2010. április 12., hétfő

Darkness: Játékajánló

Area51

Egy számítógépes játékot szeretnék ajánlani most nektek. Nem vagyok nagy "játékrajongó" (vagyis "kocka"-ahogy a mai fiatalok mondják.:D), de ezzel szívesen játszok ha éppen gyilkolászós kedvemben vagyok. Ráadásul ez az egy gém van a gépemen.:D

Egy 2005-ös játék ez, melyet a Midway cég készített. Ez a cég egyébként most nagy trutyiban van. Nemrég csődeljárás indult ellenük. Ahhoz képest, hogy 2005-ös a játék, a grafika nagyon szép, a zene, a hangok, effektek csillagos ötös nálam. Amikor először játszottam vele, éjszaka ugyebár, rendesen féltem.:D

Történet:

Area51= 51-es körzet. Ki nem hallott már róla? A nevadai sivatagban felállított kutatóközpont, ahol mindenféle UFO kutatásokat végeznek.A 60-as években állítólag lezuhant egy földönkívüli űrhajó. Ez az esemény sok filmest, írót stb-t, megihletett. Pl. X-akták, de sorolhatnám még. A játék is ezen a helyen játszódik. Egy baleset történik, mely nyomán elszabadulnak az idegenek és megfertőznek sok-sok embert, akik így mutánsokká válnak. Van pár szép jelenet, ahol egy még élő emberkét zabálnak ezek a dögök. És még van pár finomság.

Intro



Egy csapat érkezik a helyszínre, melynek tagja Ethan Cole. Őt irányítod majd a játék során. És az ő hangja David Duchovny, az X-akták Mulder-e. (A fő gonosznak pedig Marilyn Manson kölcsönözte a hangját.) Ez a csapat indul a Delta osztag megkeresésére. Azonban egyedül Cole ér oda. A többiek szépen sorban kihullanak. De nem lövöm le a poént. Ha érdekel úgyis megtudod.:D A játék nem ér véget a Delta megtalálásával. Több infót nem tudok elmondani, mert ezután elakadtam.:D A lényeg, hogy a Delta is kipusztul (ismét egyedül marad Cole), de a főhős sem marad éppen ember. Egy kis átalakuláson esik át ő is. És innen nem tudok továbblépni. Pedig a neten böngészve, videókat nézegetve látható, hogy csak ezután jön a java.


Egyik társunk halála

A teljes játék ingyenesen letölthető.

http://www.totalgaming.hu/letoltesek/area_51_teljes_jatek

Extrák:

-Online is játszható. Sok játékmód közül lehet válogatni. Én itt "haverkodtam" össze egy kis rohadékkal, aki azóta is utazik rám.:D Ha egy csapatban vagyunk ha nem, ő akkor is engem lő.:D

-Werkfilm. Meglehet nézni, hogyan szinkronizálja a saját karakterét Manson és "Mulder ügynök."

Jó szórakozást!

1 megjegyzés:

Ezeket is ajánljuk: