Estét minden olvasónak és szerkesztőnek. Bár megcsúszva, de ma ismét a tervezőket/grafikusokat ismertető sorozattal jelentkezem, a célkeresztben Simone Legno, a tokidoki márka atyja.
2004-ben Los Angelesbe kötözött, hogy kifejlessze saját tokidoki ruházatát, művészetét és életérzését. Két üzleti partnerre is talált ebben, Ivan Arnold és Pooneh Mohajer Arnold személyében. A saját vállalkozásai mellett több ügyféllel is dolgozott, mint például Volkswagen, Microsoft, MTV, Toyota, Karl Lagerfeld, LeSportsac, Onitsuka Tiger, Marvel, New Era, Hello Kitty, Fujitsu, Levi's, Smashbox cosmetics, Xbox, T-mobile, Fornarina, Skullcandy és Medicom Toy. Egy nap, ha eljön az ideje, szeretne Tokióba költözni. :)A hivatalos honlapon(klikk) mindenféle érdekességet találtok, pl. leírást a karakterekről.
Maga a márka a japán életérzés, figurák és olasz minőség ötvözete. A csinos japán lányokat színes, energikus, pulzáló és aranyos karakterek veszik körül a hihetetlenül mozgalmas képeken. Használati tárgyak széles arzenáljából választhatunk, amikről ezek a figurák köszönnek vissza, a pólótól elkezdve a laptopig és plüssökig. De beszéljenek helyettem a képek. :)
A Toki Dopki nagyon jól néz ki, még anno akartam írni róla de mindig elfelejtődött XD.
VálaszTörlésNagyon aranyos, csak iszonyat drága :(
hogy drága, az tuti... én is megnéztem. pedig annnnyira édesek. T.T
VálaszTörlésengem kicsit a Skelanimals-ra és h.Naoto Hangry&Angry cuccaira emlékeztet.:D
Nekem is nagyon tetszik , de ez annyiba is marad. Nem tom mennyi , de elhiszem nektek ha azt írjátok nagyon drága. Hát igen ez nem az egyszerű emberek pénztárcájának van kitalálva :(
VálaszTörlésBúúúú *_*
VálaszTörlésIszonyat aranyosak!
Black Butterfly:
Igen :( különösen, ha a nyakláncok 30 Euro-tól kezdődnek :S :S