2011. június 16., csütörtök

Darkness: A terveimről

Sziasztok! Ismét itt lennék. Végre! Engem valahogy ez a gép állandóan megszívat. De főleg inkább az, akihez vinni szoktuk, hogy kezdjen vele valamit... Úgy volt, hogy néhány nap alatt megcsinálja. Végül röpke három hét alatt végzett vele...:D Ezért nem is posztoltam, de most visszatértem. Itt vagyok, posztolok, és most már kommentelek is, mert azt (is) elhanyagoltam. Mondjuk elég sok mindennel ez történt az utóbbi időben.



Most egy olyan poszt következik amiben megpróbálom leírni a terveimet, posztjaimat a jövőben, ami végül is változhat, ha hallok, találok valami érdekeset. Mivel szeretem a történelmet, ezért ilyen hangvételű cikkek is várhatóak, többek között. Vérengzések meg hasonló "finomságok" amiket az ember követett el az idők során. Szeretném folytatni a Sorozatgyilkosokról szóló sorozatot, biztos van még jó pár gyilkos, akikről érdemes írni.:D Lesz egy két komolyabb hangvételű cucc, amihez már elkezdtem "gyűjtő-munkázni" (még a suliban ragadt rám ez a szó. Jó is volt, mikor kellett pár potya 5-ös:D)

Valamint eddig is lehetett olvasni tőlem verseket (néha-néha sajátot is) amik nagy hatással voltak/vannak rám. Ez továbbra is így marad, mivel mostanában eléggé belebújtam az irodalomba. Újra sokat olvasok, még a sulis korszakomban elég sokat bújtam a könyveket. Volt olyan is, hogy egy könyvet nem egyszer és nem kétszer olvastam ki. Szóval lesznek könyvajánlók, zenék, zenekarok miegymás. Elképzelhető, hogy jön majd képsorozat is.

Mindezt azért írtam le, egy különálló posztba, mert az utóbbi időben eléggé eltűntem. Ezt tudom sajnálom is, de én egy eléggé önmarcangoló figura vagyok, olykor rám jön és elzárkózok a külvilágtól. És sajnos mostanában elég sok szarság ért. Rájöttem sok mindenre, fény derült olyan dolgokra, amikre nem számítottam. Lehullott sok emberről a fátyol, akik eddig körülvettek, hogy miféle alakok is valójában.

De most úgy gondolom, hogy minden rendben. Elvagyok a saját kis világomban. Írom az első könyvemet, amit már rég be kellett volna fejeznem, de ezt is sikerült elhanyagolnom. De ami késik nem múlik, ugyebár.

És mi lesz most a nyáron? Minden hónapra jut egy fesztivál, ahol én is megjelenek. Kezdődik ez a fesztiválszezon a Volttal 29.-én. Lesz a Hegyalja, amire igaz, hogy csak egy napra, de ott leszek (Slayer, yeeaaaah) és megyek Miskolcra a Gyár Fesztiválra is három napra, augusztusban. Szóval, most úgy érzem minden a helyére került.

Egyszer fent és egyszer lent, nem igaz? Talán most egy kicsit elidőznék ott a magasban...:D

3 megjegyzés:

  1. az a lényeg hogy visszajöttél :D Örülök hogy jobban vagy velem is történt nagyon sok szar de itt vagyok ^^ Mákos vagy hogy ennyit fesztiválozol :O ~irigy~

    VálaszTörlés
  2. a hero of war:
    -A történet nagyjából olyan lesz, mint a "Köpök a sírodra" című filmé. Persze szó sincs koppintásról. Ezt a sztorit már vagy 2-3 éve kitaláltam és elkezdtem... Azóta folyamatosan újra kezdtem, töröltem újra kezdtem.:D Egyszer csak elkészül.

    Káin:
    -Mákosnak is érzem magam!XD

    Darkness

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: