2010. április 2., péntek

Káin: Felhívás!

Tisztelt olvasók!

Új szerkesztővel bővül a csapat, köszöntsétek hát Darkness-t! Kíváncsian várom a cikkeit remélem ti is!

-Darkness:

Egy bábú vagyok, melyet eddig kötélen rángattak. Egy kordonnal elzárt sötét helyen éltem és élek. A falak mocskosak és hidegek. Egy kicsiny fény és boldogság sem jut át rajtuk. A szürke hétköznapok fojtogatnak.Tabukat állítanak körém, kompromisszumokat, melyek szétszabdalták arcom.De eljön a nap (bizonyos, hogy eljön a nap), mikor kitörök és élő főnixként borítom lángba a világotokat.

-update: a kezdő postban

12 megjegyzés:

  1. Darkness... darkness :D Valahonnan ismerős nekem :D Nah, majd ha eszembe jut, közlöm xD
    De azért írok neked :D Remélem jó sok okkult témával jelentkezel, a verseket pedig hanyagolod [ nem mintha nem szeretném a verseket] :D

    VálaszTörlés
  2. -Cukorka:

    Van egy ilyen játék és képregény is :D

    VálaszTörlés
  3. Meg film is van ezen a címen :)

    Üdv az új szerkesztőnek. ♥

    VálaszTörlés
  4. -Nightmare:

    Igen! És nagyon szar volt. :D

    VálaszTörlés
  5. Káin :D
    Engem személyre emlékeztet, de mind1 :D XD

    VálaszTörlés
  6. -Cukorka:

    LOl, sok ilyen nicknév van. Mondjuk ez is légből kapott és fake mint az itt jelenlevő összes többi.

    VálaszTörlés
  7. Üdv mindenkinek ebben a hajnali órában (legalábbis nekem most az.:D)

    -Cukorka:

    Ez valóban csak egy hirtelen jött fake név. Kb. fél perc gondolkodás után született meg.:D
    Már vannak terveim, hogy milyen cikkeket fogok kipakolni ide. És a verseken nem nagyon gondolkodtam. Kevés költő van akinek szeretem a verseit. Azért lehet egyszer kétszer lesz ilyen is.


    -Káin:

    Nekem a Darkness című film tetszett. Van egy (vagy volt) ilyen zenekar is, a The Darkness. Na az bűnrossz volt. Állítólag feloszlottak. (valahogy nem bánom.:D)Énekes hangjától a falat kapartam.:D

    -Nightmare:

    Na először ezt a nicket szerettem volna.:D Csak beugrott, hogy már foglalt itt.:D

    Remélem tetszenek majd a postjaim. A mai napon remélhetőleg sikerül befejeznem és már olvasható lesz. Én igyekszem.:) És még nem írt róla senki, tehát itt az ideje.

    Na, én megyek csicsikálni még.:D

    VálaszTörlés
  8. Üdv itt, reméljük sok-sok jó cikkel kápráztatsz el bennünket (: Sok sikert (:
    Letti.

    VálaszTörlés
  9. Darkness:
    Megnyugodtam :D XD

    VálaszTörlés
  10. -Darkness:

    Jó volt de a film vége orbitális tinihorrorba fulladt amin kb. röhögni tudtam csak :-s

    VálaszTörlés
  11. Káin:

    A film vége nekem sem tetszett, engem idegesített XD idióta egy befejezés... De úgy az alaptörténet nem volt rossz, meg voltak jó kis részek benne.

    Darkness:

    Várom már a postod, kíváncsi vagyok rá. :)

    Egyébként mindig zsörtölődök, mert évek óta Nightmare a becenevem, de a legtöbb oldalon már foglalt a név. Itt végre használhatom :) Egyszer én voltam a gyorsabb :D

    VálaszTörlés
  12. -Nightmare:

    igen nekem is ez a véleményem.

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: