2010. április 27., kedd

neo.Crysis: Gueules Cassées

Gueules Cassées


A tegnapi cikkem, mely a 20. századi orvostudomány oktatófilmjeiből mutatott be szemelvényeket- nos a tegnapi cikkem után egyik kedves olvasónk (igen Meti rólad van szó..) belinkelt egy igen durva felvételt egy srácról, akinek rettenetes mód szó szerint ketté reccsent az arca, és földobta valaki a labdát, hogy biztosan nem élhette túl. Már pedig igen..arról nem is beszélve, hogy a fiú lélegzik-sőt zihál a felvételen. Elég kemény lehet ezt pszichésen megélni, még a sokk mellett amennyi át is szűrődik a tudatba, hogy egy gyermeteg baromság miatt tönkre tette az életét és épp egy orvos két keze tartja össze a fejét egy darabba. A baleset teljesen önhibájából történt, mégsem tudom azt mondani rá, hogy "hülye barma", mert hogy ilyen megessen bárkivel, azt még a legnagyobb ellenségeimnek sem kívánnék soha.

Az említett videó:


Visszakanyarodva a témához, a fiú túlélte minden bizonnyal. Manapság ezt számos műtéttel, de orvosolni képesek a szakemberek. Hisz az arca sérült, az orra, a szájürege, az állkapocscsontja. A felvétel eléggé brutális, de gondoljunk csak bele: a nyúlszájjal született gyermekek sajnos ezt élik át fiatalkorukban, hiszen orr- és szájüregük egyterű, valamint megannyi fogkorrekción kell átesniük, mire hasonló anatómiai felépítést tudnak nekik "összerakni", mint amilyen egészséges társaiknak oly megszokott és természetes.

Épp ezért hoztam el nektek a mai témámat, bebizonyítva, hogy emberek milliói éltek túl hasonló vagy súlyosabb sérüléseket! És hol máshol, mint az emberiség generált fertőjében taposva: a világháborúkban!

Gueules Cassées
azaz a "törött arcok"

Ők az első világháború túlélői, akik a csaták jegyeit örökre az arcukon hordozzák és a lelkükben súlyos pszichés problémákkal kell megküzdeniük önmagukkal napról-napra. Egy az 1924-ben meghozott törvény alapján kötelező a háborús veteránokkal való foglalkozás és a megfelelő ellátás megadása. Rehabilitációs központokat hoztak létre, valamint munkahelyeket teremtettek a testi fogyatékkal élőknek. A háborúból visszatérő férfiak, azaz a 19 és 40 év közöttiek mind-mind súlyos sebekkel tértek haza. Megvakultak, elvesztették a végtagjaikat, szellemileg megzavarodtak. Hatalmas volt az éhínség, hiszen özvegyek ás árvák milliói maradtak családfő nélkül, akik képtelenek voltak ellátni a 6 millió főt számláló hazatérő rokkantakat (ez az adat csupán Franciaországra vonatkozik!!) Az átlagos születési adatok szerint itt közel 2 millió gyermekkel született kevesebb azokban az időkben.


Hogy az elöregedett és elszegényedett társadalmat helyre rázzák, a legtöbb katonát megpróbálták lábra állítani, hogy ezzel is fokozzák a termelést és a gazdaság felemelkedését a háború okozta veszteségek és az éhínség miatt. Szükség volt minden életben maradt férfire. A végtagvesztés mellett a legtöbb sérülés az arcokon volt fellelhető. Ezeknek okai sokszor egy egy kirepülő repeszdarab, vagy robbanások okozta sérülések. A leggyakoribbak mégis a lőtt sérülések voltak, ellőtték az orrukat vagy az állkapcsukat, vagy esetlegesen a lövészárokból kileső katonát ott-az arcán érte a lövés. Művégtagokat kaptak, valamint olyan protéziseket, melyekkel álcázhatták sérüléseiket, műszem, műorr, műfül. A modern plasztikai sebészet alapjai ekkor fogantak meg, néhány eljárást a mai napig is alkalmaznak, és a kezdeteknek ezt a kort tartják.


Néhány súlyos arcsérülés:



































Különös, de a rehabilitációs központokban tilos volt mindennemű visszatükröződő felület használata, így a visszapillantó tükröket is le kellett szerelni a járművekről, hogy a gyógyuló alany nehogy szembesüljön arca torzulásával, hiszen akár egy ablakban látott tükörképének hatásától is sokkot kaphat és összeomolhatott volna.


Hogy hogyan is nézett ki egy protézis elkészítése az arcra? Egyszerű: az alany arcáról negatív gipszmintát vettek, melyet kiöntöttek, s a formára az ortopéd orvos különböző "maszkokat" formázott, melyek közül a pácienssel választotta ki a legmegfelelőbbet, mely a legtöbbet takart el a sérült felületből.

Íme erről egy videó! A háttérben megannyi kísérteties és sérült minta figyelhető meg. A protézisek zseniálisak, az orvosok pedig vidám könnyedséggel végzik a munkájukat.





Persze ez a szebbik és jobbik variáció. A végkifejlet, mondhatni az utolsó simítások. Előtte ugyanis sorozatos műtétek állnak az illető előtt, mely során egy ősi indiai bőrleválasztásos módszert alkalmaztak, amivel pótolhatták a hiányzó bőrfelületeket. Ezek sokszor bizarr bőrösszenövéseket eredményeztek.





Néhány bőrátültetéses sérült műtét előtt és után





































































































































Talán mondhatnánk, hogy ők a "szerencsésebbek", akiknek a sérülésein valamelyest enyhítettek a műtétek. Jöjjön pár nagyon kemény gueules cassées:




























































El kell mondanunk, hogy a kor orvostudománya ismét kitett magáért, mert a tőle telhető legtöbbet megtett ezekért az emberekért.

Elnézést a sok szemléltető kép miatt, de talán ha nem a saját szemével látná az ember, mikre nem képes az emberi test, talán el sem hinné, hogy ezekből az állapotokból fel lehet gyógyulni. Igaz sohasem teljesen, sem testiekben, sem pedig lelkiekben nem lehet teljes az ember.

De most már talán elhiszitek, a videón szereplő fiú minden bizonnyal túlélte a súlyos sérülését, és műtétek sorai után ő is gueules cassées-kánt élheti további fájdalmas életét. És miért? Mert játékos és meggondolatlan fejjel ugrott le egy hídról. Most mondhatjuk, hogy áá mi okosabbak vagyunk. De ez bármelyikünkkel előfordulhat, hiszen ne higgyük, hogy örökké fogunk élni. A test bizony múlandó. Bár halandóságunkat sajnos csak akkor érezzük át igazán, amikor valami fáj, amikor valami nem működik rendesen. A torok, a fog, a fej, a boka, a hát és még sorolhatnám mi minden fájdalma ébreszt rá minket a létünkre.

Egy óvatlan pillanat, és velünk is megeshet.

A világ, az utca, az iskola sőt a tulajdon lakásunk is tele van apró veszélyekkel: lelépünk egy kocsi elé, elcsúszunk a kádban, leesünk a lépcsőn vagy megüt minket az áram.Ezzel a fiúval így történt. Velünk majd máshogyan lesz.

Figyeljetek oda magatokra és egymásra!


Tiszteljétek a háborús veteránokat! Szörnyű dolgokat éltek át, azért hogy élhessen például a nagymamánk és ez által mi is! Ők csupán egy elborult elméjű hatalom eszközei voltak, akiket és akik által generációk váltak lelki nyomorultakká. Első sorból élték át mindezeket, melyeket leírtam, és mindazokat, amiket mi talán még könyvekből sem ismerhetünk.

46 megjegyzés:

  1. vááh, na most brutálisan megijedtem. amikor másoknak azt mondom, hogy nem próbálom ki pl. nyáron a meredekebb csúszdákat, vagy nem megyek be a mély vízbe, nyuszinak tartanak, de csak ésszerű vagyok. hiszen minden sarkon leselkedik ránk a veszély... :S
    szegény srác... :(

    VálaszTörlés
  2. Áú megint,ez borzalmas,minden..anno láttam egy hasonló témájú dokumentumfilmet,hogy mit kezdtek az életükkel azok a háborús sebesültek akik mondjuk aknára léptek stb.

    De ott nem voltak ilyen képek.A fiuról szóló videot végig sem bírtam nézni,csak részleteket de az is szörnyű..de akkor ő most a víz mellé ugrott?

    Mellesleg az is elgondolkodtató,hogy akinek kilövik a szemét és úgy mint ahogy a képekről látszik,annak az agya is nagyon csúnyán megsérül,hogy éli tovább az életét..meg egyátalán..

    Annyira borzasztó,hogy ilyen megtörténhet..hiába tudunk gondolkozni,alkotni ha ennyire gyenge testbe születünk..:(

    VálaszTörlés
  3. Szegény srácot nagyon sajnálom:(.El se tudom képzelni,milyen szörnyű lehet.Én nem bírnám a tudatot,hogy egy életre eltorzult az arcom,és többet nem lesz a régi..
    Meg hát a háborús veteránok..Ilyenkor örülök,hogy nem abba a korba születtem(nem mintha a mostani sokkal jobb lenne).

    VálaszTörlés
  4. nem sok kellett hogy elsírjam magam...

    VálaszTörlés
  5. Köszi Neo, hogy megemlítettél:D

    Én azt a videot először úgy néztem hogy közben kajáltam:O megnéztem újra mert nem hittem a szememnek. megállt bennem az ütő:O

    És brutális, hogy hogy néznek ki ezek a veteránok:O
    Hallottam Én is erről hogy valahonnan
    levettek az emberről bőrt ahol újra pótlódott
    és a sérült helyre rakták. kicsit bizarr kézbőrrel élni az arcon mondjuk.
    És tényleg ha ők nem lettek volna, és nem vállalják (önként/eröltetve) az áldozatot mi sem lehetnénk.


    És baleset mindenkivel történhet!!!
    Osztálytársam veszekedett tesójával. Tesója rávágta az üvegajtót. Ő kitartotta a kezét hogy nehogy eltalálja. az ÜVEGAJTÓ KITÖRT!!!
    ELVÁGta az INAKAT!!!!! És 2mm-EN MÚLOTT HOGY NEM HALT MEG!!!!!!!!!! 2mm!!!!

    Letti: ne elsőzz!!:P


    Eszter: a víz előtti betont kapta el a fejével...

    VálaszTörlés
  6. Meti :

    nem is elsőztem... most nem idegesítem Káint, milyen rendi-bendi vagyok :D
    én az akácfának szaladtam neki bújócska közben. nálam is voltak ilyesmik, és most ott virít a csuklómon egy szép heg... a többiek azt hiszik öngyilkos akartam lenni... de én szeretek élni :) ( többé-kevésbé:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon durva...nemhiába nem szeretem a háborút. Lehet álomvilágban élek, h azt hiszem kompromisszummal mindent meg lehet oldani.
    Ha meg velem történne ilyesmi biztos saját kézzel vetnék véget az életemnek...nem bírnám elviselni. :S

    Peace n love emberek!

    VálaszTörlés
  8. Letti: okés:D

    azigeeen.


    Madame: Én ink viccelődnék vele. Nekem úgy könnyebb lenne feldolgozni szerintem. Igaz hogy utálnék élni de nem szenvednék annyit ha elviccelődném. Bár lehet, hogy fájna a nevetés de Én akkor is inkább nevetnék.:S


    Ittvan egy kicsit lájtosabb vidi: ebben nemnagyon látni vért de vannak benne durva dolgok pl az eleje:S
    De a vége viccesxĐ

    http://www.youtube.com/watch?v=ErLAWFzU7aM

    VálaszTörlés
  9. Most először nem tudok mit hozzáfűzni, ide minden szó kevés lenne... *elsírja magát*

    VálaszTörlés
  10. Jesszus..betonba :S
    még mindig nem merem végignézni,tuti sírnék

    VálaszTörlés
  11. Nightmare: :O *vigasztaló ölelést ad neki*
    *puszit nyom az arcára, hogy ne sírjon, és mondd neki egy viccet amitől jobbkedvre derül* ß.ß



    A végén a video nagyon brutális. Szegények:S
    Lábrángatózás stb az elmezavarodottságtól:O:S

    Eszter: aztán van egy bejátszás hogy körülötte a víz piros a vértől...
    És az hogy élhette meg aki oda úszott hozzá:O:S
    Szerintem ő is sokkot kapott:S

    Neo: fogalmazhatunk úgy, hogy :tulajdonképpen az Én vidim ihletett meg valamelyest erre a cikkre?^^.:D:O



    Na Én megyek aludni. Jó8 nektek^^
    Álmodjatok jól:D

    VálaszTörlés
  12. *felszisszen*
    A biciklis meg a rönkös fájhatott, viszont a medvés az loool :DD tetszett

    VálaszTörlés
  13. Hozzáteszem, h Metinek címeztem a csatolt vidihez -nem kell a félreértés-

    VálaszTörlés
  14. Hm.

    A cikk nagyon tetszett, több ilyen kéne!

    Viszont a srác aki mellé ugrott megérdemelte. Ha valaki nem tud arra a húsdarabra vigyázni amiben rostokol mert hülye, azt nem tudom sajnálni. Jól írtad: Mindenki meghal egyszer. És sajnos az emberek akkor jönnek rá, hogy mekkora adomány nekik az egészség meg a test, mikor valami miatt és valamiben hiányt szenvednek.

    A csávó volt a legvadabb, akinek hiányzott a fél állkapcsa és oldalról mutatták!

    VálaszTörlés
  15. Jesszus, ott hiányzik az embernek a fele arca!!Hogy vesz így levegőt, hogy eszik???De egyik-másikat tényleg nagyon jól helyrehoztak!(máramennyire helyre lehet egy ilyet hozni).
    A Meti-féle videót pedig meg se merem nézni...:-S

    Jah és Neo nagyon jó lett a cikk!!!!

    VálaszTörlés
  16. Ez kemény. A srác hát ,erre komolyan nem tudok mit mondani. Vajon melyik IQ bajnok találta ezt ki? Na mindegy is. Amúgy manapság ha pl arcodon van valami gáz, daganat vagy ilyesmi akkor a nyakon lévő bőr alá beültetnek egy kis felfújható "lufi" szerű valamit és azzal tágítják a bőrt. Így nem fogja nagy valószínűséggel az terület le lökni magáról. És hát nem esztétikus amíg egy nagy lufi bőr van rajtad , de utána nem semmi eredménye lesz. Tudom nem volt szak szerű , de ez így van.

    A legrosszabb a háborús "balesetekkel" ,hogy nem ők tehetnek róla hanem az a sok barom " fent" aki kitalálta ezt saját önző céljaik miatt... Borzalmas...

    Bátyámnak is volt egy balesete az üvegajtóval. Anno bérházba laktuk és uncsitesónk futott befelé a lenti bejárati ajtón ,hogy ne csukódjon be. Fémből volt és nem fogta meg... Bátyó meg pont abba a részbe futott bele feltartott kézzel amin normális üveg volt. Hát neki is kb 2 mm múlott, hogy nem az ereket találta el. Érdekes egy seb van rajta. Után ki cserélték az üveget ilyen fémhálósra. Bár ha abba fut bele lehet rosszabbul járt volna.

    Amúgy ez tanulságos, és felhívja arra a figyelmet ,hogy nem kell hülyeséget csinálni!

    ( kicsit fáradt vagyok , de remélem érthető voltam )

    VálaszTörlés
  17. -Black Butterfly:

    Az biztonsági üveg. Ezerszer jobban járt volna sajna. :-/

    VálaszTörlés
  18. Nightmare

    Ne legyél szomorú..:(
    ~megsimítja az arcát ^^~


    LittleDevil | Meti

    Igen, a te videódról jutott eszembe..bár akartam már előtte is veteránokról írni..sőt lehet írok is hamarosan az ideggázok hatásairól..:( rengeteg ilyen jellegű sztorim van sajnos..:(

    De láthatod, hogy a videón szereplő gyerek sérülése súlyos, de abszolute túlélhető..:(

    Nézz meg egy nyúlszájú csecsemőt.....
    na onnantól kezdve minden jóérzés kihal majd belőled...szörnyűek a gyermekbetegségek..de volt nyúlszájú ismerősöm és bazzzzzzdmeg..nekem ez a legdurvább szerintem..ahogy a pici koponyába belelátsz...az orrüreg és a száj egyben egy nyitott térben, amibe belelátsz....eszméletlen durva, ahogy az angyali gyerekpofit egy ilyen ocsmány üreg torzítja..:((((((((((((((

    Káin:

    Örülök hogy bejött..:)

    VálaszTörlés
  19. -Butterfly:

    A biztonsági üveg két rétegű edzett üveg ami ha betörik apró kis kockákban hullik szét. Ha látsz telefonfülkét vagy ilyen buszmegállói Jóistent ott is láthatod hogy kis darabok. Ha ezekhez hozzá- érsz, simán kézzel is apró darabokra morzsolhatod, nem vág meg.

    VálaszTörlés
  20. Káin: Bazz tényleg jobban járt volna szegényke... De ez kellett ahhoz ,hogy kicseréljék azt a szar üveget és ne történjen ilyen többé...

    VálaszTörlés
  21. -Black Butterfly:

    Lehet ha ez nem történik meg, marad a régi üveg és egy gyerek valóban meg halt volna...

    VálaszTörlés
  22. Káin: Hát igen , szóval erre mondják "Minden rosszba van valami jó"

    VálaszTörlés
  23. Ez annyira visszataszító és morbid hogy valamilyen szinten már művészet ha valaki így elcsúfítja magát akár önszántából akár véletlen...

    Én sem tudnék ilyen fejjel élni mert ehhez nagy lelki erő kell viszont ugye minden rosszban van valami jó tehát ezek az emberek simán mehetnek cirkuszba dolgozni vagy egyéb ilyen stílusú helyekre! Emlékezzetek csak a South Parkba arra a részre amikor a Buttersnek ál-herét ragasztottak X'D

    Nem is arról van itt szó hogy csúnya,de egy ilyen baleset után za illető hogy tud enni,beszélni vagy ilyesmi? Tuti nem lehet egyszerű nekik:S
    Szerencsére ma már azért vannak ügyes orvosok akik ezt gyógyítják(:

    VálaszTörlés
  24. Neo és Meti:

    Már nem szomorkodom, tegnap este kicsit sok volt ez a cikk és jó darabig sírdogáltam (ilyen "sírjunk a világ bajain, de közben tudjuk, hogy az senkin sem segít" típus vagyok :S).

    De ma végiggondoltam és rájöttem, hogy inkább vidámnak és boldognak kéne lennem, hogy ez nem velem vagy a szeretteimmel történt meg. :) Szerencsések vagyunk, jobb korba születtünk és (még, ha szar is ez az ország)jobb helyre, mert nincs háború és nem rohangál mindenki pisztollyal és gépfegyverrel az utcán.

    *mindkettejüket megöleli*

    VálaszTörlés
  25. -Nightmare:
    Abszolúte egyetértek!Nem t'om, hogy mi lenne, ha háborúznánk mi is...:-S Bár azt hiszem, hogy akkor muszáj az embernek megkeményítenie magát, ha túl akarja élni.Örüljünk, hogy legalább nincs értelmetlen gyilkolászás+háborúzás körülöttünk.

    VálaszTörlés
  26. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  27. Neo: Én várom azt a cikket is.
    A nyúlszájú csecsemőt meg nem merem megnézni:S
    vagy ha linkelsz akkor úgy talán ráveszem magam. csak az a gáz, hogy tegnap amikor megint megnéztem, akkor is megint kajáltam.:O


    szerintem velem is történhet ilyen simán.
    hisz Bmx-ezem, meg nyáron 8-9 méter magas fáról ugrottam be a vízbe (Szanazugban, de ott hálistennek jól benyúlik a fa szóval se beton meg semmi, de egy hasas onnan..)
    Bár Én általában szerencsés vagyok.
    Pl: császárral születtem, és a köldökzsinór 3 szor tekeredett körbe a nyakam körül:O
    És eddig még csak egy kisujj törésem volt.
    de volt már kutyaharapás, fáról leesés .

    Nightmare: akkor jó. nemszeretem ha vki szomorú. mindig megpróbálok szomorú embereket felvidítani:)
    Néha bejön, néha elküldenek...:D


    Háborúról ne is beszéljünk. Elég egy atombomba és Magyarország volt, nincs...


    http://www.youtube.com/watch?v=_DboMAghWcA

    És ez az egyik kedvenc zeném.
    (valaki segít nekem a szövegben? mert németes vagyok és csak kicsit értem az angolt, de néha jobban mint a németet...)
    Itt a szöveg is:
    http://www.e-chords.com/chords/rise-against/hero-of-war

    előre is köszi:)

    VálaszTörlés
  28. Meti:

    Engem mindig felvidítasz. :)

    Ha szeretnéd fürdés után lefordítom neked a szöveget és átküldöm MSN-en :) úgyis ráérek :D

    VálaszTörlés
  29. Hát Meti..épp most írok cikket a nyúlszájúakról...

    De csak holnap fogom majd kitenni..addig lesz időd felkészülni :)

    VálaszTörlés
  30. kikellet kapcsoljam a gépet tegnap.
    Hamarabb azért nem tudtam jönni mert anyám most már a billentyűzetet is elvitte. Pedig világosan megmondtam neki hogy az egeret hagyja meg mert billentyűzet nélkül nem tudok meglenni (pedig ez nem igaz:P)
    Szóval fogok venni egy tartalék egeret xĐ


    Nightmare: lefordítod akkor nekem Légyszi?ß.ß *.*


    Neo: Várom:D kb mikor érkezik?:D

    VálaszTörlés
  31. Meti:

    Anyud nagyon kreatív elme:D.

    VálaszTörlés
  32. Ja. sajnosxĐ
    De sokat nem magától talál kixĐ
    Kígyót is visszavinné ingyér a boltba akár mennyiért venném meg.xĐ

    VálaszTörlés
  33. Komoly, de miután megnéztem a videót, elmosolyodtam. Természetesen nem a szerencsétlenül járt kölykön, hanem, hogy micsoda reakciókat fog ez kiváltani a nézőkből. Alig vártam, hogy gyűljön itt össze Nektek jó pár komment... És még egyszer mondom, azokon kárörvendtem és kárörvendek előre, akik ezt megnézik, és nem bírják az ilyesmit. (Többek közt a férjem sem bír végignézni, még egy egyszerű műtétet sem a tévében, és éppen a monitorra nézett, amikor ment a bejátszás...)

    Egyébként engem nagyon érdekelnek ezek a témák, főleg az, hogy miként hozzák rendbe az ilyen mértékű károsodást. Jó volna megnézni az eljárássorozatot és a végeredményt. Tulajdonképpen szívesen lennék plasztikai sebész, érdekes meló lehet, csak hát az igen nagy kézügyességet igényelhet és baromi felelősséggel jár. Nem olyan, mint teszem azt a szobrászat, hogy elszúrtam, sebaj, szétverem baltával, aztán következőre hátha sikerül... Úgyhogy marad nekem a germanisztika, az emberszerelést meg bámulom a képernyőn túlról.

    VálaszTörlés
  34. Ha már csúnya sérülések... Nem közvetlen a fönti témához kapcsolódik, bár baleset, de a Ti postotokban bemutatott embereket sajnálom, akit most én akarok mutatni azt csöppet sem!

    Tehát, emlékeztem egy régi postra valami blogban. Na, abban van egy link. A link mögött van egy oldal (!vigyázat 18+ xxx!). Az oldalon pedig egy video. Az eleje igen undorító: egy buzeráns ül bele egy befőttes üvegbe - nem itt van a lényeg. Hanem a végén, ugyanis összetörik az ánuszában az említett tárgy... Hasonló esetben szokták mondani, hogy ez biztosan fájhatott, komám. De az ilyen, Istenemre mondom, megérdemli!

    Itt látható:

    http://www.efukt.com/2339_1_Guy_1_Cup.html

    Csak saját felelősségre!

    VálaszTörlés
  35. -Von Birken:

    Na ez a kemény, nem a makkos cipő! :DDDD Hogy jut ilyen valaki eszébe????

    Arról nem írtak, hogy mi lett vele????

    Szerintem ez fake. Tök normálisan áll fel.

    VálaszTörlés
  36. - Kígyófi Káin:

    Nem tudom, mi lett vele - nemigen nézegettem/olvasgattam azt az oldalt -, már ha eredetiek voltak a képsorok...

    Noha, láttam egyszer egy dokumentumfilmet, a Vészhelyzet c. sorozat kapcsán, ahol meginterjúvoltak valódi sürgősségi osztályon dolgozókat is, és a riporter megkérdezte az egyik dokit, hogy az életben is vannak-e olyan meglepő (és mulatságos) vészhelyzetek, mint amilyeneket a filmben láthatunk? Erre az orvos említést tett egy huncut férfi pácienséről, aki a villanykörtét - véletlenül - nem a megfelelő foglalatba csavarta. De úgy becsavarta, hogy műtéti úton kellet azt eltávolítani.

    Gondold el, az ambulancián: - Jó napot, uram, mi a panasza?

    VálaszTörlés
  37. von Birken

    igen ismerem a videót...de nem az az egyetlen..
    Ez is egy betegség..és direkt csinálja, tudatában van annak hogy össze fog törni, sőt ő maga roppantja össze az üveget. Ha megnézed pl az ánuszkáját egy merő sebhely az egész, nem először csinálta ezt..igen-vannak iylen emberek...és nem csak azok, akik midnenfélét feldugnak a seggükbe, mert ilyenek is vannak, hanem azok, akik fájdalmat okoznak ezzel maguknak, pl üvegszilánkok, kések, pengék.....

    Ezek is sörnyű betegségek, de engem a legjobban nem a pszichés hanem a testi tünetekkel járó avgy azokat produkáló betegségek érdekelnek, mert azok valahogyan elemiekben és velőt rázóan forgatják fel az ember lelki világát, és egyszerűen érdekes, hogyan kezeli mindezt a társadalom és a tudomány.

    Az orvosok azt hiszem hozzá vannak már szokva a megmagyarázhatatlan orvosi jelenségekhez..:D:D van pár fura sztorim..ha érdekel írok egy cikket belőlük :D:D

    De fura, mert én magam attól hogy érdeklődöm ezek után, soha nem tudnék emberi húsba mélyeszteni egy szikét, felhasítani a bőrét stb....fiatal koromban vonzott a patológia, de rengeteg háttértudás kellene hozzá, pénzem sem lett volna a tanulásra, és elgondolkoztató, hogy valóban képes lennék e rá egész életemben, hogy ezzel foglalkozzak?? mert más az érdeklődés, és más a mindennapi úgymond mészáros munka....biztos beleőrültem volna előbb utóbb....mint a Hullaégető c. könyvben...zsidókat égetett a hullaégető, és az egész könyv unalmas volt..unalmas életet élt és állandóan a munkája foglalkoztatta, sokat beszélt a technikáról...majd a könyv utolsó 5 oldalában kinyírta az egész családját.....ez csak eszembe jutott..:D:D vagy 14 évesen olvashattam :D és most jutott erről eszembe..LOL na mindegy.

    Nagyon sok minden most sem vagyok, de egy ilyen melóval egész ember sem lehetnék...talán most sem vagyok az, de olyan munkával széthullanék..

    mert akármennyire gyűlölöm az embereket, van egy határ..pl hogy nem hasítanám fel a bőrüket. Még akkor sem ha halottak..:S

    Az iylen felvételek pedig nem borzasztanak el..max lelkileg..általában az ilyen cikkek írásakor eszem XDDDDDDD

    Ezek természetes dolgok-sajnos.

    VálaszTörlés
  38. Neo:

    Nálam ez pont fordítva van,mert engem meg az olyan betegségek érdekelnek amik csak belülről látszanak.
    De nem is maga a betegség,hanem,hogy pl mit tud tenni egy esemény,vagy akár egy szer az ember lelki világával,hogy éli meg,mire ösztönzi stb

    VálaszTörlés
  39. -Neo és Von Birken:

    Van a szopóálarc nevű oldal ott csomó fasznyúzós meg makklevágós videó van. Elég érdekes. De a Rotten pornó se semmi :D

    Én ezeken csak röhögni tudok. Nem tudom miért...

    VálaszTörlés
  40. nagyon jó cikk lett Neo! :D igaz a hideg futkároz a hátamon.. xD

    éés íme megkerült az a videó is amiről minden HÍMNEMŰ osztálytársam beszél xD én most láttam először és utoljára.. uhh :SSSS

    VálaszTörlés
  41. - neo.Crysis:

    Engem mindenféle betegség érdekel, de Eszterhez hasonlatosan a lélek és az elme kóros (vagy annak mondott) elváltozásai izgatják a fantáziámat. És igen, igen, írj cikket azokról a "megmagyarázhatatlan orvosi jelenségekről"!

    Nemkülönben találtam valamikor egy cikket, amely Jézus szenvedéseit taglalja orvosi látószögből, és a vérizzadás jelenségét; valamint van egy cikkgyűjteményem különleges és ritka betegségekről, szindrómákról. Ha gondoljátok, átküldhetem őket e-mailban, hátha fel tudjátok használni a cikkeitekben.

    - Kígyófi Káin: Valójában nem érdekelnek a szexuális aberrációk, a pornótól is messze elzárkózom. A Rotten.com-on is csak a hullákon csámcsogtam. :D

    VálaszTörlés
  42. -Von Birken:

    Igen érdekel minket! Neo mailcímére nyomjad át!
    A rotten pornó kb. mint a befőttesüveges história olyan :D. Elég kemények. Azokat én is nézegettem de egy idő után uncsi lett :-/

    VálaszTörlés
  43. - Kígyófi Káin:

    Oké, át van küldve.

    VálaszTörlés
  44. -Von Birken:

    Nagyon szépen köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  45. wow.
    Azért leírok egy viccet mert sehova máshova nem alkalmas.
    ésmost ide írom ha nembaj.


    Miért van a kiskacsának nagy talpa?
    Hogy el tudja taposni az égő cigarettacsikket.
    És miért van a nagy kacsának még nagyobb talpa?
    Hogy el tudja taposni az égő kiskacsát.


    najóvan. megyek aludni. Jó8 mindenkinek

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: