2010. február 27., szombat

neo.Crysis: Genesis P-Orridge különös szerelme

Néhány nappal ezelőtt olvastam egy cikket egy férfiról, akin azóta is sokat gondolkoztam. Évekkel ezelőtt is hallottam már róla, akkor ugyanezzel a hatással csodáltam, mi mindent művel testével-de elfeledtem. Nem is jutott eszembe, nem is hallottam azóta sem róla, néhány nappal ezelőttig..
Hogy ki Ő?


Neil Andrew Megson, mai nevén Genesis Bryer P-Orridge




Egy átlagos fiú aki költővé, képzőművésszé majd médiaszemélyiséggé nőtte ki magát.Különösebb információkat nem találtam gyerekkoráról, de talán nem is oly fontos befolyásoló elem, mint amikor megismerte kedvesét, Jacqueline Breyert.





Szerelem első látásra.És talán a közhely is illik kapcsolatukra-majd megőrültek egymásért.

De kik is vagyunk, hogy megmondjuk, ez már tényleg az őrület határát feszegeti?




Kapcsolatuk elején azonnal elkezdtek egyformán öltözködni, élményt jelentett számukra, hogy ugyanúgy nézzenek ki. Mindketten arra vágytak, hogy a másikuk lehessen.Ez vált később életcéljukká, ez jelentette számukra kapcsolatuk beteljesedését. Niel és Jacqueline közösen választottak új nevet maguknak, Neil a Genesis nevet, míg Jacqueline a Lady Jane nevet használta, vezetéknevük pedig a Bryer P-Orridge lett.


Ezután kezdték el a testmódosításaikat. Ha Jacqueline megnagyobbítatta melleit, Genesis is. Egymást követték az évi 4-5 műtétek, Genesis leköszörültette az állát és az ádámcsutkáját, Jacqueline pedig több szemműtéten esett át, hogy szemeinek olyan alakja lehessen, mint Genesisé.



A sorozatos műtétek elmaradhatatlan utóhatásai pár éven belül jelentkeztek is, egészségügyi problémák tömkelege jelentkezett a sokszori műtétek által legyengült szervezetükben. Különös szerelmük külsőségekbeli tökéletesítése azonban soha nem fejeződhet be, ugyanis Jacqueline 2007-ben életét vesztette kedvese karjaiban. Genesis saját lényének kiszakításának fájdalmával él tovább, várva, hogy a halál után viszont láthassa kedvesét.




Különös történet. Csodálom, hogy eddig nem készült film a kapcsolatukról. Bár lehet, hogy készült, csak nem hallottam még róla.

Szerintem szép pár voltak. :D

5 megjegyzés:

  1. Nah ez aztán tényleg egy igazán különös kapcsolat volt O.o Életemben nem hallottam még ilyet. Ehhez nagyon szerelmesnek és betegnek kellett lenniük. Főleg az úriembernek.

    Grat a cikkhez. :) Nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
  2. ^^
    Örülök, hogy tetszett!
    Köszönöm szépen!
    :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, bizonyára ez a szerelem tetőpontja.

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: