2011. június 2., csütörtök

Káin: Zeneajánló

http://2.bp.blogspot.com/_DA4pY8cROTI/TJSmFJ7z7oI/AAAAAAAABkc/nZyuF8zaDbI/s1600/tekken_6.jpg

Sziasztok!

Elég rég volt ilyen fajta zeneajánló, azt hiszem tavaly ajánlottunk OST-okat, nos ma is pár kedvenc OST-omat rakom ki. Nem anime hanem játék zenéket fogok mutatni nektek XD. Aki nem tudná mi az az OST: Az OST jelentése egyenlő az Originial Soundr Track-el. Ez ugye film/mese/játék zene lehet. Ha pl kerestek egy filmzene CD-t akkor a keresőbe a film címét írjátok be és mellé , hogy OST. Én nagyon szeretem ezeket a zenéket néha játékokhoz jobb zenék jönnek ki mint amúgy... :D Most pár kedvencemet mutatom meg nektek :3



Az első a zseniális Breath of fire IV. zenéje, a varázsa az hogy ez még PS1-re jött ki ahhoz képes ütős a zene (hiszen kb minden jrpg midiben szólt) :O






A legjobb hangzású midi XD Final Fantasy VII



A God of warnak nincs olyan zenéje ami ne tetszene :D



A világ legeslegjobb küzdős zenéje!!!! (Komolyan és a játék is a világ legjobb játéka XD-Shadow of the Colossus)



Ettől a libabőr is kijött rajtam



Final Fanatsy VIII Openingje amin befostam anno



Legjobb Tekken pálya :D



Ez meg mese zene csak úgy poénból :D (ha már lúd legyen kövér... esküszöm egy bulin leadom)



Nos remélem másnak is tetszik :D Én ezeket napokig el tudom hallgatni, sőt még sokkal többet is, de már nem merek többet kirakni XD

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQBLe-NBAZfaSsOxXBA9mV_NSF7v7v_MbgXRAH1dWDVTWBAPrLfdg

1 megjegyzés:

  1. Kami:

    A Pindúr Pandúrok mindig is nagy példaképeim voltak! :D Csuporka a kedvencem :)

    Én még a Nintendo idején kamaszodtam,az örökös No.1 így a Killer Instinct cd-je,ami akkoriban ritkaság,de a játék mellé külön becsomagoltak audióban.. :)
    http://www.youtube.com/watch?v=kMdg4wI5nD8

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: