2010. április 14., szerda

Káin: Videók

Bakker. Nem tudok miről írni. Nincs is nagyon kedvem, fáradt vagyok és nem jut szembe semmi, ne haragudjatok miatta. Akartam Hasfelmetsző Jack-ről de az kb közhelyes, meg személyesen egy ismerősöm le is szavazott, hogy hagyjam a lerágott csont témát, így itt ülök egy ideje és próbálok valami értelmeset kitalálni, de kb. sehogy sem megy, csak nézek ki a fejemből. Mivel próbálok kikapcsolni hülye videókat nézek, így párat mutatok nektek, remélem ez a lusta meg ötletmentes post is tetszeni fog :D.

Éneklő kaki dal:



Uborka Song :D



Egyik kedvenc márkám XD



Másik kedvenc :D



Kegyelemdöfés


7 megjegyzés:

  1. A Skelanimals-es nagyon aranyos :D jópofa... én is nagyon szeretem ezt a márkát, de sajnos nálunk nem lehet kapni :( rendelni meg nem igen van lóvém :/

    Am a pingvin (Pen) meg a macsek (Kit) a legcukibb :D

    "Dead Animals Need Love Too." xD

    VálaszTörlés
  2. -Nightmare:

    Hát ja, elég húzós, az tuti ha bejön ide 20-on ezrekért lehet majd csak kapni -.- Fostos Mo...

    VálaszTörlés
  3. Tokidoki :D olyan jó,nem is a figurák,inkább a lányzó a tetoválásaival.

    Amugy én egyszer láttam itthon Skelanimals-t csak nem volt őzikés XD ami volt se valami nagy választékban és sokezerért.

    VálaszTörlés
  4. Káin:

    Nem baj. :D Beérem a NBC-s cucokkal. Kész csoda, hogy azok is egyáltalán eljutottak Mo.-ra xD

    Meg lassan kezd bejönni egy-két Emily the Strange holmi is :D

    Haladunk. Csak lóvé nem lesz rá, mert az meg csak kifelé folyik az országból. -.-"

    VálaszTörlés
  5. -Eszter:

    Hol? O__o

    -Nightmare:

    Jó sok hamisítvány van belőle :-s...

    Hát majd meglátjuk mi lesz. Állítólag "megváltozik,, minden :D

    VálaszTörlés
  6. Nekem az éneklő kaki dal nem jön be:/
    Találóan csak azt tudom mondani rá, hogy szar.
    De a többi jóóóó:D:D:D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: