2011. június 20., hétfő

Káin: Zeneajánló

Sziasztok!

Volt a cikkem ugye a 20-as évek divatstílusáról és most ajánlok nektek pár előadót és zenét amik ebben a stílusban születtek :) Nem fogok külön-külön írni róluk, hanem inkább ömlesztve kirakom őket, remélem tudok újat mutatni nektek és tetszeni fognak :3. Én mostanában csak ilyen zenéket hallgatok XD. Néha elkap egy-egy hullám amikor nagyon rámegyek bizonyos stílusokra. :D Szerencsére elég sok ilyet találtam piratebay-en. :D Nos bele is vágok! Van pár klip amitől eldobom az agyamat XD...





XD



Szerintem ezt mindenki ismeri :D



Kedvenc (L)





Ez is :3



Hát még ez (amúgy a Tape five a legjobb szerintem Meg Parov :D)



Ez aztán abszolút dugós zene :D



Ennek a szövege adja :D Ilyenkor azt érzem jó nő vagyok miközben hallgatom a ki8baszott buszon X'DDD ~égő~





Nos már ennyi, akit jobban érdekel nézze meg a: Tape five-ot, Parov Stealert, Club des belugast és azt hogy mit dob ki electro jazz-re és swingre a gép, én így találtam nagyon sok jó zenét! :3

2 megjegyzés:

  1. na az előző kommentem nem ment el -.- mondjuk csak annyit írtam, hogy lehet, hogy elfogult vagyok, de még mindig a parov stelar a leges leges legjobb <3
    ezen meg szétröhögtem meg kacsatáncoltam magam: http://www.youtube.com/watch?v=hyF8aH-plC4

    VálaszTörlés
  2. -Sis:

    Búúúú :O Nem tudom miért baszakszik a blog. -.-

    Jaj ezt vágom XDDD

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: