2010. április 8., csütörtök

Nyarlathotep: Táplálkozás - Candida

Sokaknak lehet fölöslegesnek tűnik ez a téma, de véleményem szerint ez egy nagyon is fontos dolog.

Egészen konkrétan egy betegségre szeretném felhívni a figyelmet, a Candida gomba névre hallgató tüneményre. Ez a sarjadzógomba fajta természetesen megtalálható a bélflórában. Alapvetően az emésztést hivatott elősegíteni, azonban ha túlszaporodik ilyen bájos tünetekkel jár:
  • Puffadás, szorulás, hasmenés
  • Viszkető, vörös, néha nedvedző kiütés a végbélnyílásnál
  • Gyomorfájás, szájszag
  • Fáradtságérzet, levertség, koncentrációs zavarok
  • Feledékenység, rossz hangulat
  • Kínzó éhségérzet, túlzott édesség-, szénhidrát-, illetve gyümölcsfogyasztás
  • Izomremegéssel járó éhségérzet
  • Szemkáprázás
  • Fogyókúrás diéta ellenére jelentkező makacs túlsúly
  • Nehézlégzés, náthaszerű orrdugulás, fülgyulladás
  • Izomfájdalmak, merev nyak
  • Ízületi fájdalmak, az ízületek dagadása
  • Bőrszennyeződések, bőrpír, kiütések, száraz bőr, csapzott, zsíros haj
  • Kellemetlen testszag, kéz- és lábszag
  • Hüvelyi gombafertőzés, erős fájdalommal kísért menstruáció
  • Hólyaghurut
  • Prosztatagyulladás
  • Szexuális zavarok
Túlzott édesség és szénhidrát bevitele esetén szaporodik el, kemény és szigorú diéta mellet azonban kezelhető(de jobb megelőzni). Jelenleg magam is ezzel küzdök, ennek okán gondoltam, hogy írok róla. Tehát ami nagyon fontos: ha még nem alakult ki, és van rá lehetőség, igenis oda kell figyelni arra, hogy miből és mennyit szabad/kell fogyasztani. Nem sorolnék nagyon semmit, sok helyen írnak a helyes táplálkozásról, és amúgy is laikus vagyok.Ha pedig már kialakult, az étrendből a cukrot és szénhidrátot teljesen ki kell iktatni(ugye ezen élnek) . Ez az oldal aránylag jól leírja, mit szabad és mit nem, a diétához is ad tanácsokat.

Szóval ha egy mód van rá, tényleg figyeljetek oda ezekre.

30 megjegyzés:

  1. Sajnos ma egyre többen lesznek Candidásak :(

    VálaszTörlés
  2. Igen, népbetegség. :( De ez is olyan, amiről az ember igazából maga tehet. Én pl. rettenetesen édesszájú vagyok... x/ Az energia italt sem vetem meg, stb. Hát nem kis érvágás most ez a diéta.

    VálaszTörlés
  3. én is édesszájú vagyok+ez nem lenne elég mindennap iszok energia italt..:Sa diétát nem bírnám kiO.o

    VálaszTörlés
  4. -Wonderland:

    Ha minden hónapban esetleg viszketne lent hidd el diétáznál , de sürgősen. Volt egy ilyen ismerősöm akinek a candida a hüvelyében jött ki... Fél évig nem vetett semmit kb hogy vége legyen.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Én is épp most szenvedek a hüvelygombámmal, és bizony keményen tolom a diétát, holott én is édességfüggö vok :(

    VálaszTörlés
  6. Nekem egyik osztálytársam iszik folyamatosan engergiaitalt, nagyon édesszájú, minden mérgező anyagot a szerevezétebe visz, és emiatt már sokszor volt korházban, amit követett az operálás. És annak ellenére h megtiltotta az orvos, hogy kólát és energiaitalt igyon ,csak iszik, És hiába mondjuk neki, h ne rontsa le jobban a szervezetét nem hallgat ránk. Nekem még szerencsém van:) Én vigyázok az ilyesmire..

    VálaszTörlés
  7. Hát ez elég rossz... Én is édes szájú vagyok , de nem bírok 2 napnál tovább enni és akkor vagy egy hétig nem is kívánom. Energia italt meg a kólát nem is szeretem annyira. Még jó ,hogy nálunk annyira nem elterjedt a gyors kaja , mint Amerikába. Ott a Mc'Donalds házhoz vissza a kaját pici pénzért. Nálunk azért ez még nincs. Akkor lenne szénhidrát a szervezetbe az biztos Itt még van az ,hogy főzzél magadnak. Még jó hogy szeretek főzni :)

    VálaszTörlés
  8. -Lara:

    A diétát azzal kezdjed szerintem hogy veszel kúpot és egy nagyon bika tablettát ami a gombára van, a barátoddal semmi szex neki is tabletta és kenőcs. Amíg visszatérő csak kotonnal dugtok, reggel este zuhany szárazra törlés, közben diéta és vegyél egy grapefruit mag kivonat nevű cseppet amivel egy hétig irrigálsz, a vízbe csöpögteted aztán abbahagyod, de a héten minden másnap csináld és utána próbáld heti 1x és elhagyni, közbe a cseppet igyad is! Van még egy kapszula ami gombás fertőzésekre van de étrend kiegészítő, ilyen dobozos tabi orvosi papír nélkül felírható és abból szedj be két dobozzal majd annak is csökkentsed a mennyiségét heti 1-re és hagyd el. Hidd el elmúlik így, csak a diétát kell betartanod.

    VálaszTörlés
  9. Káin köszi a tippeket, pont így csinálom, bár erről a cseppes dologról még nem hallottam. De szex még óvszerrel sem, hiszen azzal is felsértheti a hüvelyfalam és akkor újra kijön.. inkább kibírom 1 hónapig szex nélkül mint h újra kijöjjön..Egyébként a bikagyógyszer neve Dermyc, az csak a könnyebb helyekről irtja ki a candidát pl belekből.De ha valakinek pl a karjában van, onnan csak a diéta.Aki annyira édesség függő, annak üzenem: én is iszonyúan édesszájú vagyok, de ha eszembe jut mennyire fájt a szex és viszket a pinám és folyik belőle az a fehér candidás geci, máris elmegy a kedvem az édességektől. Pasim csak hordozó, tünetei nincsenek, így neki elég a Dermyc és a diéta. Remélem ezzel sikerült azoknak is segítenem, akik ugyanebben szenvednek, mégis szégyellik. Ez pedig olyan dolog amit nem szabad szégyellni, hisz a nők 90%-ánál kijön. Akinél nem, az örüljön :)

    VálaszTörlés
  10. Lara:

    Figyu vegyél olyan vény nélkül kapható kapszulát is!!!!

    Protexin Candid Plus a neve meg tőzegáfonya kapszulás, ugyanis a "Felfázás,, is a Candida miatt van egyrészt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  11. ha mindkettőből az első dobzzal minden nap szedsz és veszel mindkettőből egyszerre egy második dobozzal és azt szépen lassan elhagyva szeded nem fog visszatérni!!! És amint érzed valami nem kóser elég a grapefruit magolaj! Főleg felfázás elején.

    VálaszTörlés
  12. Rendben, még egyszer köszi a tanácsot. Bár fel nem szoktam fázni érdekes módon o_O ezeket sima gyógyszertárban be lehet szerezni?

    VálaszTörlés
  13. Ja és milyen áron mozognak ezek?

    VálaszTörlés
  14. Káin:
    bazzdmeg :D..mint valami kuruzsló, te mindenre tudsz gyógyírt XDDDD előkapod a szatírköpönyegedből a megoldást!

    Nemtom miez miről van szó, csak sejtem, és biztos nagyon mocskos rossz lehet, úgyhogy csak azt tudom mondani: GYÓGYULJATOK MEG!!!!

    Jobbulást mindenkinek! ^^

    Remélem nekem nem lesznek mindenféle dolgaim..azt hiszem legalább ebben mákom van akkor..herpeszem se volt még soha, pedig még csókolóztam is nem egyszer herpeszessel..:D:D valamiért nem kapom el soha..pedig olyan legyengült fos a szervezetem...pl most már majd kerek egy hónapja vagyok lázas beteg..de nem tudom kipihenni meló mellett. Óriásiak a manduláim-de ingyen elvihető, akinek kell odaadom. Postázhatom is-ajánlottan vagy elsőbbségivel. Micsoda remek lehetőség! Micsoda remek közönség vagytok!

    XD

    VálaszTörlés
  15. Neo, köszi de 21 éves létemre nekem is megvan még mind2 és imádnak begyulladni :D De azért értékeljük :) Am Káin tényleg ilyen :D

    VálaszTörlés
  16. -Lara:

    Nemtudom de akármennyi is megéri megvenni

    -Neo:

    Mer mágus vagyok vazze'

    VálaszTörlés
  17. a Mandula, a Hüvelygomba, és a Varázsló.


    xD

    VálaszTörlés
  18. Letti, ezen én miért nem tudok vajon nevetni?!

    VálaszTörlés
  19. Ha nekem szar a humorérzékem, én kérek elnézést..de más bajával poénkodni sztem nagyon nem vicces. További szép estéket :)

    VálaszTörlés
  20. -Lara:

    Szerintem itt én voltam bohém helyzetbe állítva és nem Te voltál célkeresztben, de megértelek ha rosszul érint!

    VálaszTörlés
  21. Lara :

    bocs, ha megbántottalak, én is Káint akartam a célpontba állítani ( bocsi Káin... :D ) de ha ez nem jött le másoknak, akkor nem jött le... a szar humorérzék jó dolog ( nekem van szar humorérzékem, mielőtt ezt is magadra vennéd ) főleg, ha egyrészt senkinek sem esik le, másrészt meg senki sem tud rajta nevetni... áj em szorri...
    letti.

    VálaszTörlés
  22. Letti :D XD Én bizony értettem, és röhögtem rajta :D Nekem van humorérzékem :D Káin:D Te meg kész varázsló vagy :D Nem akartál soha orvosnak, vagy valami filozófusnak menni, viccen kívül? :) xD

    VálaszTörlés
  23. -Letti:

    Nekem pl leesett de ha valaki válságban van nem biztos hogy vevő ilyenre, ez egyrészt nem a Te hibád, örülök hogy tisztáztuk.

    -Cukorka:

    Nem, de még lehetek :D

    VálaszTörlés
  24. Rendben, ne is ragozzuk tovább :P

    VálaszTörlés
  25. Káin, a hüvelykúpot meddig ajánlatos használni?

    VálaszTörlés
  26. -Lara:

    Helyedben kb ezt tenném:

    1 doboz kúp egy időben a bika gyógyszerrel gomba ellen + krém

    ha ez lement vennék egy hüvelyflóra visszaállító kúpot amiből heti 1x használnék éjjel és másnap a grapefruit cseppel irrigálnék (vízbe 3 csepp) .

    Minden nap reggel este innék egy pohár vizet benne 10 csepp grapefruitos cuccal, mindez alatt fél évig a diéta, közbe vennék tőzegáfonya kapszulát meg a candida ellenes cuccot. Ezekből 2 dobozzal ennék, első doboz minden nap a másodikból meg lassan elhagynám.

    És még véletlenül sem vennék antibiotikumot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  27. Értem.. a diétát örülök ha 1-2 hónapig tudom csinálni, nagyon durva.. max a cukrot és a fehér kenyeret el tudom hagyni végleg. Sztem most veszek még 1 hüvelykúpot (3db van benne), a többit pedig csinálom ahogy leírtad. Köszi a segítséget :)

    VálaszTörlés
  28. örülök hogy tisztáztuk, még egyszer bocsi (:

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: