2010. április 26., hétfő

neo.Crysis: A 20-as, a 30-as és a 40-es évek orvostudománya

Régóta nem hoztam már nektek semmilyen finomságot vagy érdekességet az orvostudomány világából, ezért is hoztam nektek néhány enyhén gyomorizgató felvételt a régmúltból. A minap találtam egy egészen szép gyűjteményt a 20. századi orvostudomány történéseiről, melyből kiragadtam egy-egy érdekességet. Ilyesmit nem lát az ember sem a tv-ben, sem a biológiaórán sem pedig máshol, és ha soha többé nem is lesz gyomra hozzá, hogy megtekintse, egyszer az életben mindenképpen szükségeltetik. Végül is ezek vagyunk mi: hús, vér és csont. Bizarrnak tekinthetőek a következő felvételek, de ne feledjük: undornak helye nincs, hiszen ezek mi magunk vagyunk. Nap mint nap látjuk a felszínt: a bőrünket. De alatta megannyi érdekes és furcsa dolog zajlik. Borzasztó talán vagy undorító meglátni mindazt, ami a felszín alatt rejtőzik?

A videógyűjtemény, melyből ezeket szemezgettem számotokra, megannyi érdekességet rejt még. A kötözéstől, a csecsemőgondozáson, a gipszelésen át az egyszerű oldalfekvésig mindent pontról pontra mutat be az orvostanhallgatók számára. Láthatunk betegápolást, piruettező terhes nőket és kaphatunk életmód tanácsadást is. Mossunk kezet, együnk tiszta ételeket és ne dohányozzunk és vigyázzunk a koleszterinszintünkre... Az orvosi műtétek és kezelések mellett egyéb színészek által eljátszott élethelyzetet is láthatunk a betegség kialakulásáról, a családról és a családi orvos kiérkezéséről, aki megpróbálja megállapítani a betegséget és meghatározni a kezelést. (A részekben a csalási orvos rendszerint elvonul, és töri a fejét bajszos urak társaságában italozva és szivarozva-mondjuk ki: konzultál!)

Ennek a fekete-fehér néma oktatófilmeknek a listáját ITT találhatjátok, melyet a Brit Orvosi Társaság hozott nyilvánosságra réges-rég óta tartó digitalizálásuk végeredményeként, mely több mint 100 órányi felvételt tartalmaz.

Néhány olyan felvételt választottam nektek, amin rendesen elcsodálkoztam.

És újra kiemelném, ezek oktatófilmek, és nem valami elmebeteg saját szerzeményű felvételei.

Tehát lássuk, miből tanultak a 20. századi orvosok!




Mandulát szeretitek? 1930-as felvétel.



Szilánkosra törött csont csontdaraboktól való megtisztítása és helyre rakása 1927-ből.



Egy óriási tumor eltávolítása 1933-ban



Egy szemműtét 1929-ből...amit a szaruhártyák alól kibuggyantanak, az a szürkehályog. Ez az ember természetes szemlencséje, mely elhomályosul és megakadályozza a tisztán látást vagy a látást teljesen. Ezt egy szintetikus anyaggal pótolják, mely mesterséges lencsét alkot és a beteg újra képes lesz látni. A videókat végignézve talán nehéz lehet elhinni, hogy helyi érzéstelenítéssel mindez fájdalommentes, valamint szinte kockázatmentes és a műtöttek 90%-a teljes értékűen tudja használni a szemét! Az egész világon rutinműtétként alkalmazzák. Akiknek a családjában alakult már ki valakinél szürkehályog, az figyeljen oda egészségére, mert örökletes és nagy valószínűséggel ki fog alakulni az utódoknál is. Nekem műtötték nagymamámat, és neki köszönhetően örökölte apai ágon mindenki a látásgyengeséget, ovodás korom óta szemüveges vagyok én is, a bátyám, az apám, az unokabátyám, a nagynéném, a nagybátyám, egyszóval mindenki, aki nagymamám csábos ölének gyümölcse. Sajnos genetikai okok miatt kivédhetetlen betegség.

Szóval 1929-ben így műtötték a szürke hályogot.



Ma pedig így...hihetetlenül lenyűgöző a precizitás és a profi, gyors munka! Itt nem kibuggyantják, hanem "lemaratják" valamilyen anyaggal a lencse felületét..bocsánat a mesteri szakszavaimért..:D

Ha megérem azt a kort, akkor nekem is így fogják szétvakarni a szemgolyóimat.
Csodás.

Alig várom.



Császármetszés 1930-ból



Egy könnyedebb szemléltetése a születésnek 1934-ből: a medencecsont és a gyermeki koponya egymáshoz viszonyított helyzetéről. Olyan, mint valami lassú, morbid és kimért tánc...



Agytumor eltávolítása 1933-ból



Na itt már nekem is elszakadt a cérna- egy nő bal mellének radikális amputálása 1930-ból



Nos, remélem hoztam nektek néhány érdekességet, hogyan is működött az akkori orvostudomány és láthattatok egy-két érdekes felvételt. Lehet ezek után páran félretolják a vacsorájukat, de gondoljatok bele: ezek vagyunk mi, szövetek, hús, zsír, vér, mirigyek, vizelet, verejték és még sorolhatnánk mi minden. Ez a természet velejárója. Attól, hogy nem minden nap láthatjuk mindazt, ami belül munkálkodik, szükségeltetik ismerni az emberi anatómiát, hogy tisztában legyünk azzal, kik is vagyunk. És nem csak lélekben, hanem testben is, mert ez a lélek otthona. Ne csak a lelki dolgainknak viseljük gondját, figyeljünk oda egészségünkre, és ne undorodjunk saját alkotó elemeinkől! Fogadjuk el testünket, mert ez elemi lépcsőfoka az egészséges lélek kiépítéséhez.

117 megjegyzés:

  1. Gusztusos felvételek,az egyszer biztos>.<.
    Csak nem tűnik durvábbnak a mostani módszer a szemhályog eltávolítására? '29-ben ahogy te mondtad egyszerűen kibuggyantották(xD),most meg nem tudom mit belefecskendeznek,széthuzigálják a szivárványhártyát,mindenfélét beledöfködnek szerencsétlen szemébe..
    Amúgy érdekes téma,tetszett!:D

    VálaszTörlés
  2. Áú.

    Kiváncsi lennék,hogy mondjuk egy mezei fogfájással mit kezdek volna..
    De szerintem ezek még mindig 'humánusabb' megoldások,mint ahogy mondjuk a háborúkban kezelték a sérüléseket.

    VálaszTörlés
  3. Galaxya

    Hát..ha megnézed ott majd leválasztják az egész hártyát, míg a másiknál egyszerűen szúrásokkal érik el ugyanezt..szerintem így kisebb az utólagos elfertőződés, mert ugye nem fityeg ott össze-vissza, csupán kis szúrások lesznek, amit bizonyára hamar rekreál a szervezet..

    de egyébként ez egy humánusabb videó volt, mármint a modern..volt olyan ahol össze vissza nyúzzák ugyanezzel a módszerrel és vérzett az egész a szúrások mentén..szóval ez a modern light-os verziója volt..


    Eszter

    szerintem kib*szták a pics*ba ha fájt..:D
    És ha szerencséd volt, a fájósat verték ki..:D

    VálaszTörlés
  4. Eszter:

    ja és igen itt is találtam háborús sérüléseket és idegrángásos betegeket, de azt nem tartottam etikailag helyesnek, hogy egy ilyen posztban mutassam be azokat a betegeket, hiszen sérülések miatt egyszerűen hihetetéen milyen dolgokat túléltek..nekik majd egy külön posztot szeretnék szentelni...a felépülésükről és az életükről..elég durva hogy fél fejjel képesek élni például...eszméletlen sérüléseket kaptak a harcmezőkön a katonák a repeszektől...:(

    VálaszTörlés
  5. Na ja,egyszer voltam egy olyan fogorvosi rendelőkben ahol a váróban a halak mellett a páciens megnyugtatása végett régi képeket raktak ki amin láthatólag lefogott,ordító emberek voltak,és a fogorvos vigyorgott.sose mentem vissza.

    Most néztem végig az amputálósat..hát juj a köbön,olyan durva,főleg,hogy tudom magamról,hogy egy ilyet sose tudnék feldolgozni..

    VálaszTörlés
  6. Eszter

    Igen..a fogdokik ezt valahol humorosnak találják...:S:S

    Nekem van egy szupertehetségem: visszanőnek a bölcsességfogaim..:D
    Igen igen..szupermen repül, batmen egy hős, a pókember össze-vissza ugrál én meg vissza tudom növeszteni a fogam..:D:D

    Viccen kívül tényleg így van..mert az embernek visszanőhet a bölcsességfoga..de hogy ennyiszer?? Jobb alsómat 2x húzták, egy megint kinőtt azóta..a bal alsót 1x húzták, de megint van ott egy fog..>.< a felsők csak most bújtak ki nemrég..
    Csak ez nem olyan jó ám..kihúzzák basszameg, túléled és 1 év 1,5 és megint mehetsz kihúzatni, mert alatta ott egy másik, ami nyomja és fáj és emiatt elkezd romlani is, és ki kell húzatni, hogy a másik ki tudjon jönni..:D:D az orvosok így néztek O___O sőt legutóbb vagy 6 kis növendék bámulta pofámba...:D:D

    De legalább rutinos lettem..be az érzéstelenítő, a váróban elviselem a bámuló tekinteteket, aztán vissza be, egy kis nevetés egy kiss viccelődés, kihúzzák és pápá..:D már nem is stresszelek rá a húzásra..>.< de akkorsemjóó!

    Kéremalásan Szupermen bácsi, tessék velem szupertehetséget cserélni! :D

    VálaszTörlés
  7. Az fasza,de még mindig jobb mintha ki kellene műteni és az okosügyes doktorbácsi átszakítaná az arcüregedet,mint ahogyan azt egy ismerősömnél tette.

    De mit sírsz? bölcs vagy minden évben :D nekem ki se nőttek

    Amugy az érzéstelenítőtől én NAGYON durván tudok beszélni,szóval látszik,hogy le van bénulva a fél képem,és úgy beszélek mint egy őrült és a szám egyik oldala feljebb áll mint a másik :D meg néha nyomkodom is a számat mert olyan vicces,hogy nem érzem :D

    Mondanám,hogy cseréljünk képességet,ugyanis én a nap bármelyik szakaszában el tudok aludni,persze nem véletlenül,csak lefekszek :D
    sőt volt,hogy 24órát aludtam zsinórban,és utána fáradt voltam.
    Csak a fogorvos nénivel nem vagyok jóban,múltkor is tanácsoltam neki,hogy menjen el egy tanfolyamra,ahol megtanítják,hogy hogy viselkedjen a páciensekkel mert szegény csöppet gyenge e téren.

    Na de a legjobb amikor kesztyű nélkül matat a számban,és azzal a vízzel kell öblögessek amivel az előttem lévő cigányköcsög öblögetett,és utána csodálkozok,hogy fehér pöttyök vannak a számon.És ezek után amikor megkérdeztem,hogy fájni fog,azt válaszolta,hogy nekem nem..

    VálaszTörlés
  8. Én végig holnap fogom ezeket megnézeni:D
    Bele néztem 1-2 be és fincsik:D

    küldök vidit Énis:D

    http://www.indavideo.hu/video/18_Brutalis_ugras_18/


    http://www.youtube.com/watch?v=jHt03EkHA8k


    fincsik:D Összetörvében mégtöbbet lehet látni:D

    VálaszTörlés
  9. Eszter

    búúúúúúú :S:S

    Azért mit ne mondjak..akkor is faszkalapok a fogdokik..:D:D

    A higiénia az fasza akkor..:(
    Jaja azt a nyálszívó szart se láttam még, hogy valami fertőtlenítőből vennék ki..csak úgy leakasztják...:S:S

    VálaszTörlés
  10. Meti

    aztajóbüdöskurvaeget!!!!:O

    Az első videó nagyon kemény...:O
    Uristen faszparasztja magának csinálta de akkor is..az egész életére megnyomorította magát...urissten hogy néz ki..a dobi aki összefogja az arcát..na neki is van egy halálsápadt feje..aztakurva és túlélte..ez szörnyű...:( mondom a saját hibája, de akkoris szerencsétlennek így élni ezek után....atyavilág..darabokban az arca..:(

    Azért a gördeszkás az más sztori..nem oylan durva..meg azt tényleg nem tudom sajnálni..de az első....na Meti ez most odabaszott rendesen..most úgy ehetem a pizzámat, hogy közbe a gyerek darabos arcára gondolhatok..na basszameg..:S:S:S

    VálaszTörlés
  11. Höhö azon nevetek hogy kb úgy kezdődnek a mint a Tom és Jerry :D.

    A Kislánynak nem gyengén volt nagy a mandulája. Nekem már 3x-ra vették ki és visszanő mindig. Amúgy szerintem mind a mai napig ilyen egy mandulaműtét... Sőt szerintem az összes többi is :-s

    Anno meg a szemfogaimat húzgálták egy ideig de visszanőttek (fogszabályzási céllal). Aztán kénytelenek voltak leszabályoztatni őket mert mindig visszanőtt az összes . Azt hittem csak nekem van ilyen gyíkom XD...

    Amúgy tetszett nagyon, bár nem borzongtam meg sajna :( Hála a sok gore horrornak. Ha színes mondjuk lehet durva a hatás!

    VálaszTörlés
  12. nagyban rászolgáltok a fogyókúrámra xD minden héten egy ilyen post, és tova száll a felesleg~

    @Neo: elég volt a bevezető kép mindegyiknél.. végignézni nem volt merszem.. majd ha holnap éhes leszek akk esetleg... xD

    @Meti:
    Neo kommentjét elolvasva inkább bele sem néztem a te linkjeidbe.. >_<

    VálaszTörlés
  13. én császárral szültem a kisfiamat. szerencsére manapság már nem ennyire durva...nem hosszába, hanem keresztbe vágnak és kisebbet. ennek köszönhetően hamarabb gyógyul a kismama. ijesztőbbnek látszik mint amilyen. a sok fejlődésnek hála 6 óra elteltével már fel is állítják járni az anyukákat így a kivérzés is gyorsabb, nem lesz rögösödés.
    én személy szerint attól rettegtem, hogy érezni fogom ahogy felvágnak :D de az epidurális érzéstelenítőt nem véletlenül alkalmazzák.
    a szülés szerény személyem szerint egyáltalán nem morbid. egy csodálatos folyamat. inkább az morbid ami előtte van. BEÖNTÉS, BUROK REPESZTÉS, GÁTMETSZÉS. :P nyamm

    VálaszTörlés
  14. Én orvosira készülök, boncoláson is voltam már, a gorét csipázom de Meti amit linkeltél elég rideg. Vajon túlélte végül? Ilyen durvát még nem láttam. :S
    Alexander

    VálaszTörlés
  15. Érdekesek a videók. Jó tudni mi van odabent. :) Szerintem nem gusztustalan, csak nem mindennapi látvány. Am a császáros babáról nem tudom eldönteni, hogy halott vagy csak eszméletlen.
    Nekem nem tűnt olyan inhumánusnak az akkori orvostudomány, csak sokkal kevésbé precíznek, meg hát egyáltalán nem figyeltek az esztétikára, mert azért az is lényeges egy műtét után szerintem.
    Várom a következő hasonló cikket. Grat ehhez *tapsvihar*

    Ide sajnos tudnék kisregényt írni. Minden lehetséges betegséget elörököltem a családban, rendszeres látogatója vagyok a kórháznak és a fogászatnak is.

    A szemem: a bal szememben le vannak bénulva a mozgatóidegek, nehéz volt hozzászokni, ha erőltettem hogy mozogjon, akkor elpattantak az erek az arcomon és sokáig megmaradtak. Nem lehet műteni. + most még szemüveges is lettem.

    A mellem: :$ ez nagyon ciki és ez bánt a legjobban, de anyumtól genetikai betegséget örököltem. A mellem a növekedés felénél megállt és nem fejlődött ki. Az alakja szép meg minden, de pici és szoptatásra teljesen alkalmatlan, mert nincsenek benne a tejcsatornák vagy mik.

    Volt már jóindulatú daganatom (aminek viselem a tízcentis nyomát mert a dokik nem vették észre időben, majdnem annyi lett a jobb lábamnak miattuk), epilepsziás rohamom, tejcukor érzékenységem, kruppom (amibe majdnem bele is haltam, illetve belehaltam, de visszahoztak, 3 évesen összeszűkült minden hörgőm és a légcsövem és megfulladtam és a szar h emlékszek rá).

    És még csak most jön a fogam: 5-öt húztak ki, ebből egyet úgy, hogy nem jó helyre adta a doki az érzéstelenítőt és kihúzta, én meg elájultam a fájdalomtól. Ennek csak egy előnye van, azóta meg sem érzem, ha fúrják, mert az már nem fájdalom. Folyamatosan járnom kell, mert nemrég vették le a fogszabályzómat.

    És még nem meséltem el mindent, de azt hiszem ennyi elég is.

    Voltak érdekes kórházas sztorijaim, de már nem újdonság, ha beutalnak, nem parázok csak bemegyek és elviselem a szadit.

    Én még így is szerencsés vagyok a levágott mellű nőhöz képest :S

    Meti:

    Ezeket nekem már mutattad. Szegény srác :S az tényleg durva. :(

    VálaszTörlés
  16. Nightmare

    O_____O

    ~ölel~

    Szegény kicsi Nightmare..:( neked is kijutott a jóból!
    Remélem nem lesz semmi további betegséged..:(
    búúú

    A mellméret meg egyáltalán nem lényeg szerintem egy lánynál..sőt. Fogadja el mindenki a testét úgy ahogy van..hidd el Nightmare, a kedvesed nem a melled miatt fog szeretni ^^ Ha valaki őszintén szeret, az leszarja a testi adottságokat, mert a másik lesz neki a leggyönyörűbb a világon! ^^

    Nightmare: Vigyázz magadra!!! >.<

    VálaszTörlés
  17. Neo:

    *visszaölel*

    Köszönöm a jókívánságot! *nagymosoly*

    Ez most jól esett. :) 1000 köszönöm, ilyenkor nem is tűnik olyan vészesnek ez a sok minden. Remélem is, hogy a páromat nem pont a mellem fogja zavarni, az nem lenne igazi szerelem. :) Én pedig próbálom elfogadni magam, a dolgok nagy részét már megemésztettem. :D Nem vagyok egy elveszett lélek, főleg nem ilyen téren. :)

    Vigyázok magamra, vagyis próbálok. :)

    *puszitküld*

    VálaszTörlés
  18. Nightmare:
    nagyon sajnálom, hogy ennyi szörnyűségen kell keresztül menned. :(

    a baba a videon biztosan életben van. ilyenkor nem olyan látványos a felsírás plussz addig képtelen rá míg ki nem szívják az orr üregekből a nyákot. és csak akkor paskolnak baba popót ha nem sír ezek után sem fel.
    kisfiam egy köhintéssel jelezte hogy él :D ezért lett 8/10-es apgarja.
    egyet kell hogy értsek neo.Crysisel a mell méretet illetően. mondjuk tényleg sajnálatos, hogy nem tudsz majd szoptatni, de ezt sem tudhatjuk amíg nem jön el az ideje. a méret pedig egyáltalán nem mérvadó. :)

    VálaszTörlés
  19. Dying Rose:

    Köszönöm a kedves szavakat és a biztatást! Biztosan nem fog úgy zavarni a mellméretem később, csak most épp a tinédzser korom végét élem és erősek az érzelmi hullámzások, ilyenkor sokat számít sajnos az is, amit a tükörben látok. De nem fogok ezen szomorkodni. :) Ha pedig nem tudok szoptatni, az nem nagy tragédia, de egyenlőre nem is foglalkoztat a baby téma. :)

    Oh megnyugtattál, már megijedtem, hogy halott a baba. *nagysóhaj*
    Nem tudom mennyi idős a kisfiad, de gratulálok hozzá! :)

    VálaszTörlés
  20. Nightmare:

    Kedves aranyos Nightmare! Barmi legyen az, mi nem tokeletes, hianyos, vagy ciki... az csak egy apro reszlet a vegtelen univerzumban...
    Az ember...az ember a csillagokat kutatja, nem a porfelhot... , es ezt te is nagyon jol tudod...
    Sokunkat mar eddig is elbuvoltel konnyedsegeddel, tisztasagoddal,
    ragyogasoddal...
    En szeretem a csillagokat...

    VálaszTörlés
  21. Melinda:

    Igazad van, nagyon igazad. Mindig a szépet keressük, nem pedig a hibát (legalább is mi, érző lények)...

    Ajjajjj *elpirul* zavarba hozol *elérzékenyül* Köszönöm. *megöleli*

    Mind-mind csillagok vagyunk akkor, s egymás csodájára járunk. Milyen szép gondolat.
    Én is szeretem a csillagokat kedves Melinda! ^^ szeretlek titeket

    VálaszTörlés
  22. -Nightmare:
    Jesszus, Drága, hogy bírod mindezt ki???( Charlotte térdreborul a csodálattól)
    Én már rég kiakadtam volna vagy elkábítanám magam mindenegyes dokihoz menés előtt.:S

    Én is szívok a fogaimmal kb. 2 éve tették fel a fogszabályzómat simán csak azért, hogy beállítsák azt ami elmozdult mert egyszer egy barom oszttársam bevert egyet az arcomba...aztán közben kiderült, hogy még van egy tejfogam alatta kb. 2,5 cm-re az ínybe kellemesen beágyazódva a rendes fog.Nosza tejfog ki, íny felvág, drót ráragaszt, ez volt tavaly februárban.Idén februárban bizti ami bizti még egy kicsi vágogatás és most már kint van félig az ínyből. xD
    Ja és a nagypapámnak szürkehályogja van én meg elég korán el kezdtek romlani a szemeim.(Jobb lesz elkezdeni félni :S)

    A videókat hanyagolom egyenlőre, majd jó lesz ha idegbeteg leszek és le akarok nyugodni.
    Amúgy nagyon jók az "orvosos" cikkeid Neo!!!

    VálaszTörlés
  23. Charlotte:

    Pont a megszokás miatt bírom úgy, ahogy. Már nem is ijesztő orvoshoz menni, sem vérvételre, sem semmi egyéb. :) Persze attól még nem kívánom neked, sőt senkinek. :)

    Akkor te is megszenvedsz rendesen a fogaddal. :S Nekem 3 évig volt fogszabályzóm, beleöltünk több mint 100 ezer forintot és magam részéről jó pár álmatlan éjszakát. A fölső fogsorom kész katasztrófa volt, egyik metszőm 40°-ot volt elfordulva és így tovább. De már gyönyörű. :)
    Remélem hamar helyrejössz! :) osztálytársadat szívesen megütném xD

    ///Jajj képzeljétek el. Egyszer egy nagyon buta fiú megkérdezte tőlem, hogy mért ferdék a fogaim, erre én:
    -.-" Ráharaptam az alumínium merőkanálra, vajon miért, ember!?
    Erre Ő:
    Komolyan? O.o
    Én meg csak pofán röhögtem. xD///

    VálaszTörlés
  24. A mandula műtét érdekes volt mindig is kíváncsi voltam ,hogy hogy veszik ki.
    Nekem volt térd műtétem 3x és egyet mondod epidurált soha többé nem kérek(nem mint ha lehetett volna, 8 éves gyereken...)

    neo.Crysis: Hát ez a bölcsesség fog elég szar dolog nekem egyet már kivettek kéne még egyet ,de amíg be nem durran nagyon, el nem megyek. Komolyan mondom életembe nem láttam akkora fogat. Nem is csoda h nem fért el... Rem nem nő vissza kéne a francnak ez...

    Eszter: na körzeti fogorvosomtól el is mentem. Komolyan akkora paraszt volt, hogy nem igaz. Nem mindenki önként és dalolva megy oda. És még ha bunkóznak is. Azt hittem nyakon csapom , ezért át is mentem máshoz. Ami érdekes ott nincs nyálszívó, gyorsan dolgozik és ha mondja akkor köpni kell. Érdekes volt , de nem fájt legalább a nyálelszívó helye...

    Káin: Örülj neki ,hogy visszanő , öreg korodba majd nem kell protkó, vagy ez csak egy fogaddal van?

    Amúgy jó cikk volt. A szemeset nem néztem meg ,láttam már ilyet és rosszul vagyok tőle. Ha horrorba , szemet , fogat, körmös letépős és kisgyereket raknak akinél kés van ,én ki vagyok...
    Amúgy ez tanulságos is lehet ha valaki ilyen műtét előtt áll.
    Köszönjük ^^

    VálaszTörlés
  25. -Nightmare:
    Hát az én szememben rohadt bátor vagy! vérvétel uhh, brutális tűfóbiám van.:-S

    Sztem nekem is fent lesz a fogszabályzóm még 1 vagy 2 évig.+Bónusz, hogy lehet, hogy majd felülről még húznak ki két fogat, hogy elférjenek, de ez attól függ, hogy az alsó, hogy áll be.Amúgy megszoktam már, csak nem vmi szép a fém az számban.Mindegy úgyse vigyorgok olyan sokat.:P
    Az oszttársamat majd egyszer úgyis nagyon megveri vki, én nem haragszom rá.Tudod ez az elkényeztetett, milliomos, verjük a lányokat-típus.
    De úgy látom, neked is vannak jó kis ismerőseid.xD

    VálaszTörlés
  26. Charlotte:

    Ha megszokod egyáltalán nem is vészes. :) De am mosolyogj nyugodtan, én is állandóan vigyorogtam, nem akadályozott a "szikrázó" mosolyom. :D Mindig viccelődtem vele.

    Huh, ha ismerném már tuti elpáholtam volna a gyökeret. Népművészeti cserépedény. Lányokat megütni O.o Nah majd, ha Káin meglátja , amit írtál... Ő nagyon ugrik az ilyesmire.

    Vannak bizony xD

    VálaszTörlés
  27. -Meti:

    ÁÁÁÁ hogy a faszba élte túl?

    A másik meg: lol ahogy a gyerek próbálta magának visszahajlítani a karját X'DDDD

    -Nightmare:

    Mintha a nyomodban lenne a kaszás O__O

    Amúgy a lányoknál a nagyon nagy mell rendesen riasztó és gáz. legyen kicsi/közepes és formás!

    Amúgy nekem 6 éves koromtól volt foxim 15 éves koromig, tehát nyertem! :DDDD

    -Balck Butterfly:

    Nekem valamiért csak szemfogakra tagozódott :-/

    VálaszTörlés
  28. Káin:

    Nem lehetetlen, de úgy néz ki csak szórakozik, mert még mindig élek! xD
    Pedig a betegségek mellett annyi minden volt még, kétszer tört be ugyanott a fejem, autóbalesetem is volt már, kiskoromban beleültettek egy kád forróvízbe véletlenül, a fejemre esett egy srác egy nyárfáról és még végtelen balesetek sorozata xD szerencsétlen vagyok xD
    Nem mondom, a végére jó pajtások leszünk a csuklyás hapsikámmal, ha már elvinni nem szándékozik! :D

    Megnyugtattatok cici témában :)))

    Még nem nyertél :P éjszakaim van még, és nem tudom meddig kell hordanom (jó, arra nem sok az esély, hogy + 6 év xD)

    Még a végén tényleg vámpír vagy O.o

    VálaszTörlés
  29. -Nightmare:

    Ja tegnap kimentem fél órára a napra és vörös foltok lettek a karomon... semmi sem lehetetlen X'D

    VálaszTörlés
  30. váóó... nekem is totál elég volt a kiskép, nem mertem megnézni őket. nekem a bátyám nagyon durva gyerek xD rosszul vették ki a manduláját, és az egy két-három évig az arcüregében vándorolt... aztán mikor Bálintkám egy szép napon orrot fújt, kijött az a drága mandula is. utána mezzoszoprán hangon ordibált anyukámnak, hogy "anyu anyu, nézd csak! kifújtam a mandulám" xD sajnos nem engedték, hogy megnézzem, pedig érdekelt :)
    nálam nem sok minden van. lisztérzékenység... ( mára már nem, hallelujah )
    fogdokihoz én sem szeretek járni :S pedig még fogszabim is lesz, valszeg' az idén, ha lesz rá keret... :S na Káin, mik derülnek itt ki? o.O xD

    VálaszTörlés
  31. Nightmare:

    Kicsit késve bár,de el akartam mondani,hogy nagyon sajnálom,hogy ennyi szenvedésen kellett keresztülmenned,de gondolj arra,hogy a rossz mellett ugyanannyi jóban fogsz egyszer részesülni..Vigyázz magadra,és remélem semmi bajod nem lesz ezentúl:).

    Káin:

    Hű,azigen:D.Fokhagymától,kereszttől nem riadsz el?XD


    Jajj,fogszabályzás...Nekem kiskorom óta van "5 perc szünet" a metszőfogaim között..Mindig utáltam,de végül csak tavaly nyáron vettem rá magam a fogszabályzásra.Éjszakaim van csak,de már szépen húzódnak össze n_n.
    Fogdokitól meg már nem félek:D.Régen féltem,deű annyiszor voltam már,meg hát nagyon rendes a fogorvosnő,megszoktam:P.

    VálaszTörlés
  32. Nightmare: :O húhúú. Én eddig csak a feléről tudtam és az is durva volt. :O ezek után szerintem már csak jódolgok fognak történni veled. És Szerintem sem gáz a kis mell. Valamikor a nagy undorító tud lenni. Szóval ne bánkódj miatta.:)

    Káin: Fincsi vidii:D és ha figyelmesen nézed a vidit a (szétnyílt fejű srácosat). akkor amikor a doki összenyomja az arcát akkor egy kicsit lehet hallani h összeér a két csont asszem:D

    A deszkás meg már egyenesen vicces:D Ha nekem is kéztörésem lesz akkor Én lufi figurásat fogok játszani a törött kezemmelxĐ
    (amúgy nem:D)

    Fogszabályzóm nekem is volt. (háhááá:D mindenkinek volt??:D ezis alapkövetelmény hogy bekerülj...:D:P) De nekem csak éjszakai. utáltam. alsót azt a vége fele 2-3-4 naponta raktam be. frankón vissza is állt. csaj aszondta. nemisbaj h nemtekerted előre. úgyis most kell elhagyd. felső az úgyahogy egész jó:D

    azt rühhelltem elmentünk fogorvoshoz még kiskoromban. és basszus csak húzás volt:@
    faszom tudta hogy mért. érzéstelenítő bele amikor meg húzta ki ropogott a fogamO.o
    aztán sikeresen nem kellett vna kihúzni egyet és később baj lett belőle elvileg. alulra ezért is kellett fogszabályzóó.

    ja És anyám elvette az egeret. bekapcsolom a gépet. nyúlnék egérhez. Sehol.. Miakurvaanyááád??!?!?!?!
    Mind1 leszarjuk anélkül is megtudom oldani;D

    És most feljöttem egér nélkül a blogra, zenét hallgatok, msn ezek:D szal... egy egér nem akadályozhat meg abban amit szeretnék csinálnixĐ


    Ja és egy vicc:

    -Pistike mit mondd a tehén?
    -"Múúúú".
    -Helyes. és mit mondd a kutya?
    -"Vau, Vau"!
    -Nagyon ügyes vagy. És az egér mit mondd?
    -"Klikk Klikk"!

    (Na az Énegerem most nemmondjaxĐ)

    VálaszTörlés
  33. Ja és azért vette el, hogy ne gépezzek.

    És nekem is volt szemüvegem. lehet h megint kell majd. de Én utáltam.

    Misu: lehet jobb is, hogy nem nézted meg.
    Bár a 2. viccesxĐ

    VálaszTörlés
  34. Akkor megint én vagyok a kivétel..nekem nem volt fogszabályozóm soha..a szüleim nem foglalkoztak velem, le sem szarták, hogy a fogaim épp hogy állnak..viszont kicsi az állkapcsom a fogdoki szerint is..úgyhogy van egy kis káosz :S:S meg ugye durva fémallergiám van, szerintem nem is lehetne..:S meg a doki azt mondta, ha szabályozni akarom a fogaimat az egyik metszőfogam mindenképpen eltörne..:S úgyhogy úgy vagyok ezzel, ha már az elemek így közre játszanak, hogy legyen akkor görbe a fogam..minthogy egyenes és rendezett, de elöl egy fél pótolva lenne...:S mert annak más lesz a színe, ilyen szürkés meg kb 2 havonta úgyis leesik letörik, meg a kajáktól is..úgyhogy maradok görbe..:( :(
    Mindegy..amúgy sem sűrűn mosolygok...:S :D:D:D

    VálaszTörlés
  35. Neo:

    Én örülnék ha sűrűbben mosolyognál, mindegy milyenek a fogaid. :)

    (Én nem akartam megcsináltatni a fogaimat, mert annyira megszoktam őket, de addig bántottak vele, hogy rávettem magam, meg egy lánynál csúnya, ha görbe. Anyumat kb. annyira érdekelte, mikor először kaptam levehetőset, hogy kidobta. -.- xD Úgyhogy egy ideig nem is volt utána.)

    Meti:

    Bírom anyud fejét, ötletes megoldásai vannak. Tegnap elkapott a folyosón xD azt sem tudtam hogy merre meneküljek, beszervezett ballagási műsorba. -.-"

    Galaxya:

    Nagyon köszönöm. :)

    Káin:

    Ma összefirkáltam veletek a kézilabdapályát és egy aluljárót meg jó néhány járdát, és még maradt krétám. A felét a suliból loptam. :D
    Meg barátnőmmel zománcfestékkel is írogattunk, de nyugi, csak olyan helyre, ahol nem büntetik. :D

    VálaszTörlés
  36. Neo:
    akkor ketten vagyunk kivételek :P nekem sem volt soha fogszabályzóm (bár minden évben felírja a fogdoki xD). a két felső szemfogam miatt kellene, amik egy kicsit előrébb vannak mint ahol lenniük kéne. de én így szeretem :) fél centivel hosszabbak lennének, elmehetnék vámpírnak (vagy rozmárnak, részletkérdés) XD

    Nightmare: úhh szegénykém. jól kicseszett veled az élet. :(
    Én inkább a külső rossz dolgokat kaptam meg minden ősömtől. Könnyű elhízás, kreol bőr, érzékenység mindenféle fémre, ami a testembe kerül (pl aranyfülbevaló..be is adtam a zaciba, mert hordani nem tudtam xD). Ezenkívül pattanások (hála az égnek egyre kevesebb), kurvanagy mellek (85D), alacsonyság...
    egy szóval: ronda vagyok. bocs ez 2 volt. xD

    VálaszTörlés
  37. Meti :

    ja, alapkövetelmény xD

    Misu :

    nekem is felírja, de most perpillanat, amikor még kapnák rá támogatást, nincs keret... :S esküvők( bátyókám, unokatesómé), ballagás( ugyeugye), táborok(tánc, gólyatábor + osztállyal egy háromnapos...)minden rohadt drága.

    hátezvan. a "többiek" nekem sem akarják, hogy legyen :) én viszont szoktam mosolyogni. csak nem annyira sokat, mint régen. :(

    VálaszTörlés
  38. mondjuk a külsőségek nálam is megvannak... kreol bőr, ami még télen sem fakul ki ( nem egyszer mondták rám, hogy félcigány vagyok, anyuék meg tök hipók xD )alacsony vagyok, a hájamat a bálnák is megirigyelhetnék, szemüveges vagyok, csálék a fogaim...pattanásaim nincsenek, hála az égnek, viszont anyajegyem annál több. és nem szép a mosolyom ( egyrészt emiatt, másrészt meg nem áll jól, ha mosolygok :)

    VálaszTörlés
  39. Énis nagyonxĐ

    aztmondja, hogy osztályfőnököd mondta h legyél benne elvileg ő csak továbbította:OxĐ
    v vhogy így:D

    Neo: basszus mosolyogj>.< a mosoly a legjobb gyógymód v hogy szokták mondani:D

    VálaszTörlés
  40. Meti:

    Háh, szóval a házisárkány volt. *forgatja a szemét*

    Bizony Neo, mosolyogj, ha másért nem, hát az én kedvemért. *próbál kivert kutyus szemekkel nézni*

    VálaszTörlés
  41. Misu és Letti:

    Ne magyarázzátok be magatoknak, hogy csúnyák vagytok. Hiszen ki határozza meg azt, hogy ki/mi a szép? Vannak erre szabott törvények? Nincsenek. És ha lennének, betartaná egyáltalán valaki? :D mindig megszegni akarjuk őket...

    VálaszTörlés
  42. :) édes vagy Nightmare :)
    a nevetős :)

    Neo, mosolyogj.
    kössünk kompromisszumot.
    ha te is mosolyogsz, én is :)

    VálaszTörlés
  43. Letti és Misu:
    A szabályok azért vannak, hogy megszegjük őket.
    :D
    Mindenki valami másért szép;)
    Valaki dögös... Valakinek jó a belső kisugárzása... stb:D

    Nightmare: Én most megkéreztem. nem ő akarta, hogy benne legyél:D

    VálaszTörlés
  44. Meti:

    Jól van na, ne izgasd magad rajta, tényleg bírom anyudat. Ha ő akarta volna, még szívesebben vállaltam is volna, mint így oszifő miatt. :) No para.

    Én dögös vagyok? Vagy a belső kisugárzásom jó? Vagy rád a szadizmusom sugárzik és azért nem mersz rosszat mondani rám? XP *viccel*

    Letti:

    Köszönöm :$

    Majd mi megtanítjuk Neo-t mosolyogni. :) Hadművelet indul :P

    VálaszTörlés
  45. Egyetértek előttem szólottakkal,mindenki szép a maga módján.Eddig én mindig abban a hiszemben éltem,hogy én bizonyisten olyan randa vagyok,hogy cirkuszba kéne vigyenek>.<.Van egy osztálytársam aki iszonyat divat-buzi,és még oktatott,hogy ne így hordjam ezt,ez pocsékul áll stb.Mostmár kb lesz*rom,és jobban érzem magam mint valaha:D.

    Csatlakozhatok a hadművelethez?:D Egy olyan nap ami mosolygás nélkül múlt el,azt elpocsékoltuk.Fogakat villants!:D

    VálaszTörlés
  46. Nightmare: Büntess:D de csak ostorral ha lehet. és hátamat ink:$ (Mazohista hajlam az van bennem:D)XĐ

    Ebben a sorrendben:D

    De már visszaadta az egeret is anyám^^. úgyhogy most szeretem^^.xD

    Neo-mosoly hadművelet:D
    benne vagyok:D Alap^^

    Én viccekkel fogok majd jönni;D
    Mókamester leszek^^.

    VálaszTörlés
  47. Meti:

    Tényleg,mondj már viccet,akarok nevetni még:D.
    Amúgyis a mókamester szerep a legjobb neked:P.

    VálaszTörlés
  48. - Mi az? Moszat alatt van, és nyögdécsel?
    - Moszatné.
    - És mi az, Zuzmó alatt van és nyögdécsel?
    - Már megint az a k****a Moszatné...

    VálaszTörlés
  49. Nightmare :

    bennevagyok :D vajon Neo látta már a mirtil cicás showder klubbot? :)
    vágjátok, most jöttem rá, hogy NEO FOLYÉKONY SZAPPAN-unk van itthon xD

    újabbvicc :

    Pistike hazavisz egy hazugságvizsgálót, és rögtön fut, hogy a szüleinek megmutassa.
    - Anyu, Apu nézzétek mim van! Kipróbáljuk?
    - Persze kisfiam.
    - Egy pittyegés az igen, kettő a nem.
    Rákötik Pistikét, és ezt kérdezik :
    - Hányast hoztál ma az iskolából?
    - Ötöst!
    - Bííp.
    - Négyest!
    - Bííp.
    - Hármast!
    - Bííp.
    - Kettest!
    - Bííp.
    - Na jó, egyest. - mondja szomorúan Pistike, majd a gépre kötik Pistike anyukáját.
    - Amikor én iskolába jártam mindig ötöst hoztam haza!
    - Bííp.
    - Mi lehet ezzel... - ütögeti a gépet, finoman - Négyest!
    - Bííp.
    - Hármast!
    - Bííp.
    - Kettest!
    - Bííp.
    - Na jó, egyest. - rákötik Pistike apukáját.

    - Amikor én iskolába jártam...
    - Bííp!

    tudom, régi, ócska, szar, de nekem anno megtetszett :)

    VálaszTörlés
  50. Na akkor már én is:

    A tanár nincs megelégedve az elsősök szellemi színvonalával, ezért gúnyosan így szól hozzájuk:
    - Kérem, aki idiótának érzi magát, az álljon fel!
    Nagy csend, mindenki ülve marad. Egyszer csak egy fiatalember óvatosan feláll.
    - Nos, maga úgy gondolja, hogy rászolgált az idióta elnevezésre? - kérdi a tanár gúnyosan.
    - Az igazat megvallva nem, de nem bírtam nézni, hogy a tanár úr egyedül álldogál.

    VálaszTörlés
  51. júúúúúúúj xD

    nem vagyok rasszista, de szegény földrajztanárom ( nyugodj békében Márti néni ) olyan jót nevetett rajta :( hiányzik, nagyon szerettük :( ( egy kitörés : KÖRÜLÖTTEM MINDENKI MEGHAL, EZ NEM ÉR!!! )

    Mért teremtette isten először a férfit, és csak utána a nőt?
    ???
    A kísérleteket is előbb patkányokon végzik.

    most kérek elnézést minden hímneműtől :)

    VálaszTörlés
  52. letti:

    Én ezt úgy tudom,hogy azért,mert istennek is kell egy vázlat:D(én is elnézést kérek).
    Az én földrajztanárom néha jófej,néha nem:D.

    VálaszTörlés
  53. beszállnék a Neo mosoly hadműveletbe :)

    akkor már én is:

    A szervek összegyűlnek tanácskozni!!! Az agy az elnök. Föláll a fül.
    - Én nyugdíjba akarok menni, mert, nagyon sok mindent hallottam és már nem bírom tovább.
    - Jó nyugdíjba mehetsz.
    Föláll a szem.
    - Én nyugdíjba akarok menni, mert nagyon sok mindent láttam és már nem bírom tovább.
    - Jó nyugdíjba mehetsz.
    Hátulról valaki megszólal.
    - Én is nyugdíjba akarok menni.
    - Milyen szemtelen valaki velem. Álljon fel, aki velem beszél.
    - Hát, ha én föl tudnék állni akkor nem mennék nyugdíjba!!!

    VálaszTörlés
  54. Misu:

    Na ez K.O. volt XD!

    Matekórán a tanárnő feltesz az osztálynak egy kérdést:
    - Gyerekek, mi történik, ha ül 3 galamb a fán és lelövünk onnan egyet?
    Pistike majd kiesik a padból úgy jelentkezik, tanárnő fel is szólítja:
    - Természetesen egy sem - mondja Pistike.
    - Hogy-hogy egy sem?
    - Mert lelövünk egyet és a többi megijed a durranástól, és elszáll.
    - Nagyon tetszik a gondolatmeneted Pistike, de én nem erre gondoltam, mert matematikailag szerintem 2 marad ott.
    Megy tovább az óra, a vége felé Pistike ismét jelentkezik:
    - Tanárnő én is kérdezhetnék valamit?
    - Persze, kérdezz nyugodtan.
    - Megy 3 nő az utcán, mind a három fagyit eszik, az egyik nyalja, a másik harapja, a harmadik szopja. Tanárnő szerint melyik a férjezett?
    Tanárnő irul-pirul, de mégis válaszol:
    - Szerintem amelyik szopja.
    - Szerintem meg az, amelyiken jeggyűrű van, de nagyon tetszik a tanárnő gondolkodásmódja!

    VálaszTörlés
  55. Misu:

    LOL ez durva xD

    na akkor még egy :)

    A "Lábas" család bemutatkozik.
    Apa : az én nevem bőrharisnya.
    ő itt a feleségem, neccharisnya.
    ő a nagyobbik fiam, térdzokni.

    és az ki, aki a fa mögött bújkál?

    ja, ő a legkisebb fiam, titokzokni xD

    ( eredetileg nem tudom hogy van a vicc, sokszor hallottam, és mindig máshogy, úgyhogy ittvan mégegy verzió :)

    VálaszTörlés
  56. Ájjatok le!!!!!!!!!!!!!!!xĐXD

    felét ismertem amúgy:D

    Két rendőr áll a vonatsíneken.
    - Te, nézd csak! Ott jó messze összeérnek a sínek.
    - Menjünk oda és intézkedjünk, nehogy baleset legyen!

    Mennek egy jó darabig, majd az egyik hátrapillant.
    - Te, nem figyeltünk. Már rég túlmentünk rajta!

    VálaszTörlés
  57. Miért halnak meg a nők később mint a férfiak?
    -Mert nicnsen feleségük!

    Miért teremtette meg legkésőbb a nőt?
    -Mert nem akarta hogy beleszóljon a dolgaiba.

    "Sry nőneműektől".:P

    VálaszTörlés
  58. Meti:

    Leálltunk mi már rég:D.
    Jók amúgy,mostmár kvittek vagyunk XD.

    VálaszTörlés
  59. -Letti. (:

    Durva arc vagyok :)=

    -Galaxya :

    Hacsak nem egy csaj szájából gyün a szag, akko' nem. :D

    Juj köszönjük! A blogcímet ugye? Mármint nem csak azt hogy: Mortem aeternus :DDDD


    -Meti :

    Annak a csávónak jobb lett volna ha meghal (szétnyílt fej)

    Miért vette el? Rossz jegyet kaptál? :D

    -Neo:

    LOL. A Praktikus ember.

    VálaszTörlés
  60. Káin:

    Ööö, izé, ha a hozzászólásod közepe nekem szól, akkor válaszolok: Igen, az egész blogcímet kiírtuk, és voltak, akik meg is álltak érdeklődni, meg megnézni mit csinálunk. :) És még nincs vége, csak már haza kellett jönnöm. :D

    VálaszTörlés
  61. -Nightmare:
    Édesem, hogy tettek téged bele egy kád forróvízbe??Eseménydús az életed de nagyon!A gyereknek aki rád esett meg biztos tetszettél.:)

    Nekem voltak/vannak pattanásaim, de már szedek rá gyógyszert, amitől gyönyörű ekcéma lett mindkét kézfejemen és most nem viccelek:a bal kézfejemen SZMÁJLI alakban jött ki!Bassz, tiszta depressziós vagyok és közben vigyorog a kezem!!!xDxDxD

    Azt pedig mondanom se kell, hogy a viccektől megint majdnem leestem a székről.:)

    VálaszTörlés
  62. Charlotte:

    Megengedték a fürdővizemet és nem vették észre, hogy a hideg-vizes csap tönkrement. Meleg nyári nap volt, a pára meg a gőz sem volt feltűnő ilyen időben. Kb. 4 éves lehettem és hogy ne kelljen belemásznom a kádba, beleraktak, és nem tudták mért kezdtem el üvöltözni meg kapálózni. Mire kiszedtek elég csúnya lett a lábam és a fenekem, de hamar helyrejött szerencsére, mert még kis fiatalka bőröm volt és nem égett olyan súlyosan. :)

    A fiú, aki rám esett csoporttársam volt a suliban és az udvaron felmászott a nyárfára, és mi meg barátnőimmel ott álltunk alatta és beszélgettünk. A srác rossz ágra lépett, az letört alatta és pont úgy esett, hogy mindkét lábával a fejemen ért földet. Kicsit megszédültem... xD

    VálaszTörlés
  63. Nightmare:
    JAJ!!! Lényeg, hogy egyben van és immár "jól edzett" a bőröd! :-)

    VálaszTörlés
  64. -Nightmare:

    Juj akkor jó! És hogy érdeklődtek?
    Remélem nem úgy, hogy:

    -Gyerekek mit csináltok? Kérjük a személyit... :D

    VálaszTörlés
  65. Nightmare

    ..most nem azért...de basszameg a szüleid nem ellenőrizték a víz hőmérsékletét mielőtt beletettek..??? -.- -.- -.- ~mérges~

    A gyereknek meg remélem eltört mind a két lába...hogy lehet valaki ilyen hülye? Faszért mászkál mások fölé.....>..<

    VálaszTörlés
  66. Káin :

    ezt most mire érted? :D nem esik le, lefárasztotta az agyam az kottamalac... izé. énektanár. okéoké MUNKA. eeveszik a munkáááát xD na nálad ez nem jöhet szóba xD

    Nightmare :

    úúúúúh :S nem lehetett valami kellemes.

    az én fejemet a focilabda találja meg mindig. :) van már egy pár hegem. :) de ami a legdurvább, hogy rajtam a bárányhimlő hagyott nyomokat. tele vagyok pöttyel. kis kerek hegek. az agyam eldobom tőlük. viszont van egy hegem, aminek nagyon örültem. ez alapozta meg, hogy imádjam a Harry Pottert. kiskoromban a kertben megfejeltem a rózsakarót. így lett egy görbe heg a homlokomon. mindig azzal viccelődtek, hogy én vagyok Potter húga :)
    és van még :) a bal lábam "gyűrűs lábujja" előrébb nőtt mint a többi. így ahol lennie kéne, ott egy lyuk van. mármint csak a helye. és mivel előrébb van, ezért kisebb mint a többiek :) ez a szexepilem :) és mindenem ropog. az ujjaim, a nyakam, a gerincem, a bokám, a lábujjaim, a vállam, a könyököm, az állkapcsom, a csuklóm és még sorolhatnám. ja, és hajlékonyak az ujjaim. tudok ujjal spárgázni ( bármelyik ujjammal ) 90-120 fokig hátra tudják hajlítani őket úgy, hogy nem fáj... szóval van egy pár fura dolgom.

    VálaszTörlés
  67. Káin:

    Nem-nem, dehogy! xD még csak az hiányzott volna... épp a festékszóróval bohóckodtam, mikor egy 21 éves srác jött oda (és kb. fél métert ugrottam arrébb úgy megijesztett a félhomályban), megkérdezte mit csinálunk, milyen blog ez és még sok mindent. :) Én meg regéltem, de csakis csupa-csupa jót. :D

    Egy néni meg nem azon parázott, hogy irkálunk, hanem azon, hogy büdös a festék. -.-"

    A suliból már van egy srác, aki odajött ma hozzám, hogy tök jó a blog, aminek a címét a padra firkáltam, jó érzés a sikerélmény. :)

    Neo:

    Azt valahogy kihagyták, hajlamosak nem odafigyelni :S

    A srácnak kificamodott a bokája és ennyi, és még csak bocsánatot sem kért xD nem baaaj, ő szarabbul járt, nekem csak puklim lett :D

    Letti:

    Hüh, tényleg vannak érdekes dolgaid O.o
    Nekem ilyen külső testi furaság még egy van, hihetetlen helyeken jönnek ki rajtam anyajegyek. Van egy az ajkamon, ami nekem tetszik is, de pl. keresztanyám, aki ismer mióta megszülettem van, hogy le akarja töröltetni velem xD azt hiszi, hogy piszkos a szám -.-
    És van egy barna folt (olyan, mint az anyajegyek) a szememben, egy szögből nagyon feltűnő és mivel a doki nem tudja mi az én azt is anyajegynek kereszteltem xD

    VálaszTörlés
  68. Nightmare :

    nekem 13-14 van az arcomon. van egy ami totál az orrom hegyén van :D
    és a legnagyobb ami a kulcscsontomon található, arra mindenki azt hiszi, hogy valami bogár :D mindig elkezdik basztatni, és amikor elkezdek üvölteni, hogy te állat ez egy anyajegy, és rohadtul fáj, hogy baszogatod, akkor rájönnek hogy hoppácska... van a talpamon is, és a kisujjamon is :D sőt, ezen a fentebb leírt kis lábujjamon is :D

    VálaszTörlés
  69. Nightmare:

    Veled mindig történik valami:D.Örülök,hogy kificamodott a bokája,megérdemelte,nem is kért bocsánatot ("bocsi,hogy majdnem betörtem a fejed -_-").

    Anyajegyem nekem az alsó szemhéjamon van xD.
    Nekem nincsenek ilyen furcsaságaim,de egy barátnőm úgy hajlítgatja a hüvelykujját,mintha ki lenne törve o.o.

    Letti:

    Te aztán bővelkedsz anyajegyekben:D! Örülj neki,így egyedi vagy:D.

    VálaszTörlés
  70. Galaxya :

    ja xD azt én is tudom :)

    VálaszTörlés
  71. -letti.(:
    Wáh, brutálisak az ujjaid!90-120 fokig hátra???Jujj.xD Az enyémek ilyet nagyon nem csinálnak.
    Nekem a nyakam+a vállam ropog rettenetesen...olyan mintha épp kitörnék a nyakamat.:D

    VálaszTörlés
  72. Charlotte :

    mindezt egy nyikkanás nélkül xD kicsit tudok :D
    tényleg nem fáj. :D
    élvezem :D dehogy. azért érzem, kellemetlen, de nem nevezném fájdalomnak. :)

    VálaszTörlés
  73. Akkor beszállok:

    Úgy érzem nyertem..:D:D

    Különben is a pöttyös az igazi...^_^

    marha fehér a bőröm és nagyon sok anyajegyem van..egyszer megszámoltam, a karjaimon hatvan valamennyi volt XDDD

    igazából szeplős vagyok...xDDDDDDDDDDDD n_n

    De ez ilyen átmeneti..kijön pár, aztán elmúlnak..pár év múlva újra megerősödnek..a megszokott helyeken bukkannak elő..az arcomon nem olyan gáz, a karomon is lehet csak én veszem észre XD egy kettő megerősödik és Voilá! kész is az új anyajegy..:S:S De engem nem zavar igazából...nem olyan vészes..sokszor el sem hiszik hogy szeplős vagyok..:D:D pedig de. én tudom ááámmmm :P

    Nekem a leggázabb anyajegyem a hónom alatt van xDDD szar ügy..régebben megvágtam többször is (hónaljkutyaellenes xDD) az picit fájt...de már évek óta soha nem sértem fel..


    Nightmare:

    igen a szemben is lehet anyajegy! én nem tudtam ezt, csak nekem is volt oylan hölgy ismerősön, nem is egy akinek a szemében volt...de most hogy belegondolok, csak lányoknál láttam olyat..bár nem hiszem hogy ez összefüggésbe hozható a nemekkel :D

    De nekem is van a számon vagy 2 szeplő meg körülötte is van pár..:D

    (búúú Neo szeplőős...:S)
    vörhenyes geciii
    xDDDDDD

    VálaszTörlés
  74. Neo:

    (Nightmare megsúgja, hogy Ő is szeplős, főleg tavasszal és nyáron...)

    Tele vagyok anyajegyekkel, főleg a karomon és a hátamon, de van majdnem mindenhol. De nem csúnyák, egyáltalán nem zavarnak. :D
    A szememben meg tök fura :O

    Galaxya:

    xD tényleg megérdemelte :D

    VálaszTörlés
  75. Itt egy gyorsan rögtönzött fotó a szememről, fölül jól látszik az anyajegy. :)

    http://www.myimg.de/?img=Kp025de9ad.jpg

    VálaszTörlés
  76. De szép szemed van:D.
    Érdekes,ilyenje van a magyar tanárnőmnek is xD.

    VálaszTörlés
  77. Galaxya:

    Köszönöm :$ am nagyon fura, tiszta színváltó, néha sárgás-zöld, néha majdnem szürke, van hogy kékes-zöld és olyan is, hogy a közepe fele barna, kívül meg nagyon zöld, meg sima zöld is szokott lenni. Hangulattól függ, meg attól is, hogy épp fáradt vagy kipihent vagyok. :) Mamámtól örököltem a cicaszemeimet :D

    VálaszTörlés
  78. Nightmare:

    ^^

    Az bizony anyajegy..de van ott egy kisebb is..az is az?? :D

    Tényleg szép szemed van!^^
    nekem a szivárványhártyád külső sötét része tetszik..O___O

    Amúgy a fény miatt más színű a szemed..hogy máshogy törik meg rajta.

    Neo zöldszemű. Igazi csillagszemű, mert a belsejéből apró vékony barna vonalak mennek ki a széle felé xDDD

    VálaszTörlés
  79. Nightmare:

    Az vagány lehet,ismerek egy lányt,akinek ugyanígy változik a szemszíne:D.
    Én egy vagyok a sok barna szemű közül-_-. Annyi,hogy nekem olyan csoki árnyalatú:P.

    Neo:

    Csillagszemű juhász:P?

    VálaszTörlés
  80. Galaxya

    jaja..akkora paraszt vagyok..:D:D
    egy birkapásztor :D:D

    VálaszTörlés
  81. Neo:

    Erről jut eszembe : "Paraszt vagyok, tanyán lakok" XDXD http://www.youtube.com/watch?v=UnhVXgjdfec

    Hol maradt most a csorda? xD

    VálaszTörlés
  82. Neo:

    Oh, köszönöm *elpirul*

    Sztem a másik is anyajegy, de az olyan pici, hogy nem szoktam figyelni, szemüveg nélkül meg nem is látom xD

    Jajjjjj, kérlek-kérlek, mutass képet a szemedről!!! A szem a legszebb dolog az emberi testen és ha még zöld és én el vagyok ájulva (nah meg a lélek tükre is) *.* csak a szemedről, annyira szeretném látni... Nightmare szemmániás kicsi kora óta.

    *könyörgőszemekkelnéz*

    Galaxya:

    Nekem nem számít, hogy barna, fekete, kék vagy zöld, csak megfogjon benne valami. :) A csoki árnyalat az egyik legszebb a barnák közül. :)

    VálaszTörlés
  83. Galaxya

    LOL bázzeg mi ez a paraszt-blues??>.< xDD

    hát..nekem az egészből az jött át, hogy kurvára kérek kombájn alakú süteményt!!! :D



    Nightmare

    :D

    hát...talán..ha jó kislány leszel >.< :P

    De ma biztosan nem, mert besötétedett, és lámpafényben nem lenne olyan a színe, mint ami valóban...

    de meglátom majd hogy viselkedsz és akkor talán elküldöm majd postán a szemgolyómat :D

    VálaszTörlés
  84. Neo:

    Ha megmondod, hogyan legyek jó kislány én betartok minden feltételt, ígérem! *.*
    *aligvárjaaképet*

    //Azért meglepődnék, ha kapnék egy szép kis szemgolyót postán :D de ha neked nem kell én szívesen vigyázok a "szemed fényére" xD//

    VálaszTörlés
  85. Neo ezt most miattam mondod, hogy a pöttyös az igazi?
    *karba teszi a kezét, és szúrós szemekkel néz*
    szép a szemed Nightmare :)
    én nem vagyok szeplős, viszont nyáron kb. úgy nézek ki mint egy cigánylány xD naggyon durván le tudok barnulni, és NEM VAGYOK KÉPES HÁMLANI! sőt, nem is fáj, ha leégek a napon! :)

    VálaszTörlés
  86. Hello mindenkinek!

    (En ezektol a videoktol rosszul vagyok, inkabb megyek hanyni...)

    VálaszTörlés
  87. -Letti:

    Értetlenkedtél hol vagyok én meg írtam, hogy dolgozom :)

    -Nightmare:

    Juj de jó :))))


    Amúgy vicces de ha megsüt a nap én is szeplős leszek -.-. De esernyőt viszek magammal ha kimegyek a napra x évben 1x... :P

    VálaszTörlés
  88. Káin:

    Én egy fekete csipkenapernyőt akarok beszerezni (valahogy az esernyő érdekesen mutatna a kezemben verőfényes napsütésben, 40 fokban), nagyon érzékeny a bőröm, egyből leégek meg hát nekem is a naptól jönnek ki a szeplők.

    Letti:

    Köszönöm :)

    De jó neked O.o rólam bezzeg a hús is lesül, ha napra megyek... -.-

    VálaszTörlés
  89. -NIghtmare:

    Nekem az van :P Velencéből kaptam :D

    VálaszTörlés
  90. Káin:

    Jól megy -.-"

    Óvatosan dicsekedj, azt is ellopom... lássuk csak, lesz napernyőm, NBC-s pólóim meg majd még szétnézek nálad/nálatok :D

    VálaszTörlés
  91. letti

    magamra értettem a pöttyöset..:D én szeplős vagyok..:D:D

    De szeplősöknél amúgy nyáron/ tavasszal jön leginkább elő..:S

    VálaszTörlés
  92. Ma sem tudtam meg, hogyan legyek jó kislány :(

    Sziasztok, Jó éjt és Rém álmokat!

    VálaszTörlés
  93. -Neo:
    Nem vagy egyedül:az én hónom alatt is van anyajegy, de az inkább "anyafolt" olyan fél-tenyérnyi nagyságú és velem együtt nő.
    Amúgy óvatosan az anyajegy-vágogatással mert elfertőződhet+elburjánozhat. :-S

    -letti.(:
    Dejó neked, hogy nem égsz le!Én minden nyáron minimum egyszer szarrá égek.Úgyhogy maradok a hullafehér-bőrnél, azt úgyis jobban szeretem.

    -Nightmare:
    Jaj, tényleg deszép a szemed!(meg a szempillád :) )

    VálaszTörlés
  94. Neo :

    uhh, oké :)
    ne szégyelld, szerintem tök aranyosak a szeplős emberek :) legjobb barátnőm is az, én vettem rá hogy ilyenkor bátran járjon-keljen emberek között :)

    Charlotte :

    érdekes ember vagyok. a szarrá égés nálam is megvan, de nem fáj( csak ha úgy viccből ráb*sznak egyet a lapockámra), nem hámlik, nem ég, nem viszket, tudok tőle aludni, stb stb. de nem szeretem ha leégek. én télen is olyan barna vagyok, mint pl. Káin lehetne, ha jól szarráég :D de komolyan, rendesen mint egy fél-cigány :) durva.

    VálaszTörlés
  95. -Letti:

    Én előbb leszek tele égési sérülésekkel meg vízzel teli hólyagokkal minthogy barna legyek :D

    VálaszTörlés
  96. Akkor én nyertem,mert eddig soha nem égtem le!!:D:DPedig minden nyáron általában egész nap kint vagyok a napon:D.Ebből a szempontból jó bőröm van xD.

    VálaszTörlés
  97. Neo :)
    Én is szeplős vagyok, mondjuk nem annyira. És tényleg nyáron jön elő :-S
    Egyik barátnőm amúgy szeplős, mégis modell, pedig neki tényleg sok van. :-S
    Káin :D
    Én is úgy vagyok vele :D Kétszer próbáltam meg lebarnulni, akkor is csak pirosra égtem xD Azóta nem próbálkozok, maradok a porcelánbőrnél :D Sztem az király, olyan babás :D Nem leszek senki kedvéért cigánygyerek [ remélem érted, hogy értem xD ] xDD Úgyhogy köszönöm szépen, imádom a fehér bőröm xD :D
    Nekem is van sok bőrhibám. Persze, hogy a fogaimmal is volt/van gond XD :D De hát midnenkinél kell legyen valami hiba.
    Felsorolom én is ha már mindenki :D
    A hátamon mióta voltunk kirándulni az anyajegyem körül van egy fehér folt, úgy körbe. Először azt hittük bőrrák, és elmentünk orvoshoz, de nem az, csak nem bírja a bőröm a napot. A hátgerincem valószínüleg nyílt :( Születésem óta van valami zsírmirigy a csontvelőmnél és eddig mikor voltunk azt mondták semmi baj, most meg nyáron kell mennem röngtenre, és lehet műteni is kell :-S :(
    A fogaim pedig felül úgy nőttek, hogy a szemfogam ránőtt a másikra. Azóta kiszedettük egyiket, és még kell várjak a szabályzóra, mert állítólag helyreigazodik magától, csak hogy én ebből nem veszek észre semmit -.-
    Anyajegy, szeplőm stb-m van nekem is :D De én szeretem őket ^-^ Nekem jól állnak :D
    Letti :
    ha mosolygok, vigyorgok nekem sem áll jól xD De fura, h soknak nem áll jól ha mosolyog, pedig szépek a fogai xD :D
    Viszont mindemelett szép nagy barnák a szemeim, azt hiszem ez kárpótol :D Élvezem, hogy megyek valahol nyáron utcán, és vannak szeplőim, ami kurvára látszik ,és hallom hogy más azt mondja : "Basszus, de szép szemei vannak " :D Ilyenkor aztán virul a fejem xD Azért jó, hogy ennyire feltűnően szép a szemem [ nem dicsekvés, sem egoizmus ] :D Viszont mikor fényképezem mindig becsukódik reflexből mert utálom az erős fényt xDDD
    Amit még utálok, hogy nagyon alacsony vagyok [ nah jó azért annyira neeeem ] :D meg sovány alkat :-S És bármennyit eszek nem hízok, ami zavaró, mert kellene még híznom :-S
    Olyan fura, h másnak azzal van baja, hogy kövér, nekem meg azzal, hogy túl sovány vagyok xDD :D
    Én a hibáimmal nem igazán törődök :D Ott van a porcelánfehér bőr, nagy szem xD :D Tiszta baba xD xD :D Szóval én még csak azért is büszke vagyok magamra és kész :D Nem siránkozok, mert van ami kárpótol :D XD (L)

    VálaszTörlés
  98. -Cukorka:

    Én nem leégek hanem vízzel megtelt apró fehér hólyagok lesznek rajtam :D

    VálaszTörlés
  99. Káin : -S Jááj :D Én példa úgy leégek semmit nem tudok csinálni, plusz olyan vörös leszek, minta rák xDDD :D

    VálaszTörlés
  100. Káin, Cukorka :

    szívesen cserélnék veletek. nem szeretem, hogy ilyen rohadt barna vagyok... nekem fehér kell! :D:D

    VálaszTörlés
  101. nos hogy én is dicsekedjek már az anyajegyeimmel: nekem van egy jó nagy a hátamon, amit nem szabadna napoztatni.
    van egy a hasam alatt/puncim felett.. nehéz betájolni.. egy vonalban van a köldökömmel :) bugyiból éppen nem látszik ki, lejjebb kell húzni ha esetleg 'mutogatni akarnám' xDDD egy kis pici pötty :) imádom XD olyan kis jópofa xDDD ^___^
    ezen kívül van egy jópár még a testemen, de azok nem 'különlegesek' xDDD
    ____
    Nightmare: szép szemed van *___*
    Neo: énis szeretném látni a szemedeeet *.*
    enyém egyszerű barna :( bár ilyen jó erőteljes :P általában csoki színű, de színváltó, mivel pl most is kivilágosodott :P*megnézte*
    ____
    Letti: én is barna vagyok:( sőt. nyáron alig vagyok napon és úgy is lebarnulok xD szívesen lennék hyporeklám :/

    Neo: most így elképzeltem, tök cuki lehetsz fehér bőrrel, szeplővel, raszta hajjal, csillag szemmel xDD ^^

    VálaszTörlés
  102. Misu-chan

    amikor hazafelé jöttem a cigányok pont nem ezt mondták......

    nem értek bantu-hablatyul, de a vége a "devlááááá" volt

    XD

    VálaszTörlés
  103. Nightmare: majd mutasdd meeeeeg*-* ( az anyajegyet a szemedben)



    Káin: mért is lett vna jobb ha meghal az a srác?:O


    Neo: "Ó, hogy nyalnám szét a buládat. Hogy a Devlá egyen meg!" nem ez volt kb?:D

    VálaszTörlés
  104. LittleDevil | Meti

    nem nem volt benne magyar szó egy darab se...

    valami ubuntu nyelven így hangzott:

    eeeeeee ijjavvvajjallááááááá ííííí devvvvlááááá heeeeee!!

    nem tudom helyesen írtam e nyelvtanilag....XDDD

    VálaszTörlés
  105. Neo: ez nekem már kínai:D
    szerintem jólírtad:D

    VálaszTörlés
  106. Charlotte és Misu:

    Köszönöm. :)

    Meti:

    Legközelebb, ha összefutunk majd szólj rám és megmutatom.

    VálaszTörlés
  107. -Meti:

    Azt mivel kapcsolatban kérdezted? Nem találom azt amit írtam és nem is emlékszem már!

    "
    Káin: mért is lett vna jobb ha meghal az a srác?:O,,

    VálaszTörlés
  108. Káin :D Meti a betörötképű srácra gondol.
    Szegény, basszus, de kellett neki ugrani :| Én azon gondolkozok, hogy hol az agya, meg minden, mert tök üres a feje, ott a műtőben, pedig azért kéne látszodjon valami :D xD Nah nem tudom :D
    Neo : "Másko' nézzed a Győzikét, more!! xDDDDDDD"
    De amúgy az tényleg mit jelent? xD xDD
    Letti xDDD :D Én is cserélnék magammal :D
    Misu-chan : Nekem is sok sok anyajegyem van, a hátamon van vagy ezer, és vannak köztük nagyobbak is xDD :))

    VálaszTörlés
  109. -Cukorka:

    Ja már értem. Hát valószínűleg ilyen fejjel nem lehet egy jó dolog leélni 1 életet...

    VálaszTörlés
  110. Cukorka

    Nem szakdhatott ketté az agya..:D

    akkor ott helyben megdöglik..nem adna parancsokat még a légzésre sem..

    A gyereknek eltörött az állkapcsa meg az arccsontja..de agyi sérülése kb az agyrászkódás, és későbbiekben a sok vértől valószínűleg pár ömleny vagy tumor.

    Káin:
    Szerintem ugrott utánna egy másik fejest a kórház 10. emeletéről..csak úgy rutinból..:D

    VálaszTörlés
  111. Neo xDDD De akkor is olyan üres volt a fejee xDD
    Persze, utána még kétszer leveti magát xDD :D Ejejj XDDD
    Káin: Hát ja, máskor meggondolja mégegyszer, hogy mit csinál, és nem ugrik fejest a betonnak,és nem akarja megcsókolni a földet. Feltéve ha lesz máskor xDD

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: