóan ijesztgettek erdőben lakó lényekkelXD én meg persze mindent bekajáltam. És hát ha nagyon rázós volt a szitu, futás anyucihoz.XD
    Egyébkent engem mindig megtalálnak a perverz bácsikák. Persze valami jó csaj szarik rám.:D Már hányszor volt, olyan hogy odajön hozzám egy öreg és a farkáról meg a maszturbálásról beszél a délutáni csúcsforgalomban a város legforgalmasabb helyén.XD Miért engem néznek ki??? Tudom, hogy jó seggem van meg minden, de akkor is.XD Emberek mi van veletek?

    VálaszTörlés
  10. -Darkness:
    Az ijesztgetések nálam is megvoltak,csak engem mindig pókokkal meg ilyenekkel(tudták,hogy félek tőlük,a szemetek!>.<).
    Öreg bácsikák meg lazán leülnek mellém villamoson,és elkezdenek dumálgatni erről-arról.Volt olyan,hogy elmesélte az unokája eglsz karrier történetét xD.
    Lehet,hogy olyan energiák áramlanak belőled,ami vonzza őket magadhoz.Vagy összeesküdött mind ellened:D:D.

    VálaszTörlés
  11. Kiskoromban én simán beleültem az ölükbe és cirógattam őket *.* ööö...így belegondolva merész XD dehát az akkori és mostani énem között elég nagy szakadék tátong, ki tudja mit miért tettem -jó..szakadékot nem az 5 éves énemre értem, volt 1-2 váltásom-.
    Gondolom azért beszélnek idegenekhez is akár, mert otthon nincs kinek..ezt csk sajnálni lehet.

    VálaszTörlés
  12. -Darkness:
    Nagyon jó lett!!!Tényleg jó lenne ha folytatnád!Sejtettem, hogy milyen lesz a vége, de én imádom az ilyen jellegű történeteket!Úgyhogy még több ilyet lécci, lécci. :)

    Nekem még szerencsére sosem volt ilyen "öregbácsikás-pedofilos" élményem, bár én mindig zenét hallgatok és sztem látják rajtam, hogy jobb ha nem jönnek a közelembe.

    VálaszTörlés
  13. Madame Curieuse:

    Sajnálni én is sajnálom őket,csak ne reggel 7kor iskolába menet kezdenének a monológjukba.

    Charlotte:

    Ez jó módszer:P.

    VálaszTörlés
  14. Madame Curieuse:
    - A farok méretükről, maszturbálási szokásikról beszélni idegeneknek, valóban gáz dolog. Főleg egy másik férfinak.:D

    Galaxya:
    -Én nem akarom őket vonzani.XD Jönnek ők maguktól is.:D

    VálaszTörlés
  15. Darkness:

    Hát akkor biztos szépnek találnak,ezért számolnak be neked ilyesmikrőlxD.

    VálaszTörlés
  16. -Darkness:
    Basszus nem is tudom, hogy mit csinálnék, ha vmi bácsika előadná így nekem a szexuális szokásait...olyan mintha a nagypapám erről beszélne...:S:S:S

    -Galaxya:
    Tudom részben ezért csinálom! xD Így nem kell hallgatni mások gondját-baját.Plusz lenyugtatja az idegeimet, úgyhogy kisebb az esélye, hogy elkezdem legyilkolni a népet körülöttem.

    VálaszTörlés
  17. Igen ez télleg gáz. Nem sikerült faképnél hagyni?

    VálaszTörlés
  18. Madame Curieuse:
    - De faképnél hagytam, de engem valami állat mindig megtalál.:D
    Először mindig egy bevezetővel kezdik. Valami olyasmi, hogy nem tudom merre van az "xy" utca? És mivel én nagyon rendes ember vagyok válaszolok, hogy: NEM!XD De jönnek újabb kérdések, amire én egy szavas válaszaimmal próbálnám tudatni vele: "menj már a ku.va a.yádba és haggyjál te kö.sög"XD És ilyenkor jön a lényeg. A nemi élete és szokásai. Ilyenkor szoktam lelécelni.

    Legdurvább élményem: 13-14 évesen szorongatom az első Cradle OF Filth kazimat, amit saját pénzből vettem (most büszkén kihúztam magam:D) és jön egy fickó és kérdezi tőlem, hogy nem tudok e egy wc-t, mert neki nincs felesége és hát már eléggé tele van... És ezután rákérdez, hogy szoktam e már játszani a fütykössel? Ekkor egy olyan sprintet vágtam le.XD De a legszebb, hogy mindezt Nyíregyháza legforgalmasabb helyén a nyílt utcán.
    Vannak beteg emberek, és általában engem meg is találnak.

    VálaszTörlés
  19. -Darkness:

    Jaj de durvaxD.Ezek az öreg bácsik elvették a gyerekkorunkat:)).
    Hála Istennek eddig még egyik se taglalta nekem a nemi életét.Hát ott vagy te,majd mondják nekedXD.

    VálaszTörlés
  20. Vajon meg is öli, vagy "csak" megrontja?

    Hehe lehet, hogy kaptam egy jóó ötletet ettől a novellától....Mármint az írásra:D

    VálaszTörlés
  21. OFF: Eszembe jutott hogy szeretnék játékbabákat dekorálni jobban mondva megcsonkítani őket levágni a fejüket utána a hajukat majd befesteni stb,DE utánanéztem és az a gondom hogy a játékbabáknak nem igazi haj van beültetve hanem műanyag azt pedig nem fogja be a festék úgyhogy ebben kérném a segítségeteket!
    Tehát hol lehet olyan babákat kapni amiknek normális haj vagy ahhoz hasonló valami van beültetve? Várom a válaszokat:DDD

    VálaszTörlés
  22. velem egy 80 év körüli tati akart kikezdeni méghozzá úgy hogy perverz vicceket mesélt. én a másodiknál elrohantam a picsába xD

    VálaszTörlés
  23. Skinny Sixx

    Skinny szerintem ezek a mai hajfestékek lazán befogják a babák műanyag hajait..szerintem mindenképpen próbáld ki, mielőtt valami marha drága babaságosság után kezdenél kutatni..
    egy-kettő pl úgy befogja a ruhákat is, hogy többet azt ki nem mosod..szerintem egy szintetikus anyagra is ugyanolyan hatással lesz, mint pl normál hajra, csak könnyen kikopna, bár nem hiszem hogy a babák túl sűrűn mosnának hajat hogy ez megtörténjen :D:D

    vagy ott vannak pl a vegyszerek is..pl akvarisztikában 90 Ft ért veszel malachit-ot, ami fertőtlenítésre van, ha víz éri zöld lesz, de ha megszárad kék. Bevallom amikor nem tudtam sehonnan sem szép kéket venni, fodrászkellékes is elküldött a búsba és nem vettem meg a 14 ezres profi festéket, hidrogénezett tincsem kék malachittal festettem be, és kurva rohadtul ciánkék lett..csak ugye nekem szívta a hajam a nap és elkezdett zöldülni és hetente újra kellett színezni..:S de mindenféle vegyszer vagy kémiai anyagot meg tudsz szerezni, amik különböző reakciókkal más más színt eredményeznek..ez a bonyolult és kémiai része..:D

    másrészt meg a műanyag baba hajat szerintem egyszerű batikfestékkel is be tudod festeni..az is meg fogja fogni..persze az is kikopna több mosással a műanyagból, de attól sem kell félni ugyebár :D

    és ne feledkezz meg a pigmentekről sem, amiket vízben tudsz feloldani..bár attól lehet már összetapadnának a babahajszálak, úgyhogy ezt nem tudom biztosan...mert uyge a pigmentek apró szemcsék, melyeknek csupán "hordozója" "szállítója" a víz..

    és ott van még a millió színben kapható színes tustinta, bár ezzel meg az lehet a gond, hogy megszáradás után talán keményebbé tenné a hajat, bár ha jó arányban hígítod lehet az is jó..


    Összefoglalóan mindenképp próbáld ki a normál hajfestékeket, de a legjobb és a legolcsóbb mindenképpen a batikfesték lenne, mivel a színvariációk határtalanak, alapból ha megveszed őket, vagy te is keverhetsz ki azokból további árnyalatokat..és ugye nem kell csak kb valami kisebb edénnyi adagot csinálni amiben megmártózik a babahaj, úgyhogy egy egy zacsi sokáig elég lesz..

    nem hiszem hogy eredeti hajas babát kellene keresned, egyrészt turkálóban nem fogsz oylat találni, több ezret meg pl én nem fordítanék rá hogy valahonnan ennyi utánnajárás után ha tudsz venni egy-kettőt talán újonnan...
    meg nem is tudom gyártanak e emberi hajas babát, ha meg igen, képzelheted milyen árai lehetnek...alapból a hajnak, meg a ráfordított munka megfizetését..súlyos ezrekről beszélnénk akkor..

    Szerintem húzz el valamelyik turiba, ott úgy is vannak iylen beteg fejű babák is :D és próbáld ki a batikos vagy a hajfestékes verziót..bár a hajfestékek között nem fogsz találni extrémebb színeket..:S:S

    Sok sikert hozzá, és kitartást :D:D

    És ha lesz valami eredménye, igazán kíváncsi lennék rá :D
    Küld be a fotókat ide a Mortemre, és kitesszük! :D

    ^^

    VálaszTörlés
  24. Mélyen tisztelt szerkesztőség!

    Egyáltalán nem tartom etikusnak, amit a blogommal véghez vittek. Megértem, hogy nem könnyű elérni a blogok szerkesztőit, ezért kommentben próbálják felvenni a kapcsolatot, viszont, a jóváhagyásom nélkül egy percig sem tűrök meg reklámot a blogomban, bármiről legyen is szó. Igazán megtehettek volna annyit, hogy megkérdezik, szabad-e, és ezzel elintézzük a dolgot elegáns úriemberekhez méltóan, viszont ennek az erőszakos "megoldásnak", hogy azonnal, ráadásul teljesen irrelevánsan reklámozzák magukat nálam, nem vagyok a híve.
    Ne vegyék személyes sértésnek, de bejegyzésüket törlöm a blogból, s ha méltóztatnak megérdeklődni, hogy reklámoznám-e az önök blogját, megkapnák az udvarias válaszom: Nem, nem szeretnék ilyesmiben részt venni, ugyanis nem vagyok az okkultizmus híve.
    Kérem ne fárasszanak tovább, és azt hiszem sok blogoló nevében jelentem ki: Ne reklámozgassanak megkérdezés nélkül, mert alattomos disznó dolog.

    Üdvözlettel:

    S.

    Ui: Ez úton is bocsánatot kérek, hogy hasonló, alantas eszközhöz nyúltam, sajnos a helyzet kényszerít. (Nem fogok engedélyt kérni, hogy elmondhassam panaszom.)
    Kérem elolvasás után töröljék bejegyzésemet, mert ehhez az íráshoz egyáltalán nem kapcsolódik. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  25. neo.Crysis:

    Köszi a tippeket ezzel nagyon sokat segítettél nekem úgyhogy majd hamarosan el is kezdem a Murderdolls projectet:DDDD
    És természetesen ha végeztem az első példánnyal azt rögtön lefotózom és küldöm nektek mélben;)
    Ennyit igazán megérdemeltek^_^

    VálaszTörlés
  26. Kedves S.!

    Nem vesszük zokon egyáltalán panaszát, és elnézését kérjük, amennyiben zavartuk volna blogját!

    Nem a reklám volt a cél, csupán az Ön személye felé irányuló ajánlat-invitálás. Természetesen jogában áll törölni oldaláról a hozzászólást, ami személyes döntése, és amibe nincs beleszólásunk.

    Írásaink különböző témákat feszegetnek, személy szerint én sem vagyok az okkult dolgok híve, inkább a realitás vonz. Különböző érdeklődésű szerkesztőink révén különböző témákat mutatunk be, csupán információátadás, szórakoztatás céljából tanító szándékkal esetlegesen időelütés esetére.

    Semmi probléma, hogy ide jelezte észrevételét, ezúton is bocsánatot kérek a többi szerkesztő nevében is!

    Üdvözlettel:
    neo.Crysis

    VálaszTörlés
  27. Darkness:

    Nagyon bejött. Jól írsz és a hangulata is megfogott. Beteges, de tetszett. Rossz, csúnya cukros bácsi! XP

    Grat (Y)

    VálaszTörlés
  28. Kezd elegem lenni a rinyából a spam miatt. Mégis hogy a vérbe reklámozzam a rohadt blogot? Úr isten, egy gombnyomás törölni ha nem tetszik :DDDDD

    VálaszTörlés
  29. Káin:

    Az összes pad, ahol ülök össze van firkálva a blogcímmel. :)

    Am van egy ötletem és, ha benne vagytok én meg is valósítom: Ha készítetek nekem egy plakátot és elkülditek az e-mail címemre, akkor én kinyomtatom és szétragasztgatom a városban, vagy akár másikban is, ahol épp járok. :)

    VálaszTörlés
  30. A Bocsánatkérést természetesen elfogadom, és örülök, hogy válaszoltak! Továbbra is kérném, hogy töröljék a kommenteimet, mert továbbra sem kapcsolódnak az íráshoz...
    Természetesen azt blogolóként rögtön tudtam, hogy az oldalnak olvasókat verbúválni nem egyszerű dolog, magam is küszködök ezzel.
    Tudom ajánlani:

    -Az összes gagyi közösségi oldalt, melyek pont az ilyen és ehhez hasonló adatok terjesztésére jók
    -A blogban a keresők számára nagy találati arányra apelláló kulcsszavak elhelyezését
    -Közvetlen baráti körben való terjesztést (A barátok úgyis továbbadják, ha jónak találják)
    -A hasonló érdeklődésű blogtulajdonosok megkérdezését, hogy nem lenne-e kedvük segíteni
    -A már meglévő olvasók felkérését, hogy bloguk, ha van tegyenek ki egy kicsi linket
    -Vágjanak kartonból festősablont és fessék ki az összes építkezésnél a préselt forgácslap kitakarókra a blogcímet szorosan a "puni.van.hu" felirat mellé, mert ők például megcsinálták... Az építkezéseknél többnyire nem veszik zokon a festést.
    -Tegyenek ki körlevelet valamely közösségi oldalra a szokásos giccses képes ppt-vel, melyben feltüntetik a címet, és hogy küldd tovább öt barátodnak, mert akkor tuti rád kacsint a Csámpás Rozi a szomszédból holnap a közértbe menve
    -Írják ki minden szabad járdafelületre krétával a címüket és hogy "ezakirály" mert az esőre hivatkozva nem számít rongálásnak

    Esetleg, ha ezek közül egyik sem jönne be:
    -Folytassák a spam-ek irogatását és ne
    panaszkodjanak, ha valaki panaszkodik...

    Természetesen vannak a pénzzel erősebben összefüggő alternatívák is, de ezeket nem ajánlom, nem éri meg.
    Sok sikert!

    VálaszTörlés
  31. S.:

    "Tegyenek ki körlevelet valamely közösségi oldalra a szokásos giccses képes ppt-vel, melyben feltüntetik a címet, és hogy küldd tovább öt barátodnak, mert akkor tuti rád kacsint a Csámpás Rozi a szomszédból holnap a közértbe menve"

    Ezen jót nevettem. :)

    Jajj, holnap megyek veszek krétát... vagy lopok a suliból. xD

    VálaszTörlés
  32. -Nightmare:
    Én is csatlakoztam az általad indított akcióhoz és bőszen írogatom minden fele, hogy : MORTEM AETERNUS! xD

    VálaszTörlés
  33. -Nightmare:

    Ez jó ötlet! Majd tervez egyet Neo!

    -S:

    Bocsánat a hangnem miatt, pont rajtad csattant az ostor, mert a múltkor kaptam egy iszonyat gáz levelet a spam miatt. megértem ha valakinek nem tetszik de olyan hangnemben írt amitől ketté állt a fülem. Bocsi, hogy az előző postomban ordenáré voltam!

    Már regisztráltunk olyan oldalra, kettőre is, de alig jöttek onnan csak páran. Az olvasónk zömét spammel szereztük :(

    Kulcsszavakat is beletesszük, de arra még egy találat sem volt ez eddig. :(

    Puni van hu??? :D Hol? Ezt még nem láttam XD Festésre gondoltunk de féltünk hogy ebből bajunk származhat. Szórólapot úgy éreztem fölösleges lenne, még a matricázásra gondoltunk de az is elég költséges :(

    Köszönjük a tippeket, sajnos mivel mindenki dolgozik a krétás ötlet nem nagyon válik be, pedig nem rossz ötlet :( Mivel ebből baj sem lehetne, nem úgy mint a fújkálásból.

    VálaszTörlés
  34. Charlotte:

    Csak így tovább! xD *örül*

    Káin:

    Okés, alig várom.

    Am a krétásat tényleg megcsinálom a héten, csak még nem tudom mely helyekre firkantsam fel a címet. *gondolkodik*

    Az LD-mre is szívesen kiteszlek titeket, tudsz küldeni egy kisebb bannert nekem?

    VálaszTörlés
  35. -Nightmare:

    Aranyos vagy, de Ld-t inkább ne. Már előre látom a flém jellegű nagyon okos egyetemista hozzáaszólásokat.

    VálaszTörlés
  36. Káin:

    Oh, értem. Rendben, akkor azt kihagyom. :)

    VálaszTörlés
  37. Tény, hogy az ilyesmi reklámozás sokaknak nem tetszik. Pl. Drugzone is ez csinálta amikor megalakultak és mindenki totál fel volt háborodva a spam reklámjaik miatt..

    VálaszTörlés
  38. Ezt a krétás dolgot elkezdem én is, csak filctollal a helyi rock kocsmákban, meg erre arra.:D Pár ismerősnek is szóltam már, de szólok többnek is. Meg a blogomra is kidobtam már a linket.

    VálaszTörlés
  39. A reklámozásba én is beszálltam, jelenleg alkoholos filccel írogatom a blogcímet a padokra + a tanári asztalra is. esetleg felírhatom 1-2 kocsmába is, ha éppen arra járok, ne csak a "Rozi+Sanyi" "Péter+Margó" "József+Pista" feliratok díszelegjenek már mindenhol XD

    VálaszTörlés
  40. "József+Pista"?? Milyen helyekre jársz te??:D:D:D

    VálaszTörlés
  41. -Kallisto :

    Ld-re fel sem regeltünk a sok vadparaszt miatt. Hallottam már egy két dolgot... meg olvastam is :)

    -Darkness:

    Köszi szépen!!!!

    -Misu-chan :

    Jaj nagyon kedves vagy! Jaja wc-kbe be lehetne írni, de nehogy bajba kerülj!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  42. Darkness: Semmi különös, csak egy kis kocsma xD amugy a neveket csak úgy random irkáltam be, hogy kb ilyesmik vannak feljegyezve a falakra xD de ha utánanéznék lehet találnék hasonlókat XD ♂+♂=♥ xD

    VálaszTörlés
  43. Káin: már két fülkébe beírtam :) gondolkoztam hogy esetleg az ülőkére is firkantok egyet, de nem volt hozzá gusztusom XD

    VálaszTörlés
  44. -Misu:

    Hacsak nem akarsz száraz leprát, szerintem hagyd. :D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: