2010. február 28., vasárnap

neo.Crysis: Kisfilmek nagy hatással

Az elmúlt napokban több emlékképem is felbukkant, nem is tudom mi okból. Mintha agyam lomtárát ellenőrizném, milyen dolgok is kerülhettek bele az elmúlt pár évben. Furcsa dolog, amikor visszaköszönnek az emberre, az meg elgondolkozik, hogy ezek a kedves képek miért kerülhettek a süllyesztőbe.

Ma reggel ez a két animáció ötlött fel bennem, nem tudom miért, egyszerűen csak eszembe jutott. Tudni kell rólam, hogy odavagyok a rövidfilmekért, a régi idők animációiért- amikor még nem a Pixar ontotta magából az értéktelen mocskot- a néhány perces szösszenetek rendesen el tudták ragadtatni az embert.

Régi nagy kedvencem ez a két animáció, igazi mesterművek a maguk stílusában.


Szánjátok rá azt a pár percet-szerintem megéri.

The Cathedral-2002-es igazi gyöngyszem.



BALANCE-másik nagy kedvencem, egy igazi klasszikus 1989-ből!




Ezeket szerettem volna megosztani veletek, remélem éppoly kellemes élményt nyújtottak, mint amikor én először láthattam őket!

Az elégedetleneknek és azoknak, akik félnek az újtól-jöjjön egy megszokott és bevált munka!

Vincent- egy Tim Burton kezdeményezés 1982-ből.

4 megjegyzés:

  1. :D Nekem tetszenek ezek a kis animációk:D tényleg nagyon jók :) Az elsőnél belebújtam a gépbe :D Valahogy előhozza az emberből azt,hogy figyelnie kell,hogy csendben kell ülnie,hogy igazán megértse pontosan miről is van szó :D A msodik az emberkékkel nagyon találékony :D Nekem valahogy az jött le az egészből,hogy a nagy csapatmunkát és figyelmet,mennyire lerontja egy ismeretlen tárgy :) Láthattuk,hogy a végére már elveszett a csapatmunka és még le is lökte az egyik emberke a másikat :) Az utolsó is tetszett :) Mondjuk én a háttérhang nélkül is megértettem pontosan miről szól,és engem kicsit megzavart,hogy beszélnek is :) Így inkább arra fordítottam a hangsúlyt,és nem a képre :D Utána megnéztem úgy,hogy lenémítottam :D Nekem úgy sokkal érdekesebb volt :) De kinek milyen :D

    VálaszTörlés
  2. Cukorka:

    Igen- a Balance egyszerű társadalomkritika az egyén önzéséről.
    Mérhetetlen a nyugalom, majd a feszültség, ami körülveszi őket.

    VálaszTörlés
  3. Tim Burton rajongó vagyok :) Úgyhogy Vincent a befutó nálam ♥ de a másik két videó is tetszett, főleg az első, eszméletlen a látványvilága. Köszi a bejegyzést :)

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: