2010. április 18., vasárnap

Káin: Sorozatgyilkosok VI.

Nos... újra kedvenc témánknál vagyunk. A Múltkor szó esett Argentínáról, hát utazzunk tovább és ízlelgessük meg a következő gyilkosunkat. Ausztrália a következő pont ahol leverjük a sátrat és biza egy darabig itt is maradunk. Hogy miért? Mert a listában, több mint 10 gyilkos figyel. Próbálom majd a legaljasabbak és legérdekesebbeket kiemelni, bár szerintem mindegyik érdekes a maga módján, bár kevesükről találtam kielégítő információt. :(


  • Paul Denyer – Másképpen Frankston Serial Killer ("A frankstoni sorozatgyilkos"). 3 nőt ölt meg.
  • Peter Dupas – Kétszeres életfogytiglani börtönbüntetésre ítélték többszörös emberölés és nemi erőszak miatt.
  • John Wayne Glover – Másképpen North Shore Granny Killer ("Az északi parti nagyigyilkos"). 2005-ben felakasztotta magát a cellájában.
  • Darryl Beamish süketnéma, akit egy gazdag melbourne-i nő megölése miatt ítéltek el 1959-ben. 15 évet töltött börtönben Cooke 1963-as beismerő vallomása ellenére is.
  • John Button, akit 10 évre ítéltek barátnője meggyilkolása miatt. 2002-ben megsemmisítették az ítéletet, mivel kiderült, hogy Cooke volt a gyilkos.
  • William MacDonald – Másképpen Sydney Mutilator ("A sydneyi csonkító"). 4 férfit ölt meg.
  • Ivan Milat – Másképpen Backpack Murderer ("A hátizsákos gyilkos"). 7 turistával végzett.
Róluk csak ennyit találni a neten sajna. :( De viszont két listásról többet is lehetett olvasni! Ezt pedig szeretettel osztom meg veletek:

ERIC EDGAR COOKE

1931 25-én született és 64 októberében halt meg. Ő volt az utolsó ember akit felakasztottak Ausztráliában. 1963-ban válogatás nélkül támadott rá 20 emberre és ebből 8-at sikerült megölnie. A bíróság cserébe (hogy érezze a törődést) halálbüntetéssel jutalmazták tetteit.

Kis barátunk nyúlszájjal született és akkor még ezt nem tudták kezelni. Sokat bántották a társai. Felnőtt korában feleségül vett egy nőtt és szaporodott mint a nyúl ( mesteri a humorom..) nemzett 7 gyereket. :D

A szokása végül is az volt, hogy bekopogtatott az ajtón és aki kinyitotta azt lelőtte. :D De néha ha kedve szottyant rá az utcán átsiető emberekbe is bele eresztett pár golyót. Mikor megtalálták nála egy John nevű ember meggyilkolásához használt fegyvert rögtön el is ítélték. Fentebb láthatjátok, hogy ez előtt még két embert ítéltek el, akit az Ő tetteivel gyanúsítottak. :-s Az Éjszakai látogató becenevet akasztották rá.

Másik gyilkosunk akiről több információt találtam az:

Edward Joseph Leonski

1917-ben született New Yorkban és 42-ben halt meg. Ő egy Amerikai sorozatgyilkos volt aki végül Ausztráliában követte el gyilkosságait. 1941-ben ment el katonának és 42-ben campelt le Melbournbe. Ekkor már egy 40 éves nőt holtan találtak az Albert parkban. Megverték majd megfojtották, a pénztárcáját nem vitték el. Egy hét sem telt el a következő gyilkosságig, szintén fojtogatás áldozata lett a 31 éves Pauline . A harmadik áldozat egy 40 éves nő volt, Gladys Hosking aki éppen haza felé tartott a munkájából. Itt már egy szemtanú szerint, egy ápolatlan amerikai férfi kért útbaigazítást .

A férfit égül szemtanúk és túlélők segítségével kapták el. Akkor mg csak 24 éves volt , az amerikai hadsereg katonájaként állomásozott a városban a II. Világháborúban. Az amerikai hadsereg haditörvényszékre természetesen halálra ítélte. Akasztást kapott.

Remélhetőleg a következő állomásunkon már több infót is találunk kis barátainkról, addig is egy jó tanács:

Ne nyissatok ajtót idegeneknek éjjel! :D

52 megjegyzés:

  1. Bassz..imádom, hogy bármikor nézem a blogot ziher, hogy van új írás.
    Amúgy nagyon durva, kinyitod az ajtót és ennyi...béke poraidra.Én ezért kérdezem meg mindig, hogy ki az. Nem is tudom, hogy a gyilkosnak mekkora "kielégülést" tud okozni egy ilyen tett.Piff-puff nagyon gyorsan megvan.Bár gyilkosa válogatja...
    (szép kis eszmefuttatás)

    VálaszTörlés
  2. S ha nappal van, az miben segit?
    Inkabb szereljetek le az ajtoitokat, akkor sosem fog ratoktalalni...
    :D

    VálaszTörlés
  3. -Charlotte:

    Sajnos hétköznap mindig kevesebbet írok, na meg hétvégén is, ha van khm "programom,, :DDDD

    Szerintem gyáva volt a gyilkos aki ezt tette...

    VálaszTörlés
  4. -Melinda:

    LOL. Én minden ajtót bezárok. Még attól is kivagyok hogy ha a szobám ajtaja van nyitva :D

    Anno a diliházba összeraktak egy klausztrofóbiással XDDDDD na az szép menet volt. Rögtön át is basztak másik szobába.

    VálaszTörlés
  5. Ez jo vicc, majd megszakadok, azt mondtad:
    "Szerintem gyáva volt a gyilkos aki ezt tette..."
    ...
    Szoval batrabbnak kellett volna lennie? Mondjuk valami fejletepo, nyak-utoer-habzsolo kannibalnak? ...LOL
    ...
    Milyen dilihazba jartal?

    VálaszTörlés
  6. -Melinda:

    Ez nem vicc. Ez a gyilkos nem vállalt kockázatot, kb bottal böködte az áldozatait. Annyira aljas volt és nyomorult hogy este egy kopogást mert megejteni, suttyomban felemelni a fegyvert és belőni az ajtórésen. Én ha ölnék teljese másképp tenném az fix.

    Voltam 2 helyen is. Kiskoromban Vadaspark később meg már Hárshegy. (Y)

    VálaszTörlés
  7. mondhatnám,hogy köszöntem a kommentet,de nem lenne igaz,ha lehetséges,nem kérnék több felhívást,távolról sem hiányzik ez a blog az életemből.

    VálaszTörlés
  8. -Elzakatol:

    Minden blogba csak egyszer spameleünk, szóval nem teszünk ott még egy kört ez természetes.

    Bár ha a comment nem tetszik egy remek mozdulattal törölhetted volna, úgy érzem az én hangnemem jóval barátságosabb volt mint a Tiéd. :)

    VálaszTörlés
  9. Káin

    LOL

    ezért mondom Káin, hogy ne spamelj ennyit, mert ilyenek jönnek ide..

    De figyelted hogy a vinnyogós szűz kiscsajok meg a buzik jönnek csak sírni?? Megzavarod a kiscicákról meg a tegnapi iskolaélményről szóló kis blogukat..


    elZakatol

    TE MEG TÖRÖLD A KOMMOT HA NEM TETSZIK!
    De lehetnél kulturáltabb kislány is..mit ne mondjak, ha elzakatolsz, nem fogsz hiányozni az életemből! Sőt nem is tudtam hogy létezel de most hogy tudom sem érdekel jobban a léted!

    Nyilvánuljál már meg normálisabban-de tény ne itt..ez nem a szűklátőkörűek társasága..

    Káin:

    faszér spamaelsz iylen helyekre...nézzed már meg hova kommentelsz..azért árulkodik a blog rendesen..azoknál is akik jönnek ide pofázni..nézzed meg..5 pásodperc a blogon és látod hogy ótvar- kvázi ótvar a szerk is....

    Nem basz fel semmi jobban mint a butaság..főleg ha a butasághoz személy társul és főleg ha kinyitja az az okos pici száját..

    >.<

    VálaszTörlés
  10. -Neo:

    Jesszum pepi megnőtt a tesztoszterin szinted? :DDDD

    Én tudod nem nézek, mindenhova benyomom oszt jól van :D Baba-mama blog, keresztények, anyám úristene, mindegy. :D

    VálaszTörlés
  11. Káin..

    épp ez az!!!!!!!!

    a baba-mama blogban elfolynak a magzatvizek, a kislányok összepisilik magukat, a keresztények megátkoznak minket szenthugyos vízzel, a buzik sírnak meg ránkverik a farkukat, a cukker lányok kezében elszabadul a szájfény, a mamák sikítva eldobják kötőtűiket!!! és mind mind idesírja a bánatát és a faszom kivan jópofizni, hogy bocsi de csak egyet kaptál mééénemtörölted basszammeg a szádat, hogy ez nem jutott eszedbe...elegem van ebből a kurva rinyálásból..minek kell idejönni?? ha nem tetszik, minek kell beírni, hogy búú meg báááá..


    mégegy beír ide, csak annyit mondok majd, hogy FASZKÉRDEZETTTESEGGFEJ! vagy elmegyek a csudi oldalukra és odaokádok valami szépet...


    Ok mára elgurult a gyógyszerem, és előbújik a berozsdált kisördög...DE Káin, legalább ha spamelsz, figyelj oda hova megy.....értelem..azt kellene keresni..de egy baba-mama helyen csak répa főzeléket találsz, meg szarospelenkát! Minek? Azt hiszed majd szoptatja fél mellel a gyerekét, a a szabad kezével meg írja, hogy degecijó ez a sunás poszt, búbolnám mindet?? WTF?? A nagyi meg beírja, hogy urrrááiistéén gyermekkorormba én is döglött macskákkal játszottam a takaróm alatt?? vagy mit gondolsz??

    Haggyadmár ezeket a fehérnépeket ott ahol vannak, ne piszkítsál bele a rózsaszín világukba...

    Azt hiszem mára már jó felbasztam magam...
    Örülhetsz, most Neo sem jófiú.


    Apa dühöngő gyermeke vagyok.

    VálaszTörlés
  12. -Neo:

    Az egészben az a a hiba hogy még mindig én vagyok mínuszban mert én spameltem. :D Bár a bunkózás valóban nem kéne, hiszen abban a spamben vagy 3x kérek udvariasan bocsánatot :D.

    Én nem döglött macskával játszom a takaró alatt :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Bazdmeg menj fel a netre nézz körül. A blogok aminek 300-as olvasottsága van az kézműves, a 200-as kategória a baba-mama blog, 100-as pedig a buzis, cukker lányos. Hol a vérből keressek ide embereket? Myspacen majdnem 20000 ismerősünk van akiknek spameltem szintén és hírlevelet küldök minden friss cikknél és 2 hónap alatt csak 78-an vagyunk. Tehát fizikailag nem tudom mit kéne még. :(

    Egyéb iránt észre vetted hogy az ideírtakra sosem reagálnak vissza? beírnak és többet nem jönnek ide, hogy a választ lássák, tehát tök mindegy hogy most miként fűrészeljük a szart. Mi vagyunk gecik mert spamelünk, de akkor honnan a rákomból szüljek ide 500/1000 témához illő olvasót? :DDDD

    VálaszTörlés
  13. Neo;

    Ez rem jo volt, itt rohogok magamba, mint egy idiota a monitor elott...
    Ezt kitehetned cikknek "modern lazado vers" cimmel... ne pazarold el liraisagodat egy kommentbe...

    Káin:

    Miert zavartatjatok magatokat miattuk? Letorolheted a kommentjet, aztan lepjetek tovabb...:)

    VálaszTörlés
  14. -Melinda:

    Áh nem törölök semmit, virítson csak ott. :)

    VálaszTörlés
  15. Melinda

    de igazam van..megmondták a Polgár Jenő Hivatalba!

    Engem csak most kúrt fel ez a csaj...persze a többi már alapozott...minek törölni?

    Majd meghívom egy randira, aztán megbeszéljük négyszemközt (8 szemközt mert ő is szemüveges...) szóval majd jól összekenem az arcát lekváros kenyérrel!

    VálaszTörlés
  16. Káin:

    Mivel??

    Két tippem van:

    1. lanolinos babakrémmel
    2. híg fossal

    VálaszTörlés
  17. Neo moderáljad már magad az anyád uristenit!!

    >.<


    Sajnálom, mára K.O..az idegeim táncolnak a plafonon és rámhugyoznak..de ha mellémülsz Káin neked is jut az aranyesőből...

    Fejbe lövöm magam..hát ez szánalmas..:D Ráadásul ma már hétfő, és már megint szombaton is dolgozom!!!>.<

    Az új lakás bukta és mindennel ki van a faszom!
    Ez van mára, Neo megőrült!

    VálaszTörlés
  18. Káin:

    hmm ez nem jutott eszembe épp...bár gondolhattam volna, hogy megáldád az leányokat..


    De figyejjjé hova célzol...>.<

    Mert nem fogunk együtt aludni :D:D:D

    VálaszTörlés
  19. Káin

    Hogy ottalszol?? uyge erre gondoltál?? ugye erre??
    nem pedig beépítesz a fantáziavilágodba?? mert most sírom magam széjjel ha rám mersz gondolni..:D:D:D

    uramisten...ma szorongatni fogom a párnám és félve fogok elaludni..

    VálaszTörlés
  20. -Neo:

    Ha félsz az ánuszod 2x szűkebb....

    Ez szimpla tudományos megállapítás. :D

    VálaszTörlés
  21. Káin

    LÓÓÓL

    ...és fogadok valami tudományos magazinban olvastad....-.-

    XD

    VálaszTörlés
  22. Káin

    Akkor onnan, hogy jött a rézkilincsű bagoly hozzád vendégségbe kopogás nélkül és annyira megijedtél, hogy jobban fájt, amikor belépett az ajtódon, mint máskor amikor rádcsörög előtte???

    hmm..ez érdekes..de teccikérteni?? :D:D

    VálaszTörlés
  23. Káin

    jaja..még szép..

    kíváncsi természetű vagyok..tudhatnád..

    VálaszTörlés
  24. Neo:

    Inkább töröltem. De gondolom láttad

    VálaszTörlés
  25. Káin

    Láttam...:O

    És jobb hogy törölted....:D:D:D

    Hmm..nos ha mégis nálunk aludnál, akkor bekupakolom a fosómat!!!>.<

    VálaszTörlés
  26. -Neo:

    Vagy ne harapj ki egy jó kis darabot a számból és akkor nem lesz fosó kupakolás :D

    VálaszTörlés
  27. Káin:

    :D

    nem fogok..terveztem, hogy szétrágcsálom azt az ennivaló kis pofád, de ezek után leteszek erről..:D:D

    maradok a húsklopfolónál :D:D:D

    Lassan megyek hunyni, mert holnap meló..

    VálaszTörlés
  28. -Neo:

    Nekem is, csak én nem tudok még aludni :-s

    Jó éjt

    VálaszTörlés
  29. Káin:

    Én sem, de muszáj erőltetni..hallgatok zenét, aztán majd csak bealszom..holnap jön az új banner..

    Pápááá

    VálaszTörlés
  30. -Neo:

    Na várom nagyon! ~izgul~

    Jól sikerült aludnom... mindjárt idehányok -.-"

    VálaszTörlés
  31. Ne ez szép eszme futtatás volt XD. Hát igen ide felesleges jönni "jaj nekem ez nem hiányzik". Érdekel ez valakit? Na mindjárt gondoltam XD.

    Amúgy szerintem is béna a csávesz csak így lelőni valakit... Inkább kínozná az tovább tart... Na mindegy.

    Még jó ,hogy kertes házba lakom így látom milyen csúnya emberkék állnak a kapu előtt.

    Asszem mindenre kifejtettem a véleményemet XD.

    VálaszTörlés
  32. Ahogy azt már előttem is megfogalmazta valaki ez a blog nem csak alapból kurvajó hanem minden nap van új cikk ráadásul több is ;)
    Nekem nem lenne ennyi energiám egy bloghoz,de látom van aki másképp gondolja:D

    A következő sorozatgyilkos cikkben lehetne megint magyarokról írni? Kiváncsi vagyok itt balkán földjén milyen fura szerzetek tomboltak!

    VálaszTörlés
  33. Jaa amúgy névtelen voltam csak végre rájöttem hogy tüntethetném fel becses nevemet :DD

    VálaszTörlés
  34. -Skinny Sixx:

    Üdv itt!

    Örülünk, hogy tetszik a blog!

    Oké, akkor a következőben magyarokról fogok írni megint! ^^

    VálaszTörlés
  35. ajajajj Neo nyúúgíí xD
    ne süllyedj hozzá...
    nála már csak egy fuldokló ponty intelligensebb...
    de ezek a beszólások xD " ahol nem látni mást, csak répafőzeléket, és szaros pelenkát... " LOL
    jöhetnek a magyarok! az ausztrálok sem voltak semmik :D
    puszpá:
    letti.

    VálaszTörlés
  36. -Letti:

    Jól van akkor írok majd magyarokról. :3

    VálaszTörlés
  37. jajj nem vagytok semmik xDD De amúgy igazatok van, mi a f*szért jön ide, ha nem is érdekli. Pár mp kitörölni egy hozzászólást. Nah mind1..
    Hát ez a sorozatgyilkos sem volt semmi b+ xD Káin várom a magyar sorozatgyilkos cikkedet ;)
    Neo neked meg nyugi máár!! xD Nem kell úgy felkapni a vizet :D Képzeletben csak tépd meg, annyi xDDD :))

    VálaszTörlés
  38. -Cukorka:

    Tudod, hogy nem bánt lányokat :D

    VálaszTörlés
  39. Káin:

    Nem én^^

    Csak tényleg ez a fölösleges szájtépés...

    lépesmézet a hajába..maximum :D

    VálaszTörlés
  40. A Chopper nagyon jó film, régen láttam már, de emlékezetes volt. :D Főleg az maradt meg, hogy a börtönben mennyire aljasan elárulták (megkéselték), meg hogy levágta a saját fülét. Jó film.

    Ez az Eric Edgar Cooke meg unatkozott, vagy mi?
    Ez szánalmas :S Milyen már, hogy csak lelőtt akárkit, mint egy kutyát. Valószínű semmi szépséget, élvezetet vagy felemelőt sem érzett a gyilkolásban, csak egyszerűen mészárolt, mert az "jó buli".

    A csaj, aki jött pampogni, az meg nyugodtan kinyalhatja a formás fenekemet... Mi ide szórakozni, kikapcsolódni járunk, nem azért, hogy más gyermeteg és sértő hozzászólásait olvassuk.

    :)

    VálaszTörlés
  41. -Nightmare:

    Na én azt elkezdtem nézni és annyira elviselhetetlenül szar volt, hogy ki is kapcsoltam. A megkéselős jelentig néztem. Mi a jó benne??? O__O

    Ugyan az a véleményem a fószerről.

    VálaszTörlés
  42. Káin:

    Nem tudom miért, de engem megfogott... :) Talán pont az, hogy olyan életszerű volt, meg fura, nem egy hétköznapi film. És szeretem Eric Banát, sztem jó színész és jó volt a szerepben is ;)

    Nem tudom mit mondanék, ha most már felnőtebb fejjel megnézném, de gyerekként nagyon bejött :)

    VálaszTörlés
  43. Hát. szerintem azért lőtt csak így mert nem akarta bepiszkolni a kezét... Bár ez csak az Én gondolkodás módom.

    És a magyar sorozatgyilkosos rész jólett^^

    VálaszTörlés
  44. -Meti:

    Akkor kesztyűt húzna, vagy más lenne a gyilkolás módja.

    Ez csak egy gyáva, önértékelésével gondban lévő féreg volt. :-s

    VálaszTörlés
  45. Káin:
    Ahha.
    De legalább öltxĐ

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: